Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@CoATi

Tutaj masz rację, PO moim zdaniem znacznie lepiej ukazuje dlaczego BB w ogóle tworzy MSF, to jak poznaje się z Campbellem i nawet porusza kwestię Les Enfants Terribles gdzie o tym praktycznie nie ma ani słowa podczas PW (za wyjątkiem paru krótkich zmianek o Outer Heaven) 

 

Wiele osób śmieje się iż po wysłaniu fultonem jakiegoś strażnika, ten od razu przyłącza się do organizacji BB. Ale i w PO i w PW akurat uważam iż świetnie oddają charyzmę samego BB o którym tak biadoli Paz w swoich dziennikach i to dlaczego tylko on jest w stanie zrozumieć tych którzy ciągle walczą na polu bitwy. Owszem mogliby zrobić jakieś ratio gdzie raz na jakiś czas ani tortury ani nic innego nie sprawia aby dany strażnik się przyłączył ale z drugiej strony pewnie nieźle dawałoby to w kość gdyby to ratio nagle wzrosło do bzdurnego poziomu gdzie daną postać dałoby się zrekrutować raz na kilkadziesiąt podejść. Niejeden pewnie rzuciłbym padem o ziemię, więc wolę już umowność że tortury i cała reszta sprawia iż przeciwnik przyłącza się do BB. 

 

Swoją drogą CoATi polecasz właśnie 4-tą część MGS'a w formie książkowej, sam się  nad nimi zastanawiałem ale czytałeś może pierwszą i drugą część? Warto je również nabyć czy raczej tylko 4-rka jest warta swego?

 

1. w PW, porwani czasem ladowali do więzienia na kilka tur. 

2. czytałem pierwszą część od Bensona, taka sobie - jak ktoś chce odświeżyć sobie fabułe, to mozna się zainteresować. Dwójki nawet nie kupiłem :)   

Opublikowano

ja jestem zdziwiony i troche zasmucony że gra na obecnych konsolach wygląda prawie tak samo jak na ps360, z różnicą głównie w rozdzielczości i fps.

pamiętam jak pojawiły sie pierwsze metariały z mgs5 (w sumie z GZ) to zrywało beret. a teraz wychodzi na to że gra jest w stanie chodzić na ps360 i na obecnych konsolach różni sie tylko rozdzielczością

 

dopiero w porównaniu z PC widać większą różnice - głównie w oświetleniu które na PC działa na dużą odległość i w oddali widać źródła światła a na ps4 w oddali widać ciemność i jakieś mizerne światełka.

 

troche to dziwne i troche mnie smuci że gra która wychodzi też na poprzednią generację nie potrafi rozwinąć pełni skrzydeł na nowej generacji, i dopiero dopasiony PC pozwala pokazać te ogległe źródła światła

 

 

nie zrozumcie mnie źle - jaram się bardzo, i z wielką przyjemnością będę grał na ps4, ale troche czuje żal że na pc jednak wygląda to lepiej. i nie miał bym z tym problemu gdyby gra miała grafikę na najwyższym poziomie - wtedy wiadomo że mocarny PC lepiej sobie poradzi bo ma większą moc. ale mówimy o grze która wychodzi też na poprzednią generację w bardzo podobnej formie...

 

troche pomarudziłem ale to nie zmienia faktu że za(pipi)iście sie jaram i nie moge sie doczekać bo wygląda na to że to będzie najlepszy MGS ever, i wszystkie poprzednie części które przecież swego czasu były kultowe staną się w porównaniu z 5 archaicznymi dziwakami

Opublikowano

na pc oczywiscie ze bedzie lepiej, na jakims mocnym gtxie, wszystko poleci ladnie w 1440p, 8xAA i ponad 60 fps tylko co  z tego, ze to jest tak dlugo produkcji, ze od samego poczatku to nie urywalo jaj

