Daffy 10 576 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 od 30 wreszcie zaczyna sie mgs? Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 kurna ale sie wkurzyłem, poszedłem powtorzyć jakąś wczesną misje, bo brakuje mi specjalisty, taką z wieloma atakującymy pojazdami, walczyłem przez ponad 30 min, porwałem ze 40 osob i 10 pojazdów, zjeździłem pół mapy w poszukiwaniu tego specjalisty aż pod koniec mnie zabili..... myslałem że mnie cofnie troszke do jakiegoś checkpointu (misja była już wykonana) ale nie.. cofneło mnie na sam początek misji i (pipi) wszystko strzelił !!!! Nom, dokładnie w tej samej misji miałem tak. Wszystkie cele wypełnione i zje,bałem się na koniu z mostu :[. Je,bać konie, zarówno w RDR jak i w MGSV. Wczoraj to samo, pół bazy już wyczyszczone, helikopter zestrzelił i w pi,zdu, na sam początek. Ehhh. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 Mnie zniszczył moment jak odbijamy Code Talkera , nagle je.b To Be Continued i co widzimy potem? Bossa siedzącego w helikopterze, czekającego aż wybierzemy misje, która właśnie została przerwana bardzo potrzebnym To be Continued. Co to (pipi) jest Xd. Jaki był tego cel? Głupota na poziomie tych je,banych napisów przed misja. Czy tylko ja patrze wtedy tylko na dół ekranu żeby sobie nie spoilerowac xD? Cytuj
Daffy 10 576 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 ja zamykam oczy jak zaczyna sie misja i leci lista nazwisk postaci, ktore wystapia w zadaniu, skrajny spoiler i glupota kojimy z tym patentem Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 (edytowane) od 30 wreszcie zaczyna sie mgs? spoiler jak skończysz 30 misje sobie otwórz raczej się kończy A HIDEO KOJIMA GAME mówie koorva ta gra byłaby genialna gdyby nie konami, które polecialo w ch.uja z budżetem i gdyby kojima zrobił z tych wszystkich 50 tylko połowe i wybrał te najlepsze a nie ku.rwa gram i misja jakaś tam pod koneic gry polega na pojechaniu w jakieś miejsce i wzięcie jakiegos guwna lezącego w filarze i koniec rotfl wtf tak o bo sobie tak wymyslii Edytowane 28 września 2015 przez _Be_ Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 Teraz pytanie czy MGSV koniecznie musial byc sandboxem?Czy nie lepiej bylo zrobic gre liniowa,ale z wieloma opcjami podejscia do tematu. Przeciez to jak to bylo skrojone w GZ(pomijajac ze to platne demo) bylo idealne od gameplayu,cutscenek az po prowadzenie akcji,wszystko sie zgadzalo.Misje fabularne powinny byc unikatowe,a z tego co piszecie wychodzi,ze TPP choruje praktycznie na to samo co kazdy sandbox z malymi wyjatkami tj.rozwleczenie,powtarzalnosc i pelno wariacji tych samych misji jak w PW. Lepiej zrobic kozackie 20-30 h po ktorych bedzie ci smutno ze to juz koniec niz 50-100 h gejmingowego brandzlingu po ktorych nawet nie pamieta sie w co sie gralo. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 Teraz pytanie czy MGSV koniecznie musial byc sandboxem?Czy nie lepiej bylo zrobic gre liniowa,ale z wieloma opcjami podejscia do tematu. Przeciez to jak to bylo skrojone w GZ(pomijajac ze to platne demo) bylo idealne od gameplayu,cutscenek az po prowadzenie akcji,wszystko sie zgadzalo.Misje fabularne powinny byc unikatowe,a z tego co piszecie wychodzi,ze TPP choruje praktycznie na to samo co kazdy sandbox z malymi wyjatkami tj.rozwleczenie,powtarzalnosc i pelno wariacji tych samych misji jak w PW. Lepiej zrobic kozackie 20-30 h po ktorych bedzie ci smutno ze to juz koniec niz 50-100 h gejmingowego brandzlingu po ktorych nawet nie pamieta sie w co sie gralo. No nie ogarniesz tych twórców giereczek, zobaczyli, że GTA V zarobiło pierdyliard zielonych to chcą na fejmie jechać i robić to samo a ku.rwa nikt nie umie zrobić dobrze sandboxa w tych czasach. Cytuj
Daffy 10 576 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 formula jest super, dzieki niej ten gameplay jest tak dobry, problemem jest ilosc misji fabularnych - daliby tylko te gdzie faktycznie cos sie dzieje czyli jak piszecie polowe glownego watku i byloby genialnie, a dlugosc fabuly dalej bylaby super - z 25h, a tak mamy totalnie sztuczne rozciagniecie glownego watku misjami kopiuj wklej z sideops i gre na dziesiatki godzin z czego w ciagu nich caly czas gonimy za duchem tej serii Cytuj
