Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No "RE-huty" to mech nie z tej ziemi ale Kojima nie byłby Japończykiem gdyby mu nie wrzucił pseudo pe.nisa w formie jakiegoś gutling guna lub co to tam mu między kopytami sterczy. Ale z drugiej strony jego ogólna budowa z jakiegoś powodu przypomina mi przerobionego Big obcego z niższą tonacją darcia mordy rodem z crapowatego Alien Colonial Marines:

 

8340385836_6005fb0d60_o.jpg

Opublikowano

jakby co najmniej od 1998 metal geary nie miewały ptaków :teehee:

 

tumblr_n0os07d1XV1qkhas3o1_400.gif

i nikt się z tego nie śmiał jak jedna z takich broni przecięła laserem ramię wiadomo kogo. 

Opublikowano (edytowane)

Ten nowy trailer w sumie ma sporo spoilerow z poprzednich części. Zdziwilem sie troche.

 

no i musze powiedziec ze wyprostowany metal gear tez mnie nie zachwycil. Dosyc dziwnie to wyglada. Ale z drugiej strony wczesniej wyglądał na klon rexa wiec dobrze ze go pozmieniali trochę. Bicz-miecz tez dziwny.

Ciekawe jak bedzie wyglądać walka z nim. Czy typowa walka na piechote z wyrzutnia rakiet w rękach. Czy cos bardziej w stylu walki z mgs4. Wydaje mi sie ze taka wyprostowana ludzka sylwetka moze sugerowac walke w stylu mgs4.

 

btw mi akurat działko w miejscu penisa nie przeszkadza. Smieszny bajer

Edytowane przez Yano
Opublikowano

3 pytania.

1. Przeszedłem Ground zeros na ps3, tylko główny wątek. Czy dużo tracę? Powinienem nam nim jeszcze przysiasc, czy wymaga to przejscia 100 misji i robienia Sek  w kazdej misji?

2. Grafika na ps3 mi się podobała, pytanie czy  wersja ps4 będzie miała coś poza rozdziałką i 60 fps?

3. Czy ground zeros będzie w Phantom Pain czy jest to kompletnie oddzielna misja.

Opublikowano

3 pytania.

1. Przeszedłem Ground zeros na ps3, tylko główny wątek. Czy dużo tracę? Powinienem nam nim jeszcze przysiasc, czy wymaga to przejscia 100 misji i robienia Sek  w kazdej misji?

2. Grafika na ps3 mi się podobała, pytanie czy  wersja ps4 będzie miała coś poza rozdziałką i 60 fps?

3. Czy ground zeros będzie w Phantom Pain czy jest to kompletnie oddzielna misja.

1. Główny wątek Ground Zeroes to fabularny wstęp do Phantom Pain. Reszta misji to wariacje i wydłużenie w zasadzie tego dema.

2. Na PS4 będzie więcej detali otoczenia, rozdzielczość i fpsy, o których piszesz.

3. Ground Zeroes nie będzie w Phantom Pain. To oddzielna gra z oddzielną krótką fabułą.

Opublikowano

z godzine, ale nic tam nie ma do fabuły.

Trochę więcej niż godzinę jednak, powiedziałby że tak z 4-5h. Zwłaszcza z Destroy the Anti-Air Emplacements można się pomęczyć za pierwszym razem, jeśli chce się zrobić po cichu.

Opublikowano

Jeszcze tylko 4 godziny MGS:PW The Movie przede mną, potem szybko Ground Zeroes The Movie (nie zapłace 39zł za demo jak jakaś koza do dym...., nawet jeżeli to dzieło Kojimy) i 1go lecę do sklpu po moją kopię V.

 

1.5h za pierwszym razem, mnóstwo smaczków kombinowania i misji dodatkowych i demo za 39 = zdzierstwo xD Ludzie marzyli by GZ tyle kosztowało po premierze 

Opublikowano

ja GZ z tego co pamiętam kupiłem za 21zł w promocji na PSN (a niedawno chyba było za darmo w plusie) - za taką cene uważam że jak najbardziej warto kupić, bo gierka mimo że krótka to daje przedsmak cudowności mgs5 - mechanika, rozgrywka, sterowanie, poziom pomyślunku przeciwników - wszystko to jest o 10 klas wyższe niż poprzednie mgsy  (a przecież one w swoim czasie też były bardzo dobre).

fabuła w GZ jest dosyć skrótowa ale to fajny mały pomost między PW i 5 - warto zobaczyć (albo chociaż na jutubie)

 

 

9 ;)

 

CDA nigdy nie szanowałem, jak zwykle pokazują jacy są żałośni

 

 

Opublikowano (edytowane)

Najblizsze 7 dni w pigulce :frog:

 

wxZeUcj.jpg

 

To był kretynizm od Konami by tak wcześnie dać recenzje. Zamiast pozwolić recenzentom bardziej się wgłębić w rozgrywkę, dać im parę dni więcej (coby jeszcze lepiej wpłynęło na oceny może), embargo byłoby zniesione tak koło 28mego, 30tego byłby launch trailer i premiera na pełnej piź.dzie i hajpie. A tak to masz 7 dni na (nie)powstrzymywanie się od spoilerów.

Edytowane przez Figaro
Opublikowano (edytowane)

breaking news :doom:

nie jest to mega spoiler ale dla wyczulonych ukrywam to info

 

V (podobnie jak B:AK, czy Peace Walker) posiada ukryty true ending wymagający sporo zachodu do jego odkrycia. 

 

Grając w dosyć typowy, niezbyt dokładnie sposób, odblokujemy w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4) domyślne zakończenie, które przygotował dla nas Hideo Kojima. Jest to normalna rzecz, nie wszyscy przecież muszą „lizać ściany” przy pierwszym podejściu.

 

Jeśli zdecydujemy się jednak podjąć wyzwania i odblokować „prawdziwe zakończenie”, czekają na nas nie lada trudności. Niektórym recenzentom udało się dokonać tego czynu i z ich wypowiedzi można wywnioskować, że na pewno nie uda nam się tego zrobić przy pierwszym podejściu. Chcąc odblokować „prawdziwe zakończenie”, należy zebrać wszystkie, porozrzucane w grze taśmy, ale także pokonać poszczególnych bossów na wyższych poziomach trudności. Nie są na chwilę obecną znane wszystkie warunki, ale recenzenci potwierdzają, że rzeczywiście jest takie zakończenie.

http://www.pssite.com/news-43837-metal_gear_solid_v__the_phantom_pain_posiada__prawdziwe_zakonczenie__jak_batman__arkham_knight.html

 

 

Edytowane przez nobodylikeyou

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...