 

wszyscy zobaczyli na samym poczatku screena z GZ z baza w deszczu i kilkoma swiatlami i sie zachowywali jakby innej gy z dobrym oswietleniem nie widzieli

nie oszukujmy sie, grafa w MGS5 jest dobra i nic poza tym, to nie jest jakis wybitny i graficzny kozak wiec ja bym sie nie przejmowal ze to wyglada na kazdej konsoli tak samo i rozni sie tylko fps capem i rozdzialka, najwazniejsze ze gra jest po prostu ladna graficznie i przyjemnie bedzie sie w nia gralo, pomijajac niedorobki i ograniczenia silnika fox

Opublikowano

rzadko to mówie ale w tym wypadku zgadzam sie z bizonem - mgs5 wygląda dobrze ale bez szału. i to uważam za kłopot - gierka wygląda bardzo podobnie na poprzedniej generacji (która praktycznie nie miała ramu) oraz na obecnej generacji która ma z 16 razy więcej ramu, nie mówiąc o innych bebechach. a i tak wygląda podobnie, i dopiero PC za kilka tysięcy zeta pokazuje lepsze efekty i światła widoczne z daleka

 

 

 

ale to pieprzenie o technikalaiach, a gierka i tak zapowiada się mega świetnie

Opublikowano (edytowane)

 

Panowie gram w tego PW i nie daje rady ;x 

 

Serio gdyby ta gra była tylko w formie tych komiksów to spoko, ale ten gameplay.. o mamusiu.

I jak tu się do V przygotować.

 

próbowałeś podbić aim na maxa i wyłączyć aim assist t.j. ci pisałem? to pierwsze jest koszmarnie wolne , a drugie zwyczajnie w(pipi)ia. no i jedno z typów sterowania przypomina to z MGS4 (L1 - aim, prawy analog - aim, R1 - shoot), czy innych shooterów tpp

 

Zrobiłem tak jak napisałeś i gra się lepiej jednak no cóż ciągle mi coś nie pasuje w ten części :/ Nie chodzi tu nawet o sterowanie, ale sam system rozgrywki.

Nie wiem może jestem malkontentem czy co, ale naprawdę gram w to na siłę, a raczej dla tych świetnie wykonanych komiksowych przerywników. 

Edytowane przez Starh
Opublikowano

To chetnie bym sie zamienil, bo ja takie go wna typu blur czy dof czy bloom/hdr to chetnie wylaczam bo nie lubie tych sztucznych efektow. Zreszta na tych gameplayach z mother base widac, ze dof dalej nie jest poprawione i wyglada na maksa slabo, takie on/off wiec jezeli bedzie opcja w grze to od razu to utylizuje bo tylko irytuje jesli plynnie nie chce to dzialac.

Opublikowano

Zrobiłem tak jak napisałeś i gra się lepiej jednak no cóż ciągle mi coś nie pasuje w ten części :/ Nie chodzi tu nawet o sterowanie, ale sam system rozgrywki.

Nie wiem może jestem malkontentem czy co, ale naprawdę gram w to na siłę, a raczej dla tych świetnie wykonanych komiksowych przerywników. 

 

przykry rodowód z psp przez co nie dało się tego zrobić inaczej.

mnie paradoksalnie najbardziej wkręciło rozwijanie bazy, rekrutacja i ratowanie ludzi, wciskanie ich w odpowiednie działy (statsy), a z misji walki z pojazdami (helikoptery, mechy, pojazdy naziemne) szczególnie rozpracowywane w co-opie i możliwie bezkrwawo. koniec końców gameplayem bawiłem się całkiem ok.

Opublikowano

 

Porównanie grafiki z różnych platform - http://www.konami.jp/mgs5/tpp/jp/products/compare.php5

 

PS4 v PS3

pic_controlroom_ps_ps4_thumb.jpg

pic_controlroom_ps_ps3_thumb.jpg

 

PC v PS4

7HNuR1N.gif

pic_motherbase_pc_z1.jpg

 

mgsv02.gif

 

Pod linkiem dużo więcej screenów.

