Paliodor 1 817 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 Tak jak Ficuś pisze, o jakość wstawek filmowych bym się nie martwił, co się tyczy zaś grafiki to jestem dobrej myśli. Jeśli to prawda, że gra była puszczana na PC to na bank nie ma co liczyć na taką rozdziałkę. Jak będzie 720p to już coś do tego pewnie jakieś cięcia w efektach specjalnych też będą, no i gorsze cienie i AA na bank. No ale wypada poczekać do jakiegoś materiału prezentowanego z konsol, wtedy można będzie narzekać bądź się cieszyć. Ja mam tylko nadzieję, że Koji Production nie będzie starało się zbytnio wciskać zachodnich trendów growych do tego MGS'a bo imo nie wyjdzie mu to zbytnio na dobre. Niech MGS będzie taki jak zawsze tyle tylko, że doszlifowany i dopakowany usprawnieniami, które jednak nie wpłyną na ogólny klimat i feeling grania w MGS, a ten jak każdy fan wie jest dość specyficzny. I niektórzy go za to lubią, a inni wręcz przeciwnie. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 (edytowane) Ponoć MGS: GZ to prolog do MGS 5, ale chyba chodzi o prolog umiejscowiony przed MGS 1, bo nie wyobrażam sobie że to się dzieje po MGS 4. no jasne ze nie dzieje sie po mgs4 po pierwsze żywy big boss, po drugie starodawny karabin, po trzecie walkman zamiast ipoda to są czasy niedługo po peace walkerze a co do samego okreslenia "prolog przed mgs5" to mam wrażenie że kojima chce dowalic dobra gierke ktora jest niejako pomostem łaczącym inne watki (podobnie jak PW chyba) specjalnie nie nadając numeru, bo podejżewam że dopiero na nextgenach chce dowalić numer MGS5 Koji Production nie będzie starało się zbytnio wciskać zachodnich trendów growych do tego MGS'a mam wrazenie ze testem na to bedzie metal gear rising, ktory po zmianie developera zmienił sie w zachodniego slashera i calkowicie odszedl od mgsa jesli rising odniesie sukces to podejzewam ze kojima zacznie rozważać wprowadzenie zachodnich rozwiązań jeśli sukces będzie znikomy to mam nadzieje ze wrócą do prawdziwych MGSów a wydaje mi sie ze rising nie urwie dupy, pewnie tytuł zrobi swoje, i gameplay nie jest najgorszy, ale widać tam sporo nierownosci, niektore akcje sa kozackie i filmowe, a inne to tylko zwykla sieczka - chodzona bijatyka klasy B pomijam już to że skasowali przecinanie wrogów każdym ciosem i mozna to robic tylko jako częsciowo skryptowy finisher, no i oczywiscie to że wrogami są cyborgi a nie ludzie Edytowane 3 września 2012 przez Yano Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 Pozostaje pytanie czemu to odpalili na PC a nie na ps360? Po cholerę taki zabieg, skoro w ciemno można strzelać, że ta gra na pc nie wyjdzie. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 Ponoć rozważają wydanie jej na PC więc kto ich tam wie. Cytuj
Daffy 10 629 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 Pozostaje pytanie czemu to odpalili na PC a nie na ps360? Po cholerę taki zabieg, skoro w ciemno można strzelać, że ta gra na pc nie wyjdzie. bo w chwili obecnej pewnie ten engine, a raczej ta gra, jest jeszcze w powijakach na ps360...poza tym (poprawcie mnie jeśli się mylę) to dużo firm pisząc gry tworzy jest pierw na pc, a potem je konwerstuje na konsolę, stąd też min. lepsze porty na x360 z uwagi na jego architekturę zbliżoną do pc i biblioteki directx Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 Wiadomo, że gierki konsolowe pisze się na PC, stąd też jak mówisz większa ich liczba lepiej wygląda na X360, którego architektura jest podobna do PC. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 Koji Production nie będzie starało się zbytnio wciskać zachodnich trendów growych do tego MGS'a mam wrazenie ze testem na to bedzie metal gear rising, ktory po zmianie developera zmienił sie w zachodniego slashera i calkowicie odszedl od mgsa Nie zmienił się w zachodniego slashera, tylko w Bayonette, która z zachodem nie ma nic wspólnego. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 no dobrze zmienil sie w slashera w stylu bayonetty, a miał być na poczatku "mgs z mieczem ktory tnie wszystko" Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 Projekt Les Enfants Terribles miał miejsce w 1972 roku więc pewnie Solid jest już małolatem. Tak jak Solidus i Liquid. Ciekawe czy ta trójka pojawi się grze. A co do fanowskich filmików, ten niszczy, ale tylko dla osób, które ukończyły MGS4. Wspomnienia wracają. 10/10 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 btw zauważyliscie ze big boss w mgs4 jest bardzo podobny do tego z filmiku GZ? w sensie wizuelanie-wiekowo podobny, a przecież miedzy tymi częściami mineło ze 45 lat (chyba) czy moze mi sie coś pieprzy i to jakiś inny big boss? Cytuj
