Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain's System Requirements Revealed


 

Minimum:

OS: Windows 7x64, Windows 8x64 (64-bit OS Required)

Processor: Intel Core i5-4460 (3.40 GHz) or better; Quad-core or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 (2GB) or better (DirectX 11 card Required)

DirectX: Version 11

Hard Drive: 28 GB available space

Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

 

Recommended:

OS: Windows 7x64, Windows 8x64 (64-bit OS Required)

Processor: Intel Core i7-4790 (3.60GHz) or better; Quad-core or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 (DirectX 11 graphic card required)

DirectX: Version 11

Hard Drive: 28 GB available space

Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card (Surround Sound 5.1)

 

Dodatkowo:

 

The Japanese publisher also announced today that everyone who preorders The Phantom Pain on Steam will receive the 2014 prologue, Ground Zeroes, for free. On top of that, everyone who buys the PC edition--not just preorders it--will receive a behind-the-scenes collector's video and documentary. They'll also get a "Venom Snake" emblem and something called the Mother Base Staff DLC.

 


Opublikowano

 

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain's System Requirements Revealed
 
Minimum:
OS: Windows 7x64, Windows 8x64 (64-bit OS Required)
Processor: Intel Core i5-4460 (3.40 GHz) or better; Quad-core or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 (2GB) or better (DirectX 11 card Required)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 28 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
 
Recommended:
OS: Windows 7x64, Windows 8x64 (64-bit OS Required)
Processor: Intel Core i7-4790 (3.60GHz) or better; Quad-core or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 (DirectX 11 graphic card required)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 28 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card (Surround Sound 5.1)
 
Dodatkowo:
 
The Japanese publisher also announced today that everyone who preorders The Phantom Pain on Steam will receive the 2014 prologue, Ground Zeroes, for free. On top of that, everyone who buys the PC edition--not just preorders it--will receive a behind-the-scenes collector's video and documentary. They'll also get a "Venom Snake" emblem and something called the Mother Base Staff DLC.
 

 

Spełniam wymagania Rekomendowane plus mam 16GB Ramu zamiast 8 wymaganych, a i tak sie wacham czy na PS4 nie kupić.

Opublikowano

mimo że nie jestem fanem PC to jednak trzeba przyznać że na pc widać znacznie więcej źródeł światła w daliej odległości, gdy na ps4 sa to tylko pseudo światełka.

 

moj lapek sie nie nadaje do gier wiec bede gral na ps4 i zapewne bedzie za(pipi)iście, ale gdybym miał mocny pc to raczej bym sie skłaniał do wersji pc

Opublikowano

Dzisiaj robiłem sobie w domu test i odpaliłem GZ na PC i PS4. Masakra jaką jest różnica. Myślałem ze to tylko takie internetowe gadanie ludkow, ale różnica jest niesamowita w jakości oświetlenia. Do tego tekstury skał czy podłoża o wiele dokładniejsze i bardziej ostre. Jeśli chodzi o fps to GZ pięknie śmiga w60 klatkach. Chyba faktycznie skuszę się na wersję PC bo można dostać ją za 130zł. I nie jest to jakiś kod z karty graficznej, tylko Z oficjalnej dystrybucji.

Opublikowano

Dzisiaj robiłem sobie w domu test i odpaliłem GZ na PC i PS4. Masakra jaką jest różnica. Myślałem ze to tylko takie internetowe gadanie ludkow, ale różnica jest niesamowita w jakości oświetlenia. Do tego tekstury skał czy podłoża o wiele dokładniejsze i bardziej ostre. Jeśli chodzi o fps to GZ pięknie śmiga w60 klatkach. Chyba faktycznie skuszę się na wersję PC bo można dostać ją za 130zł. I nie jest to jakiś kod z karty graficznej, tylko Z oficjalnej dystrybucji.

 

It just wouldn't feel right on PC.

 

ogqkrd.jpgzdmxym.jpg

 

TPP biednym taboretom już raczej tak dobrze jak niewielki obszarowo GZ chodzić nie będzie, że nawet mój toster odpala to na konfiguracji wysokich/ultra w 1080p i 60fps.

Opublikowano

http://www.saturn.pl/lubin/konsola-sony-playstation-4-500-gb-metal-gear-solid-v-the-phantom-pain,id-1099381

Limitka PS4 już jest dostępna w przedsprzedaży. Za 1749zł z grą to ok deal. Czekam tylko na potwierdzenie, że to nowy model CUH-1200.

Spodziewałem się zdecydowanie wyższej ceny. Ciekawe jak szybko rozejdzie się ta edycja i jak faktycznie wygląda bo na niektórych fotach ta czerwień niespecjalnie się prezentowała.

Opublikowano (edytowane)

 

Jakiś czas temu ujawniono, że część japońskich dziennikarzy otrzymała możliwość przejścia całego Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4). Wierzę, że wiecie już, co to oznacza.

Dziennikarze w ramach „Metal Gear Solid Boot Camp” zostali zamknięci na trwającym od 3 do 5 dni playteście, w trakcie którego kilku osobom udało się przejść całe Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4). Rekordzista wytrzymał ponad 40 godzin bez snu.

