Opublikowano 7 grudnia 20159 l Liczycie na remejki Metal Gear i Metal Gear 2? Początek i koniec piątki nakierowywał na akcję w pierwszej części więc może zostawili sobie otwartą furtkę co do produkcji następnego MGSa, a jakby już się zdecydowali to czy ktoś inny oprócz Kojimy dałby radę ulepić taką historię co by to wszystko trzymało się kupy Prędzej spodziewałbym się remasterów HD
Opublikowano 7 grudnia 20159 l Nie no bez przesady, V jednak przekroczyło 5 mln. kopii, MG1&2 na gotowym fox engine to dobry interes do wykorzystania. Oby tylko nie był to sanbox i za reżyserię odpowiadał ktoś dobry.
Opublikowano 7 grudnia 20159 l Liczycie na remejki Metal Gear i Metal Gear 2? Początek i koniec piątki nakierowywał na akcję w pierwszej części więc może zostawili sobie otwartą furtkę co do produkcji następnego MGSa, a jakby już się zdecydowali to czy ktoś inny oprócz Kojimy dałby radę ulepić taką historię co by to wszystko trzymało się kupy Na ten moment uważam wręcz, że właśnie brak Kojimy wpłynie zbawiennie na poziom fabuły. A kupy to się i tak już nie trzyma. Na rimejki liczę, mogliby nawet trochę przemodelować historię i sklecić z tego jedną przygodę. Najlepiej ze zminimalizowaniem roli MG1.
Opublikowano 11 grudnia 20159 l rimejki mg1 i mg2 nie mają sensu, bo te dwie gry są swoistym prototypem mgs1.
Opublikowano 11 grudnia 20159 l Wystarczy samo założenie "Solid Snake wysłany do Outer Heaven/Zanzibar Land, żeby odbić Gray Foxa/kogoś tam, zniszczyć MG i zabić BB" a reszta to całkowita dowolność i ogromny potencjał. Nie chodzi przecież o to, żebyśmy znowu dostawali walkę z helikopterem, pokój z czujnikami na podczerwień czy rozwalanie sterowaną rakietą generatora prądu. Jeszcze w świetle wydarzeń z MGS V można by skręcić intrygę wokół wątku Venom Snake vs Big Boss
Opublikowano 12 grudnia 20159 l Walka miedzy B.Bossami na wzor z koncowki MGS3, było by goty :-) My oczywiście w skórze Snakea. Edytowane 12 grudnia 20159 l przez MEVEK
Opublikowano 14 grudnia 20159 l Zaspany i skacowany o poranku myslalem ze zobaczylem Kojime w jego nowej pracy o_O Jak robilem to zdjecie to sie ten kolo prawie wy(pipi)al z tymi pudelkami, w sumie z gorki mial XD
Opublikowano 14 grudnia 20159 l marnie skończył Czy tak marnie to nie do konca kazdy wie ze on ma zamilowanie do pudelek wiec...
Opublikowano 15 grudnia 20159 l Diamond cats? (pipi)ales z tym porownaniem Red jak dzik w sosne XDNajsmieszniejsze jest to ze mozliwe ze sie nie mylisz bo to logo przewija sie w calym Tokio a jak wiemy Kojima jest znany z tego ze jak zobaczy cos co mu sie spodoba to zaraz do gry wsadza o_O Announcing a new partnership with one of the most celebrated game developers in history: youtu.be/annuTcmB1rw Hideo oficjalnie odszedl z Konami i otworzyl swoje niezalezne studio. Juz myslalem ze to cale odejscie to tak na niby by podbic sprzedaz MGSV na szczescie sie mylilem. Hideo pracuje teraz nad swoim pierwszym IP wraz z pomoca Playstation czyli Sony. Yoiji Shinkawa projektant postaci, mechow i broni w MGS ubral koszulke z logiem studia Kojimy czyzby on juz tam teraz pracowal? Czyli w Konami MGS oficjalnie zdechlo bo jak to zrobic bez fabuly - Hideo Kojima i genialnego projektanta Yoijiego?? Edytowane 16 grudnia 20159 l przez Zetta
Opublikowano 16 grudnia 20159 l (...)Czyli w Konami MGS oficjalnie zdechlo bo jak to zrobic bez fabuly - Hideo Kojima i genialnego projektanta Yoijiego?? O ile z Shinkawą się zgodzę (choć jego obecność w MGSV jest dla mnie jakoś słabo wyczuwalna, że nie wspomnę o nikłej ilości oficjalnych artworków, czy biednej okładce), tak brak Kojiego większość graczy przyjęłaby chyba z ulgą. Ale logo mają fajne.
