Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Dlatego twierdzę, że różnice między konsolami starymi a nowymi są niewielkie oprócz efpeesów

 

Przestańcie chrzanić takie brednie bo chyba nie wiecie co gadacie. Po pierwsze, imo jest różnica - raz że w płynności poruszania, dwa w oświetleniu i oczywiście jakości tekstur. Wersje na starsze konsolki oczywiście nie wyglądają źle i nawet jest to w pewnym sensie łabędzie śpiew tych platform ale gadki o niewielkich różnicach można wsadzić między bajki.

 

Mordor na PS3 to jest techniczne mega-quvno. Gra chodzi średnio 15-20 klatek, animacja jest niedorobiona, system walki został pocięty i walka z większymi grupami orków nie miała sensu. Dobrze, że PP został lepiej zoptymalizowany na PS360. 

Odnośnik do komentarza

Super, ale pieprzenie że 'nie ma sensu grać w to na PS3/X360' to dopiero jest lolek. Fajnie, jak ktoś ma możliwość wyboru to faktycznie nie ma sensu, ale jeśli ktoś ma tylko pastgena i odkłada grę na 'za rok/dwa/piętnaście' bo grafika no to beka z typa.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dobrze rozumujesz i w tej sytuacji musisz czekać, a dokładnie to robić opsy i główne misje aby wszyscy w MB levelowali.

Albo powtarzać misję i fultonować typów z ocenami A dla Intel.

no właśnie o to chodzi że boję się robić misje bo w pewnym momencie fabuły podobno

jest napad na naszą bazę i wybijają "pół" ekipy

nie chciałbym żeby stało się to przed tym jak zdobędę tą broń. ...a może ktoś pamięta po której to jest dokładnie misji? ...i na prawdę nie ma innej opcji żeby podlevelować intel ? Widziałem że ktoś pisał o wysyłaniu ziomalów na misje, może to coś da?

Odnośnik do komentarza

Super, ale pieprzenie że 'nie ma sensu grać w to na PS3/X360' to dopiero jest lolek. Fajnie, jak ktoś ma możliwość wyboru to faktycznie nie ma sensu, ale jeśli ktoś ma tylko pastgena i odkłada grę na 'za rok/dwa/piętnaście' bo grafika no to beka z typa.

 

Granie w MGS V na pastach to jak oglądanie filmu wersji CAM zripowanej do xvid dodatkowo z watermarkiem, no nic nie poradze, że ta płynność animacji tak drastycznie podbija przyjemność z gry. 

Odnośnik do komentarza

Rozdzielczość zmniejszono na starszych konsolach w okolice 992×720, z mało efektywną wersją wygładzania krawędzi FXAA. Zmniejszono też jakość efektów graficznych i tekstur oraz ich detale. Dla przykładu, efekty cząsteczkowe są dużo skromniejsze, a rozmycie obiektów widać tylko w przerywnikach (...)

 

Obcięto cienie, zmieniając je na odpowiedniki dostosowane lepiej do możliwości PS3 i X360. Najbardziej zauważalną modyfikacją jest jednak poziom doczytywania detali - dużo wyraźniej widać teraz ładowanie obiektów i tekstur.

 

Przejście z „prostszej” struktury Ground Zeroes do pełnego świata w większym stopniu obciąża silnik gry, co wpływa na płynność, a więc także na rozgrywkę. Już w GZ notowaliśmy na PlayStation 3 i X360 spadki w okolice 20 FPS w przerywnikach i podczas zabawy, ale większe, bardziej ambitne poziomy tylko pogarszają sytuację.

 

super granie kurfo

Odnośnik do komentarza

A ile czasu z tą wersją spędziłeś, że tak zapytam?

 

3h styknęły mi żeby stwierdzić, że gra się ujowo w porównaniu do wersji na ps4, ale generalnie nie wiem o co ci chodzi, że tak bronisz wersji na zapierdziałe szroty, które znosnie prezentują się tylko na statycznych screenach

Odnośnik do komentarza

 

Rozdzielczość zmniejszono na starszych konsolach w okolice 992×720, z mało efektywną wersją wygładzania krawędzi FXAA. Zmniejszono też jakość efektów graficznych i tekstur oraz ich detale. Dla przykładu, efekty cząsteczkowe są dużo skromniejsze, a rozmycie obiektów widać tylko w przerywnikach (...)

 

Obcięto cienie, zmieniając je na odpowiedniki dostosowane lepiej do możliwości PS3 i X360. Najbardziej zauważalną modyfikacją jest jednak poziom doczytywania detali - dużo wyraźniej widać teraz ładowanie obiektów i tekstur.

 

Przejście z „prostszej” struktury Ground Zeroes do pełnego świata w większym stopniu obciąża silnik gry, co wpływa na płynność, a więc także na rozgrywkę. Już w GZ notowaliśmy na PlayStation 3 i X360 spadki w okolice 20 FPS w przerywnikach i podczas zabawy, ale większe, bardziej ambitne poziomy tylko pogarszają sytuację.

 

super granie kurfo

 

 

Ej ale Bartezoo przynajmniej mówi co widział, a nie przekleja kawałków z DF. Mnie się gra dobrze i się cieszę, bo wykreślając z listy MGSV nie ma na next genach już żadnego tytułu, dla którego miałbym któregoś zakupić. I nie nie ma co udawać, że poza oczywistymi zmianami technicznymi, wersje na next gen zapewniają diametralnie inną zabawę.

 

Pokazać Wam różnicę między generacjami, która bolała ?

 

 

 

tony-hawk-s-pro-skater-4-46334.327762.jp

 

vs

 

hqdefault.jpg

 

 

 

 

A i tak się cieszyło.

 

Idę grać. Jak do tej pory (kończę Afganistan) najlepszym momentem było chyba

odbicie starego Otacona

zupełnie nie czaję, czemu to wrzucili jako side ops.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...