Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A  WYCHODZILO JAK ZWYKLE.

chyba sam wychodzisz jak zwykle...

wychodziły świetne gry! może i każda część (oprocz 3) miała jakies mniejsze lub większe wady, ale to nadal były ponadprzeciętne gry, i to że sie znajdzie grupa hejterów która musi zwyzywać od najgorszych to nie znaczy że np mgs4 był słabą grą

 

a technologiczny autyzm? wszystkie duże mgsy wprowadzały jakąś nowość w dziedzinie technologii. a to że postać miała dosyć drewnianą animacje chodzenia to nie znaczy że gra jest technologicznym crapem

 

jesteś typowym hejterem który rzuca jakieś oklepane frazesy kompletnie oderwane od rzeczywistości.. w dodatku bawiącym sie w jasnowidza

Opublikowano (edytowane)

Kojima jest nieswiadomym trollem:

 

 

Metal Gear Ground Zeroes and Metal Gear Solid 5 are separate games

 

Yesterday at GDC, Hideo Kojima said that Metal Gear Ground Zeroes and faux-mysterious Phantom Pain were actually together Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, and also that Ground Zeroes is the prologue. We interpreted that to mean they are one game, but that is not the case. A Konami spokesperson told GameSpot Ground Zeroes and MGS5 are separate titles. OK.

 

 

http://www.vg247.com/2013/03/28/metal-gear-ground-zeroes-and-metal-gear-solid-5-are-separate-games/

 

Niemniej jednak news na propsie, ciesze sie ze beda 2 odslony :D

Edytowane przez Bansai
Opublikowano

 

nie był poproszony do podkładania głosu pod BB. Tyle napisali.

 

Wiem, ze to trailer, ale w pierwszym filmiku do Ground Zeroes, w którym Naked właźi po skale, Hayter użyczył głosu (Kept you waitin', huh?). Więc może to tylko zasłona dymna?

No tak. To było PRZED śpiączką to ma głos Heytera. Potem 9 lat śpiączki i głos sie zmienia na Sutterlanda

Opublikowano (edytowane)

Nie bylo kept you waiting po angielsku, ile razy trzeba to napisac jeszcze...

 

A propos, wywiad z Kojima

 

www.gametrailers.com/videos/84h9k6/metal-gear-solid-v--the-phantom-pain-kojima-interview

 

Masa informacji, np potwierdzenie ze ani w GZ ani w TPP nie bedzie HAYTER'a, wyjasnienie konceptu V zamiast 5, etc.

Edytowane przez Bansai
Opublikowano (edytowane)

i podobna historia do Gran Turismo 5  P ?, nie no chociaż pudełko bym chciał heh. Szkoda że nie ma żadnej daty premiery itp, może GZ wyjdzie na PS3 a PP już na ps4 ?, chociaż potwierdzili że targetem są current geny.

Edytowane przez FlashGordon
Opublikowano

Szkoda tylko, ze nie bedzie takiego pier.dolniecia jak z 3. W 4ce wszystkie karty zostaly odkryte.

BB nigdy nie byl zly etc.

. Nie spodziewam sie u siebie takich emocji jak podczas grania w 3ke kiedy to w napieciu czekalem na final historii, po ktorym

BB przechodzi na ciemna strone mocy

. Zagrac zagram ale to juz nie bedzie pozycja "ktora sie nie gra a przezywa". Pewnie, dadza otwarty swiat gdzie priorytetem bedzie znalezienie 321 kolorowych wezy.

Opublikowano (edytowane)

i podobna historia do Gran Turismo 5  P ?, nie no chociaż pudełko bym chciał heh. Szkoda że nie ma żadnej daty premiery itp, może GZ wyjdzie na PS3 a PP już na ps4 ?, chociaż potwierdzili że targetem są current geny.

 

Obejrzyj wywiad, i GZ i TPP trafia na current geny. GZ to nie bedzie zaden pol produkt, bedzie rowniez otwarty swiat etc. tylko "nie na taka skale co TPP"

 

@Mejm

 

BB tak oficjalnie to na zla ...

strone mocy przechodzi mniej wiecej w polowie PW ;), na koncu trojki zrozumial jak zje.bany jest kraj ktoremu sluzyl i nic wiecej :), mozgownica zaczela mu czerniec wraz ze zdjeciem bandany The Boss chyba.

 

Edytowane przez Bansai
Opublikowano (edytowane)

zastanawiacie sie na temat daty premiery - jeśli ps4 wychodzi pod koniec roku (albo nawet na jesieni) to wydaje mi sie bardzo prawdopodobne że mgs (oba) wyjdzie przed premierą ps4, w końcu dosyć dziwnym posunięciem by było wydawać na starych konsolach tak głośną gre pół roku po premierze ps4 gdy ludzie już bedą sie podniecać super grafiką i możliwosciami, dlatego myśle że premiera będzie jeszcze w tym roku

Edytowane przez Yano
Opublikowano

@Mejm

 

BB tak oficjalnie to na zla ...

strone mocy przechodzi mniej wiecej w polowie PW ;), na koncu trojki zrozumial jak zje.bany jest kraj ktoremu sluzyl i nic wiecej :), mozgownica zaczela mu czerniec wraz ze zdjeciem bandany The Boss chyba.