Gość ragus Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 (edytowane) I te chodzenie na łatwiznę. Wszystkiego dowiadujemy się, bo jakoś żołnierz coś tam usłyszał i trzeba go zapytać xD. Code Talker? Żołnierz coś tam słyszał. Aktywność (nene)hera w miejscu X? Żołnierz coś wie. Jakoś informator ma być gdzieś? Żołnierz coś wie, porywaj go szybko i nie pjerdol. Gdyby teraz powstała dwójka, to o programie stymulujacym zdarzenia z jedynki byśmy wiedzieli od żołnierza stojącego przy kiblu Do formuły sandboksa w V nic nie mam, mi się podoba. Edytowane 28 września 2015 przez ragus Cytuj
Daffy 10 576 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 mnie wkur.wia bo ten rok mogl przyniesc dwie gry, ktore na stale wpisza sie w historie gamingu, w jednej zapomnieli zrobic porzadny system walki i hitboxy, w drugiej napisac fabule....bol tym wiekszy, ze procz tego obie sa po prostu cudowne, a tak zostaje w obu przypadkach niedosyt, przynajmniej u mnie Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 Jeszcze gdyby zrezygnowano ze sztywnego podzialu na misje w postaci menu, dali by wiecej cutscenek to ten pusty afganistan i afryke gralo by sie inaczej. A tak to ciagle masz swiadomosc, ze grasz w misje numer czternascie z niewidzialnym plotem dookola co bys za bardzo nie nasandboxil podczas misji gdyby cie naszla ochota. Malo jest dobrych sandboxow w tym stylu, zeby powiedziec ze wogole sa jakies dobre i porownywalne. Strach pomyslec co by bylo gdyby do kojimy do studia wpadlo naughty dog i mu powiedzialo: "no ok, chcesz robic fabule w tym swoim dziwnym japonskim stylu trudno, jestesmy dobrzy to to ogarniemy a z kiefera wycisniemy takie soki, ze bedzie blagal o angaz pro bono do MGS6 ale jest jeden warunek hideo: koniec opi erdalania sie i mazgajowania, zabieramy sie do pracy jak w fabryce foxconna bo my tu mamy reputacje do utrzymania i nie robimy slabo-srednich gierek tylko naszym celem jest zapisanie sie na kartach historii gejmingu i ustawianie co raz wyzej poprzeczki" wiedzmin 3 w tym roku spoko, na drugim miejscu bedzie fallout 4 z ijo-ijo psem na wzor cod ghosts, mgs5 rozczarowal hihi Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 Przecież jakby ND wpadło to by cała gra była jak prolog Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 (edytowane) To bylo po to zebys mogl sie dozbroic i wg mnie dobrze ze to bylo ote name="ragus" post="3550022" timestamp="1443434456"] Mnie zniszczył moment jak odbijamy Code Talkera , nagle je.b To Be Continued i co widzimy potem? Bossa siedzącego w helikopterze, czekającego aż wybierzemy misje, która właśnie została przerwana bardzo potrzebnym To be Continued. Co to (pipi) jest Xd. Jaki był tego cel? Głupota na poziomie tych je,banych napisów przed misja. Czy tylko ja patrze wtedy tylko na dół ekranu żeby sobie nie spoilerowac xD? Edytowane 28 września 2015 przez Yano Cytuj
Gość ragus Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 (edytowane) Można to było zrobić lepiej. To nie monster Hunter. Edytowane 28 września 2015 przez ragus Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 Tych zagrywek dla easy casualowych graczy jest bardzo duzo i nic nie zrobisz bo by sie nie sprzedalo jakby dzieciaki nie mogly przejsc do 3 misji nie ginac 156 razy. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 Ogólnie to V jest dla mnie ciekawym, polaryzującym doświadczeniem. Albo genialnie, albo padaka. Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 Prolog za(pipi)isty,ale szkoda ze w niego zagralem wiele miesiecy przed premiera. Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 V ma wyborny gameplay i w sumie tyle mi na razie wystarczy a fabuła świetnie się uzupełnia dzięki odsłuchiwaniu taśm. Nie rozumiem - ludzie w MGS4 narzekali na zbyt dużą ilość cut-scenek a tymczasem w PP skupiono się na rozgrywce i też są pretensje. Mnie ta giera po prostu wciąga, może poziom zadań pobocznych nie jest taki jak w Wiedźminie 3 ale jakoś chce mi się robić jedno po drugim. I fabularnie z tego co mi wiadomo historia się rozkręca. Cytuj
