Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po co to się w ogóle robi ? część zrobiłem, część olałem. 

  • Minusik 1
Opublikowano

ze strzelnic to zrobiłem tylko pierwszą nie pamiętam już jaka to platforma

później spróbowałem jeszcze na dwóch innych to w jednej miałem 27/35 i już za chvja nie mogłem znaleźć tarcz

a w kolejnej 15/35 ;/ strasznie poyebanie jest to pochowane

Opublikowano (edytowane)

ja też robie zwykle 1-2 misje głównie danego dnia plus jakies poboczne zabawy

 

 

mikro spoilery co do gameplayu i mechaniki i quiet (raczej nie fabuły)

 

wczoraj sobie powtórzyłem jakąś początkową misje bo chciałem quiet przystosować do polubienia mnie żeby móc jej kupić snajpere usypiającą i zauważyłem fajną rzecz - jak sie powtarza wczesne misje to przeciwnicy na nich mają rangi przystosowane do obecnego zaawansowania w grze czylu u mnie sporo było ludzików z B i A, a nie tak jak mieli piertowtnie w tej misji D i E, wiec fajnie bo nawet robiąc wczesne misje można znaleźć dobrych ludzi do fultonowania a nie ma tak że sam chłam biega

 

swoją drogą jeśli ktoś jeszcze nie wpadł na to jak skutecznie używać quiet (mam nadzieje że to nie spoiler że można ją miec "w znajomcyh" - było to nawet na trailerach itp)

no więc najpierw myślałem że pies jest lepszy bo całkiem sprawnie wywęszał wrogów i zaznaczał ich trójkątami. a qiuet nie - w dodatku pierwsza misja na którą z nią poszedłem to w ogole nie umiałem jej obsługiwać i siedziała w jednym miejscu 2 kilometry odemnie :P

a sposób żeby była przydatna jest taki - trzeba otworzyć mapkę i zmienić funkcje kursora strzałką w dół/górę - normalnie to jest "place marker" ale strzałką można zmienić na "quiet recon" i kursorem wybrać miejscówkę w której dzieje sie misja - wtedy quiet biega po całej okolicy i obczaja cele, co prawda nie robi tego tak skutecznie jak pies ale to pewnie dlatego że psa mam na 9 poziomie lubienia a babke dopiero na 2poziomie lubienia. no ale biega i oznacza ludzi co jest przydatne.

jednak wydaje mi sie że jest też druga znacząca różnica w działaniu psa i quiet - pies wywęsza wrogów i zaznacza nawet przez ściany gdy znajdą sie w zasięgu węchu (u mnie ok 90m) a quiet zapewne robi to oczami więc może nie dostrzec ludzi w środku budynków (bo biega na około danej bazy po okolicznych skałach)

Edytowane przez Yano
Opublikowano

No z Quiet jest dość różnie. Mam ją wymaksowaną i dobrze się z nią robi misje, ale jej scout bywa różnorodny. Nie oznacza wszystkich ziomków na powietrzu, a także tych którzy już wyszli z budynku. Zauważyłem to przypadkiem, jak typek wyszedł z bodajże namiotu, a ona miała go centralnie naprzeciw ze stanowiska snajperskiego. Nie wiem, może jest lekko zbugowana, ale pies pod tym względem jest lepszy.

Swoją drogą jak robiłem misje z Quiet,

 

kiedy odbija się Code Talkera i walczy się ze sniper skulls'ami to tak mi ją zlali, że wróciła do MB, by leczyć się w sickbay :D Oczywiście reset misji, bo szkoda mi czasu, żeby czekać na jej powrót, ale bajer niezły :D

 

Opublikowano

Pograłem ok. 3h(tyle pokazuje), zrobiłem dwie główne misje i jest naprawdę bardzo dobrze. Gameplay jest prześwietny, skradanie się, przegląd bazy z górki, infiltracja, zbieranie surowców. 

 

Co do tego co się odje.bało w prologu to nie mam pytań. :obama: Zaraz sobie poczytam wasze przemyślenia co do tego. 

Opublikowano

W ogóle kicha, że nie można mieć konia + kogoś do wyboru tylko co jakiś czas trzeba zmieniać w locie :/

 

Co do quiet to wystarczy wejść w iDroid'a i wybrać opcje scout i pokazać który teren ma dla nas sprawdzić.