agst 138 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 A to nie bło tak, że BB zginał w MG2, a w MGS4 na koniec został jakoś odtworzony czy cos takiego przez jakiś program czy cos? Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 To wszystko przez nanomaszyny! Klucz do "magii" w MGS2 i MGS4 Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 A to nie bło tak, że BB zginał w MG2, a w MGS4 na koniec został jakoś odtworzony czy cos takiego przez jakiś program czy cos? Ciało Big Bossa było przechowywane przez Patriotów. Gdy Snake zniszczył sieć Patriotów to Big Boss wybudził się ze śpiączki. Coś takiego. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 Jeżeli dobrze pamiętam, to ciało Big Bossa zostało skonstruowane z cząstek Liquida i Solidusa, wcześniej był w śpiączce, to własnie to widzimy pod koniec GOTP. Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 Znalazłem przetłumaczone dialogi z ostatniej sceny MGS 4 w których: Big Boss: To ciało, które Liquid spalił na Wełtawie… nie było moje. To było ciało… mojego klona. Solidusa. Był klonem doskonałym. Zero, oraz zastępcze AI, które zjawiły się po nim, przekonane były, że Solidus to ja. Zaimplementowano mi nanomaszyny… trzymano w stanie wiecznego snu… za sprawą zastępczego AI, JD. Całkowicie mnie odcięli… Nie tylko moje ciało, ale także moją wolę. Technologia przypominała tą, której użyli by okiełznać członkinie B&B, które spotkałeś. Bym mógł się ponownie przebudzić… System musiał zostać zniszczony… w taki czy inny sposób. Ciało było po prostu skonserwowane. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 Skad tyle zlosci w tobie do tej wspanialej produkcji Slupek(dziewczyna ma okres, czy jak?) ? a slowa te bardziej pasowalyby do Dead Space 3 ktore to laduje na pysk z dosc wysoka.MGS4 jest slaby ale zeby od razu go pojerzdzac, prosze..Dla przypomnienia dodam ze kazda seria zaliczyla dola wypuszczajac slabe czesci zaczynajac od Namco(tekken), nastepnie R*(gta), CAPCOM (resident), czy NG(uncharted), gdzie widac czarno na bialym, ze po kazdej slabej czesci nadchodzi Mocna a ta odslona ma nia wlasnie byc - ta mocna;) Cytuj
GwynBleidd_79 114 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 (edytowane) Znalazłem przetłumaczone dialogi z ostatniej sceny MGS 4 w których: Big Boss: To ciało, które Liquid spalił na Wełtawie… nie było moje. To było ciało… mojego klona. Solidusa. Był klonem doskonałym. Zero, oraz zastępcze AI, które zjawiły się po nim, przekonane były, że Solidus to ja. Zaimplementowano mi nanomaszyny… trzymano w stanie wiecznego snu… za sprawą zastępczego AI, JD. Całkowicie mnie odcięli… Nie tylko moje ciało, ale także moją wolę. Technologia przypominała tą, której użyli by okiełznać członkinie B&B, które spotkałeś. Bym mógł się ponownie przebudzić… System musiał zostać zniszczony… w taki czy inny sposób. Ciało było po prostu skonserwowane. Przecież od samego początku każdy co był spostrzegawczy mógł zorientować sie że to nie było ciało BigBosa.To ciało nie miało prawego oka,a lewe było na miejscu. Edytowane 3 września 2012 przez Kyo* Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 no i to by wyjaśniało sprawe a już sie bałem ze fabuła mgs ma jakieś luki xDDDD swoja droga niedlugo w koncu musze kupic HD collection, przejść znowu 3 , nadrobić PW, znowu 2, potem 1 i na koncu 4 znowu ;p btw mam nadal oryginał mgs1 ktory spokojnie da sie odpalić na ps3, jedyne co to że grafika jest obrzydliwa na dużym LCD (niedawno odpalalem zeby sprawdzić;p) Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 Lepiej kup MGS z PSS i odpal na PSP. MGS: PW z kolekcji HD ma trofea? Cytuj
pawelgr5 1 508 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 Lepiej kup MGS z PSS i odpal na PSP. MGS: PW z kolekcji HD ma trofea? Tak, PW na PS3 ma trofea. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 jak bym sie uparł to moglbym porpostu pirata na psp odpalić, ale chyba jednak wole grać na padzie normalnie, zwłaszcza że moje psp ma już dosyc kiepsko działającą gałke co do drugiego to nie wiem, ale chyba kolekcja ogolnie ma trofea Skad tyle zlosci w tobie do tej wspanialej produkcji Slupek do kogo mówisz? nie zauważylem żeby słupek tu pisał? chyba że ktoś mu pokasowal posty btw ja nie uważam że mgs4 był zły, na swój sposób był świetny, to jedyna gra w której przeczytalem całe napisy koncowe, nie tylko oglądałem ale czytalem, takie wrazenie zrobiła na mnie końcówka oczywiscie bylo strasznie duzo gadania a mało grania, bylo skakanie po swiecie, był stary cap wąsacz, ale jednak ogolnie gra mi sie strasznie podobala i jest u mnie na 2 miejscu po mgs3 Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 Wszyscy wiedzą jak bardzo Słupek nienawidzi 4. Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 oby byszło cos ala MGO naprawdę dobre było to multi nie rozumiem czemu je wyłączyli,ale faktycznie szkoda ze dla PL były tak masakryczne ograniczenia w sklepiku Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 blokada mi minęła to napisze co mysle o trailerze: piekne, uważam że ps3 takiej grafiki nie uciągnie i nie wiem dlaczego taka była pokazana, trójwymiarowe oczko wentylacyjne na goglach żołnierza? to raczej na ps4. Az sie zmusze do przejscia peace walkera. Miałem duzo przemyśleń ale przez yano i jego problem nie mogłem pisać 2 dni i wszystko zapomniałem ;/ Nie podoba mi sie ze multiplatforma, zaraz wsyzstko bedzie multi i sie pos,ramy. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 czytalem temat od poczatku i mnie nagle zabolalo co sie tutaj wypisuje. Moj bla ze nie zwrocilem uwagi na date posta(cos kolo lutego) heh, sorras.. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.