nobody 3 504 Opublikowano 21 września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 września 2015 Przepraszam jak było ale woah, niezłe jak na fanowski content tylko ocieka spoilerami jestem właśnie po misji nr 42 , czy aby odblokować true ending muszę ukończyć jakieś zwykłe side opsy, oraz np. misje 32 i 33, które olałem? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 (edytowane) Tylko z zolta kropka. A sideopsy i tak bedziesz musial robic bo trzeba jakos zabic czas aby fabula pchnela sie do przodu gdy nie bedziesz mial nic do roboty. Edytowane 22 września 2015 przez suteq Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 no to dobrze, bo nie w smak mi zabawy typu powtórka z misji 11 na 1 hita, czy rozwalania gearów bez spowodowania alarmu, które ujawniły się w dziale main mission Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 aż musiałem podkraść gifa powyżej i zrobić se avka;p btw jestem w okolicy misji 30 i chce coś powiedzieć o tym zrobiłem misje 30 i było dosyć trudno, wszyscy opancerzeni, używanie broni usypiajacych bylo bardzo utrudnione - tak bardzo że na podsumowaniu misji miałem zero pocisków wystrzelonych z czegokolwiek, pare osób które skasowałem w czasie skradania rozwalełem CQC Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 Chodzilo mi o stricte historyjki bossow, walka z Quiet i druga partia o ktorej wspominasz jest fajny, tylko background postaci jest do kitu. Pasowaloby, aby konami upadlo, sprzedalo licencje na mgs do jakiegos duzego anglojezycznego studia, ktore by weszlo w spolke z kojima ale jego wzieli tylko do scenariusza i zrobili pelnoprawne MGS6 z dobrym story, i wieksza iloscia cutscenek. Phantom pain pokazuje, ze gameplayu jest bardzo duzo, i dodanie duzej ilosci cutscenek w niczym by nie przeszkadzalo - zrobic wypasiony watek fabularny z poprawionym gameplayem z PP i wtedy byloby juz naprawde grubo. No i zdecydowanie powrot codeca, kasety maja bardzo slaby feeling. Codec w MGS1 i MGS2 mial swietny klimat, w MGS3 bylo troche gorzej bo tam dialogi ukladali jacys idioci i BB byl retardem. ci co robią rimejki tomb raidera by sie nadali, albo kolesie od rockstar Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 dobra to teraz się pokuszę o rangę S dla stroju Raidena z MG Rising Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 Skradanka XD Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 no ale czaisz że dym robił mu za osłonę, tylko się nie dogrywał w czasie jazdy? daj ludziom ckm obok pistoletu na strzałki i już głupieją od mnogości opcji Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 A nie to spoko, jaki zolnierz by sie przejal poruszajaca sie kula dymu po bazie. Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 no przecież wszyscy nadawali przez radio, że prawdopodobnie wróg sabotuje ich roznieconym dymem. no tak, mogli jeszcze dodać że słychać jeepa by było 100 pro realstic, ale efekt byłby ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 333 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 dobra to teraz się pokuszę o rangę S dla stroju Raidena z MG Rising Wystarczy tylko ta misje przejsc na S ? Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 lel, chciałbyś Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 (edytowane) no przecież wszyscy nadawali przez radio, że prawdopodobnie wróg sabotuje ich roznieconym dymem. no tak, mogli jeszcze dodać że słychać jeepa by było 100 pro realstic, ale efekt byłby ten sam. Przecież oni zawsze gadają przez radio zamiast samemu sprawdzić. Jest ich 15, a wolą gadać przez radio zamiast pójść i sprawdzić. W ogóle beka w uj, że można sobie wjechać jeepem na pełnej piź.dzie i nie ma żadnego alarmu. Zresztą już wklejałem swoje filmiki z tym pięknym AI gdzie przesłu(pipi)ę, a potem duszę wroga na oczach innego wroga i ten dopiero po całej akcji zaczyna się kontaktować przez radio mimo, że widział wszystko i mógł podejść, a miałbym przeje.bane. AI w tej grze jest zwyczajnie głupie, a wszystkim czym się zachwycacie to zwykłe skrypty, a nie randomowe działanie w zależności od sytuacji, a tego oczekuję od DOBREGO AI. Edytowane 22 września 2015 przez suteq Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 A nie to spoko, jaki zolnierz by sie przejal poruszajaca sie kula dymu po bazie. daj spokój oni ingorują psa w takim stroju xd Cytuj Odnośnik do komentarza
