Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Hideo Kojima to wieloletni twórca gier wideo, który graczom kojarzy się głównie dzięki serii gier „Metal Gear Solid” i współpracy z Konami. Jak doskonale wiemy ojciec serii nie stworzy już żadnej gry z cyklu oraz nie wyda jej wspólnie z Konami. Firma z Kojimą poróżniła się do tego stopnia, że Konami zaczęło wymazywać wszelkie ślady po Hideo Kojimie w ich grach. Teraz Konami zabiera się za oficjalne konto na Twitterze słynnego Japończyka.

Konami posunęło się do tak dziwnych kroków, że blokuje wyświetlanie zdjęć z gry „Metal Gear Solid V: The Phantom Pain„, które stworzyli fani (chociażby z pośrednictwem przycisku share na PlayStation 4), a które Hideo podaje dalej. Oczywiście wszystko w imię naruszenia dóbr Konami poprzez rozpowszechnianie grafik z gry.

Sytuacja robi się coraz bardziej szokująca dla fanów, którzy od kilku dni zachwycają się „The Phantom Pain”, podobnie jak dziennikarze. Obecnie średnia ocen gry wynosi aż 95/100 (wg metacritic/com). Nasza recenzja niebawem.

http://naekranie.pl/aktualnosci/konami-ciagle-na-wojennej-stopie-z-hideo-kojima-746453

Edytowane przez YETI
Opublikowano

Witam.

Moje pytanie dot taśm magnetofonowych. Czy na mapach Afganu i Afryki są poukrywane taśmy które są ważne dla fabuły gry? Bo do tej pory nie udało mi się natrafić na żadną (misja 12). W GZ trzeba było spełnić różne warunki w różżnych sideopsach, głównej misji itd zeby odkryć wszystkie taśmy, stąd moje pytanie. Nie chcę tracić nawet najdrobniejszego wątku przez pominięcie jakiegoś outpostu lub bazy. 

 

Dzięki!

Opublikowano

Ukończyłem misję 15-tą i wciąż czuje GOTY.

 

Prolog miażdży, Hideo dla mnie jest bezprecedensowym mistrzem operowania kamery w cutscenkach (ostatnia scena szpitalowa zamiata).

Opublikowano

Ukończyłem misję 15-tą i wciąż czuje GOTY.

 

Prolog miażdży, Hideo dla mnie jest bezprecedensowym mistrzem operowania kamery w cutscenkach (ostatnia scena szpitalowa zamiata).

no, do tego wystepujacy efekt "kamery z reki". niby nic, ale zupelnie inaczej to wyglada;]

Opublikowano (edytowane)

Panowie jaką strukturę w bazie rozwijacie najpierw? 

to w sumie bez znaczenia bo jesli fultonujesz kogo sie da, to straznicy ktorych napotykasz maja zrownowazone statystyki miedzy soba co daje efekt tego ze w polowie gry wszystkie jednostki w basie sie rozwijaja w miare rownomiernie. polecam r&d i medical na sam początek troche podpakowac, zeby jak najszybciej dorwac snajperke usypiajaca i potem do niej dolozyc tlumik - najlepsza bron w grze ;d

Edytowane przez Andżej
Opublikowano (edytowane)

nie wiem jak heli ale wydaje mi sie że jak użyłem granatu dymnego wołającego supply drop to cena była mniejsza niż gdy wybierałem z menu. może z granatem wzywającym heli jest podobnie (a może kompletnie mi sie pomieszało nie mam pewności)

 

 

aaaa i jeszcze coś - nie wiem co to sie stało ale wydaje mi sie że mam troche mniejsze ceny za tworzenie nowego ekwipunku. wcześniej były równe wartości np 120.000 a teraz mam coś w stylu 118.400 (liczby rzucam z głowy), nie wiem czemu, może rozwój bazy a może jakiś skill któregoś z moich ludzi (ale przeglądałem i nie zauważyłem nic takiego). a może znowu mi sie coś popieprzyło bo zauważyłem to wczoraj o 3 w nocy i już troche przysypiałem

Edytowane przez Yano
  • Plusik 1
Opublikowano

Spędziłem dziś z gierką trochę godzinek. Gameplay jest bardzo ciekawy, graficznie może być ale nie ma fajerwerków jak tutaj niektórzy piszą. Za to jest betonowe 60 klatek i to naprawdę widać.