Dla nas oczywiście oznacza to poznanie wrażeń z playtestów. Pierwszą z ujawnionych informacji jest to, że wersja na PlayStation 4 jest najlepszą ze wszystkich konsolowych edycji gry. ce(pipi)e się o wiele krótszym czasem ładowania oraz zdecydowanie najstabilniejszą ilością klatek na sekundę. Potwierdzono także, że Metal Gear Solid V: The Phantom Pain w całości działa w 1080p i 60 klatkach na sekundę na PlayStation 4.

Inną rzeczą, na którą zwrócili uwagę japońscy dziennikarze, jest grafika. W szczególności niesamowite efekty świetlne, które są tak realistyczne, że "czynią FOX Engine najlepszym silnikiem na świecie pod względem ukazywania światła".

Od strony rozgrywki zauważono, że Metal Gear Solid V: The Phantom Pain nie ma poziomów trudności do wyboru. Potem jednak wyjaśniono, że one są, ale odblokowują się dopiero po pierwszym przejściu gry. Bardzo wszystkich to zaskoczyło, gdyż jednak seria słynie z wielu poziomów trudności do wyboru.

Warto jeszcze wspomnieć, że wygląda na to, iż wpływ gracza na grę jest gigantyczny. Mianowicie wykonywane misje wpływają bezpośrednio na rozgrywkę. Przykładowo, jeśli zdecydujemy się zniszczyć fabrykę zaopatrzenia, to wrogowie będą mieli problem z pozyskaniem nowego wyposażenia - hełmów, pancerzy czy celowników optycznych. Dodatkowo z relacji japońskich dziennikarzy wynika, że cała gra jest oparta o takie sieci powiązań pomiędzy tym, co robimy a tym, co widzimy.

No i ostatnia rzecz na koniec – dziennikarzy zachwyciła reżyseria poszczególnych scen, która jest tak dobra, że aż ociera się o absurd.

To jednak chyba fanów gier Hideo Kojimy nie dziwi, prawda?

http://www.pssite.com/news-43587-skonczyli_cale_metal_gear_solid_v__the_phantom_pain___sa_pierwsze_wrazenia_.html

http://gamingbolt.com/metal-gear-solid-5-ps4-has-short-loading-times-and-stable-fps-no-difficulty-setting-more-details

Edytowane przez YETI
  • Plusik 2
Opublikowano

Szkoda tylko tego poziomu trudnosci na poczatku. Jako weteran nie ukrywam, ze chcialbym zaczac rozgrywke na nieco ciezszym poziomie. Z drugiej strony Kojima wie, co robi.

Opublikowano (edytowane)

Oczywiscie, ze tak, ale wowczas w tedy moglbym stracic wiele zabawy, jaka niesie np. reflexmode. Juz w GZ strasznie mnie sie ta zdolnosc podobala. BB juz dawno powinien dostac, cos w tym stylu imo(w koncowce mgs3 np.). Hud'a to na pewno z schowam, albo zwieksze przejrzystosc na maxa, jak w DC :-) Reszty raczej nie rusze, a przynajmniej za 1wszym podejsciem.

 

Innymi slowy wolalbym wyszy poziom, zamiast rezygnowac z dobroci, jakie niesie gameplay, a niesie duzo miodu :-D

Edytowane przez MEVEK
  • Plusik 2
Opublikowano

Szkoda tylko tego poziomu trudnosci na poczatku. Jako weteran nie ukrywam, ze chcialbym zaczac rozgrywke na nieco ciezszym poziomie. Z drugiej strony Kojima wie, co robi.

A nie było to samo w Peace Walker? 

Opublikowano (edytowane)

Innymi slowy wolalbym wyszy poziom

 

myśle że w ten części i tak poziom trudności będzie całkiem niezły (chyba że sie będzie ostro kombinować) - już GZ na normalu pokazał że zasięg wzroku strażników jest ogromny, a ich spryt i podejrzliwość też ogromnie przewyższa poprzednie mgsy (chociażby to że po zestrzeleniu kamery mamy wzmożoną uwagę strażników i dodatkowe patrole które mają sprawdzić dlaczego kamera nie działa, a nie to co było kiedyś że zastrzelenie kamery = spokój)

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Ale przecież dodatkowy poziom trudności ma się odblokować po przejściu gry, jeżeli zaoferują poziom HARD jak w GZ to osobiście będę bardzo rad,. W zasadzie oby dwa poziomy trudności dawały radę więc tak czy siak sądzę że będzie przednia zabawa.

Opublikowano

 

Innymi slowy wolalbym wyszy poziom

 

myśle że w ten części i tak poziom trudności będzie całkiem niezły (chyba że sie będzie ostro kombinować) - już GZ na normalu pokazał że zasięg wzroku strażników jest ogromny.

 

 

 

hmmm nie do konca. Probujac zgarnac S w misji zabicia Palucha i Oka restartowalem misje dziesiatki razy, przez co wyrobilem sobie szlaki jak robot i naprawde przebiegalem 20 metrow od idacych na mnie zolnierzy, gdzie misja toczy sie w dzien. MGS zawsze sa trudne na poczatku, bo czlowiek nie zna sposobow na oszukiwanie sztucznej inteligencji. w GZ wystarczy sie polozyc przed gosciem na srodku drogi by zdobyc kilka cennych sekund na strzalke w lampe.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...