Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Już było bo fani się obudzyli jak w wywiadzie Kojima powiedział, że chciał zrobić erotyczną postać i potem się z tego wycofywał i mówił, że miał na mysli tylko sexy character.

Opublikowano

Co do Fultonów i tłumików - jeśli czegoś nie dostajecie w paczce to najprawdopodobniej nie macie odpowiedniej ilości materiałów w Bazie Mamie do wyprodukowania tego brakującego przedmiotu. Przed wskazaniem punktu zrzutu paczki wyświetla się stosowny komunikat, który informuje o tym co przed chwilą przeczytaliście

Opublikowano

jaka zenada

 

spoiler nie fabularny tylko dot. samej gry, ale jak nie ukonczyles misji 31 to mozesz nie chciec wiedziec.

 

 

 

jakies 80% misji w rozdziale 2 to powtorki tych z pierwszego tylko trudniejsze. ku,rwa mac, nawet sa te same filmiki fabularne do nich. jestem po walce z quiet i znow byly te same filmy jak strzelaja do nas z samolotu. ale slabizna. mogli to zrobic to opcjonalne po przejsciu calej gry a nie tak.

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

fajne jest to że jak gość ma hełm to strzał usypiaczem w twarz i tak działa. z tego co pamiętam w PW cała głowa była nietykalna, chociaż hełm spadał po kilku strzałach... teraz spodziewałem sie że bedzie podobnie, a akurat typ w hełmie sie do mnie odwraca i myśle "no to kaplica" - no ale dostał w pysk i poszedł w kime ;)

 

ta gra jest świetna, dziwie sie że niektórzy tu już do końca doszli, czemu tak rushowac? ktoś pisał ze po 35h jest juz na koncu. ja mam ok 20h i jestem dopiero na 10misji. bawie sie świetnie i powolii. jedyne co to boje sie że za pare dni bedzie na forum 20 osób które już przeszły gre i wszedzie będą latać spoilery :/

 

 

odblokowałem wczoraj karabiny z gumową amunicją, ciekawa opcja (niestety nie ma tłumika więc nie da sie skradac- a kurde wrogowie mają świetny słuch, jeden wystrzał i już zaczynają wrzeszczeć że "w 15 sekundzie słychać strzały" niczym pisowcy, nawet jak są daleko)

ale mimo braku tłumika jest to ciekawa opcja bo można sie wbić do miejscówki i kosić karabinem na gumowe kulki i fultonować ogłuszonych ludzi. chyba tak bede robił teraz w podbramkoweych sytuacjach. bo od 20 godzin chodze z tym pierwszym karabinem a użyłem go ze 3 razy bo nie chciałem zabijać)

Opublikowano

odblokowałem wczoraj karabiny z gumową amunicją, ciekawa opcja (niestety nie ma tłumika więc nie da sie skradac- a kurde wrogowie mają świetny słuch, jeden wystrzał i już zaczynają wrzeszczeć że "w 15 sekundzie słychać strzały" niczym pisowcy, nawet jak są daleko)

ale mimo braku tłumika jest to ciekawa opcja bo można sie wbić do miejscówki i kosić karabinem na gumowe kulki i fultonować ogłuszonych ludzi. chyba tak bede robił teraz w podbramkoweych sytuacjach. bo od 20 godzin chodze z tym pierwszym karabinem a użyłem go ze 3 razy bo nie chciałem zabijać)

Ja dość wcześnie znalazłem gdzieś blueprint na karabin na gumowce z tłumikiem - ale nie pocieszę cię - tłumik na full auto starcza na 2-3 serie w kolesi (mniej niż magazynek chyba)

Opublikowano

tak wiem, ale to mowisz o riot smg który też miałem wcześniej ale nie robiłem (bo nie zauważyłem że jest na gumowce), zrobiłem go teraz ale jest średni, bardzo duży rozrzut i zastępuje pistolet usypiający. a tak jak mowisz tłumik starcza na kilka sekund.

dlatego zdecydowałem że oleje tego riot smg i zrobiłem duży karabin na kulki, który jest jako primary weapon, więc jako secondary nadal mam usypiacz. a karabinu będę używał w podbramkowych sytuacjach (bo nie ma tłumika) żeby wybronić się przed atakującymi ale ich nie zabijać

Opublikowano

fajne jest to że jak gość ma hełm to strzał usypiaczem w twarz i tak działa. z tego co pamiętam w PW cała głowa była nietykalna, chociaż hełm spadał po kilku strzałach... teraz spodziewałem sie że bedzie podobnie, a akurat typ w hełmie sie do mnie odwraca i myśle "no to kaplica" - no ale dostał w pysk i poszedł w kime ;)

 

ta gra jest świetna, dziwie sie że niektórzy tu już do końca doszli, czemu tak rushowac? ktoś pisał ze po 35h jest juz na koncu. ja mam ok 20h i jestem dopiero na 10misji. bawie sie świetnie i powolii. jedyne co to boje sie że za pare dni bedzie na forum 20 osób które już przeszły gre i wszedzie będą latać spoilery :/

 

 

odblokowałem wczoraj karabiny z gumową amunicją, ciekawa opcja (niestety nie ma tłumika więc nie da sie skradac- a kurde wrogowie mają świetny słuch, jeden wystrzał i już zaczynają wrzeszczeć że "w 15 sekundzie słychać strzały" niczym pisowcy, nawet jak są daleko)

ale mimo braku tłumika jest to ciekawa opcja bo można sie wbić do miejscówki i kosić karabinem na gumowe kulki i fultonować ogłuszonych ludzi. chyba tak bede robił teraz w podbramkoweych sytuacjach. bo od 20 godzin chodze z tym pierwszym karabinem a użyłem go ze 3 razy bo nie chciałem zabijać)