Prolog całkiem mocny dla mnie ten gość w ogniu to jest Volgin i wcale go tam nie było tak samo jak tego typka w bandażach. Grindowanie mother base, misje główne i poboczne całkiem spoko. Taśmy do odsłuchania to nawet niezły patent ale jednak brakuje mi tego z czego słynie MGS - czyli rozmów przez codec. Dla mnie to zupełnie nowa część, bo nie miałem styczności z Peace Walkerem dlatego na razie muszę oswoić się z nowinkami. Grałem w GZ ale tam nie było jeszcze rozbudowy bazy. I dalej chcę powrotu Haytera, nie ujmując nic Kieferowi. 

 

 

Ale na razie chyba jeszcze wracam do Wiedźmina bo jestem na Skelige. Metala odebrałem wczoraj ale wciąż mam Dziki Gon do ukończenia i to zamierzam teraz zrobić. 

Opublikowano

Wjechalem do pierwszego spotkania Quiet APC z rakietami, alez to bylo przyjemne rozj ebac ja z dzialka i rakiet. Na koniec oczywiscie ja przejechalem.

 

bye bye fake tits, i wont miss you

  • Plusik 1
  • Minusik 2
Opublikowano (edytowane)

Mam maksymalnie ziomków w każdej grupie i dość krucho z materiałami do rozbudowy. Macie jakiś sposób na sukcesywne zdobycie tychże materiałów? Samo wydobycie idzie jak krew z nosa :/

Teraz złapałem misje w terenie dla combat teamu na 10k fuel'a, ale 32% szansy na dostanie :/

 

I co do Quiet:

 

Rozumiem, że będę mógł upgrejdować jej ekwipunek im więcej będę miał Bond level, ale nie dostałem żadnego wyjaśnienia jak to dokładnie działa. Na początku jest tylko jeden rozkaz czyli "kill", ale trochę psuje mi to taktykę, bo niemowa nie posiada tłumika. Ten level nabija się od liczby rzuconych jej poleceń? A może mogę jak na razie olać jej pomoc i na spokojnie samemu sobie robić misje a "więź" i tak będzie rosnąć?

 

 

EDIT: Yebły mi się tematy, miało być w poradach i pytaniach...

Edytowane przez Dr1zzt
Opublikowano

Pierwsze przejscie za mna. Metale przegralem wszystkie (z wyjatkiem tych remakow na nintendo itd.) i stwierdzam ze do magii i geniuszu z 3 czesci, w nowej odslonie nie ma wiele.

 

Cale to przejsciw w "open world", grindowanie i misje ktore czasami pozwalaly mi sie poczuc jak w GTA: "wejdz, uwolnij, wyjdz" vide "idz, zabij, ucieknij".

 

Bez rozpisywania sie na tysiac stron daje grze 8/10. Marzylem o grze fenomenalnej, dostalem conajwyzej bardzo dobra.

Opublikowano

Macie jakiś sposób na sukcesywne zdobycie tychże materiałów?

 

rozbudowa teamu do rozbudowy bazy - to właśnie ten team dodaje ci materiały. w pierwszej chwili myślałem "po co mam rozbudowywać team do rozbudowy bazy skoro i tak moge ją rozbudować" - ale to nieprawda, ten team jest bardzo przydatny - właśnie w teamie rozbudowy bazy i na platformach do tego celu są - mówiąc wprost - produkowane surowce! i to całkiem sporo tych surowców.

na poczatku miałem spory problem żeby zbudować trzecią platformę, z braku surowców. teraz mam już ich zbudowanych z 8 i surowców mam nadal dużo - "base develoment team" daje naprawde sporo tego

Opublikowano

 

Macie jakiś sposób na sukcesywne zdobycie tychże materiałów?

 

rozbudowa teamu do rozbudowy bazy - to właśnie ten team dodaje ci materiały. w pierwszej chwili myślałem "po co mam rozbudowywać team do rozbudowy bazy skoro i tak moge ją rozbudować" - ale to nieprawda, ten team jest bardzo przydatny - właśnie w teamie rozbudowy bazy i na platformach do tego celu są - mówiąc wprost - produkowane surowce! i to całkiem sporo tych surowców.

na poczatku miałem spory problem żeby zbudować trzecią platformę, z braku surowców. teraz mam już ich zbudowanych z 8 i surowców mam nadal dużo - "base develoment team" daje naprawde sporo tego

 

 

Dałem trochę dupy, że rozbudowywałem wszystko po prawie równo. W B&D mam 21 lvl i 65 ziomków. Teraz brakuję mi ponad 10k fuela, żeby go rozbudować i tu mam ten kłopot. Widocznie trzeba cierpliwie zbierać.

