Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

@Farmer, @Yano - dzięki za tip, jakoś mi umknął ten prysznic (ćwiczyłem w bazie wślizgi z kartonem). Salutowanie Bossowi robi klimat. Dzisiaj muszę wytworzyć to ulepszenie do lornety o którym pisał Yano. Zbyt dużo mi wpada randomów, chcę najlepszych żołnierzy. Generalnie cały ten rozwój bazy i produkcja przedmiotów to materiał na osobną grę! Co prawda to już było w PW, ale tutaj bardziej mi się to wszystko podoba.

 

Od siebie dodam że tradycyjnie warto postrzelać usypiaczem w przyjaciół. Ocelot fajne rzeczy mamrota :) I jeszcze odnośnie iDroida i zadań. Miałem kogoś zabić i coś tam zabrać z bazy wroga. Okej, wykonałem, oddalam się, włączyłem iDroida żeby poczytać o innych zadaniach. Widzę że przy tej misji były jakieś opcjonalne cele. Na przykład fultonować jednego typka i materiały z ukrytego pomieszczenia. Ukrytego? Shit! Wydawało mi się że wszystko sprawdziłem. Zawracam! Podjeżdżam pod bazę, a tam ciężarówka z typami którzy sprawdzają co się stało. No i taka to jest gra. Tak wiem, trzeba dokładnie czytać listę zadań.

Odnośnik do komentarza

Posiadacze ps3/xbox360: Ktoś mnie właśnie uświadomił że artykuł eurogamera - do którego linka wrzucał chrno-x - jest także w wersji PL - http://www.eurogamer.pl/articles/2015-08-30-czy-poprzednia-generacja-konsol-radzi-sobie-z-metal-gear-solid-5

 

Lektura obowiązkowa dla tych którzy chcą/muszą kupić wersje na pastgeny

 

Dla mnie ogromna ulga że będzie okrojony z tego co oczywiste że będzie okrojony (fps/grafika itp.) ale absolutnie nic nie traci na samej rozgrywce i to jest najważniejsze  :banana:  :wujaszek:  :cool:

Odnośnik do komentarza

ja jeszcze dodam pare drobiazgów co do gameplayu

 

- tu info głównie dla tych co nie grali w PW - wcześniej mgs troszke zachęcał do tego żeby usypiać a nie zabijać, ale ta zachęta była średnia, teraz jest ogromna - dzięki rozwojowi bazy i potrzebie rekrutowania ludzi mamy wielki powód by nie zabijać tylko usypiać i balonem wysyłać do bazy, i wszystko sie fajnie zazębia i zgrywa ze sobą

A można w MGSV zupełnie zlekceważyć rozbudowę bazy i bez tego przebrnąć przez grę? Wolałbym pograć jako najemnik zabójca.

Odnośnik do komentarza

Jest jakieś ulepszenie do maksymalnej ilości amunicji i żywotności tłumika? Przejrzałem dostępne i nie znalazłem nic takiego. 3 magazynki do pistoletu usypiającego to trochę mało.

 

jeszcze tego nie robiłem ale możesz sobie zamówić zrzut dodatkowych rzeczy w czasie misji, pewnie własnie amunicje na luzie można zamówić

 

A można w MGSV zupełnie zlekceważyć rozbudowę bazy i bez tego przebrnąć przez grę? Wolałbym pograć jako najemnik zabójca.

 

pewnie w dużej mierze można (zapewne z jakimiś wyjątkami fabularnymi), tylko będziesz miał mega trudną gre wtedy bo w bazie ulepszasz i produkujesz wszelkie nowe zabawki i bronie, bez nich dużo rzeczy będzie bardzo trudne (zakładam że np warto jednak mieć jakąś wyrzutnie rakiet na walki z bossami itp)

no i druga sprawa - po co olewać baze? jej rozbudowa to świetna zabawa no i daje mase korzyści. chcesz być najemnikiem? jeśli serio chcesz wszystkich zabijać to zapewne jakoś zdołasz no ale to jest MGS a nie COD, zabijanie w mgsach zawsze było opcjonalne

 

btw - jak ktoś bardzo ma awersje do usypiania wrogów i boi sie o rozwój bazy to zakładam że nie będzie z tym aż tak tragicznie bo oprócz strażników na misjach można przecież znaleźć jeńców których można uratować i dodać do bazy, więc jakiś przyrost ludności w bazie będzie, jednak spowolniony

 

ja tam bardzo sie ciesze z bazy i jej rozwoju, już w PW mi sie podobało a tu jest znacznie lepiej (po pierwsze można łazić po bazie a w PW to było tylko menu z widokiem "bazy" z lotu ptaka), wszystkie te rozwojowe elementy dla mnie osobiście są świetne

 

 

 

 

btw próbował już ktoś powtarzać misje której celem jest zabicie/porwanie jakiegoś konkretnego osobnika? bo jest ta misja co była na pokazach z tym facetem z bródką - można go porwać i przyłączyć do bazy, ciekaw jestem co by sie stało jak byśmy powtórzyli misje i drugi raz go złapali - zakładam że dwóch takich samych w bazie nie będzie, ale ciekawe jak to rozwiązali, czy nikt już sie nie pojawi nowy po jego złapaniu czy może dostaniemy zamiast niego jakiegoś randoma

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

 

fotka robiona komórką (ale najpiwerw użyłem share i okazało sie że nie ma możliwości wysłać fotki na maila, trzeba podpiąć pendrive- a ponieważ nie miałem pod ręką pendrive czystego i wolnego od wirusów olałem tą zabawe i zrobiłem fote komórką - walić to)

 

 

Yano jakież to wirusy przenoszą się za pomocą pendrivea i skąd one się tam biorą u ciebie?

