MaiorZero 1 400 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 The Technical Artistry of Metal Gear Solid: Ground Zeroes and What It Means for Next-Gen Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Metal Gear Solid: Ground Zeroes open world will have loading screens And a day and night cycle to offer replayability. Stealth adventure Metal Gear Solid: Ground Zeroes will include loading screens as players sneak about its open world map. Metal Gear Solid creator Hideo Kojima divulged the information to Eurogamer after the game's recent unveiling. Ground Zeroes will also offer a day and night cycle, something that will boost replayability, Kojima added. Players will see differences throughout the world depending on the time of day, such as changes in enemy troop patterns. Publisher Konami has this morning zeroed in on a gallery of screenshots snapped from Ground Zeros' first gameplay trailer. That means you get another chance to gaze at the grizzled face of Snake (or rather, Big Boss). Kojima showed footage of him infiltrating an army base and meeting a mysterious disfigured man. Together, the pair negotiate the release of the young Chico, a child soldier previously seen in Metal Gear Solid: Peace Walker. http://www.eurogamer.net/articles/2012-09-10-metal-gear-solid-ground-zeroes-open-world-will-have-loading-screens Loadingi trochę tłumaczą taką grafikę. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 ostatnio niektore gry odzwyczaiły nas od loadingów, ale jak dla mnie to nie problem poczekac chwile, zyskując dzieki temu super grafe a te pory dnia to ciekawe czy w trakcie misji bedzie sie to zmieniac (raczej misje nie beda trwac 12 godzin), czy poprostu wybierając misje z mapy mozemy trafić na różny czas (zależy od strefy czasowej) , to by bylo dosyc ciekawe, kto gralw RDR ten wie jak ogromniase znaczenie miała pora dnia i pogoda na misji, co prawda głownie to bylo znaczenie estetyczne i klimatyczne, ale naprawde zupelnie inaczej sie ratowało kogoś z desperacką ucieczką w środku słonecznego dnia, a inaczej w nocy w trakcie burzy z piorunami :> 1 1 Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Dokładnie. Fajnie, że będzie trzeba dostosować taktykę do pory dnia. Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 (edytowane) W Portable Ops był już patent ze zmianą cyklu dnia i nocy. Oczywiście uproszczony, ale rozmieszczenie strażników różniło się zależnie od pory dnia. Edytowane 10 września 2012 przez MYSZa7 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Widać, że to currentgen. Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Widać, że to currentgen. No co ty nie powiesz. Next geny graficznie beda zblizone do avatara, jestem tego pewny jak to, ze jutro bedzie dzien. Skok jakosciowy musi byc taki, jaki byl z PS2 na PS3. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Niektórzy myślą, że to gra na PS4... xD Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Czuć, że to jest coś pomiędzy PS3 a PS4. Niektóre efekty na pewno wyłączą. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 w chwili obecnej wyglada to jak bf3 na konsoli. wielkiego szału nie ma i tak jak koledzy wczesniej pisali, wiele robi oswietlenie + pamietajmy, ze nawet leciwy mgs4 wygladał dobrze na scenkach. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 No co ty nie powiesz. Next geny graficznie beda zblizone do avatara, jestem tego pewny jak to, ze jutro bedzie dzien. Skok jakosciowy musi byc taki, jaki byl z PS2 na PS3. żebyś sie nie zdziwił, pewnie wyglądac bedzie troche lepiej niż te filmiki + full HD w każdej grze pamietajcie że zrobienie grafiki jak z avatara to nie tylko kwestia mocy (choć to bardzo ważna kwestia) ale też kwestia tego ile czasu zajmuje i ile kosztuje zrobienie takiej grafy. wiecie jak wielki budżety miewają filmy ktore trwaja 1.5-2 godizny. a żeby zrobić gre na z 8-10 godzin, z możiwoscią zwiedzania (czyli wiecej niż w filmie) - to ma naprawde wielkie znaczenie dlatego ja przewiduje że gry na ps4 bedą dosyc podobne do najładniejszych gier na PC w ultra high detalanch + full hd + nieznaczne ulepszenia 1 Cytuj
