M.Bizon24 2 612 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 haha dobry filmik, napisy w nim to podsumowanue calego PP w pigulce. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 (edytowane) Ok, za mna niecale 40 godzin gry, co moge powiedziec, zlapal mnie lekki kryzys i wdarla sie monotonnia (troche po 30h bylem dopiero na 17 glownej misji) robiac same side opsy. Przyznam szczerze ze nawet przez glowe przeszlo mi ze nie wiem czy to ukoncze jak tyle jeszcze przede mna, ale zaczalem robic zas glowny watek i znow wsiaklem na calego . Zaczalem po 13 i dopiero teraz czas na przerwe. No jednak sam watek glowny mimo ze malo ma cutscenek ma w sobie cos takiego ze czlowiek jest ciekawy co sie wydarzy za kolejnym checkpointem i gra sie dalej. Mega szpil. ech ludzie, olewajcie te spec opsy do czasu ukończenia głównego wątku. chociaż możliwość wykonywania ich w skórach innych postaci; z d-walkerem, koniem, psem, Quiet.... chyba dobrze że ograłem tylko jednego sandboxa Ubi. anyłej, pojawiło się rozwiązanie buga z zatrzymaniem progresu bez potrzeby pacza; Japończycy zapoznali nas ze sposobem przejścia tych misji, nie wymagając od nas omijania Quiet. Błąd naruszający zapis dotyczy misji 29. i 42., kiedy to za partnerkę do zadania wybieramy właśnie ją. Rozwiązanie kłopotliwej sytuacji jest proste - dalej możemy poprosić Quiet o pomoc, ale musimy się wyposażyć w Butterfly Emblem. Drugim sposobem jest unikanie wzrostu poziomu więzi pomiędzy nami a Quiet do maksimum. Lekarstwa są proste w zaaplikowaniu. Kolejne szczegóły dotrą do nas "niebawem", kiedy Konami będzie gotowe z wydaniem łatki. Edytowane 12 września 2015 przez nobody Cytuj
Gość suteq Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 Ja tam nie wezmę jej po prostu na misję, mam nadzieję, że będzie wszystko dobrze. Poza tym i tak jest imo słabym kompanem, pieseł lepszy. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 ja dopiero ją zwerbowałem, ale jutro w końcu wolne. z tego co już wiem takze oznacza nam cele + możemy zdejmować wspólnie dwóch strażników stojących obok siebie. użycie snajperki na strzałki z tłumikiem czyni ją najsilniejszą postcią. anyway, możliwe jest granie w jej skórze, albo chociaż randomowymi female soldiers t.j. w Peace Walker? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 (edytowane) No tylko, żeby odblokować dla niej taką snajpę potrzeba trochę czasu. Ja ją mam od ok. 10h, a dalej tego nie mogę zrobić, bo nie mam lvl platformy bo chyba trzeba lvl 30+. Owszem oznacza cele, ale nie wszystkie o dziwo. Ale przydaje się jako odwrócenie uwagi. Dzisiaj kazałem jej atakować, a ja się przekradłem drugą stroną bazy. Edytowane 12 września 2015 przez suteq Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 (edytowane) Trzeba opowiednio budować więź z Quiet, jak dobrze to prowadzisz to w miarę szybko wpada: Więż zwiększa odwiedzanie jej w "celi", patrzenie z widoku FPP na cyckiw helikopterze (nie żartuję, 5-10 sekund i wskaźnik bond idzie troszkę w górę)No i najważniejsze, korzystanie z jej podczas gry. Czyli pozwalanie na zwiad i strzelanie.To drugie szczególnie (warto pierw dobić do pierwszej snajperki z pociskami usypiającymi)Zbudowanie maximum bond zajęło mi pewnie łącznie 5-6 side-opsów, plus 2 główne misje (druga misja jużze snajperką usypiającą z tłumikem, bo wskaźnik był już odpowiednio wypełniony) Na poziom platform to jest jedna dobra rada: fultonować co się da, pierw rozwijać base development (żeby szybciej zyskiwać surowce), resztę platform w miarę równo prowadzić z naciskiem na R&D. Dispatch mission też warto regularnie zlecać i tym samym umożliwiać żołnierzą rozwój, przyłączanie ochotników i budowanie heroizmu (który prawdopodobnie ma wpływ na poziom spotykanych żołnierzy) Edytowane 12 września 2015 przez Hendrix Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 odnoszę wrażenie że ten rozwój jest tak wolny własnie z myślą o FOBach (oraz mikrotranzakcjach) Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 ja dopiero ją zwerbowałem, ale jutro w końcu wolne. z tego co już wiem takze oznacza nam cele + możemy zdejmować wspólnie dwóch strażników stojących obok siebie. użycie snajperki na strzałki z tłumikiem czyni ją najsilniejszą postcią. anyway, możliwe jest granie w jej skórze, albo chociaż randomowymi female soldiers t.j. w Peace Walker? mozna grac ludzikami, ktorych werbujesz do bazy, w tym kobietami, ktore mozna ubierac a stroje, ktore masz aktualnie odblokowane dla big bossa Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 lipnie, bo co innego pieprzyli niektórzy żurnaliści miesiące przed premierą. wychodzi na to że grywalne postacie fabularne znów pojawią się tylko online Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 Panowie tak narzekacie na custom ost to oznacza, że nie działa spotify na ps4? Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 ze spotify w metalu jak ze spotify w gta zamiast radia, wypadałoby się uciszało w odpowiednich momentach. mimo wszystko ost jest mocarny (jest nawet kawałek Doorsów z Czasu Apokalipsy) Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 (edytowane) I jeszcze ten skill "Fortunate" xD I czasami trzeba użyć wszystkiego co pod ręką... https://account.xbox.com/en-us/gameclip/234e109c-3113-4d4a-9e0a-5c0bb6e8dbef?gamerTag=Cale%20Beats&scid=69400100-1179-4074-b4a2-c1cb08d29c82 Edytowane 12 września 2015 przez wojnar Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 Panowie misja 20 No coś pięknego, przypomniała mi się nawet pewna misja w Max Payne 3. Reżyseria cutscenek w tej grze zasługuje na nagrodę bo oglądanie ich to sama przyjemność. Pyknęło mi 30 godzin po 20 misjach i kilku side opsach. Przede mną jest tak dużo grania, że myślenie o tym mnie przytłacza. Kiedy ja tą grę splatynuję... No ale każdorazowe jej odpalenie powoduje u mnie banan na twarzy i rozpływanie się nad mnogościami możliwości. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 mozna grac ludzikami, ktorych werbujesz do bazy, w tym kobietami, ktore mozna ubierac a stroje, ktore masz aktualnie odblokowane dla big bossa próbował ktoś już babka + strój "naked" :sexkonik: ? Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 Nie da się, niestety ;( Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 Seksizm! Gdzie jest Polygon kiedy ich potrzeba. Podniecają się Ocelotem pod prysznicem a nikt nie zwraca uwagi na tak rażące nierówności. Cytuj
grabipl 150 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 Ten kto wpadł na pomysł z tym oczekiwaniem developingu(2,5 godziny) powinien zostac powieszony za jaja 1 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 13 września 2015 Opublikowano 13 września 2015 Nie przejmuj się, poczekasz jeszcze i 24h ;-) Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 13 września 2015 Opublikowano 13 września 2015 Na youtubie jest 15 minutowy, secret ending, ktory zostal wyciety z gry, warto obejrzec. Nie wiem czy bylo, ale wyglada to znacznie lepiej niz to co dostalismy w mother base. Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 13 września 2015 Opublikowano 13 września 2015 Jeśli chodzi o to z głowicami nuklearnymi to podobno nie jest to wyciete z gry, po prostu nikt nie wie jeszcze jak to odblokować, ale ten ending jest w grze. Na pewno trzeba dużo czasu spędzić w FOB. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 13 września 2015 Opublikowano 13 września 2015 Nie, chodzi o Aftermath z Elim w metal gearze ending jest wyciety bo nie dorobili ruszania ustami gdy postacie mowia, cala reszta jest ok Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 13 września 2015 Opublikowano 13 września 2015 (edytowane) grafa jest nawet nieco podbita w tym kawałku w stosunku do normalnej gry Edytowane 13 września 2015 przez Andżej Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 13 września 2015 Opublikowano 13 września 2015 Uwielbiam Quiet. Dla mnie jedna z lepszych postaci jakie Kojima stworzył. Cała jej historia to chyba największy plus nowego mgs'a . Jakiś czas temu na grałem filmik ale zapomniałem go tutaj zamieścić. Mały spoiler więc zamieszczam ukryty. Ogólnie jest to scena na jaką mogą liczyć wszyscy mający dobre relacje z quiet. 1 Cytuj
MEVEK 3 514 Opublikowano 13 września 2015 Opublikowano 13 września 2015 Ten kto wpadł na pomysł z tym oczekiwaniem developingu(2,5 godziny) powinien zostac powieszony za jaja W Peace Walkerze wystarczyło przejść misje i bronie byly juz gotowe, przy następnej okazji. Tutaj poszli w realizm... tylko, ze niektóre bronie robią sie od reki, co tez jest przesadzone, no ale juz sie nie czeka. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 13 września 2015 Opublikowano 13 września 2015 Jaki realizm, co ty opowiadasz. Musisz grac 4h non stop aby wybudowac obiekt lub koncowe bronie. Jeden z wielu wymuszaczy aby grac na sile tak jak niektore side opsy albo grindowanie materialow. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.