 

Ja zagram za kilka godzin. W zajawkę nie grałem, nie śledzę prasy, mam nadzieję, że przepadnę jak przy poprzednich częściach. Co prawda gram na ps3 ale jak na święta wciągnę PS4 to nadrobię w najlepszej jakości.

Odnośnik do komentarza

zapomniałem powiedzieć o za(pipi)istej rzeczy - odrazu kupiłem głośnik do helikoptera i zapuściłem na nim ride of the valikie, mega za(pipi)isty efekt jak gościu z heli dzowni "pikład arriving to LZ" i rozlega sie piosenka i dźwięk helikoptera

MEGA!!!

 

 

 

 

 

W sumie dobrze, że przesunęli premierę MGO, dopracują wszystko, a we wrześniu i tak mało kto by zajrzał do tego trybu.

 

też sie ciesze, mam ochote na MGO ale nie chciał bym sie miotać czy grac singla czy online, a tak to na spokojnie każdy sobie przejdzie gre, nauczy sie grać itp (sterowanie jest bardzo fajne ale zarazem skomplikowane bo jest taka masa rzeczy którą snejk może robić że klawiszologia jest obłożona na maksa)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Dokładnie, za każdym razem jest ta opcja w menu, można w dowolnym momencie.

 

Pogrzebałem w dziale rozwoju i developmentu no i za głowę się złapałem! Ile tego wszystkiego można wytworzyć, jakieś miny, ulepszenia, helikoptery, od cholery broni, pudeł, kamuflaży, gadżetów - masakra! Warto zbierać diamenty i różne materiały. Tylko coś kaset z muzyką mam mało (gdzie jest Final Countdown?)

Odnośnik do komentarza

Dobra, gracie po 20h, 10% i teraz proszę o szczerą odpowiedź:

 

Ile z tego to pierdołowate misje? Porwij 10 żołnierzy, znajdź jakieś paczki itd. Niektórzy mają wysoką tolerancję na takie zapchajdziury i chciałbym wiedzieć jak to jest w V.

Odnośnik do komentarza

Dobra, gracie po 20h, 10% i teraz proszę o szczerą odpowiedź:

 

Ile z tego to pierdołowate misje? Porwij 10 żołnierzy, znajdź jakieś paczki itd. Niektórzy mają wysoką tolerancję na takie zapchajdziury i chciałbym wiedzieć jak to jest w V.

 

Sporo jest tego typu misji, glownie w Side Opsach, np uwolnij wieznia, znajdz jakis schemat, zniszcz radar przeciwlotniczy, cala gra sie kreci dookola takich rzeczy, ciezko o cos bardziej tworczego w grze gdzie trzeba sie skradac.

 

Dla mnie takie misje to sama przyjemnosc, raz jestem w kanionie, raz na dupnym moscie, raz w bazie wojskowej, wkradnij sie, pozbieraj materialy, zolnierzy, wypelnij zadanie i do bazy. Sila tej gry tkwi wlasnie w tym na ile sposobow mozna robic tego typu zadania, przez co nuda sie w ogole nie wkrada do rozgrywki.

 

Misje fabularne maja za to ciekawsze zadania, ale nie bede tutaj wchodzil za bardzo w szczegoly, jednak caly rdzen rozgrywki opiera sie na inflitracji, musialbys mi podac jakis przyklad konkretny ragus co nie jest wg ciebie "zapchajdziura".

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Mozna miec pistolet, snajperke, oraz granaty usypiajace, kazda z tych rzeczy mozna ulepszyc kilkukrotnie (zwiekszyc sile, zasieg, magazynek, dodac latarke etc.). Mozna tez miec bronie szturmowe z gumowa amunicja. Nie zauwazylem poki co przyrzadow celowniczych do pistoletow, ale nie odblokowalem jeszcze kilku stopni rozwoju tych broni, jednak watpie ze beda. Za to pojawiaja sie w karabinach etc.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

Dobra, gracie po 20h, 10% i teraz proszę o szczerą odpowiedź:

 

Ile z tego to pierdołowate misje? Porwij 10 żołnierzy, znajdź jakieś paczki itd. Niektórzy mają wysoką tolerancję na takie zapchajdziury i chciałbym wiedzieć jak to jest w V.

 

Sporo jest tego typu misji, glownie w Side Opsach, np uwolnij wieznia, znajdz jakis schemat, zniszcz radar przeciwlotniczy, cala gra sie kreci dookola takich rzeczy, ciezko o cos bardziej tworczego w grze gdzie trzeba sie skradac.

 

Dla mnie takie misje to sama przyjemnosc, raz jestem w kanionie, raz na dupnym moscie, raz w bazie wojskowej, wkradnij sie, pozbieraj materialy, zolnierzy, wypelnij zadanie i do bazy. Sila tej gry tkwi wlasnie w tym na ile sposobow mozna robic tego typu zadania, przez co nuda sie w ogole nie wkrada do rozgrywki.

 

Misje fabularne maja za to ciekawsze zadania, ale nie bede tutaj wchodzil za bardzo w szczegoly, jednak caly rdzen rozgrywki opiera sie na inflitracji, musialbys mi podac jakis przyklad konkretny ragus co nie jest wg ciebie "zapchajdziura".

 

Dokładnie. Dzięki temu jak wygląda gameplay na ile sposobów można działać wykonując misje, nie znudziło mi się ciągłe granie tych samych misji w Ground Zeroes. To jak można się bawić z przeciwnikami, jak reagują na to co się dzieje. Boję się myśleć jak bardzo ilość możliwości w rozgrywce poszła do przodu w Phantom Pain.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...