Opublikowano 16 grudnia 20159 l Pojawił się wywiad z Kojimą, gdzie chyba trochę uszczypnął Konami xd O jego zamiarach z nowym studiem: “We’ll have more agility,” he said. “We’ll be able to do things that are more edgy, preserving the quality we’ve had so far, while at the same time finding new challenges and exploring new areas.” "I want to create something that’s what people expect, but at the same time will have something new that people haven’t seen before," Kojima said, noting specifically that "it will be a complete game."
Opublikowano 17 grudnia 20159 l Yoiji Shinkawa juz teraz na oficjala dolaczyl do Kojima Productions. Artysta ktorego stawiam na rowni z Tetsuya Nomura artysta ze SquareEnix odpowiedzialnym glownie za design postaci w Final Fantasy. Aczkolwiek w Square w przeciwienstwie do Kojima Production zostal utracony glowny wizjonista ktorym byl Hironobu Sakaguchi dlatego dzisiejsze FF fabularnie sa jakie sa Bardzo sie ciesze ze to nie spotkalo Hideo i Yoijiego, ze nadal beda robic gry razem jak to robili od czasow Policenauts. Kojima Productions Dream Team complete kasa od Sony sie zgadza pozostaje czekac. http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/am9q4Gd_460sv.mp4 Edytowane 18 grudnia 20159 l przez Zetta
Opublikowano 29 grudnia 20159 l podejrzewam jakieś romansidło z mechami. teraz będzie okazja sprawdzic, czy kojima rzeczywiscie jest takim mistrzem, na jakiego go kreuje branża ;p (albo on sam siebie).
Opublikowano 7 stycznia 20169 l Dwa pytanka:1. Jest jakaś efektywna opcja farmienia wojaków S bez użycia misji FOB?2. Czy opłaca się ulepszać na maxa wszystkie platformy w bazie FOB? Jeśli nie, to na jakich najlepiej się najpierw skupić?
Opublikowano 7 stycznia 20169 l najlepiej chyba wykonywać misje. Na tych pobocznych można czasem kilku pofarmić plus nie są za długie. Dodatkowo rozglądać się na blokadach i bazach. Opłaca się modernizować Mother Base z prostego względu: więcej żołnierzy zmieścimy. Na dzień dobry warto rozwijać Base Development Platform dla surowców z kontenerów. Warto też wysyłać żołnierzy na misje. Najlepiej na online'owe. Trwają dłużej ale dają większy profit plus "robią się" nawet jak nie gramy.
Opublikowano 7 stycznia 20169 l Było pisane. Im wyższy jest nasz heroizm tym więcej eSek napotykamy na misjach/free roam.
Opublikowano 7 stycznia 20169 l Dobra, musiałem Jak dla mnie wielkie rozczarowanie tym bardziej że nie oglądałem żadnych wcześniejszych materiałów i nie jestem - byłem wielkim fanem Snake. Ukończyłem dawno temu "movie" dwójkę , potem trójkę ,która nawet zamieszała w moim prywatnym światku growym i gdzieś tam z czasem wyblakła.Jedynki nawet nie skończyłem z racji wymiany sprzętu PSX-a < N64 ... i tak po latach piątka wróciła z odsieczą dzieki uprzejmości znajomego bo nawet nie byłem na tyle skłonny żeby sobie ją sprawić . Prolog krótki wstęp, szpital, ognisty koń ze skrzydłami i ....wyraz na mojej twarzy... WTF ??? Japońce są chorzy i chyba przesadzili byłem bliski oddać ją kumplowi a że święta, wolne to dałem jej szanse.... i dalej leciały godziny, dni, tygodnie z każdą minutą robiło się ciekawie.Zaczął wkradać się realizm i wątek ,który dawał się realnie wytłumaczyć, grzebania w statystykach po wykonywanie side ops , które na dobra sprawę wykonuje z wielka radochą i nie na Rambo a główne misje bez pomocy Quiet i burka.Senkiu FOXengine< sandbox < gameplej< Kojima i fun jestem w 30 misji a dałbym już jej dychę Edytowane 7 stycznia 20169 l przez Oldboy
Opublikowano 7 stycznia 20169 l zdążyłem zauważyć po opiniach m.in. że pierwsze 5 h rewelacja a potem nie ciekawie ja akurat mam zupełnie odwrotnie i po cichu licze że jednak wyjdzie na dobre
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.