Hela 1 962 Opublikowano 19 sierpnia 2015 Opublikowano 19 sierpnia 2015 (edytowane) Po tym jak ignorowany we wszystkich materiałach promocyjnych jest Portable Ops stawiam, że Kojima przedstawi kolejny/inny origin Gray Foxa. Edytowane 19 sierpnia 2015 przez Hela 2 Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 19 sierpnia 2015 Opublikowano 19 sierpnia 2015 (edytowane) Będą jakieś wieści za 10 minut: Q&A z pierwszego dnia review eventu: Czas wyłączyć internet od niedzieli: Edytowane 19 sierpnia 2015 przez Hela Cytuj
MEVEK 3 510 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 (edytowane) Garść nowych informacji, miedzy innymi od YongYea... Gra jest bardzo długa. YongYea w ciągu ośmiu godzin przeszedł sześć misji i cztery zadania poboczne, co składa się na zaledwie 5% produkcji. Zwrócił uwagę, że przerywników filmowych jest dużo, ale w porównaniu do czwartej odsłony gry, zdecydowanie dominuje rozgrywka Przy porównaniu do Ground Zeroes przyznał, że The Phantom Pain wydaje się o wiele ciekawsze. Więcej swobody, opcji, decyzji i wszystkiego Przytrzymując trójkąt, można całkowicie przylgnąć do ziemi Fulton nie jest od razu dostępny. Nagrania z rozgrywki pokazują Big Bossa ze wszelkimi ulepszeniami. Na wszystko trzeba ciężko zapracować. Przedmioty i bronie są tworzone natychmiastowo, ale każdorazowa rozbudowa bazy to godzina czasu rzeczywistego Z początku mamy dostęp tylko do karabinku MRS4 i pistoletu ogłuszającego. Baza została zniszczona i minie trochę czasu nim przywrócimy jej dawną świetność Są setki opcji związanych z rozbudową bazy. YongYea przyznał, że z początku go to trochę przytłoczyło Ekwipunek Big Bossa rozwija się bardzo powoli. Wraz z postępami jesteśmy jednak nagradzani bardzo fajnymi „zabawkami” W samą grę gra się bardzo dobrze. Wrogowie są inteligentniejsi niż w Ground Zeroes, a rozgrywka została dopracowana Jedną z fajniejszych mechanik jest możliwość zeskakiwania z klifów wprost do wody Tekstury czasami się doczytują w trakcie gry, ale jest to niezwykle rzadkie Jazda na koniu jest dużo lepsza niż w Red Dead Redemption. Sama w sobie sprawia masę przyjemności Sandboks jest w porządku. Bazy są dosyć żywe, ale nie jest to GTA. Gra skupia się przede wszystkim na infiltracji. Otoczenie baz jest raczej puste, wypełnione tylko florą i fauną Z początku nie ma się dostępu do poziomów trudności. Dopiero po przejściu gry można sobie utrudnić grę jeszcze bardziej Przerywniki są jednymi z najlepszych, jakie można spotkać w grach wideo. Nie ma ich jednak aż tak dużo, aby przytłaczały rozgrywkę http://www.pssite.com/news-43760-wprost_od_testerow_kolejna_garsc_informacji_na_temat_metal_gear_solid_v__the_phantom_pain.html Edytowane 20 sierpnia 2015 przez MEVEK 2 Cytuj
Timmy 1 799 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Like a boss, szkoda że to ohydne logo pumy psuje cały efekt. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 niezle mu sie powodzi z promocja jak na kogos, kto zostal wyiebany z roboty 1 Cytuj
MEVEK 3 510 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 (edytowane) pewnie po zdjęciach oddał manekinowi na wystawie Edytowane 20 sierpnia 2015 przez MEVEK 1 Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 (edytowane) Pierwsza ocena: Recenzent narzekał już na parę rzeczy w fazie preview, a recenzje będą pisane na kolanie z tego co widać: Dodatkowo guide już gdzieś jest dostępny, a w nim dokładnie opisana cała gra: Edytowane 20 sierpnia 2015 przez Hela Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 No trochę tam pomarudził, że niby mało historii, że początek jest świetny, ale potem przez wiele godzin tylko rozwijanie Mother Base i grindowanie, a na końcu i tak nie zrozumiał fabuły . Tylko że skoro spieszą się tak z graniem i pisaniem recki, to raczej ciężko się na tym wszystkim skupić, sprawdzić dokładnie co gra ma do zaoferowania itd. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 akurat odnosnie fabuly to moje najwieksze obawy, jaram sie jak glupi, ze wreszcie bedzie super gameplay ale przez ten open world faktycznie moze wyleciec gdzies ten specyficzny klimat serii i skondensowanie akcji Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 (edytowane) Skondensowanie akcji/fabuły wypadało już w Peace Walker moim zdaniem, a TPP to zasadniczo PW2, zwłaszcza jeśli chodzi o strukturę gry. Edytowane 20 sierpnia 2015 przez Hela Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 No no, grubaśny poradnik. Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Kurde no jak będzie tyle rozgrywki, grindowania, ta gra starczy na baaardzo długo, co tylko cieszy Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 (edytowane) Non lethal weapons take a lot of time to unlock while lethal one come much faster but are useless (because you absolutely need to improve your base) - stawiam, że to znacznie wydłuży rozgrywkę na początku gry. Będzie dużo CQC. Więcej takich punktów z jednej z recek: From reddit: Summary: -From his Intro, he sound like he played all the mgs. -He consider TPP less "crazy" than the previous "or cryptic and elitist" -He then say for the first hours he was completely into it. That it's rich and polished. -But then he started to have feeling of weariness and repetition. He say it's linked to: the way this game is, the open world not really mastered and a "diluted" narrative. -While you don't need to go to mother base, you absolutely need to take time to manage it. -Non lethal weapons take a lot of time to unlock while lethal one come much faster but are useless (because you absolutely need to improve your base) -You can get "stuck" in the main story because in multiple case you need to unlock a