CELL7777 1 Opublikowano 14 września 2012 Opublikowano 14 września 2012 ma może ktoś link do trailera w dobrej jakości (do pobrania na dysk)... Cytuj
Mr Hyde 8 Opublikowano 15 września 2012 Opublikowano 15 września 2012 FullHD http://o-o---preferred---omantel-mct1---v17---lscache4.c.youtube.com/videoplayback?cp=U0hTTFdMVl9NSkNOM19PRlpHOmtGNjdMNk1vT3hN&expire=1347718680&fexp=907720%2C908445%2C920917%2C922401%2C920704%2C912806%2C913419%2C913558%2C913546%2C913556%2C925109%2C912706%2C900816&gcr=om&id=2f92153ace4fc61f&ip=82.178.196.176&ipbits=8&itag=37&key=yt1&ms=au&mt=1347695231&mv=m&newshard=yes&ratebypass=yes&signature=9C29FDCA671C9916E4BA6FA6CFF557CCFB20CCBD.8CAEE3E97E948B36508238860569F01764F2CBFF&source=youtube&sparams=cp%2Cgcr%2Cid%2(nene)%2(nene)bits%2Citag%2Cratebypass%2Csource%2Cupn%2Cexpire&sver=3&upn=fWxf0ZLmK6U&ptk=Konami&ptchn=KONAMI573ch&begin=7746 Cytuj
CELL7777 1 Opublikowano 15 września 2012 Opublikowano 15 września 2012 (edytowane) nie dziala Edytowane 15 września 2012 przez CELL7777 Cytuj
Mr Hyde 8 Opublikowano 16 września 2012 Opublikowano 16 września 2012 Wklej link z youtube, który chcesz ściągnąć do http://keepvid.com/. Jakość i format do wyboru, do koloru. Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 22 września 2012 Opublikowano 22 września 2012 Swieże info z TGS: - w grze zawierać się będzie wiele otwartych przestrzeni w stylu GTA, między którymi będziemy przemieszczać się helikopterem; - nie licząc momentów, w których używać będziemy helikoptera, na ekranie nie ujrzymy napisu "loading"; - wspomniane loadingi będę oczywiście istniały, zostaną one jednak zakamuflowane we właściwej rozgrywce; - miejscówka, jaką mogliśmy zobaczyć w zwiastunie, jest w gruncie rzeczy mała - pozostałe są znacznie większe; - zmienność pory dnia to kolejne novum w serii, jakie uwzględnia nowa część; - zanim silnik FOX Engine zostanie użyty w innych tytułach, twórcy zamierzają najpierw ustanowić Ground Zeroes nową jakość w dziedzinie gier z otwartym światem. http://www.ppe.pl/news-18068-MGS_Ground_Zeroes_to_olbrzym.html Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 września 2012 Opublikowano 23 września 2012 (edytowane) otwarty świat brzmi super fajnie, w porównaniu do korytarzowego świata, jenaaak... obawiam sie czy te spore obszary pomiedzy ktorymi sie przemieszczamy heli, nie spowodują rozwalenia fabuły, w stylu - mozna sobie latac gdzie popadnie i robic zadania w bylejakiej kolejności. to by bylo okropne i rozbiło by cały zamysł mgsa ktory idzie do przodu siędzi pokeconej fabule jeśli już ma być latanie to powinno być na takiej zasadzie że po wykoaniu fabularnej misji możemy sobie wrócić do danego terenu i porobić jakieś poboczne drobiazgi Edytowane 23 września 2012 przez Yano Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 września 2012 Opublikowano 23 września 2012 Bardziej mnie martwi to by lokacje przez swoją wielkość nie były puste i monotonne. Nie wiem czy PS3/360 są w stanie uciągnąć takie bajery. Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 23 września 2012 Opublikowano 23 września 2012 Dokładnie. Liczmy na to, że Kojima znajdzie złoty środek pomiędzy wielkością terenu, a jego bogactwem (różnego rodzaju żyjątka, różna roślinność, zróżnicowanie terenu itp.). Dlatego liczę na powrót rozwiązań z survivalem z MGS3 i jego rozbudowanie. