qraq_pk 371 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 Recka od Kotaku: http://kotaku.com/metal-gear-solid-v-the-phantom-pain-the-kotaku-review-1728728287 Bizon będzie zachwycony:) Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 Czy będą side opsy jak w PW, typu strzelanie do celu albo ekstrakcja żołnierzy na czas? Cytuj
WisnieR 2 735 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 Korzysta ktoś z aplikacji TPP? Ciągle mnie dziś rozłącza z on-line i nie mogłem jej uruchomić. Użyteczne czy nie bawić się w to? Cytuj
Pupcio 18 424 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 W bazie masz strzelanie do celów kruku, a tego drugiego tu nie ma, właściwie nie spotkałem jeszcze side opsów na czas. Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 Czy będą side opsy jak w PW, typu strzelanie do celu albo ekstrakcja żołnierzy na czas?Pojawia sie pozniej strzelanie na czas na mother base. Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 ciekaw jestem czy recenzenci dajacy tej grze 10 doszli do drugiego rozdzialu. w sumie troche watpie... Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 czy ten drugi rozdział to coś jak new game plus? Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 (edytowane) Brakuje mi w tej grze tego nieokreślonego "czegoś". Tej iskry, którą czułem grając w poprzednie części. I mówię to w pełni świadomie jako osoba, która wzięła sobie wolne dla tej gry; która od wtorku spędziła z grą 45 godzin. Tak, wciągnąłem się, jak w bagno. Gra jest fantastyczna, ale czuje przy tym jednocześnie ogromny niedosyt. Mam wrażenie, ż Kojima i Kojima Productions wydorośleli (trochę), a ja tkwię w miejscu od 2008 czekając na MGSa przeszłości - MGSa z długimi scenkami, masą dialogów, przerysowanymi do bólu czarnymi charakterami (bo Skullface taką postacią niestety na pewno nie jest) - czego od TPP niestety nie dostałem. Postaram się zebrać myśli i może dokładniej podzielić się swoją opinią po zrobieniu wszystkich misji, a tych nie zostało mi wiele. Na chwile obecną zostawiam was koledzy z następującym pytaniem - gdzie do ch.uja jest interaktywność w Mother Base? Czemu nie mogę tam spotkać Ocelota i Millera i porozmawiać z nimi oprócz słuchania kaset? Czemu szczują mnie stawiając jedna z postaci w pomieszczeniu, do którego można wejść, ale na balkonie, na który nie sposób dostać? Może to mnie w tej grze zbiło z tropu. Bo Snake w MGS5 nie jest w centrum wydarzeń, jak w każdej poprzedniej części, a jest bardziej biernym obserwatorem. Obecny jest na każdej misji, tak, ale wszystko dzieje się gdzieś poza nim. Edytowane 5 września 2015 przez Hela 2 Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 czy ten drugi rozdział to coś jak new game plus? spoilery nie fabularne, tylko dot. gry w skrocie, zeby oblokowywac kolejne misje pchajace gre do przodu musisz po drodze robic powtorki niektorych misji tylko trudniejsze (nie moga cie wykryc, albo poziom extreme). najlepsze jest to, ze odbywaja sie one jakby nigdy nic z tymi samymi filmikami itd. absurd. Cytuj
Daffy 10 570 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 o fuck serio? tragicznie rozwiazane, wrecz nieprzystoi tej serii Hela - bardzo podobne mam odczucie jak twoje po 12h z gra Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 Nie mogę z tego jak w Mother Base nakopię jednemu z drugim, a za chwilę wyskakuje "Staff morale increased" i jeszcze mi za to dziękują xD Cytuj
