Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pro tip; można zlać czekanie na heli, po prostu klikając na return to acc z menu pauzy, czym zaoszczędzi się połowę drogi. od początku gry można zlewać myszkowanie w poszukiwaniu zapasów, jak i zbieranie żołnierzyków.

Albo zfultonować się z kontenerem jak jakiś jest w pobliżu.

Opublikowano

Dzięki za rady.

 

od początku gry można zlewać myszkowanie w poszukiwaniu zapasów, jak i zbieranie żołnierzyków. 

 

No tak, ale podchodząc do gry na czysto i bez wcześniejszego rozpytania, nie wiesz tego. Tytuł stara się przekonać Cię, że to warte zachodu (bo, przykładowo, skąd masz wiedzieć, że po ~10 misjach osiągniesz już max GMP, a i tak nie ma go za bardzo na co wydawać ?). No i nie powiedziałbym, że od początku można zlewać żołnierzy, przynajmniej do momentu zapełnienia podstawowego składu mother base (ochotników aż tylu nie ma). Samo R&D się przeciez mocno przydaje (choć na upartego gierkę zaliczy się z dwiema podstawowymi pukawkami i jakąś wyrzutnią).

 

Zawsze wolałem raczej dokładnie poznawać dany tytuł, nie przebiegać, bawić się, ale tutaj nastąpiło przedobrzenie. Tym bardziej, że szperanie nie jest jakoś specjalnie wynagradzane (znajdźka w postaci kasety z nagraniem odgłosów s.rania, dzięki xd).

Opublikowano

Nie wiem, czy myślimy o tym samym, jesli chodzi o

(lotnisko)

to niezbyt fajna, a owi osobnicy przekombinowani, nawet jak na MGSa. Po paru próbach zamówiłem sobie do niej wóz opancerzony z działkiem i poszło. Jeśli mowa o wcześniejszym spotkaniu

w dżungli

to było niezłe, klimatyczne.

Opublikowano

kaseta ze sraniem jest po to żeby ją puścić na głośniku idroida jak sie jest schowanym w kiblu, wtedy strażnicy nie będą tam zaglądać

 

chociaż ja osobiście nie miałem nigdy sytuacji w której musiał bym sie chować w kiblu, jak był alarm to zwykle uciekałem poza baze

Opublikowano

Właśnie tak rozkminiałem, po co rozszerzenie z głośnikami do idroida xd. To są te MGSowe patenty, z którymi jedyna styczność to przeczytanie o nich w kąciku szperacza, ewentualnie wypróbowanie raz dla sprawdzenia.

 

Raz się chyba w kiblu schowałem, ale nie w czasie alarmu, zresztą nie znoszę grać z alarmem, wolę walnąć restarta (chyba, że checkpoint był dawno).

Opublikowano

Nie wiem, czy myślimy o tym samym, jesli chodzi o

(lotnisko)

to niezbyt fajna, a owi osobnicy przekombinowani, nawet jak na MGSa. Po paru próbach zamówiłem sobie do niej wóz opancerzony z działkiem i poszło. Jeśli mowa o wcześniejszym spotkaniu

w dżungli

to było niezłe, klimatyczne.

Akurat ci przekombinowani to slabizna,bardzo dlugo  probowalem to przejsc po cichu,ale musialem niestety na afere(brak opcji fultonowania pojazdow)

Ta walka o ktorej mysle a ktorej uniknalem uciekajac jest poprzedzona 

horrorowym wstepem

 

Opublikowano

Właśnie tak rozkminiałem, po co rozszerzenie z głośnikami do idroida xd. To są te MGSowe patenty, z którymi jedyna styczność to przeczytanie o nich w kąciku szperacza, ewentualnie wypróbowanie raz dla sprawdzenia.

 

Raz się chyba w kiblu schowałem, ale nie w czasie alarmu, zresztą nie znoszę grać z alarmem, wolę walnąć restarta (chyba, że checkpoint był dawno).

jest kilka kaset których można użyć na głosniku idroida (w sumie wszystkich można ale zwykłe piosenki tylko zwabiają wrogów do hałasu)

 

przykładowo

- kołysanka, można zagrać w pobliżu wroga żeby zasnął (w sumie zapomniałem to wypróbować), są 2 kołysanki, na afryke i na afganistan

- omawiany wyżej dźwięka srania odstraszający od kibla

- nagrany okrzyk "enemy killed" który podobno można puścić żeby zakończyć alarm bo przeciwnicy uważają że już zdechliśmy

 

 

chyba było jeszcze kilka ale nie moge znaleźć w googolach a tylko te wyżej mam osobiście

 

 

niestety te kasety puszczone na głośnik w celu uzyskania pożądanego efektu się psują po jednym użyciu, dlatego nie można nimi spamować. jednak jak sie zepsują można je ponownie znaleźć w tej samej lokacji co wcześniej

  • Plusik 2
Opublikowano

Właśnie tak rozkminiałem, po co rozszerzenie z głośnikami do idroida xd. To są te MGSowe patenty, z którymi jedyna styczność to przeczytanie o nich w kąciku szperacza, ewentualnie wypróbowanie raz dla sprawdzenia.

