Bansai 11 198 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 W razie czego wyciekly skany z official guide'a, wiec wszelakie spoilery jakie sie pojawia beda juz prawdopodobnie w 100% poprawne, ja nie moglem sie powstrzymac [bije sie po glowie] i sprawdzilem 1 spoiler ktory mnie kierwesko interesowal od samego poczatku, mianowicie czy gramy jako Big Boss, no i juz wiem, a teraz pora unikac Gafa, Reddita i pilnowac SB na wszelki wypadek (ktore wam radze schowac). znajac zycie pewnie na forumku tez ktos bedzie chcial zepsuc innym swieto Dlatego sugeruje schowanie SB, serio, zrobcie to. Posty i statusy od nowych userow widzi tylko moderka, ale na SB nic nie moge poradzic, a usunac dopiero po fakcie. Byl tez jeden geniusz co w zalozyl konto z nickiem typu YETl [przez L] i na PW wysylal spoilery z TLoU przed premiera (na szczescie te byly fejkowe) wiec tez radze uwazac Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 znajac zycie pewnie na forumku tez ktos bedzie chcial zepsuc innym swieto Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Ocena 97/100, ten sam magazyn dal Bloodborne 93/100 a Wieskowi 95/100 Dali też dla Destiny 94/100 a Batman Arkham Knight 95/100 Cytuj
Figaro 8 303 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Uogólniacie tak, jakby w całym magazynie wszystko oceniała jedna osoba.... Cytuj
ezils 23 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Przeszedłem mgs 1 kilka razy i był.to istny niszczator w tamtych czasach. Trochę wieje Januszem, że nie ogralem kolejnych części, a nie mam czasu nadrobić to pozostaje podsumowanie na filmikach yt A, grałem jeszcze w demo mgs 4 i mnie zdenerwowało Zacząłem przygodę z wieskiem no i następna gra będzie mgs V. 1 Cytuj
gekon 1 787 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Piszecie tak, jakby recenzje MGSów pisał ktoś inny niż Konami Przecież nie od dziś wiadomo, że Hido podsyła do prasy już napisane przez siebie recenzje. Pamiętam, swego czasu, tylko HIV się wyłamał i napisał swoją przy mgs 2. Patrzcie jak skończył. Został youtuberem 1 Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 W razie czego wyciekly skany z official guide'a, wiec wszelakie spoilery jakie sie pojawia beda juz prawdopodobnie w 100% poprawne, ja nie moglem sie powstrzymac [bije sie po glowie] i sprawdzilem 1 spoiler ktory mnie kierwesko interesowal od samego poczatku, mianowicie czy gramy jako Big Boss, no i juz wiem, a teraz pora unikac Gafa, Reddita i pilnowac SB na wszelki wypadek (ktore wam radze schowac). Ciekawość wzięła górę, hę? Skąd ja to znam... Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Ja osobiście postaram się unikać przy Heavy Rain się udało Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 (edytowane) 3 lepsza od jedynki, dziękuje dobranoc, co ja czytam. jezu chryste Souls najbardziej ogranięty w temacie Ofkors że; Scenariuszowo: 1>3>2>>>>4 Fabularnie 1>2>3>>4 Gameplayowo 3>>>4>1>2 Ogólnikowo 3 > 1 > 2 > 4 Ergo dla fana fabuły wygrywa jedynka, a gameplayowo 3 Subsistence Kto nie zaczął swojej przygody od jedynki w czasach psxa ten nie ma prawa twierdzić że jest inaczej Edytowane 21 sierpnia 2015 przez nobodylikeyou Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Rozbijanie oddzielnie na fabule i scenariusz troche zabawne,bo to praktycznie to samo ale zgaduje ze chodzi ci o podanie fabuly w bardziej przystepny sposob. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 (edytowane) Ja osobiście postaram się unikać przy Heavy Rain się udało Mi jakiś ch.uj na FPE właśnie zaspoilerował. To samo było w przypadku The Last Of Us, przynajmniej tak mi się wydawało. Grę przeszedłem po dłuższym czasie od premiery cały czas pamiętając ten "spoiler" z końcówki, a okazało się, że gra skończyła się inaczej. Więc nasze forum nie jest wcale takie bezpieczne w tym względzie. Edytowane 21 sierpnia 2015 przez Hela Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 (edytowane) Rozbijanie oddzielnie na fabule i scenariusz troche zabawne,bo to praktycznie to samo ale zgaduje ze chodzi ci o podanie fabuly w bardziej przystepny sposob. zabawne że fabuła i scenariusz brane są za to samo. MGS2 ma prawdopodobnie najlepszą fabułę w skali całej serii (pomijając fakt że to jedynka zrewolucjonizowała grową narrację). niestety jest też najbardziej ciężkostrawny pod względem jej podania (nudny gameplay środkowej części, zbyt długie gadki przez codec, zbytnie przegadanie wątków pobocznych, które zamiast wzbudzić większą epatię do np. takiej EE wprowadziły w totalne znużenie i zobojętnienie jej późniejszymi losami..). pod względem prowadzenia scenariusza jedynka to niemal ideał. dwa kroki za nią jest trójka (o ile kupuje się formułę szpiegowskiego kina lat 60') Edytowane 21 sierpnia 2015 przez nobodylikeyou Cytuj
