Pupcio 18 420 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Telewizory sony jezusy branży zamieniają 30fps w 60 \o/ Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 (edytowane) Znam się bardzo dobrze na tachnologii TV serii Bravia dlatego też piszę. Dotyczy to jednak stabilnej ilości klatek, na spadki nie ma lekarstwa i osobiście wolę grać np: w takiego Killzone Shadow Fall z zablokowaną ich ilością na 30 + mf niż ze skaczącym 45-60 + mf. O wiele lepsza i płynniejsza jest ta pierwsza opcja. Kończę bo to nie temat o MGSie. Edytowane 8 sierpnia 2015 przez Kyokushinman Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Znam się bardzo dobrze srutututututtutu 30fps z MF plynniejsze od natywnego 60fps po co tylko 30fps, lepiej zmotionowac do 120fps, bedzie jeszcze plynniej niz natywnie na pc ;-D Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Zna się bardzo dobrze na tachnologii TV serii Bravia więc zamknij dupe Bizon taknieco? Cytuj
Shankor 1 614 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Na moim kalkulatorze nie widzę różnicy między 30 a 60 fps, ergo różnicy nie ma. Ludzkie oko i tak nie dostrzega różnicy między 30, a 120fps. To jest propaganda lobby, Sony mesjasz udostępnia dodatkowe fpsy. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Było wspomniane wcześniej, że przeciwnicy będą się dostosowywać do stylu gry danego gracza? Jeśli ktoś polega głównie na headshotach, to zaczną szybciej nosić hełmy itd? Ma to być częścią motywu zemsty, a ja dopiero usłyszałem o tym pod koniec tego dema - http://www.twitch.tv/twitch/v/10008524?t=37m00s Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 było wczesniej. w sumie podobne motywy były w mgs3 i 4 Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 było wczesniej. w sumie podobne motywy były w mgs3 i 4 Niby tak, ale ma być tutaj na większą skalę. Cytuj
zielakpl 8 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Nie ma to jak pyerdolenie "oczy wybuchną od grania na past genach". Różnica kilku drzewek i światełek wiecej. A 60 klatek dvpy wcale mi nie urwało jak grałem na ps4. Ogólnie minimalna różnica między ps3 a ps4. Dobry LED z podbitym odświeżaniem i na ps3 jest wrażenie że gramy w 50fpsachJak się przymknie oczy i zgasi swiatło a dodatkowo ma się zaburzone zmysły to też może wyglądać jak kobieta. Ale Ornit nie pyerdolmy farmazonow, czym ta gra niby tak porywa żeby wydać 1,5k na ps4 "i nie psuć sobie wrażeń z gry". Różnica jest minimalna a na dobrym tv jest naprawdę niewielka. Napewno nie jest to gra dla której warto kupić ps4 jeżeli mamy w domu ps3 Ktos się pytał jaką mam konsole, mam ps3 i ps4 dlatego się nabijam z typów co mają 2 drzewka więcej w oddali i wszystkich przekonują, że jak mgsv to tylko na ps4 inaczej zawiasy 1 na 3 Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka 2 Cytuj
gekon 1 787 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 było wczesniej. w sumie podobne motywy były w mgs3 i 4 Niby tak, ale ma być tutaj na większą skalę. aaa to dobrze, bo to niby było w kolejnych częściach i średnio działało Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 @zielakpl Czuj to samo co Ty, porównania które nie raz pokazują wersję między PS3 a PS4 też jest często i gęsto śmieszne. Robią z dupy przybliżenia na drugi plan gdzieś tam obiektów w oddali to co wersja w 720p może wtedy pokazać? Dziwie się że nie robią nigdy takich zoomów gdy gra śmiga w 4k a w 1080p/900p. Sam mam oby dwie wersje na wyciągnięcie ręki (PS3 i PS4) i szczerze mówiąc bzdurą jest gadanie o rozmazanym ekranie na PS3. Wygląda lepiej od MGS'a 4-rki a to jest najważniejsze (no i ani razu nie miałem spadków animacji - stałe 30fpsów). Osobiście też zgadzam się iż jak ktoś ma 360/PS3 to oprócz trochę gorszej grafy, na gameplayu nic nie straci. A wydawać 1400zł tylko po to? Moim zdaniem fail... 1 Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 zakupy fanbojskie zrobione : http://www.redbubble.com/people/steviecomyn/works/14618854-mgs-msf-logo?grid_pos=55&p=t-shirt http://www.redbubble.com/people/tylafoutz/works/13414476-metal-gear-solid-logo?grid_pos=48&p=t-shirt 1 Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 9 sierpnia 2015 Opublikowano 9 sierpnia 2015 Ciekawi mnie jak dużą różnicę zrobi transfer uratowanych więźniów w GZ na początek gry w TPP. Strzelam, że minimalną, ale fajnie by było jakby dawało to rzeczywiście coś namacalnego przez przynajmniej pierwsze parę godzin gry. Cytuj