  • Minusik 1
Opublikowano

to jak wam potrzbny koń do poruszania sie to nie możecie zamiast tego zabrać jakiegoś samochodu? może troche drożej wychodzi ale dzięki temu mozna mieć psa albo quiet jednocześnie

 

i zauwazyłem że wzięcie samochodu na misje jest "gratis" w czasie wyjazdu w teren, dopiero jeśli chcemy samochód zabrać z powrotem do bazy fultonem to trzeba zapłacić za balonik (ewentualnie można zostawić samochód w terenie i go olać)

Opublikowano (edytowane)

Jadę sobie koniem na żółtego Side Opsa, a tu nagle

 

 

walka z Quiet

 

 

:obama: Dzięki nowemu, super sterowaniu podobała mi się bardziej niż analogiczna walka w trójce

trójce. No i te ruiny.

 

Zawsze to się odpala przed tym Side Opsem z

Hueyem?

 

Edytowane przez ragus
Opublikowano

 

Zawsze to się odpala przed tym Side Opsem z

Hueyem?

 

podobno da sie ominąć ją całkowicie i nie spotkać, ale ogólnie to sie odpala własnie w drodze do tego SO.

sam sie zdziwiłem pierwszym razem bo myśle "kurde czemu heli wylądował 2 km od miejsca docelowego? ale bedzie biegania... aż tu nagle bum - zrobili to zapewne żeby właśnie tą trasą trzeba było sie przemieszczać

Opublikowano

A wcześniej jest skrót zablokowany zniszczonym helikopterem także tak jak piszesz, trzeba tamtędy przejść.

 

Custcenka po tej misji, o ja pier,dole. Big Boss niby mruk, ale jak już się odezwie to nie ma chu,ja we wsi.

Opublikowano

Nie przestaje mnie ta gra zaskakiwać, nawet po prawie 90h grania. Wróćcie bardzo brudni do bazy to zobaczycie fajną scenkę.

 

 

Wróciłem do MB po kilku godzinach wykonywania side opów. Przywitał mnie niezbyt wesoły komitet i chmara much. "Boss, śmierdzisz" - dowiedziałem się od Ocelota. Skierowano mnie na przymusowy prysznic przy świadkach. Na szczęście w towarzystwie Quiet. Mokre cycki to jest to! :)

 

Opublikowano

Patrzę side opsy, a tam misja, żeby uratować owcę, która odłączyła się od stada. Kojima co ty kur.wa tam ćpiesz? xD

Opublikowano (edytowane)

No i skończyłem grę. ... tzn myślałem ale to był trolling kojimy :).

 

Was też wkurza że przed każdą misją są napisy kto będzie w misji? Przez to brak zaskoczenia bo wiem np czy metal gear albo skullsy są w misji.. . Rozumiem creditsy kojimy i jego ludzi ale po kiego wała piszą kto będzie w misji?

Edytowane przez blantman
Opublikowano

Pytanie czysto fabularne dla tych co już w Afryce.

 

W trailerze widzieliśmy takiego starego dziada: "A wise man denied his homeland" tak go chyba opisywano. No i mam pytanie tylko o niego. Zrobiłem wprawdzie tylko 1 misję w Afryce ale chyba rozgryzłem Kojimę. Quiet, zagubieni żołnierze z dawnej Mother Base, Skull Soldiers czy wasze komentarze o chorobie i teraz te trupy z fabryki... Stary nie jest czasem nazistą, który w czasach II WŚ miał dla Hitlera znaleźć broń ostateczną w Afryce? Wiecie takie typowe Indiana Jones Adventure's. Bo jak jestem blisko prawdy to Skull face to taki miks bad guy'ów i nazistów z Indiany. 

MS_26899.jpg

 

Albo wiecie co? Nic nie piszcie :) Jaram się fabułą i sam się dowiem.

 

 

 

Opublikowano

No po pograniu kilku godzin za minusy wsadziłbym nudne wstawki latania w helce. Jak robi się side-opsy, które są na 10 minut to jednak tak z minuta schodzi na te siedzenie w helce. 

No i za dużo nawalili tych misji, 150 powtarzalnych misji. Połowa tego i byłoby dobrze. 

 

Obecnie to takie 9 dałbym. 

Opublikowano

No i skończyłem grę. ... tzn myślałem ale to był trolling kojimy :).

Was też wkurza że przed każdą misją są napisy kto będzie w misji? Przez to brak zaskoczenia bo wiem np czy metal gear albo skullsy są w misji.. . Rozumiem creditsy kojimy i jego ludzi ale po kiego wała piszą kto będzie w misji?

No mnie też to irytuje, napisy co epizod, za dużo tego :/
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...