ssxx1 208 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Przerzuc osoby z wysokimi statami do intel teamu, zrob bron i mozesz je znowu przeniesc tam gdzie byly wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza
JaZzXBF 2 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 No taki miałem zamiar ale w intelu mam same "A" i "B" przy znaczku intelu, a chyba tylko te staty się liczą? W innych team'ach nie ma osób które mają lepszy intel od tych co mam już w intelu. Cytuj Odnośnik do komentarza
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Dobrze rozumujesz i w tej sytuacji musisz czekać, a dokładnie to robić opsy i główne misje aby wszyscy w MB levelowali. Albo powtarzać misję i fultonować typów z ocenami A dla Intel. Cytuj Odnośnik do komentarza
ssxx1 208 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Ja wrzucalem tez typow z C ile levele szly w gore. Chociaz im mniejsza "ranga" tym wiecej osob trzeba przerzucic. Na poczatku gry mamy samych typow z E a staty przeciez ida do gory. Cytuj Odnośnik do komentarza
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 jezeli ma wolne miejsca to pewnie, nawet ranga E ma swoj wklad wiec trzeba poprostu zapelnic wszystkie sloty jak najwyzszymi rangami bo kazda ranga od S do E ma wplyw na level. Cytuj Odnośnik do komentarza
zielakpl 8 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 a jak levelować typów z S na S+ i wyżej? bo nie mogę wygrać misji gdzie używa się battle geara, non stop mam 59% szans powodzenia bo mam tylko jednego S+ a reszta to S Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 272 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Więcej % nie będziesz miał, rób te misje za którymś razem się uda. Cytuj Odnośnik do komentarza
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 https://www.youtube.com/watch?v=DwrPuCnNbv8 https://www.youtube.com/watch?v=sXX5drqRD9s Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Dlatego twierdzę, że różnice między konsolami starymi a nowymi są niewielkie oprócz efpeesów Przestańcie chrzanić takie brednie bo chyba nie wiecie co gadacie. Po pierwsze, imo jest różnica - raz że w płynności poruszania, dwa w oświetleniu i oczywiście jakości tekstur. Wersje na starsze konsolki oczywiście nie wyglądają źle i nawet jest to w pewnym sensie łabędzie śpiew tych platform ale gadki o niewielkich różnicach można wsadzić między bajki. Mordor na PS3 to jest techniczne mega-quvno. Gra chodzi średnio 15-20 klatek, animacja jest niedorobiona, system walki został pocięty i walka z większymi grupami orków nie miała sensu. Dobrze, że PP został lepiej zoptymalizowany na PS360. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 325 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Super, ale pieprzenie że 'nie ma sensu grać w to na PS3/X360' to dopiero jest lolek. Fajnie, jak ktoś ma możliwość wyboru to faktycznie nie ma sensu, ale jeśli ktoś ma tylko pastgena i odkłada grę na 'za rok/dwa/piętnaście' bo grafika no to beka z typa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Gierka na PS3 czy X360 jest jak najbardziej zjadliwa. Nie jest to padaka w stylu SoM. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 325 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 O, o to właśnie się rozchodziło przez cały czas Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Jak komuś się nie widzi faktycznie kupować nowej konsoli jeszcze przez jakiś czas to wersja na pastgeny robi swoje. Miło ze strony Konami, że nie zrobili tego na "odyeb się" (hi, Monolith). Jednak nowe konsolki to jest w przypadku MGSV ten luksus 60 klatek. Pięknie to śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza
JaZzXBF 2 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Dobrze rozumujesz i w tej sytuacji musisz czekać, a dokładnie to robić opsy i główne misje aby wszyscy w MB levelowali. Albo powtarzać misję i fultonować typów z ocenami A dla Intel. no właśnie o to chodzi że boję się robić misje bo w pewnym momencie fabuły podobno jest napad na naszą bazę i wybijają "pół" ekipy nie chciałbym żeby stało się to przed tym jak zdobędę tą broń. ...a może ktoś pamięta po której to jest dokładnie misji? ...i na prawdę nie ma innej opcji żeby podlevelować intel ? Widziałem że ktoś pisał o wysyłaniu ziomalów na misje, może to coś da? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Super, ale pieprzenie że 'nie ma sensu grać w to na PS3/X360' to dopiero jest lolek. Fajnie, jak ktoś ma możliwość wyboru to faktycznie nie ma sensu, ale jeśli ktoś ma tylko pastgena i odkłada grę na 'za rok/dwa/piętnaście' bo grafika no to beka z typa. Granie w MGS V na pastach to jak oglądanie filmu wersji CAM zripowanej do xvid dodatkowo z watermarkiem, no nic nie poradze, że ta płynność animacji tak drastycznie podbija przyjemność z gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 325 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 A ile czasu z tą wersją spędziłeś, że tak zapytam? Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 No jak Big Boss zapyerdala z D-Dogiem u boku w 60 fps Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Rozdzielczość zmniejszono na starszych konsolach w okolice 992×720, z mało efektywną wersją wygładzania krawędzi FXAA. Zmniejszono też jakość efektów graficznych i tekstur oraz ich detale. Dla przykładu, efekty cząsteczkowe są dużo skromniejsze, a rozmycie obiektów widać tylko w przerywnikach (...) Obcięto cienie, zmieniając je na odpowiedniki dostosowane lepiej do możliwości PS3 i X360. Najbardziej zauważalną modyfikacją jest jednak poziom doczytywania detali - dużo wyraźniej widać teraz ładowanie obiektów i tekstur. Przejście z „prostszej” struktury Ground Zeroes do pełnego świata w większym stopniu obciąża silnik gry, co wpływa na płynność, a więc także na rozgrywkę. Już w GZ notowaliśmy na PlayStation 3 i X360 spadki w okolice 20 FPS w przerywnikach i podczas zabawy, ale większe, bardziej ambitne poziomy tylko pogarszają sytuację. super granie kurfo Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 (edytowane) No ale różnice są "niewielkie". A właśnie są ku.rva i to nie małe. Edytowane 8 Października 2015 przez Nemesis Cytuj Odnośnik do komentarza
JaZzXBF 2 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Przestalibyście się kłócić i mi pomogli Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Rób tak jak ja. Fultonuj możliwie wszystkich napotykanych żołnierzy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 A ile czasu z tą wersją spędziłeś, że tak zapytam? 3h styknęły mi żeby stwierdzić, że gra się ujowo w porównaniu do wersji na ps4, ale generalnie nie wiem o co ci chodzi, że tak bronisz wersji na zapierdziałe szroty, które znosnie prezentują się tylko na statycznych screenach Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 325 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 A ja nie wiem, czemu bronisz islamistów, ale się nie czepiam. Cytuj Odnośnik do komentarza
kotlet_schabowy 2 671 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Rozdzielczość zmniejszono na starszych konsolach w okolice 992×720, z mało efektywną wersją wygładzania krawędzi FXAA. Zmniejszono też jakość efektów graficznych i tekstur oraz ich detale. Dla przykładu, efekty cząsteczkowe są dużo skromniejsze, a rozmycie obiektów widać tylko w przerywnikach (...) Obcięto cienie, zmieniając je na odpowiedniki dostosowane lepiej do możliwości PS3 i X360. Najbardziej zauważalną modyfikacją jest jednak poziom doczytywania detali - dużo wyraźniej widać teraz ładowanie obiektów i tekstur. Przejście z „prostszej” struktury Ground Zeroes do pełnego świata w większym stopniu obciąża silnik gry, co wpływa na płynność, a więc także na rozgrywkę. Już w GZ notowaliśmy na PlayStation 3 i X360 spadki w okolice 20 FPS w przerywnikach i podczas zabawy, ale większe, bardziej ambitne poziomy tylko pogarszają sytuację. super granie kurfo Ej ale Bartezoo przynajmniej mówi co widział, a nie przekleja kawałków z DF. Mnie się gra dobrze i się cieszę, bo wykreślając z listy MGSV nie ma na next genach już żadnego tytułu, dla którego miałbym któregoś zakupić. I nie nie ma co udawać, że poza oczywistymi zmianami technicznymi, wersje na next gen zapewniają diametralnie inną zabawę. Pokazać Wam różnicę między generacjami, która bolała ? vs A i tak się cieszyło. Idę grać. Jak do tej pory (kończę Afganistan) najlepszym momentem było chyba odbicie starego Otacona zupełnie nie czaję, czemu to wrzucili jako side ops. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 A ja nie wiem, czemu bronisz islamistów, ale się nie czepiam. logiczna dyskusja o gierkach Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.