GwynBleidd_79 114 Opublikowano 9 sierpnia 2015 Opublikowano 9 sierpnia 2015 Porównanie grafiki z różnych platform - http://www.konami.jp/mgs5/tpp/jp/products/compare.php5 PS4 v PS3 PC v PS4 Pod linkiem dużo więcej screenów. Resolution is also announced: PS3/Xbox 360: sub-720p upscaled/30fps PS4: 1080p/60fps Xbox One: 900p/60fps PC: up to 4K/60fps Kurcze cały czas sie zastanawiam na co brać. PC czy PS4. PC faktycznie ładniej wyglada. Dzisaj porównywałem sobie GZ bo mam obie kopie PC/PS4 i oswietlenie sto razy lepsze w wersji Steamowej. GZ to ten sam silnik co PP, tylko boje sie że wersja PC może być skopana pod wzgledem wydajności. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 9 sierpnia 2015 Opublikowano 9 sierpnia 2015 Nie obawiałbym się optymizacji na PC, bo silnik wydaje się być solidny i wydajny. Bardziej bym wziął pod uwagę masę potencjalnych cheaterów na tej platformie, którzy mogą całkowicie zepsuć zabawę związaną z FOB czy MGO. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 9 sierpnia 2015 Opublikowano 9 sierpnia 2015 GZ działa w 60fpsach na tosterze, także o V jestem spokojny. Cytuj
Paliodor 1 767 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Bardziej bym wziął pod uwagę masę potencjalnych cheaterów na tej platformie, którzy mogą całkowicie zepsuć zabawę związaną z FOB czy MGO. Aha tego to z pewnością trzeba się obawiać na Steamie.To już nie te czasy,że miało się okazję dość często spotkać takiego typka online w jakiejś grze. Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Daję max tydzień od premiery i pojawią się pierwsze mody na PC w stylu "Naked Quiet". Oczywiście biorę wersje na PC. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 To ze pc ladiej wyglada to bylo wiadomo od dema GZ. No i wersja na pc ma do wyboru również opcje śmigania w 4k, jak ktoś ma sprzęt to lepiej brać na pc ale czy pc czy ps4 to i tak bedzie gralo sie dobrze. Cytuj
zielakpl 8 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 no właśnie ciekawe jak z sejwami z GZ bo wsadziłem wszystkich więźniów + strażników (chyba 64 ich jest) do helikoptera i miło by było ich mieć w motherbase Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 (edytowane) Bardziej bym wziął pod uwagę masę potencjalnych cheaterów na tej platformie, którzy mogą całkowicie zepsuć zabawę związaną z FOB czy MGO. Aha tego to z pewnością trzeba się obawiać na Steamie.To już nie te czasy,że miało się okazję dość często spotkać takiego typka online w jakiejś grze. Nie łudziłbym się jednak, że ludzie nie znajdą sposobów na np. manipulowanie ilością GMP, czy czasem produkcji. Analiza ostatniego trailera: Edytowane 10 sierpnia 2015 przez Hela Cytuj
Sebas 1 577 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 no właśnie ciekawe jak z sejwami z GZ bo wsadziłem wszystkich więźniów + strażników (chyba 64 ich jest) do helikoptera i miło by było ich mieć w motherbase Wszystkich wysłałeś ma śmierć. Atak na mother base jest po GZ. Cytuj
zielakpl 8 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 no właśnie ciekawe jak z sejwami z GZ bo wsadziłem wszystkich więźniów + strażników (chyba 64 ich jest) do helikoptera i miło by było ich mieć w motherbase Wszystkich wysłałeś ma śmierć. Atak na mother base jest po GZ. właśnie też mi się tak wydaję lecz niby mieliśmy zostać nagrodzeni w tpp jeżeli uratujemy wszystkich więźniów Cytuj
Konradfus 21 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Jeżeli ktoś wybiera wersję na PC to multi będzie dostępne dopiero w styczniu 2016 , a na konsolach od 6 października http://www.gram.pl/news/2015/08/10/metal-gear-solid-5-tryb-multiplayer-nie-bedzie-dostepny-na-starcie.shtml Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Z okazji dosyć poważnego hype'u na Phantom Pain postanowiłem wreszcie zabrać się za Ground Zeroes, którego z przyczyn nieznanych do tej pory nie tknąłem, chociaż kupiłem jakiś czas temu. Zrobiłem wszystkie trofea, 91% w grze i muszę przyznać, że wreszcie świetnie, płynnie się rusza to wszystko rusza, w przeciwieństwie do poprzednich MGSów. Zawsze mi tego brakowało w serii. Jedyne obawy jakie mam przed wrześniową premiera na chwilę obecną, to powrót monotonności, której doświadczyliśmy i w Peace Walkerze i w Ground Zeroes, w kółko wałkując te same lokacje do kolejnych, niewiele wnoszących do ogółu, mini-misji. Żeby było sprawiedliwie, to zrobiłem też wszystkie achievementy na XBONE. Szkoda, że Peace Walker nie jest w PS Now, bo specjalnie dla niego PS3 nie kupię, a ograłbym jeszcze raz. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.