Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

 

Boże

 

Do True Ending trzeba mieć przesluchane wszystkie złote kasety

 

Mieć zrobione wszystkie złote side opsy do tego czasu

 

Mieć zrobione wszystkie złote misje

 

Później trzeba jechać zrobić jakąś misję jak już teoretycznie nic fabularnego nie mamy i wracając po jej ukończeniu dostaniemy komunikat ze mamy wracać do Mother Base

 

Oglądamy scenkę i dochodzi nam side ops 150 i misja 46

tylko złote side opsy, potwierdzone info. 

 

 

 

 

Taki chvj, mam wszystko porobione z misji i side opsów złotych ale nie słuchałem kaset i nie mam misji 46 odblokowanej ;/

 

w takim razie niepotwierdzone ;p. w kazdym razie cos z udostepnianiem niektorych misji jest nie tak w tym naszym emgieesie, ja na przyklad nie mialem quiet exit a mialem wsystko porobione co sie da z misji glownych i ponad stówe side opsó zaliczonych

Opublikowano

Haven jakbyś grał w 3 to byś wiedział, żeby nie strzelać. :)

 

Po 18 skończonych misjach i 20h na liczniku zaczynam odczuwać lekkie znużenie grą, a raczej jest powtarzalnością. Chyba sobie zrobię dzień przerwy. 

Opublikowano

dokladnie, jakby sie postarali bardziej i kazda glowna misja odbywalaby się na terenie innego obozu to by bylo za(pipi)iscie. dodajmy do tego side opsy i niektóre miejscówki widujemy po 20 razy, co naprawde jest drętwe i nużące

Opublikowano (edytowane)

Po 18 skończonych misjach i 20h na liczniku zaczynam odczuwać lekkie znużenie grą,

 

ja mam ponad 40h i jestem ok 17 misji, i narazie nie nudzi, powtarzanie miejscówek nawet czasem mi sie podoba bo już wiem gdzie iść itp, łatwiej jest mając obeznanie w terenie (nawet jak cele misji i przeciwnicy są inne)

 

podobają mi sie różne smaczki i zmiany względem pod względem gmeplayu i zachowania strażników, np to że po alarmie już nie zapominają o nas tylko czają sie do końca misji, nie raz to wykorzystałem bo zaczynają sie czaić np przy bramach i drzwiach i jak sie wchodzi od tyłu to ma sie nawet łatwiej bo większość strażników siedzi gdzie indziej a nie jest rozrzucona po całej okolicy

 

nadal nie wiem co mi sie bardziej podoba jesli chodzi o kompana

 

pies był super skuteczny w wywąchiwaniu wrogów i zaznaczaniu ich przez ściany więc prawie nie było szans żeby się na kogoś nadziać z zaskoczenia (i wykrywał też więźniów co też bardzo fajne było)

 

quiet też potrafi zrobić rekonesans i nawet troche lepiej zaznacza ludzi bo są też na mapie (pies tylko trójkąty nad głową), ale za to nie wykrywa wszystkich zawsze, często jakichś przegapi. z drugiej strony jak już sie zacznie shitstorm to bardzo pomaga bo ostrzeliwuje atakujących zaalarmowanych ludzi i usypia (dałem jej snajpere usypiającą).

więc w czasie alarmu qiuet jest super. za to w czasie spokoju i skutecznego skradania pies bardzo pomaga

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Skończyłem grę.

Chyba bo napisy końcowe widziałem kilka razy;).

 

Powiem tak końcówka cholernie satysfakcjonująca i nadrabia za rozlazły środek. 3 ostatnie misje fabularne są bardzo dobre.
jako całość grę oceniam na mocne 9/10. Nie jest to mesjasz ale miło spędziłem 60 h.


Ja zrobiłem 2 misje nie związane z fabułą i wtedy wpadła ta misja która była zablokowana.

Opublikowano

Spytaj się havena

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

xD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...