Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

 

widze ludzie nie potrafia spojrzec prawdziwe w oczy ze będą musieli grac w wersje gorszą nie tylko pod wzgledem grafiki i musza sobie odbijac minusikami :yao:

niestety ale zminusowanie bomb prawdy nie zmieni nagle tego jak GZ na ps360 dziala w porownaniu do wersji na next geny

 

istnieje szanse, ze w TPP to naprawili, ale jakos watpie.

Za minusy to wiadomo, pluton egzekucyjny, ale osobiście nie mogę się z Tobą zgodzić z jednej prostej przyczyny. Wersja cyfrowa na trójce nie sprezentowała mi takich atrakcji. Zawsze strażnicy i pojazdy są do zobaczenia przez lornetkę, a jak zna się ich trasy patrolowe i wiadomo gdzie ich szukać to można sobie oznaczyć wszystkich na początku misji i później po prostu dostosować się do ich położenia.

 

Gram codziennie w GZ przez ostatni tydzień i hajp sięga zenitu :<

 

 

 

Zgadzam się z kolegą Bzduras. Wybacz ale mam w GZ na PS3 nabite ponad 30h i ani razu nie miałem sytuacji aby strażnik doczytał mi się z du.py lub żeby alarmu nikt nie włączył, strzelałem ze snajperki we Wrony/Kruki i przypadkowo raz trafiłem w dach wieżyczki oddalone o ponad 100m, gdzie po chwili już przez radio strażnik piał iż do niego strzelają ale nie wie z skąd i mówię tutaj spokojnie o poziomie Normal bo na Hardzie to już w ogóle strażnicy są przeczuleni i słuch i wzrok mają doskonały. Za bardzo moim zdaniem się doszukujesz i robisz (pipi)burze a może po prostu jest fail z wersją na X360 i źle się załadowała. Polecam poluzować gumę od majtek i zawsze możesz wersje na X360 zaraz momentalnie opchać na allegro. Spokojnie znajdą się osoby które nie będą narzekać.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Gra przyszla!!!

 

:banderas:

 

A ja w sumie mam pytanie dla już grających. Jak wypada CQC ? Te same ruchy co w GZ (rzuty, combo, duszenia etc.), czy delikatnie zmienili ?

 

Wszystko dziala identycznie, aleee... jest chyba jakis bug, bo z reguly tylko 1 animacja CQC sie wlacza jesli probujesz typem rzucic, nie dziala to tak jak w GZ ze animacja rzutu jest zalezna od strony od ktorej zajdziesz straznika (te animacje sa obecne, ale rzadko sie wlaczaja w prownaniu do tej jednej co rzucasz kims przez pas), jest tez jakis problem z animacja kiedy rzucasz wroga na sciane, w GZ jak sie skradales za typkiem, chwytales go za kark i sru nim na sciane od tylu, w TPP jak sie skradasz za kims i chcesz to zrobic, to jest animacja jakbys od przodu do niego podszedl i miotnal nim na sciane, calkowicie brakuje tej animacji :/

 

Nie jest to jakies straszne, ale rzucilo mi sie w oczy i mam nadzieje ze to poprawia.

 

Sama gra jest swietna, mozliwosci ktore oferje sa ogromne, mozna sie skradac i robic to na milion spobow, lub po prostu wleciec do obozu heikopterem RAMBO style i wytluc wszystkich.

 

Naprawde nie chce sie tu rozpisywac o kazdej mozliwosci i kazdym aspeckie jaka gra oferuje, bo by to chwile zajelo, jest tego w cholere, jest w grze co robic, no jest to najlepszy MGS pod wzgledem gameplayu, sama historia z kolei jest troche rozrzucona, ale poki co nie narzekam.

 

Jedyny problem jaki z gra do tej pory mam, to wielkosc swiata, ktos kto niedawno gral w Wiedzmina nie bedzie zachwycony wielkoscia swiata w TPP, caly Kabul jest tyci, na oko jakas 1/4 glownej mapy w wiesku co powoduje maly problem z backtrackingiem, czesto misje poboczne odgrywaja sie w tych samych miejscach (nie wiem jak gowne bo tylko 6 zrobilem do tej pory) oraz jak lecimy z motherbase do Afganu to czesto witaja nas te same widoki. Ta gra powinna wyjsc tylko na next-geny.

 

No ale jest bosko, animacje, plynnosc gry, gameplay, wszystko stoi na najwzyszym poziomie :)

  • Plusik 7
Odnośnik do komentarza

Wszystko dziala identycznie, aleee... jest chyba jakis bug, bo z reguly tylko 1 animacja CQC sie wlacza jesli probujesz typem rzucic, nie dziala to tak jak w GZ ze animacja rzutu jest zalezna od strony od ktorej zajdziesz straznika (te animacje sa obecne, ale rzadko sie wlaczaja w prownaniu do tej jednej co rzucasz kims przez pas), jest tez jakis problem z animacja kiedy rzucasz wroga na sciane, w GZ jak sie skradales za typkiem, chwytales go za kark i sru nim na sciane od tylu, w TPP jak sie skradasz za kims i chcesz to zrobic, to jest animacja jakbys od przodu do niego podszedl i miotnal nim na sciane, calkowicie brakuje tej animacji :/

 

 

Dzięki Bansai, właśnie na tak wyczerpującą odpowiedź liczyłem :)

Imo animacje z GZ to rewelacja jeśli chodzi o CQC. 3 strike combo plus rozbrojenie to sam miód, zresztą tak samo jak chwyt zza rogu (wersja z obrotem) i uderzenie o ścianę.  Oby TPP szybko uporało się z tym bugiem (choć to drobnostka)

 

Ciekawi mnie też czy robili zmiany względem GZ jeśli chodzi o czas knockdownów.

No nic, trzeba czekać na swoją kopię.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...