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 27 września 2012 Opublikowano 27 września 2012 At the Eurogamer Expo 2012, Hideo Kojima showed some Metal Gear Solid Ground Zeroes footage, as well as providing some new info. Here are the new things we learned: ‘Here’s to You’ was playing again, so apparently legal issues over the copyright have been settled They had to make a lot of visual comprises to be able to create an open world, but not in the lighting The day and night cycle will be a 24 hour cycle You can return to your base at any time using the helicopter. The helicopter can get shot down though After you board your helicopter, you travel in real time You can walk around your base, and design it Gameplay is stealth, but with more options. You will still be awarded for using stealth Story will evolve as you push through the game’s hub/mission structure ‘It’s hard to compare to anything else out there’ Kojima also stated he would like to pass the baton, and have the series continue for another 25 years. Ehh, cholerna moda na nudne open worldy. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 27 września 2012 Opublikowano 27 września 2012 jakoś obawiam sie tego , cieżko jest poproawdzić MGSową fabułe gdy możemy sobie latac pomiedzy misjami i wychodzić w połowie... .wtf i urządzanie własnej bazy... można różowe firanki powiesić pewnie tzn akurat lubie customizacje tego typu ale dziwnie mi to brzmi w MGS jesli cykl dnia i nocy ma byc 24h , to chyba oznacza że jak gramy w dzień to w grze też jest dzien, a jak gramy w nocy to w grze jest noc (takie coś jest w pokemonach), chyba bym wolał żeby w trakcie misji zmieniała sie pora dnia (teraz też może pewnie ale trzeba by czekac 3 godizny) jesli heli lata w real time to co? bedziemy z jednej misji do drugiej lecieć 8 godzin z przesiadkami? O_o a może tak będą ukryte 10 minutowe loadingi ozywiscie nadal czekam na gre i pewnie bedzie fajna, ale jakoś niepokojąco brzmią te informacje Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 27 września 2012 Opublikowano 27 września 2012 Po prostu będzie 24 godzinny cykl dobowy jak w GTA chociażby. Cytuj
Mr Hyde 8 Opublikowano 27 września 2012 Opublikowano 27 września 2012 jesli cykl dnia i nocy ma byc 24h , to chyba oznacza że jak gramy w dzień to w grze też jest dzien, a jak gramy w nocy to w grze jest noc Na stacjonarnej konsoli raczej by się to nie sprawdziło. Może chodzi o to, że cykl obejmuje pełną dobę. To znaczy nie tylko jasno/ciemno, ale wschód, zachód słońca itp. To samo z helikopterem. Lot będzie pewnie jakoś skrócony, ale cały czas będziemy w środku. Dzięki czemu helikopter może zostać zestrzelony. Dla mnie jest to super patentem a'la "Helikopter w Ogniu". Tylko gdzie Hideo chce wsadzić te loadingi... Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 27 września 2012 Opublikowano 27 września 2012 (edytowane) Na stacjonarnej konsoli raczej by się to nie sprawdziło. Może chodzi o to, że cykl obejmuje pełną dobę. To znaczy nie tylko jasno/ciemno, ale wschód, zachód słońca itp. no może rzeczywiscie To samo z helikopterem. Lot będzie pewnie jakoś skrócony, ale cały czas będziemy w środku. Dzięki czemu helikopter może zostać zestrzelony. Dla mnie jest to super patentem a'la "Helikopter w Ogniu". Tylko gdzie Hideo chce wsadzić te loadingi... to mnie bardziej dziwi, przeciez miedzy lokacjami nic nie bedzie, nie zrobią przeciez całego świata, bedzie pusta mapa od lokacji do lokacji, wiec co tam sie ma dziać i co to znaczy czas rzeczywisty? zwykle tak sie określa sytuacje gdzie np "musisz zaczekac godzine real time" czyli trzeba czekać godizne na zegarze, a przeciwienstwem tego jest czas w grze, jak w RDR, godizna w RDR to chyba były 3 minuty real time Edytowane 27 września 2012 przez Yano Cytuj
Mirumoto 234 Opublikowano 30 września 2012 Opublikowano 30 września 2012 W trakcie latania helikopterem będą szły instalacje, dlatego będzie latanie w real-time. Proste. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.