 

 

Odnosnie spoilera. Widzisz ale ta gra byla tak reklamowana, ze zobaczymy wlasnie to o czym napisalem. Czworka, ze to juz koniec wszystkiego. Dlatego zastanawiam sie na 5ka bo jesli ma to byc tylko klamra miedzy PW a MG1 to emocjonalnie dla mnie slabo. Juz przy 4ce nie bylo "tego czegos". Kojima zje.bal bo zrobil 3ke ;(

Opublikowano (edytowane)

@up

 

Dla mnie obie gry byly genialne i sa ponadczasowe (wlasnie pykam w 4ke i 3jke na Vicie), choc wolalbym aby wlasnie najpierw zrobil 4ke, a potem zajal sie w calosci perypetiami BB. O ile oczywiscie rozumiem o co Ci chodzi, tak nie ma sie co juz spodziewac takich emocji w ogole, teraz te serie mozna tylko rozdrabniac, jako iz caly zarys historyczny juz znamy.

 

PS. Podpisujcie petycje o powrot Haytera :D

 

https://www.change.org/petitions/hideo-kojima-and-konami-bring-back-david-hayter-in-mgsv-voice-of-a-gaming-generation

Edytowane przez Bansai
Opublikowano

Trochę tak i trochę nie :) Nie bo to multiplatforma, tak bo Kojima i spółka potrafią wycisnąć z konsol ostatnie soki. Oprawa czwórki do dziś robi wrażenie, pomijając oczywiście tekstury podłoża. Ale dla mnie ważniejsze od tekstur jest oświetlenie i level design.

Opublikowano (edytowane)

Kojima w wywiadzie powiedzial wyraznie ze jest to target render, i ze na pewno nie bedzie to wygladalo identycznie jak to co bylo puszczone na PC jednak ma byc "bardzo blisko".

 

Oby te gry wyszly na PC/PS4 :/

Edytowane przez Bansai
Opublikowano

ja troche wierze, a dokładnie że jest mozliwe żeby na scenkach wygladało podobnie, w końcu w wielu grach modele w scenkach sa o wiele lepsze niż podczas gameplayu, mimo że i to i to jest na silniku, tutaj pewnie bedzie podobnie, scenki super ładne a reszta nieco gorsza

 

 

btw w tej scenie gdy BB pali fajke na motorze i ma cyber-ręke, to co on ma na czole? jakis róg mu wystaje? odłamek wbity w głowe? dziwnie to wyglada

Opublikowano

METAL GEAR V

 

By

 

David Hayter

 

So, 

 

Here’s a recap of events: 

 

I have been up in Toronto, for the past eight months, directing my first film, (WOLVES -- 2013, TF1/COPPERHEART). On the December break, I came home to Los Angeles for the holidays. I heard then, that recording sessions for MG:V were being put together.

 

But I didn’t hear anything about whether I’d be needed or not. 

 

So, I got in touch with someone involved in the production. We got together for lunch, and he told me that they "wouldn’t be needing me" on this game. No reason, or explanation was given beyond that.

 

And that was it. 

 

I drove home through Laurel Canyon, bummed, and thinking about Snake. 

 

To be clear, I love being a part of the world of Metal Gear. I admire its technological innovations, the gameplay, the political message of it all. But primarily, I love the fans of these games. Two grown men burst into tears upon meeting me at the Vancouver Fan Expo last year. 

 

Now that... Is a rare and excellent role. You know you’re making an impact.

 

And I love doing it. 

 

In 1998, I tried to do come up with a voice which epitomized the kind of worn, put-upon, genetically-engineered clone-soldier that I saw Snake to be. Over time, as the games became more stunning and visually sophisticated, I tried to transition that initial voice into the increasingly real environments in which Snake found himself. My level of success is up to you, but any perceived deficiencies were not for lack of hard work. I have dedicated a huge amount of time and effort into creating a compelling character, capable of expressing the myriad emotional, physical and psychological hurdles that Snake has to face.

 

Anyway, now it’s been fifteen years, nine games, and an enormous blast to undertake. 

 

If it were my choice, I would do this role forever. To hear anyone else’s voice coming from Snake’s battered throat, makes me a little ill, to be honest.

 

But the truth is -- it’s not my choice. Any and all casting decisions are the sole purview of Hideo Kojima, and Konami itself. And that’s fair. 

 

And I’ll get by. I am not lacking for employment on any level.

 

But I didn’t want anybody to think that I was intentionally abandoning them. 

 

And know that I will miss this job, and this character, very much.

 

My best wishes to you all,

 

 

David Hayter

 

April 1, 2013

Z twittera Davida Haytera. Oczywiście 1 kwietnia, w prima aprilis. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wiadomo juz mniej wiecej, kim moze byc ten synek z trailera, co siedzial w klatce, ze sluchawkami w uszach? Moze Liquid?
Bo ostatnio w metalach nie jestem na bierząco, dopiero teraz czwóreczke ogrywam.

Opublikowano

Nie przypominam sobie aby Liquid mial dziure na klacie z wejsciem Jack dla sluchawek :D.

 

Poza tym ...

 

Liquid urodzil sie w '72, akcja Peace Walker odbywa sie w 1974, akcja GZ z kolei odbywa sie zaraz po wydarzeniach z PW wiec prawdopodobienstwo moim zdaniem jest nikle ze to Liquid. Predzej to bedzie Chico z PW jako ze wiek by sie zgadzal, no i to ze w tej samej bazie ponoc Paz trzymaja.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...