specific gadget. This can cause some annoying "leveling". He say in PW it wasn't a big issue but here repeating a mission take much longer because of the map size. -The PW mission system in an open world isn't that good: It make missions much longer, and the map size is "underexploited" with just some plants and animals to fulton here and there. -The game revolve around camps infiltration, it lack of variety. But of course you can vary your approach. He say Witcher 3 and Arkham Knight have more type of activities. He acknowledge MGS isn't supposed to be a jack of all trades but... -but that MG game are built around their stories. And here after a magnificent start cut-scenes get sparse and the storyline is shady until the end. Even with the whole puzzle he had trouble getting what this was all about. -He say maybe there is a true end to unlock that could explain stuff to hardcore fans. And that the storyline still progress after the end. -You can unlock harder variations of existing missions with specifics challenges (no weapon, no alarm,...) -He say that the game was "fascinating" (©Spock). Even with "only" infiltration it's fun, especially if you like to experiment and are curious. -Gameplay time was: 55% of infiltration, 15% of rage against himself or the difficulty, 5% of cut-scenes and 25% of Mother Base menus. -After 2h he finished the prologue, after 20h he got a bit stuck because he didn't develop MB enough. He saw the end around the 45h mark and played at least 50H. -You can't use every abilities of your sidekicks from the start (linked to their trust), they become more useful with time. -Game is constructed in "episode" (1 per mission) and seem to be made to be played slowly. Which he think is why they worked more on the "infinite gameplay" than on the plot. -He think maybe Koijma is trolling us with the plot and only some select few will unlock the answers. Or maybe he just couldn't make it the last. -He imply the trailers spoiled too much interesting stuff -GAMEPLAY (4/5): He said it has the best manoeuvrability in any MGS, with a lot of possibilities but implies some are dispensable (so hum, 4/5 because it's a lot to learn ? It's true this could be an issue for average players) -GRAPHICS (4/5): Game is clean but he think it suffered a bit from having to be released on previous gen (on a personal note I think they had to make choices because the new gen hardware isn't decent enough to allow clean 60fps without sacrifices). -SOUND (4/5): He basically liked it. And there is a lot of 80s tracks. -LIFESPAN (4/5): >40h but he repeated he felt weary after some time -CONCLUSION: Rich gameplay, repetitive missions, story that promise an lot but doesn't deliver much. Good game but difficult to figure out. "Kojima's last enigma ?" Edytowane 20 sierpnia 2015 przez Hela Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Fajna przerobka plakatu Terminatora goty fanart Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 4+4+4+4 = 17/20 według francuzów? 1 Cytuj
Gość Soul Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Nie mówie, że będzie źle lecz mam małe obawy, nie bardzo mi leży opcja z tymi misjami, wolał bym jedną płynną kampanie, czemu wszyscy tak bardzo idą w ten otwarty świat? zaczyna mnie to już trochę męczyć, mam nadzieje, że będzie to tak dobrze poprowadzone jak w Wieśku. Kolejną rzeczą jest ta cała nasz baza i to, że ją rozwijamy, no nie wiem jakoś tak nie bardzo mi się to widzi......no cóż zagramy sprawdzimy. 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 to jest ta sama droga co w peace walker z 2010 i jest to najlepsze rozwiązanie dla postaci sterującej bazą militarną (hub) a baza w PW była wy(pipi)istym motywem dodajacym posmaku strategii ekonimicznej (każdy najemnik miał odpowiednie predyspozycje, dodatkowo moglismy rekrutować ochotników po powrocie lub ratować/ porywać postacie napotykane podczas misji jeeezu w samym Mother Base spędzę dobre 20h Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 4+4+4+4 = 17/20 według francuzów? Wiadomo. Oni są tacy dokładni, że robią zabugowane gry, psujące się samochody i jeszcze liczyć nie umieją. Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Mi pomysł z mother base i otwartym światem co raz bardziej się podoba, z początku byłem lekko sceptyczny i tak jak Soul wolałem po sznurku kampanię ale teraz jestem zachwycony co raz bardziej faktem, że jako big boss stworzę swoją własną bazę, określę własną wojenną ekonomię jak wielu z nas, ukazuje to oblicze i techniki każdego z nas, do tego świetna fabuła w starym stylu i mamy grę idealną, na długie wieczory i do masterowania, grindowania, bawienia się, przeżywania. Już niedługo... Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 (edytowane) Fanowski filmik. GOTY przybywaj!!! PS. Z tego samego kanału. :fsg: Edytowane 20 sierpnia 2015 przez YETI Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 wsparcie z którym można wyruszyć na misję wzorem PW możliwe będzie rozgrywanie części misji jako jeden z najemników. wliczajac w to sterowanie Quiet :sexkonik: Cytuj
zielakpl 8 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Motyw z motherbase jest zayebisty. Ciekawy jestem czy jak już uda nam sie wyprodukować bombe atomową czy bedzie można jej użyć Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 (edytowane) wsparcie z którym można wyruszyć na misję wzorem PW możliwe będzie rozgrywanie części misji jako jeden z najemników. wliczajac w to sterowanie Quiet :sexkonik: Czy D-Walker ma śmigło czy to helikopter w tle? Dobra, już sobie powiększyłem. Edytowane 20 sierpnia 2015 przez Hela Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.