 

 

a dlaczego nie maja rushowac ? dla niektorych watek fabularny jest najwazniejszy i chca go poznac od razu, na grindowanie i znajdzki czas bedzie, przeciez gra nigdzie nie ucieka a każdy chetnie chce poznac nowa historie na mgs'a, ktory tak byl hypowany i na ktorego tak dlugo czekali

 

niestety, fabularnie jest male rozczarowanie + ta mechanika misji o ktorej wspomina chocby raven + zamieszanie z zakończeniami

 

gameplayowo jest fajnie, mi sie podoba bo mimo pewnej pustki na mapkach na ktorych gramy to calosc robi przyjemne wrazenie. Przydalaby sie bardziej rozbudowana fauna i troche wiecej szczegolow jak jakies mniejsze i wieksze zwierzeta ale bez przesady jak w far cry. Generalnie w mojej opini kojima odpuscil troche fabule co dla mnie jest duzym minusem. O ile nie przeszkadza mi system misji samw sobie, o tyle jego mechanika moglaby byc znacznie lepsza, cos na wzor Splinter Cella Conviction, gdzie misje sa bardzo mocno powiazane z fabula a tutaj po prologu to przez kilka misji jest poprostu mocno pusto i czuc, ze aby popchnac fabule dalej to trzeba odhaczyc 10 misji z listy i dopiero wtedy cos sie dzieje.

Snajperka jakos dziwnie dziala, szkoda ze nie widac smugi pocisku bo snajpie ludziz odleglosci, gdzie ich glowa jest wielkosci glowki od szpilki i dalej nie da rady skumac bullet dropu. Jakos tak to dziwnie jest zrobione, powiedzialbym ze spodziewany drop jest malointyicyjny w porownaniu do innych gier gdzie po oddaniu pierwszego strzalu juz wiesz czego sie spodziewac i bierzesz poprawki.

Opublikowano

no bizon dobrze napisal.

 

ja akurat mialem urlop i nabilem juz 50 godzin, ale fakt faktem glownie skupialem sie na misjach glownych przejsc fabule i sprawdzic ile domyslow okazalo sie prawda.

 

na robienie wszystkiego na 100% przyjdzie czas potem.

 

jak zwykle jest pie.rdolenie podczas grania, ze ten rushuje i tamten tez i sie nie ciesza gra. co za idiotyzm.

Opublikowano (edytowane)

ta gra jest świetna, dziwie sie że niektórzy tu już do końca doszli, czemu tak rushowac? ktoś pisał ze po 35h jest juz na koncu. ja mam ok 20h i jestem dopiero na 10misji. bawie sie świetnie i powolii. 

A możesz mi powiedzieć po co grać mega wolno jak można normalnie, cicho i efektywnie bez zbędnego pi*rdololamento? 

 

Tak samo dziwię się ludziom co skończyli W3 dopiero przy 200h gdzie mi zrobienie wszystkiego poza znakami zapytania na Skellige zajęło 70h i się przy tym genialnie bawiłem, podziwiałem widoki, delektowałem się grą. Nie rozumiem co można robić przez tyle godzin. Przecież jak się grę rozwleka to z czasem coraz bardziej nas będzie nużyć choćby nie wiem jak zayebista by nie była. 

 

Także ja się nie dziwię, że ktoś przy 35h jest już pod koniec gry. Ja pewnie też tak będę miał. Rozumiem, że są ludzie, którzy będą zbierać wszystko, powtarzać jedną misję kilka razy, żeby wszystko wyczyścić, ale może ktoś zwyczajnie chce sobie poznać fabułę i nie potrzebuje jakiś pierdół, które może sobie zrobić potem jak będzie miał ochotę. 

 

:lapka:

Edytowane przez suteq
Opublikowano

Bo tak, przecież ten cały helikopter to czyste zaje.bongo, ja uwielbiam podróże nim.

 

Mam 60 godzin na budziku i zrobionych 20 głównych misji. Każdy ma swój sposób zabawy.

Opublikowano

odnosnie tozsamosci goscia w bandazach, to ona jest ukazana juz na samym początku przez niezla pie.rdołę :D

moment w ktorym dostajemy gnata z tlumikiem i musimy usunąć gościa. koles w bandazach mowi, ill take the left, you take the right one - a i tak musimy obydwu zabic sami - tzn gosciu w bandazu poprostu nie istnieje, to alter ego big bosza :D



robie dopiero 17 misje, ale juz czuje ze trafilem ;))

  • Plusik 1
Opublikowano

nope andżej:

 

 

zupełnie nie ten kierunek, a odpowiedz jest juz na samym poczatku gdy lezysz w wyrku i zaczynasz sie denerwowac o pielegniarke i jej przygody a potem o przygody doktorka

 

Opublikowano

i to jest fajne - kazdy może sobie grać jak mu się podoba. Mozna grać po cichu, można latać z wyrzutnią rakiet. Jedni będa widzieć scenki w nocy, inni za dnia albo wieczorem. Ktos będzie misję robić w burzy piaskowej, kto inny słońcu. :)

 

A fabuła idzie mi powili i nie przeszkadza mi to, skupiam się na rozwoju bazy by miec czym się bawić na misjach:)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...