Gość ragus Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 Niech się boją leszczyki szefa :czesc: Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 Sory, jesli było to już poruszone, ale staram sie unikac tego tematu do momentu aż zagram, ale zajrzałem do recki kotatku i pojawiło sie tam jakieś info o tym, że fani znaleźli jakąś niedokończoną(?) scenkę, która wg recententa byłaby o wiele lepszym zakończeniem, niż to, co mamy w grze.Rozczarowujące zakończenie, które pozostawia tonę kwestii nierozwiązanych + scenki z końca gry, których w samej grze nie ma + rzekome zwolnienie Kojimy z powodu przewalenia za dużej ilości pieniędzy na produkcję gry.Dodajmy 2 + 2 i ukazuje nam się czarny scenariusz zatytułowany: Konami wycięło prawdziwe zakończenie i sprzeda je w formie DLC.Myślicie, że to możliwe? Cytuj
Suavek 4 695 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 Dodajmy 2 + 2 i ukazuje nam się czarny scenariusz zatytułowany: Konami wycięło prawdziwe zakończenie i sprzeda je w formie DLC. Myślicie, że to możliwe? Na tym etapie? Patrząc, co Konami wyprawia ostatnimi czasy Myślę, że jak najbardziej jest to możliwe... Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 Mnie gra nie zawiedzie bez względu na fabułę, gameplay jest najmocniejszy w serii ( i to zdecydowanie). Cała historia sagi zakończyła się wraz z napisami końcowymi MGS4 i nawet jeśli zakończenie PP mnie rozczaruje, to nie zmieni finału historii Big Bossa.Chociaż będzie pewnie straconą szansą. Niestety Kojima i Konami prędzej czy później musieli się poróżnić. Budżet, czas produkcji i perfekcjonizm (bądź marnotrawstwo) Hideo, to zdecydowanie za dużo na współczesne Konami.Cóż sam się przekonam jak wyszło, gdy ostatecznie dojdę do końca (łącznie z True Ending). 1 Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 (edytowane) Sory, jesli było to już poruszone, ale staram sie unikac tego tematu do momentu aż zagram, ale zajrzałem do recki kotatku i pojawiło sie tam jakieś info o tym, że fani znaleźli jakąś niedokończoną(?) scenkę, która wg recententa byłaby o wiele lepszym zakończeniem, niż to, co mamy w grze. Scenka jest na płytce z limitowaną edycją gry i tak wygląda na to jakby to miało być jakieś alternatywne zakończenie. Ogólnie widać, że Konami przycięło hajs w jakimś etapie produkcji, bo Kojima od tak by nie zrezygnował z cut scenek. Na gafie zaczyna się (pipi) burza o tym, ze gra nie zasługuję na takie oceny i dostała je tylko ze względu na nazwę i nazwisko Kojimy. Edytowane 5 września 2015 przez Starh Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 A która gra ze średnią 92+ nie doczekała się (pipi)burzy o niesłuszność wysokich ocen ? Normalna rzecz. Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 (edytowane) To jak MGS4 - recenzenci chyba masowo byli na haju że takie oceny podostawała i chwalenie fabuły. Ogólnie wygląda na to że dostaliśmy kolejnego MGS, czyli wspaniałą grę, ale z wadami które można co najwyżej zaakceptować i grać dalej. Edytowane 5 września 2015 przez qraq_pk Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 Jak dla mnie oceny zasluzone, nie wiem jak jest z endingiem, ale nawet jesli nie jest jakis specjalnie satysfakcjonujacy, to nic nie zmieni faktu ze ten Metal ma przecudowny gameplay. Granie w te gre to jest najczystsza przyjemnosc, w czasie ktory dotychczas spedzilem z Vtka juz bym pewnie przelecial MGSy od 1 do 4 a tutaj dopiero mam 80% fabuly... Ten metal glownie stawia na zabawe plynaca z gry, cos zupelnie odwrotnego niz w przypadku np 4ki. Zamiast epickich momentow na scenkach [choc w sumie tez sa], tutaj glownie mamy epickie momenty podczas samej rozgrywki, ktore sami tworzymy, jako zatwardzialy fan MGSa niespecjalnie mi to przeszkadza, ba, jestem nawet milo zaskoczony taka zmiana, mamy Metala w ktorego mozna grac... i grac... i grac... a jeszcze nawet MGO nie ruszylo Sam gameplay dodatkowo jest tak dopieszczony i bogaty w detale ze to jest jakies nieporozumienie, np pada deszcz? Wrogowie na zewnatrz szybciej sie budza, raz jak jechalem samochodem, strącilem