 

 

Resolution is also announced:
PS3/Xbox 360: sub-720p upscaled/30fps
PS4: 1080p/60fps
Xbox One: 900p/60fps
PC: up to 4K/60fps

 

 

Błąd przy wersji XOne, Konami podało iż finalnie ta wersja również będzie śmigać w pełnym Full HD. Szczerze ograłem w zeszłym roku GZ na PS4 i teraz ogrywam wersję na PS3 i oprócz jednej misji gdzie jest bardzo "zje.bany" popup muszę przyznać iż tytuł prezentował się przyzwoicie a po tych porównaniach tym bardziej uważam iż na PS3 narzekać nie będę. MGS 3-jka już mnie przyzwyczaił do 30 klatek a i tak nie mam LCD z full HD to płakać jak na razie nie będę. Jestem ukontentowany bo bałem się marazmu a jednak jest znacznie lepiej, owszem na przybliżonych screenach widać specjalny filtr który katuje otoczenie aby to poszło ale co mi po przybliżeniach, co ja całą grę z włączoną lornetką będę biegał? 

Pre-order czas za niedługo zamówić (no chyba że nie wytrzymam i kupię limitkę PS4 z MGS'a 5-tki ale szczerze szkoda mi na nową konsolę kasy, zwłaszcza że piętro niżej Brat będzie katował sam wersje na PS4).

Opublikowano (edytowane)

Hmm albo ta gra super wygląda na poprzedniej generacji albo średnio na obecnej. Poza rozdzielczością, ilością kiełków traw i liści palmowych to aż tak wielkich różnic nie widać.
Niestety dla domowego budżetu i tak kupię ;) Poza tym czy ten podział na misje nie zaburzy płynności gry i chłonięcia fabuły? Rozwiązanie a'la Peace Walker średnio mi leży... 

Edytowane przez da$io
Opublikowano

Szczegółów pomiędzy PS4 a PS3 jest naprawdę dużo, ale trzeba się też im dobrze przyjrzeć. Łatwiej takie rzeczy wypatrzeć na screenach obok siebie. Poza tym tak to tekstury podłoża i pozostałych obiektów, lepsze oświetlenie i większe AA jest na korzyść PS4 (no i sama roździałka swoje robi). Tak czy siak osobiście uważam że past-geny osiągnęły już swoje maksimum a to cieszy że nie poszli po łebkach ;-)

  • Plusik 1
Opublikowano

Nie zdziwiłbym się gdyby w oryginalnej wizji Konami MGS5 miał wyjść parę lat temu tylko na PS3 i X360, a Kojima opóźniał, dodawał nowe funkcje, lokacje, systemy i gra wylądowała siłą rzeczy na wszystkim. 

 

Może dawno nie grałem w nic na poprzedniej generacji, ale nie rozumiem jak ktoś może napisać, że różnica jest niewielka porównując te rozmazane screeny z PS360, od których oczy bolą, do tych w nowych konsol.

Opublikowano

Nie ma to jak pyerdolenie "oczy wybuchną od grania na past genach". Różnica kilku drzewek i światełek wiecej. A 60 klatek dvpy wcale mi nie urwało jak grałem na ps4. Ogólnie minimalna różnica między ps3 a ps4. Dobry LED z podbitym odświeżaniem i na ps3 jest wrażenie że gramy w 50fpsach

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

Poza tym czy ten podział na misje nie zaburzy płynności gry i chłonięcia fabuły? Rozwiązanie a'la Peace Walker średnio mi leży... 

Bez obaw, raczej tego nie będzie.

 

 

 

 Dobry LED z podbitym odświeżaniem i na ps3 jest wrażenie że gramy w 50fpsach

Dokładnie.

W szczególności jak ktoś posiada TV marki Bravia z motionflow i trybem filmowym.

