Yano 3 697 Opublikowano 1 września 2015 Opublikowano 1 września 2015 ja nadal sie dziwie czemu dali taką okładke, to chyba na złość kojimie konami dowaliło chyba serio sobie wydrukuje to albo to Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 1 września 2015 Opublikowano 1 września 2015 Nagrałem 9 godzin dzisiaj, robiąc przy tym 8 głównych misji. Opcji od groma, wszystko zaczyna się powoli rozkręcać. Kasety same z siebie złe nie są, ale oprócz prologu w ciągu tych 9 godzin widziałem jedną scenkę, do czego na pewno trzeba się przyzwyczaić. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 1 września 2015 Opublikowano 1 września 2015 To ja się zapytam czy jest przymus robienia misji pobocznych/farmienie czegoś aby posuwać fabułę do przodu czy normalnie można sobie grać misje za misją w fabule? No i czy te misje poboczne to nie są takie typowe zapychacze? Czy może coś jednak można się dowiedzieć jeśli chodzi o fabułę i wydarzenia? Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 1 września 2015 Opublikowano 1 września 2015 gameplay miazdzy suty, jezusku swiety jak miodnie tu sie skrada, na razie prologue w starym stylu kojimy i pierwsze misje i mozliwosci miazdza, po prostu miazdza, mesjaszuja wrecz, obadamy po paru dniach jak faktycznie jest dalej, czy tylko poczatek robi takiego smaka i potem przez dlugie godziny czekamy az znowu fabula chwyci za jaja 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 1 września 2015 Opublikowano 1 września 2015 Ale będziesz miał piękną konsolę... Byłem dzisiaj po swoją kopię w MM i była tam wystawiona konsola. Coś pięknego... 1 Cytuj
VerB_ 34 Opublikowano 1 września 2015 Opublikowano 1 września 2015 Ale będziesz miał piękną konsolę... Byłem dzisiaj po swoją kopię w MM i była tam wystawiona konsola. Coś pięknego... Przyznaję że na żywo robi lepsze wrażenie niż na filmach (chociaż na filmach też mi się bardzo podobała). Nawet moja siostra która akurat niedawno była w odwiedzinach na chwilę u mnie rzuciła "a co to tam ładnego na komodzie masz?":D Dobrze że część bordowa nie jest cała w macie. No i fajnie że wstawki związane z mgs5 są dyskretne a nie logo mgs5 na pół konsoli Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 1 września 2015 Opublikowano 1 września 2015 A swoją drogą, ma ktoś z was w Ground Zeroes 100% ukończenia? Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 1 września 2015 Opublikowano 1 września 2015 Prolog i pierwsza misja w Afganistanie za mną. GOTY, skradanie nigdy nie było bardziej miodne. Otwarty świat idealnie tu pasuje, aż chce się każdą chatkę sprawdzić czy nie ma tam czegoś ciekawego. No i ta optymalizacja na PC BTW, w tym szpitalu też słyszałem jakiś tekst po polsku Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 1 września 2015 Opublikowano 1 września 2015 No ja mam stopro w GZ. @Ficus, ragus Ale jak to gejmplej dobry w mgsie? Gdzie moje scenki co!?!?!?! Po co mi zapychacze w postaci posterunkow gdzie trzeba sie skradac bez celu. Nie no ciesze sie ze wreszcie zagraliscie i sie spodobalo Cytuj
Gość ragus Opublikowano 1 września 2015 Opublikowano 1 września 2015 Zobaczy się za 20h! https://youtu.be/3daPv6CfEls Czegoś mi brakowało w walkmanie, ale od czego jest custom soundtrack Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 1 września 2015 Opublikowano 1 września 2015 za(pipi)isty easter egg znalazlem ktory przyprawil mnie doslownie o ciary! w momencie gdy musimy w jaskiniach odzyskac tą bron honey bee, w jednej z jaskin jest radio, a w radiu leci audycja z pt o morderstwie zony i corki xdddd plus ta miejscówa i to gwizdanie wiatru w tle, klimat over 9000! 1 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 Grałem do teraz od 17... ta gra to druga po wieśku gra single player w tym roku która mnie wessała jak bagno. Robię główną fabułę, poboczne questy i farmie diamenty w bazie. 16 h na liczniku i 10 % . Dobranoc idę spać o 2 30 a jutro o 7 muszę być w robocie. Mgs mnie zniszczy Cytuj
Texz 670 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 Wczoraj popołudniu godzinka na prolog i mocne gniecenie jajek. Dziś po 4:00 jeszcze przed robotą szybki wypad do Afganistanu. To jest to Panowie. Skradanka z otwartym światem, genialnym prowadzeniem fabuły, na którą czekali wszyscy fani MGSa od czasu genialnej trójki. Piąteczka wynagradza długi czas oczekiwania i wprowadza równowagę zarówno w opowiadaniu historii jak i własnoręcznemu jej tworzeniu. Odejście Kojimy z Konami to albo czysty PR przed premierą gierki, albo największy błąd na który sobie pozwolono. Przecież ten człowiek z wiekiem tworzy coraz lepsze projekty. Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 Wczoraj odpaliłem o 19 a skończyłem o 23 w punktach opiszę pierwsze wrażenia: 1. Prolog rozwala banie, jest tu tyle rzeczy, że trzeba się ostro skupiać 2. Mother base jak na razie małe ale ma potencjał rozwojowy 3. Gameplay 10/10, skradanka świetna 4. Muzyka i dźwięk tylko na głośnikach (nawet głupi lot na mother base przechodzący z głośnika na głośnik fajnie brzmi) 5. Grafika dość sterylna, prolog i pierwsze misje w afganie raczej nie dają powodu do stwierdzenia, że grafika na 10, raczej mocne 8 (1080 i 60 robi robotę), twarze bohaterów też raczej era ps3. Ultra płynność i ogromny teren, choć niestety pusty, do far cry 4 się nie umywa. Szkoda bo liczyłem na oświetlenie rodem z cry engine, a zachód słońca wygląda średnio, a może za mało grałem jeszcze. 6. Loadingi szybkie i fajny ficzer z transferem save z gz z którego skorzystałem. 1 1 Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 (edytowane) Panowie, ocb z tymi diamentami? Jestem spowrotem w pierwszej misji - chciałem dokończyć niektóre poboczne zadania, już po pierwszej wizycie w bazie. Blisko miejsca w którym zaczynamy jest posterunek w którym rzekomo wg jednego z zadań ma być diament? Przeszukałem wczoraj okolice i nic nie odnalazłem. Coś źle robię, lub za wcześnie próbuje to znaleźć? I na jakiej zasadzie wbijamy lvl poszczególnym działom w bazie? Chodzi o ilość przydzielonych ludzi, czy coś jeszcze? Edytowane 2 września 2015 przez Hum Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 Jaka ta gra jest miodna. Jaka ta konsola jest ładna. Jaka ta okładka day one jest paskudna... Jaka ta gra jest MIODNA! Bardzo miła odmiana po MGS4 - tam była pseudo swoboda, milion różnych broni gdy korzystało się z 3 i scenek do porzygu. Peace Walker cierpiał przez ukierunkowanie na krótkie misje pasujęce do charakteru gry na psp. Za to V daje nam wielką swobodę. Misje można zrobić jak się tylko chce. Ogranicza nas tylko wyobraźnia i dostępny sprzęt. No właśnie, sprzęt. Drzewka rozwoju są spore, a ja po 9h gry mam ledwie podstawowy zestaw broni plus parę dodatków. (a robiłem side opsy). Zapomnijcie o odwalaniu numerów jak w oficjalnych gejmplejach sprzed premiery - tam grali na kodach i wszystko mieli dostępne. MGS V na start daje ci pistolet usypiający, karabin z tłumikiem... a resztę sobie zarób. I nie jest to łatwe. Potrzeba ludzi w bazie... masy DOBRYCH ludzi by poziom zespołu R&D pozwalał na wynalezienie fajnych zabawek. To nie jest gra dla psychofanów MGS4. To nie jest gra dla ludzi, którzy lubia sobie przelecieć przez fabułę. To gra którą sie nalezy delektować i zagłębiać w szczegóły by sie naprawdę dobrze bawić. Borze... a ja dopiero co liznąłem ten ogrom... Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 Panowie, ocb z tymi diamentami? Jestem spowrotem w pierwszej misji - chciałem dokończyć niektóre poboczne zadania, już po pierwszej wizycie w bazie. Blisko miejsca w którym zaczynamy jest posterunek w którym rzekomo wg jednego z zadań ma być diament? Przeszukałem wczoraj okolice i nic nie odnalazłem. Coś źle robię, lub za wcześnie próbuje to znaleźć? I na jakiej zasadzie wbijamy lvl poszczególnym działom w bazie? Chodzi o ilość przydzielonych ludzi, czy coś jeszcze? Diamenty to takie świecące kropki trudno dojrzeć. Podobne do kluczy w yakuzie. Lvl dla działu w bazie to ilość ale i jakość ludzi. Na początku przydzielasz ludzi z najwyżej d ale potem masz kolesi ze specjalizacją a ++. 1 Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 Warto ulepszyć lornetę żeby pokazywała "jakość" naszych kandydatów do MB. Poza tym warto dokładnie czytać opisy misji, u góry po prawej mamy napisane jakie ważne fanty możemy spotkać w trakcie. Bardzo ważny jest specjalista od transportu. Przegapiłem go w jednej z początkowych misji i dopiero wczoraj znów na niego trafiłem (był jednym z kilku więźniów w bazie wroga). Typek pozwala ulepszyć fultona tak żeby można wysyłać nim pojazdy bojowe, kontenery i działka przeciwlotnicze. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 Czyż to był kierowca ciężarówki w pierwszej misji? Jest zadanie, by go ekstraktowć. Wie ktoś jak tą ciężarówkę namierzyć? Ona chyba jeździ jakaś ustaloną trasą? Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 Xdddd kojima to jest mistrz, ponizej filmik (niech nie oglada ten co nie chce sobie psuc niespodzienki) co czeka gracza, ktory odpali gre w dniu kiedy ma urodziny (date wybieramy w prologue) https://www.youtube.com/watch?t=110&v=_-kjL0mUxCU Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 No ja mam stopro w GZ. Ale sto pro w ze wszystkimi misjami na hardzie i normalu na S i wykonaniu wszystkich triali? Ja odpuscilem na 85% i 100% trofeów Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 (edytowane) mam pytanie odnośnie prologue, scenki: Wybieramy wygląd Big Bossa do operacji, poźniej doktorek pokazuje nam twarz po zoperowaniu, a później znowu mamy twarz big bossa, może było późno, ale nie do końca kumam, chyba że to po prostu część tej zakręconej fabuły która nam się wyjaśni.Podobnie jak to że Big Bossa nikt prawie nie widzi mimo że leży pod nogami, rozumiem że to ma jakiś sens. Edytowane 2 września 2015 przez Toudi_89 Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 2 września 2015 Opublikowano 2 września 2015 Dzięki za spoiler ficuś. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.