Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ok. Pewnie zmecze to do konca, mam duzo czasu na granie teraz.

Tak, gameplay jest mega miodny i wystarczylo tylko fabule z kaset ukazac w filmowym klimacie.

Idelna odwrotnosc po przejsciu Wiedzmina, tam fabula nie pozwalala porzucic giery, tutaj gameplay.

Edytowane przez polson
Opublikowano

Panowie, czy trzeba zagrać w jakiegoś innego MGSa (tak, mea maxima culpa, nie grałem w żadnego mgsa, nawet na psx) żeby bez problemów ogarnąć o co chodzi w fabule Phantom Pain?

Opublikowano

Teoretycznie powinnieneś zagrać w Peace Walker, ale jak nie jesteś wielkim fanem to smialo zaczynaj od MGSV, a wlasciwie od Ground Zeroes, które jest płatnym prologiem chyba, ze masz wersje GOTY.

Opublikowano

Panowie, czy trzeba zagrać w jakiegoś innego MGSa (tak, mea maxima culpa, nie grałem w żadnego mgsa, nawet na psx) żeby bez problemów ogarnąć o co chodzi w fabule Phantom Pain?

 

Jeżeli posiadasz jedynie PS4 i nie grałeą w nic poprzednio to nie będziesz znał po prostu całego backgroundu fabularnego Big Bossa i w sumie na końcu gry. Z innej strony nie będziesz wściekły o fabułe, która wypada blado w porównaniu do poprzednich arcydzieł kunsztu Hideo.

 

Śmiało grać, a fabułę możesz olać. 

 

A jeżeli jesteś ciekaw jak dobrze były zrobione poprzednie części to kup jakieś stare PS3 + MGS Legacy Collection i masz wszystkie kanoniczne części serii (do kompletu będzie Ci brakowało Rising jeszcze).

 

 

To słuchanie kaset mnie od czasów Peace Walkera denerwowało.

 

 

 

P.S do fanów

 

the End > Sniper wolf > Quiet

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Po 100 godzinach grania w końcu obejrzałem true ending + misje 51. 

Smutno strasznie.  Akt pierwszy, zwłaszcza misje w afryce, bardzo mi się podobał. Niby sporo fillerów, ale jednak fabuła była i wszystko ładnie się układało i dostarczyło mocną końcówkę. Akt drugi to był potencjał na konkret kosę, no ale czasu nie starczyło, bo Kojima za bardzo się bawił/Konami to luje.

Przemawiająca po raz pierwszy be Quiet czy salutujący nam Diamentowe Psy, nucący main theme Peace Walkera, kiedy my przeprowadzamy ich egzekucję

- zniszczyły mnie te momenty. Gdyby ta gra została dokończona... ehhhh. Dałbym się nawet w du.pe wyru.chać i mogliby sprzedawać każdy akt osobno po pełnej cenie, byleby dali to Kojimie dokończyć, bo petardy fabularne w grze były.

A tak to boli i piecze i smutno i w ogole chvj nie chce mi sie w nic teraz grać. Był potencjał na mesjasza gamingu, a dostaliśmy tylko fantomowy ból.

Opublikowano (edytowane)

jak na skrzypcach, jak na CHOLERNYCH skrzypcach

 

hqdefault.jpg

Edytowane przez ragus
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

No ja też nie rozumiem jak można było to tak spier.dolić.

Podobno upie.rdolili mu budżet po tym jak na lewo zrobił P.T. jako "koszmarny sen Big Boss'a". Poszło to z budżetu MGSV i ktoś się wku.rwił. A najbardziej na to, że kojima udowodnił zarządowi, że się mylił w sprawie nowego Silent Hill (nie chcieli robić, albo zrobić z tego free2play z mikropłatnościami) - bo po tym jak community pozytywnie zareagowało na P.T. zrobiła się imba, że Hideo pójdzie po swoje, nawet okrężną drogą.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, męczę tego emgieesa od premiery. Teraz wróciłem po długiej przerwie. Ktoś mi może wytłumaczyć strukturę tych misji?

 

Mam ich teraz 40. Ale z tego, co widzę większość się powtarza ale na większym poziomie trudności. Muszę przechodzić zatem te misje ponownie by odblokować kolejne, nowe?

 

Strasznie z(pipi)ali z tymi misjami, aż się grać odechciewa.

Opublikowano

Dokładnie nie trzeba nic powtwarzać, ale żeby czasem progres pchnąć trzeba przesłuchać żółte kasety albo zrobić jakieś side opsy (ja tak miałem, że po kilku zrobionych side opsach dostałem wiadomość żeby wracać do MB i tam była scenka zazwyczaj) 

Opublikowano

Co za (pipi) te misje? Nie mogli zrobić ciągłej fabuły?

 

Znowu utknąłem. Nie mam żadnych żółtych misji, przesłuchałem wszystkie kasety, wróciłem do bazy, a fabuła nie postępuje, nie pojawiają się kolejne misje :/

 

Może ktoś zrobił misję 41. i wie co dalej?

 

 

Po misji trzeba wrócić do bazy, bo kolejny raz blond dzieciak się zbuntował. Przesłu(pipi)e go Ocelot po czym robi się draka i dzieciak wraz z innymi dzieciakami ucieka nam z bazy.

 

 

Od tej pory nie pojawia mi się żadna kolejna misja.

Opublikowano

Graj teraz po kolei w side ops'y. Po przejściu kilku pojawi się główna misja.

 

Tak to jest jak człowiek chce przejść grę jak najszybciej i na odwal się :)

 

No nie, w normalnych grach tak nie jest. 

Opublikowano

No to po co są te side opsy? To tak jakbyś przeszedł Wieśka bez questów pobocznych. Po to są te zakładki w helikopterze żeby z nich korzystać. Polecam też zajrzeć w inne opcje a nie tylko jechać główne misje.

Poza tym była już dyskusja, że to nie jest Metal Gear Solid :)

Opublikowano

Nie wiem po co są side opsy, pewnie po to aby ktoś jeśli jest nimi *zainteresowany* je robił. Tak samo jak ktoś nie musi być zainteresowany trybem single player albo multiplayer w danej grze.

 

Ja wiem, ze ty jestes z tych, co jak wydadza 200-250zl zlotych na gre to korzystaja z kazdej jej opcji, nawet suwakami w menu przesuwasz no bo po cos one w koncu sa i szkoda aby sie marnowaly. Jak ktos tak nie robi to juz jest z nim cos nie tak.

  • Plusik 1
Opublikowano

Graj teraz po kolei w side ops'y. Po przejściu kilku pojawi się główna misja.

 

Tak to jest jak człowiek chce przejść grę jak najszybciej i na odwal się :)

Ale mam już wszystkie zrobione. Mam je zatem powtarzać w kółko, bo może wpadnie misja? W (pipi)e mam te powtarzające się w kółko side opsy. Zero pomysłu, tylko ciągle to samo.

Opublikowano

Tak, musisz powtarzać zrobione side opsy albo robić nowe wersje starych misji, aż pojawi się kolejna główna.

Side opsy w V idealnie się nadają do zabawy nowymi broniami, których w normalnych misjach nigdy nie używamy. Jak ktoś robił wszystkie side opsy na ducha, no to troche sam sobie je obrzydzał. 
Ale fakt faktem, zrobili je po linii najmniejszego oporu. Urozmaicenie serio nie byłoby żadnym problemem. Wystarczyło np do każdego side opsa dać z góry ustalony ekwipunek i ilość amunicji i już robi się 3x zabawniej.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...