barierke ktora uderzyla typa i co sie stalo? Typ zostal ogluszony (xD), jestem uwalony we krwi, zaczyna padac deszcz i stopniowo to wszystko splywa, gra jest usiana tego typu detalami. Same animacje sa moim zdaniem genialne, czesto zdarza sie sytuacja ze jestem na jakims nierownym terenie i jak widze jak Snake nogi ustawia to patrze z niedowierzaniem, przyklad: Sama ilosc ekwipunku, dodatkowo mozliwosc jego modyfikowania, no musk rozyebany Wczoraj np zrobilem bardzo ciekawa rzecz na glowe 3 Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 (edytowane) misja 45, znow sie wku.rwilem na kojime. uwaga na spoilery. zakonczenie watku z quiet. nie powiem co sie dzieje, ale po tej misji juz nie mozna jej zabierac w teren. ot tak po prostu. wpakowalem mnostwo kasy w jej sprzet i kostiumy (sniper wolf!) i tyle. przepadlo. a przede mna jeszcze sporo side opsow i maxowania misji. ja pier.dole kojima ogolnie moge juz podsumowac mysle gre. po blisko 60 godzinach ocena jaka mi sie nasuwa to 9/10. drugi rozdzial to pomylka momentami, ale gejmplejowo gra zostawia poprzednie czesci daleko w tyle. historia zla nie byla, aczkolwiek bylo jej malo. dla mnie na chwile obecna gra roku, nawet lepsza niz wiedzmin. czas na maksowanie i trofea :] Edytowane 5 września 2015 przez Ölschmitz Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 Jak dla mnie oceny zasluzone, nie wiem jak jest z endingiem, ale nawet jesli nie jest jakis specjalnie satysfakcjonujacy, to nic nie zmieni faktu ze ten Metal ma przecudowny gameplay. Granie w te gre to jest najczystsza przyjemnosc, w czasie ktory dotychczas spedzilem z Vtka juz bym pewnie przelecial MGSy od 1 do 4 a tutaj dopiero mam 80% fabuly... Ten metal glownie stawia na zabawe plynaca z gry, cos zupelnie odwrotnego niz w przypadku np 4ki. Zamiast epickich momentow na scenkach [choc w sumie tez sa], tutaj glownie mamy epickie momenty podczas samej rozgrywki, ktore sami tworzymy, jako zatwardzialy fan MGSa niespecjalnie mi to przeszkadza, ba, jestem nawet milo zaskoczony taka zmiana, mamy Metala w ktorego mozna grac... i grac... i grac... a jeszcze nawet MGO nie ruszylo Sam gameplay dodatkowo jest tak dopieszczony i bogaty w detale ze to jest jakies nieporozumienie, np pada deszcz? Wrogowie na zewnatrz szybciej sie budza, raz jak jechalem samochodem, strącilem barierke ktora uderzyla typa i co sie stalo? Typ zostal ogluszony (xD), jestem uwalony we krwi, zaczyna padac deszcz i stopniowo to wszystko splywa, gra jest usiana tego typu detalami. Same animacje sa moim zdaniem genialne, czesto zdarza sie sytuacja ze jestem na jakims nierownym terenie i jak widze jak Snake nogi ustawia to patrze z niedowierzaniem, przyklad: Sama ilosc ekwipunku, dodatkowo mozliwosc jego modyfikowania, no musk rozyebany Wczoraj np zrobilem bardzo ciekawa rzecz na glowe odnosnie rzeczy na glowie, ską to masz? Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 Chapter 2, misja z... odzyskaniem pewnej rzeczy z hangaru w ktorym pracowal Emmerich Po tej misji dostaniesz mozliwosc wytworzenia tej rzeczy Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 chapter 2 zaczyna sie od której misji? mam obecnie 26 na blacie Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 andżej 31 jest ostatnia w chapter 1 Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 (edytowane) Chapter 2, misja z... odzyskaniem pewnej rzeczy z hangaru w ktorym pracowal Emmerich Po tej misji dostaniesz mozliwosc wytworzenia tej rzeczy Misję zrobiłem, a nic z niej nie mam jeszcze. Może mam za niski poziom R&D. Za to ciekawa jest zawartość tego, co odzyskaliśmy w tej misji, a czego dowiadujemy się z jednej z kaset. Edytowane 5 września 2015 przez Hela Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.