Opublikowano

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4) - pierwsze wrażenia z gry - bez lizania się po jajach.  

METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN (PS4) 1080p/60 - DAY ONE EDITION - MGS V

Na kolejną część Metal Gear Solid czekałem jak nawiedzony. Po ukończeniu świetnej czwórki MGS

( Zakończenie gry i finałowa walka to najwyższa klasa mniam mniam ) Czekałem i nadszedł. Ukazał 

się prolog piątej części Metal Gear Solid V: The Phantom Pain czyli Ground Zeroes.

Po ograniu małej części gry, wiedziałem Metala V muszę urwa mieć na 100% Wiedziałem też że po

ograniu Ground Zeroes Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zostanie moją grą roku 2015 na PS4. 

Nie tylko z racji oprawy graficznej i stałych 60 FPS. Ale z racji niesamowitego klimatu i muzyki w grze.

Misje i muzyka to poezja w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Kojima to mistrz nad mistrzami.

Stworzył arcydzieło. Ostatnia mega najlepsza odsłona Metal Gear Solid już jest.    

Metal Gear Solid V:The Phantom Pain to jedna z najlepiej udźwiękowionych gier (DTS) Przelatujące

helikoptery ( zniszczenie uszne ) czy zmieniające się pora dnia, cienie, skały!!!!, horyzonty - urwa!!

klimat gry!, pustynia, wiatr, zmierzch, noc "głucha noc" tekstury, jakość grafiki, obrazu i dźwięku

FOX Engine (PS4) A więc Metal V idealnie nadaje się na duże ekrany kinowe (gra film) + stałe 60 FPS

filmowe! kolory gry! słońce i efekty graficzne + światło (jakość!)+ HDR! + ostry jak żyletka obraz 1080p

do tego w 60 FPS. To musi zabijać i zabija na miejscu, że tak powiem + mega gorące powietrze.

PS. Podobny efekt zastosowany jest w grze Mad Max (świetna gra, polecam. Uwaga gra brutalna

epickie walki :) MOC. Gra ma klimat. TYLKO GRAĆ!

 

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4) jest dla mnie grą numerem jeden w 2015 roku.

Grą roku 2015. Tak jak dla mnie grą roku 2014 jest :) Obcy Izolacja Nostromo ( PS4 - PC )

 

Może dla kogoś :-) grą 2015 roku zostanie Mad Max albo Until Dawn? może Forza 6?

Może to będzie nowa Lara na Xłaniaczka? ( Na te grę też czekam na XO )

Halo 5 to moja druga gra roku 2015. Mam nadzieję że tak będzie.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain to moja gra roku 2015 na PlayStation 4.

JESTEM W NIEBIE. Już jest!! NAJLEPSZA GRA ÓSMEJ GENERACJI KONSOL (2015)

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ) (PS4) 10:10+ = Gra Niszczator

Pozytywny gracz.

 

 

 

 

   

 

  

  • Plusik 1
Opublikowano

Tak, dźwięk w tej grze to poezja, prawdopodobnie najlepiej udźwiękowiona gra. Taki helikopter na przykład, mam wrażenie że w nim siedzę. Jesteś kolejną osobą która chwali Mad Maxa, już wiem w co będę grał za miesiąc. Teraz jest czas MGS V. Chciałbym go już skończyć, ale nie mogę, tyle rzeczy mnie odciąga od głównego wątku :) Jak chodzi o niego to czasem trafi się jakaś misja - perełka, ale przeważnie to meh, bleh i odgrzewane kotlety. Wczoraj zaskoczyła mnie misja

 

 

odbijania zaatakowanej Mother Base. Zacząłem kolejne zadanie i nagle telefon, "Boss, musisz natychmiast wracać, zaatakowali nas!". Myślałem że to będzie małe piwko przed śniadaniem, ale szybko zginąłem bo typki wyskoczyli ze wszystkich stron.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...