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 no ale czaisz że dym robił mu za osłonę, tylko się nie dogrywał w czasie jazdy? daj ludziom ckm obok pistoletu na strzałki i już głupieją od mnogości opcji serio, tlumaczysz jezdzaca kule dymu ? przeciez to jest idiotyczny glitch a nie mnogosc opcji lol Cytuj Odnośnik do komentarza
qraq_pk 371 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 no to akurat jest glitch, choć uzasadniony mechaniką gry. Granat dymny = niewidzialnośc zwracająca tylko uwagę. Wrzucenie go na jeepa rozwija ten motyw i jest niesamowicie śmieszne:) Choć Ai mogło by lepiej reagowac na dym ogólnie i od razu podnosić alarm. Głupią rzeczą za to jest chowanie się za koniem i ignorowanie go (oraz psa). Bo mechanika gry jest taka: koń/pies = nic podejrzanego, nawet gdy ubrany jest w zbroję. No głupoty, co zrobić. Każde AI jest oparte na skryptach i gdy je poznasz to można się bawić i robić głupie rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 ale wy marudzicie, ja mam ponad 60h na liczniku i też widziałem kilka głupich zachowań wrogów, ale widziałem też 1000 fajnych i sprytnych. ale oczywiście trzeba pomarudzić na te kilka głupich przypadków, jak stare baby a co do psa to jest to poprostu ułatwienie dla gracza a nie kwestia AI, spokojnie kojima mógł zrobić że go widzą ale wtedy pies by stracił cały sens bo co chwile by dawał sie zauważyć i psuł nam plany, podobnie z quiet która nie raz skacze przez środek bazy. to samo z tym że CQC jest dla wrogów "bezdźwięczne" mimo że my słyszyłmy jak snake wali gościa o glebe - to element zaplanowany by troche ułatwić gre. gdyby te wszystkie rzeczy były przez wrogów zauważalne to by był odrazu poziom european extreme - a nie można takiego czegoś robić jak sie chce sprzedać gre Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 No to czemu nie dali możliwości wyboru innych poziomów trudnosci? Bo jak dla mnie to jest bezsensu jak się skradam z psem w zbroi a typ go widzi i go przepędza albo wale sprintem 3m za typem i powalam go jednym hitem a typ przed nim nic nie slyszy. Ja wiem, że to jest MGS, ale no chyba skoro postawili na gameplay to czemu nadal to jest tak wszystko uproszczone do granic możliwości? Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 (edytowane) no przecież wszyscy nadawali przez radio. A mogli zabić Edytowane 22 września 2015 przez hav3n Cytuj Odnośnik do komentarza
qraq_pk 371 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 (edytowane) Yano: No przecież mówię że to celowo w mechanice gry jest. czego się burzysz. W TLOU też kumple byli niewodoczni i tyle. Głupie jest tylko w MGSV że widząc ewidentnie bojowego psa czy konia wyglądającego jak transformers po prostu go odganiają, a więc nie ignorują tylko WIDZĄ że to pies, ale nie widzą jak wygląda... A wystarczyłoby dodac taki warunek, ze psa/konia można ubrać w ciuchy ale będzie wtedy niepokoić wrogów, a bez tych łachów już nie. Ale nie ma co sie spinać, to typowo growe odejście od realizmu by zabawa była dobra. Czepianie się tego to jak czepiać się że w filmach plasterek taśmy klejącej knebluje skutecznie usta czy że drzwi samochodowe/stól ze sklejki są kuloodporne. - głupoty na które należy przymykać oko. Tak samo jak to że jak gracz widzi czerwoną beczkę to ona MUSI być wybuchowa, a drewniane skrzynki muszą się dać rozbijać i chować jakieś skarby. Edit: nie czepiajcię się skryptowanego AI - i tak jest dobre w tym mgsie. AI chwalone w F.E.A.R. wyszło im przypadkiem, ale tez było oparte na skryptach. Wyszło tylko ze w lokacjach w grze te skrypty zaskakująco dobrze działały. Podobnie w Stalker - tam AI teoretycznie było zdolne do przejścia gry samodzielnie, ale też było momentami głupie jak but. Edytowane 22 września 2015 przez qraq_pk Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 (edytowane) czemu nadal to jest tak wszystko uproszczone do granic możliwości? wszystko? serio? jest kilka uproszczeń ale słowo "wszystko" jest tu tak bardzo nie na miejscu jak schabowy na twoim talerzu być może jeszcze nie doszedłeś wystarczająco daleko w grze - potem jak masz większość strażników w zbrojach i hełmach to już tak prosto nie jest Edytowane 22 września 2015 przez Yano Cytuj Odnośnik do komentarza
qraq_pk 371 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 czemu nadal to jest tak wszystko uproszczone do granic możliwości? wszystko? serio? jest kilka uproszczeń ale słowo "wszystko" jest tu tak bardzo nie na miejscu jak schabowy na twoim talerzu no dokładnie. AI jest dośc zaawansowane i zachowuje się b.dobrze. To że po jakimś czasie nauczysz się mechanizmu i możesz go wykorzystać w śmieszny sposób nie oznacza że jest źle. Wiele razy odkryłem że jak już wpadłem i zaczeła się zadyma to nie byłem przygotowany na skok poziomu trudności. Przeciwników trzeba wtedy traktować poważnie. Chowają się, rzucają granatami, zmieniają pozycje i są agresywni. Raz rozwaliłem kolesi w budynku, wypadam na zewnątrz a tam zanim zacząłem widzieć od oślepienia słońcem prawie mnie zatłukło dwóch kolesi czekających na zewnątrz ( a quiet była zajęta obstawą w innym miejscu). Fakt, dopóki sie nie wywola alarmu potrafią się zachowywać bardzo głupio - pod ostrzałem snajperskim powinni się chować za wszelką cenę. I częśc to robi, ale zawsze zostanie kilku kretynów którzy na środku otwarego terenu próbuja mnie wypatrzeć przez lornetkę - połączenie kretynizmu i bohaterstwa? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 Przeciez uproszczen jest masa yano, zeby nie mowic prawie wszystko jest uproszczone, mozna z tego zrobic bardzo dluga liste. Ja tam przyjmuje to na klate, jest jak jest, slaby mgs ale przyjemnie sie w niego gra jak juz tu ktos podsumowal jednym zdaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 slaby mgs pod względem ilości scenek to może i tak, ale pod względem gameplayu to najlepszy i mimo tych uproszczeń i tak jest 100 razy lepiej jeśli chodzi o zachowanie wrogów niż w poprzednich mgsach 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
qraq_pk 371 Opublikowano 22 września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 września 2015 (edytowane) No ale są uproszczenia których można się czepiać, i takie których już nie należy. To że przeciwnik ciebie zauważy dopiero z 60-70 metrówr to uproszczenie, ale musi jakieś być bo nikt nie będzie się czołgał przez pół godziny by móc w ogóle podejsć bliżej celu. Podoba mi sie że np na lotnisku czasem jest snajper, który dość skutecznie blokuje łatwy dostęp z jednego kierunku bo spokojnie widzi na ponad 100 metrów (chyba). A schować się nie bardzo jest gdzie więc albo czołganie albo trzeba wybrać inny kierunek. Za to to, że nas nie zobaczy jak się czołgamy to już jest kolejne uproszczenie, ale konieczne by dało się grać bez spin. A Pudła czy Fultona to nikt się nie czepia - a to tak wali głupotą że aż boli jak sie zastanowić dłużej niż 5s. Splinter Cell też miał mega uproszczoną mechanikę skradania (cień - 100% niewidzialność nieważne gdzie, nawet jeżeli stoisz na korytarzu w pasie cienia pomiędzy dwoma żródłami światła i po prostu ciebie widać) i schematyczne AI, ale jakoś nikt się nie czepiał Edytowane 22 września 2015 przez qraq_pk Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.