Edytowane przez Kyokushinman
Opublikowano

Nie ma to jak pyerdolenie "oczy wybuchną od grania na past genach". Różnica kilku drzewek i światełek wiecej. A 60 klatek dvpy wcale mi nie urwało jak grałem na ps4. Ogólnie minimalna różnica między ps3 a ps4. Dobry LED z podbitym odświeżaniem i na ps3 jest wrażenie że gramy w 50fpsach

Jak się przymknie oczy i zgasi swiatło a dodatkowo ma się zaburzone zmysły to też może wyglądać jak kobieta.

dmuchana-lalka-chest-choker.jpg

  • Plusik 2
  • Minusik 1
Opublikowano

zielakpl - pytanie zasadnicze, masz next gena?

czy nie masz, jestes skazany na ps360 i wojujesz na forum starając się przekonać wszystkich, że z dobrym telewizorem to wersja na past geny wygląda prawie tak samo, aby nie mieć wyrzutów podczas grania i wrażenia, że grasz jak podludź w rozmzane nie powiem co?

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Dla wszystkich, którzy mieli podobne obawy.

 

Will the microtransactions impede gameflow with timers or is it limited to camo and skins for online purposes? (@Ninja7emon)

 
No additional purchases need to be made to complete or build anything in the game, however you can use MB coins to speed up development as well as within the FOB system.

 

tumblr_na3c0vkms51tj6alrw8.gif

Edytowane przez Hela
Opublikowano

Nie ma to jak pyerdolenie "oczy wybuchną od grania na past genach". Różnica kilku drzewek i światełek wiecej. A 60 klatek dvpy wcale mi nie urwało jak grałem na ps4. Ogólnie minimalna różnica między ps3 a ps4. Dobry LED z podbitym odświeżaniem i na ps3 jest wrażenie że gramy w 50fpsach

TRbi2KI.jpg

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Spadki lub niskie frameraty oszukiwac motionflowem omg alez to forum dostarcza 

 

Yao+ming+meme+cowboy+laughing+yao+ming+m Yao+ming+meme+cowboy+laughing+yao+ming+m Yao+ming+meme+cowboy+laughing+yao+ming+m

Jakbym Ci puścił na dobrze ustawionej Bravi giere w 30 fps + motion flow i giere w 60 bez motion flow. Mógłbyś nawet wskazać, że to pierwsze jest płynniejsze, więc nie wiem co tutaj takiego jest do śmiechu.

Edytowane przez Kyokushinman
Opublikowano (edytowane)

Jak ktos ogrywa jeszcze konsole ps3 na kineskopie a mama dalej placze po nocy z powodu wzietych 60 rat dla dziecka to roznicy nie zauwazy i bedzie mu sie gralo dobrze.

 

 

 

 

Wersja na ps3 ma innych przeciwnikow, tam sie walczy z wietnamskim ruchem oporu stad takie szpiczaste czapki.


Ale ja mam bravie i nie musisz mi mowic co ja na niej widze. Juz sam fakt ze ty motionflowem tuszujesz framerate powoduje ze ja sie znajduja na zupelnie innym, znacznie wyzszym levelu egzystencjalnym niz ty wiec dyskusja nie ma sensu ale chetnie sie zasmialem.


Jezeli ty nie znasz szczegolwo technologii motionflow i zasady je jdzialania, i piszesz ze 30fps z MF jest plynniejsze niz real 60fps to o czym my tu mowimy, to jest jakas abstrakcja.


Ty chyba nigy nie miales okazji nagrac materialu video natywnie w 60fpsach i porownac go z 30 fpsami, a potem sztucznie rozciagnac 30 fps do 60 fps dublujac klatki.

Edytowane przez M.Bizon24
  • Plusik 1
Opublikowano

No co ty gadasz bizon 30 fps z wyje.banym lagiem na BRAVII = 60 fps.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...