michu86- 394 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 Mam podobne zdanie co Nemesis. Jestem pod wrażeniem tych analiz co można zmienić, co poszło źle, czemu gra jest taka a nie inna. Niestety w dużej mierze to narzekanie, że też macie zdrowie aż tak rozkładać temat na czynniki pierwsze. A jak czytam posty dot. spoilerów, fabuły to już głowa mała - te interpretacje, wywody... czuję się przy Was graczem o małej ilości refleksji względem gry którą przechodzę - a zawsze myślałem, że jestem wnikliwy, dokładny, zorientowany... Chyba niestety już jestem na etapie, gdzie idę do przodu i staram się nie poświęcać zbyt dużej ilości uwagi nad rzeczami, które mi się nie podobają. Lepiej pisać wg mnie o pozytywach - kiedyś nie rozumiałem czemu na fb jest tylko łapka w górę "lubię to" (a gdzie opcja, że coś jest do dupy?! - pytałem)... dziś chyba sobie to uświadomiłem, dlaczego tak jest... A i jeszcze myślałem, że znam angielski... ja w ogóle tej fabuły PP nie czaję... no może jakiś mały procent, wszystko mi się podoba, strzelam idę do przodu, czasami gdzieś w trawie kucnę i tyle, wcale mi nie przeszkadza to, że na w kółko robię te same rzeczy. Jak gdzieś się zatnę to pytam na forum o nawet te banalne rzeczy i tak to się jakoś kręci. Czy to już ten moment gdzie mam kupić Wii ? Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 Mam podobne zdanie co Nemesis. Jestem pod wrażeniem tych analiz co można zmienić, co poszło źle, czemu gra jest taka a nie inna. Niestety w dużej mierze to narzekanie, że też macie zdrowie aż tak rozkładać temat na czynniki pierwsze. A jak czytam posty dot. spoilerów, fabuły to już głowa mała - te interpretacje, wywody... czuję się przy Was graczem o małej ilości refleksji względem gry którą przechodzę - a zawsze myślałem, że jestem wnikliwy, dokładny, zorientowany... Jezeli ktos jest fanem serii, to trudno aby nie analizowal gameplayu i fabuly w grze zapowiadanej przez wszystkich i wszystko ponoc jako goty i najlepszej czesci calego uniwersum. Cytuj
michu86- 394 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 No wydawało mi się, że jestem fanem. Fan fanowi nie równy Inne MGSy ogrywałem, przechodziłem kilkukrotnie, nawet dwójkę ;P Ale dobrze, że taka gadka tu idzie to się przynajmniej czegoś dowiem. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 To kwestia zmiany oczekiwan i podejscia do gierek. Ja generalnie nie widze sensu aby isc na noze i sie zarzynac na forum z powodu gierek, czesto lubie tak sobie powysmiewac te kilka pikseli, ktore sa dla kogos jakims zlotym grallem lub innym srebrnym cielakiem. Ale takie serie jak MGS lub FF gdzies tam zostaja gleboko w organizmie mimo uplywu czasu. paradoksalnie jestem mniejszym fanem Hitmana i jego uniwersum i gra mi sie w niego lepiej bo nie ma takiego zawodu jak przy mgs5. Ot zaplacilem za Hitmana, pogralem, bylo fajnie i tyle, nie spodziewalem sie szalu. To samo z seria CoD. Fajny korytarzowy singielek, lubie ta serie, dlugo ogrywalem MW1/2/3 po sieci mimo latajacego gunwa ale zeby az nie zycie na forum oddawac ? No way. Wypunktowac elegancko jak ktos pisze jakies sporne rzeczy ? Prosze bardzo. To samo tutaj, to nie jest tak ze zaluje 200zł za mgs5 bo kupuje zawsze swiadomie, ale przez pryzmat calej historii to nie spelnil on poprostu oczekiwan i wiele razy przytaczalem dlaczego. 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 (edytowane) Mnie zniszczył moment jak odbijamy Code Talkera , nagle je.b To Be Continued i co widzimy potem? Bossa siedzącego w helikopterze, czekającego aż wybierzemy misje, która właśnie została przerwana bardzo potrzebnym To be Continued. Co to (pipi) jest Xd. Jaki był tego cel? Też mnie to wkurwiło, ale chodziło o to byś dobrał sobie uzbrojenie przed nastawioną na rozpjerdol misją. Niestety to samo jest w misji nr 30, czy podzielonym na misje PW. I już nie przesadzajcie że poza 11 i 12 misją aż do finału nic się nie działo (scenki z odmianami Skullsów, Devil's House, Talkerem, wydarzenia na MB, czy dobre pół tuzina złotych side opsów for example) Wiesiek 3 wszystko absolutnie wszystko zrobił lepiej! pozdrawiam. Nom. Szczególnie sterowanie postacią, framerate i system walki. Mistrzostwo. Edytowane 28 września 2015 przez nobody Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.