 

Raz się chyba w kiblu schowałem, ale nie w czasie alarmu, zresztą nie znoszę grać z alarmem, wolę walnąć restarta (chyba, że checkpoint był dawno).

 

Dokładnie są te mgsowe smaczki i na przykład, że można zjeżdzać w kartonie z pochyłych terenów albo jak goscia 15 razy zrobisz combo 5 ciosowe cqc to jego ciało nie wytrzyma i zejdzie xD a jest tego w ciul więcej (chociażby poślizg jeepa na końskim gównie). To jest typowe Kojima style tylko tak na dobrą sprawę jak sie nad tym zastanowić to po ch.uj? Tak samo jak jedna z fajniejszych funkcjonalnosci gry czyli mozliwość modifkowania każdej broni jest totalnie opcjonalna (ja na przykład nieznalazłem tego legendarnego gunsmitha) trochę tego nie rozumiem bo z jednej strony fajnie, że ukryli dużo smaczków i możliwości dla graczy a drugiej strony jest niesmak, że story line potraktowane totalnie po macoszemu. Moglo być goty a wyszło jak zwykle. 

Opublikowano

czasami aby pojawily sie opsy z legendardy gunsmithem trzeba zrobic duzo innych, przy drugim przejsciu myslalem, ze sie ze(pipi) bo nie moglem go odlbokowac a robilem wiecej opsow niz przy pierwszym fast runie, nie mam pojecia od czego to zalezy

Opublikowano

Żałuj ze nie zrobiles customizacji.

sama zabawa wyglądem jest fajna ale jest tez super przydatna rzecz - mozna zamieniać częsci z jednych broni do drugich. A to oznacza ze wystarczy odblokowac np jedną snajperke z tlumikiem zeby mieć tłumik i dodawac go do innych snajperek (które w normalnym rozwoju dostały by ten tlumik dopiero na wysokim lvlu). Podobnie z lunetami sa lepsze i gorsze z czego najlepsza dochodzi w większości na ostatnim lvlu rozwoju ale w jednej ze snajperek jest wcześniej i po jej zrobienu mozna podczepic do pozostalych.

Jako skradacz bylem zachwycony z tłumika w kazdej broni

Opublikowano

Wyprobowalem stun gun z tlumikiem zamiast usypiacza i nie wiem czy cos robie źle,ale mam wrazenie ze do skradania jest zbyt glosny,a wrogowie reaguja prawie jak przy ostrej amunicji.

 

Warto robic sideopsy ze zdjeciami dla wiadomej postaci czy nie ma to znaczenia w kontekście fabuly?

Opublikowano

Gumowe kule są dobre tylko jeżeli wybierasz się na "agresywne zakupy" nowych rekrutów i chcesz nałapać jak najwięcej ludzi bez bawienia sie w powolny stealth. Do tego ja ich używałem. Wwyczyściłem dwa razy lotnisko i miałem 20-30 nowych rekrutów w parę minut.

  • Plusik 1
Opublikowano

Misja 29.Jakie to bylo slabe i bez pomyslu(nie liczac cutscenek),przy tym walka z grubasem na rolkach to mistrzostwo swiata. Zaczynam sie obawiac ze dobrych walk z bossami tutaj  poprostu nie ma.

Fabula na ten moment wydaje sie debilna i niezbyt interesujaca,ale po cichu licze ze asy z rekawa niedlugo zaczna sie sypac.

 

Za to poczatek 30 misji  wyglada obiecujaco.

Opublikowano

Moim jedynym rozczrowaniem jest dziadowski fulton , owszem do kontenerów działek przeciwlotniczych spoko , ale do ludzi już nie bardzo.
w GZ jak odnalazłeś Paz to trzeba było kombinować jak dotrzeć do miejsca lądowania i wczuwa była jak w rambo , a fulton wszystko ułatwia , póżniej nawet wilk/pies potrafi fultonować.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...