oFi 2 497 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Jako komisarz ds. niepotrzebnych obiecuje, że wszystkich spoilerowiczów będę raportował w trybie natychmiastowym Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Ktoś tu gameplay porównuje a camo z mgs4, które przyjmowało otoczenie to nie innowacja? Jak dla mnie krok milowy w stosunku do trójki, gdzie przy każdej osłonie, tudzież podłożu old snake przyjmował jego barwy, iście pięknie. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Zwykłe usprawnienie systemu z trójki, OctoCamo w MGS4 dawało mniej więcej tyle, że nie musiałeś wchodzić do menu celem zmiany wdzianka na inne. Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 No to chyba usprawnienie znaczne? Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Rozbijanie oddzielnie na fabule i scenariusz troche zabawne,bo to praktycznie to samo ale zgaduje ze chodzi ci o podanie fabuly w bardziej przystepny sposob. zabawne że fabuła i scenariusz brane są za to samo. MGS2 ma prawdopodobnie najlepszą fabułę w skali całej serii (pomijając fakt że to jedynka zrewolucjonizowała grową narrację). niestety jest też najbardziej ciężkostrawny pod względem jej podania (nudny gameplay środkowej części, zbyt długie gadki przez codec, zbytnie przegadanie wątków pobocznych, które zamiast wzbudzić większą epatię do np. takiej EE wprowadziły w totalne znużenie i zobojętnienie jej późniejszymi losami..). pod względem prowadzenia scenariusza jedynka to niemal ideał. dwa kroki za nią jest trójka (o ile kupuje się formułę szpiegowskiego kina lat 60') Scenariusz jest zawarty w fabule takze nie ma sensu tego rozbijac bo rownie dobrze zamiast ocenic dzwieki w grze np na 9/10 mozna napisac: dzwiek potluczonego szkla 8/10 odglos kropli deszczu 6/10 szum lisci 10/10 Co kto lubi,ale to niepotrzebne komplikowanie. Wracajac do tematu 1 i 3 sa pod wzgledem fabuly porownywalne,wiec o roznicy klas raczej nie ma mowy.(chyba ze twierdzisz tak z perspektywy nostalgii,ja w tamtym okresie preferowalem duzo bardziej syphon filtera takze nie mam tego problemu) Oczywiscie gry ocenia sie jako calosc i jako takie 1 i 3 sa dla mnie niemal na tym samym wysokim poziomie,a jesli chodzi o dwojke to byla to najbardziej meczaca odslona i fabula ktora w zamiarze miala byc wielce ambitna stala sie belkotem w zalewie monotonii choc nadal to lepsze niz historia z PW,gdzie bylo widac tak jak przy GoW(brak epickosci) z psp ze to ewidentnie nie jest duza odslona. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Kamień milowy wręcz. Większą zmianą był chyba Threat Ring i zakupy u Drebina. Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Zakupy u Drebina były świetne i te promocje z przesuwaniem zegara Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Co tam Drebin, małpa GOTY. Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 (edytowane) Małpa żuląca napój zawsze na propsie, niby takie małe szczegóły a zapamiętywane SINS OF THE FATHER w głośnikach Edytowane 21 sierpnia 2015 przez Wesker Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 (edytowane) Zamówiłem też ostatnio na fali tego całego hype'u coś takiego: https://www.myfavouritemagazines.co.uk/gaming-guides-and-specials/golden-joystick-presents-metal-gear-solid-hardback-edition/ Moja kopia powinna dojść w tym tygodniu, podobno warto, ale jak ktoś jest ciekaw to chętnie się podzielę swoja opinią jak przejrzę. Edytowane 21 sierpnia 2015 przez Hela Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 (edytowane) Scenariusz jest zawarty w fabule takze nie ma sensu tego rozbijac bo rownie dobrze zamiast ocenic dzwieki w grze np na 9/10 mozna napisac: dzwiek potluczonego szkla 8/10 odglos kropli deszczu 6/10 szum lisci 10/10 Co kto lubi,ale to niepotrzebne komplikowanie. Wracajac do tematu 1 i 3 sa pod wzgledem fabuly porownywalne,wiec o roznicy klas raczej nie ma mowy.(chyba ze twierdzisz tak z perspektywy nostalgii,ja w tamtym okresie preferowalem duzo bardziej syphon filtera takze nie mam tego problemu) Oczywiscie gry ocenia sie jako calosc i jako takie 1 i 3 sa dla mnie niemal na tym samym wysokim poziomie,a jesli chodzi o dwojke to byla to najbardziej meczaca odslona i fabula ktora w zamiarze miala byc wielce ambitna stala sie belkotem w zalewie monotonii choc nadal to lepsze niz historia z PW,gdzie bylo widac tak jak przy GoW(brak epickosci) z psp ze to ewidentnie nie jest duza odslona. xD lol proszę cię nie staraj się mieć rację na siłę gdy jej nie masz. wszystkie podane przykłady to dźwięki otoczenia, odróżniane w sferze audio od muzyki i dlatego dzieli się je tam gdzie trzeba. dobra to może inaczej; Fabuła: układ zdarzeń np. miasteczko na za(pipi)u zostało opanowane przez złe moce, bohater przybywa na miejsce odnaleźć pewną personę Scenariusz: materiał będący podstawą realizacji fabuły, zawierający m.in. dialogi, opis akcji, postaci, miejsce i czas Trudno zarzucić fabule MGS2 że jest zła, ale występujące w niej elementy pokroju przesadnie długich gadek, celów jakie aktualnie wytacza ci scenariusz gry , przedstawienie losów, wyglądu i reakcji poszczególnych postaci, to już zupełnie inna sprawa. Edytowane 21 sierpnia 2015 przez nobodylikeyou Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Opublikowano 21 sierpnia 2015 (edytowane) Właśnie dla takich chwil czuję się dumny z bycia graczem Edytowane 21 sierpnia 2015 przez Wesker 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.