Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Featured Replies

Opublikowano

 

 

I absolutely love all the metaphors that Kojima works into his games and trailers, adds so much flavor. I'm probably not the only who noticed this, but "Punished Snake" is clearly a reference to the Adam and Eve story, where God punished the snake for tempting Adam and Eve by taking away his limbs.

 

Snake has lost his arm, Miller also loses arm and leg. Also, Ocelote's code name in MGS3 was Adam and Eva's was Eve. THE CONNECTIONS!

 

 ;)

  • Odpowiedzi 6,5 tys.
  • Wyświetleń 471 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • ej żeby nie było że ja gre kupowałem ubrany w byle co - dziś tylko jedna koszulka mogła być grana         zresztą na tym zdjęciu jest cała historia mojej styczności z MGS koszulka była w edycj

  • spoko, wydrukuje sie alternatywna okładke na papierze kredowym i bedzie ok   

  • Misji glownych jest rowne         No i jest platyna w mesjaszu Zmiescilem sie jeszcze w przedziale 0.1% no-life'ow ktorzy ja maja xD  

Opublikowano

trajler rozje.bal.

 

teraz jest beka z tych co kiedys pisali, ze kojima powinien odpuscic mgsy.

 

 

Ja kiedyś często pisałem, że Kojma nie potrafi stworzyć niczego nowego. Jednak Phantom Pain wzbudza nadzieje na kolejnego epokowego Metala, pozbawionego archaizmów (co nieprzerwanie zarzucano MGS4) i pełnego świeżych rozwiązań. Bardzo ciekawią mnie nowe animacje mojego ukochanego CQC i nie wiem czy wytrzymam bez MGSV aż do PS4. 

 

Wyebany jest ten utwór ze zwiastuna - "Sins of the Father"

Edytowane przez Nemesis US

Opublikowano

Ciekawe czy na końcu gry zmieni się nasza opinia o Big Bossie i zaczniemy postrzegać go, jako tego złego.

Opublikowano

Nie do końca. Podejrzewam, że ten promowany "upadek legendy" wiąże się z odejściem Naked Snake'a od swoich idei, porzucenie tego wszystkiego (co z kolei tłumaczyłoby jego wyjaśnienia pod koniec MGS4). Legenda po prostu odejdzie lecz nie przeminie. Może twórcy zafundują fabularnie motywację Big Bossa do przejścia na ciemną stronę, w taki sposób że będziemy w 100% rozumieć jego motyw. Być może okaże się, że wszyscy go oszukają a ideały o które walczył i o których zawsze wspominała legendarna The Boss przestaną mieć rację bytu. 

Edytowane przez Nemesis US

Opublikowano

no i jest nadzieja że premiera nie jest odległa, raczej nie wydadzą tego za rok na x360 i ps3.

Opublikowano

Stawiam na przełom lutego i marca 2014 lub po rozpoczęciu nowego roku fiskalnego. 

Opublikowano

Wywiad z Kojimą:

http://www.gametrailers.com/videos/lpco6n/metal-gear-solid-v--the-phantom-pain-e3-2013--kojima-interview

 

- Np. Ground Zeroes ma być wprowadzeniem nie tylko fabularnie - ma też przygotować graczy do sealthu w otwartym świecie. W przeciwieństwie do The Phantom Pain, nie będzie w pełni otwarty, ale będzie rozgrywać się na kilku osobnych, dość otwartych obszarach - coś pomiędzy starym, liniowym MGSem i TPP.

- Robią "coś" na PC, jeszcze tego nie ujawniają.

Edytowane przez Accoun

Opublikowano

że wtrące, jak słysze pseudofanów zarzucających archaizmy to może niech lepiej przejda na te cybergówna od ubisoftu typu ac i wd.

MGS to seria autorska, zarzucajac cokolwiek twórcom zarzucacie autorowi książki styl pisania, czy zespołowi że nie uzywa podkładów dubstepowych jak inni.

W przypadku mgsa trzeba byc slepym pelikanem który polknie sledzia lub staregop buta i tylko bedzie cieszyl miche ;]

Opublikowano

Mam coraz mocniejsze wrażenie, że MGS V: Ground Zeroes będzie grą na ps360 co sugeruje ten cytat - "W przeciwieństwie do The Phantom Pain, nie będzie w pełni otwarty, ale będzie rozgrywać się na kilku osobnych, dość otwartych obszarach"
A MGS V: Phantom Pain będzie na next geny

GZ wyjdzie jako pierwsze na ps360, a PP pare miesięcy później na next geny.

W innym wypadku jaki jest sens DWÓCH gier, gdzie jedna będzie lekko okrojona, bo nie będzie w pełni otwartego świata i ma przygotować do PP?

Edytowane przez Dahaka

Opublikowano

no  w sumie sprytne, obie sa pod szyldem mgsv, i w sumie wyjdzie ze mowili prawde ale nie całą.

Mi to by całkowicie odpowiadało, a najlepiej jakby grounds zero był krótki ale za tydzien  na półkach.

Opublikowano

Ja tam nie wiem jak wy, ale najbardziej cieszę się z powrotu przepakowanych Bossów na miejsce maszyn z PW.  :thanks:

Opublikowano

Już sobie wyobrażam walkę z metal gearem na next genach...

to będzie piękne.

Opublikowano

Dla mnie to bezsens totalny wydawanie Ground Zeroes i Phantom Pain oddzielnie. Jak dla mnie coś tu śmierdzi i to będzie po prostu jedna gra.

Opublikowano

Sorry, nie sledze tematu, ale maja byc dwa MGS'y? Pahantom Pain na next-gen, i Ground Zero na current-gen?

Opublikowano

domysły forumowiczów, nie wiadomo do konca czy beda oddzielnie, raczej tak, i czy beda na ta sama generacje konsol.

Tak naprawde nic nie wiemy poza tym co nam mowi hideo, czyli nic, zielony napis w prawym gornym rogu.

Opublikowano

Dla mnie to jest ta sama gra, a GZ i PP to nazwy misji/segmentów gry. Był Tanker Incident i Big Shell, było Virtuous Mission i Snake Eater, także teraz będziemy mieli wstępną misję Ground Zeroes, no a potem Phantom Pain.

Opublikowano

hideo mowil o przygotowaniu graczy na otwarty swiat, i raczej chodzilo mu o wczesniejsze wydanie grounds zeros jako gry, niz grounds zeros jako wczesniejszy etap w 1 grze.

Opublikowano

to by było bez sensu, zresztą na trailerach Phantom Pain mamy fragmenty w których jest ten sam czas akcji co z domniemanego Ground Zeroes

Opublikowano

Polygon przytacza jakiś wywiad z E3 z Kojimą, który niby twierdzi, że ten cały pokaz MGSV pochodził z pc, o architekturze zbliżonej do current genów(czyli ta sama śpiewka co przy pierwszym pokazanie na początku roku), wersja na next geny jest niby pieśnią przyszłości i ma wyglądać o wiele lepiej od tego co widzieliśmy,obecnie koncertują się na wersji na current genach, wersja na pc może kiedyś wyjdzie, może nie

Opublikowano

Skłaniam się ku opinii Ragusa. Ground Zeroes może być prologiem do właściwej rozgrywki czyli Phantom Pain. Choć równie możliwe jest, że oba podtytuły będą funkcjonować osobno na PS3 i PS4. Podobnie jak to miało miejsce z MGS3: Snake Eater na PS2 oraz późniejszą, ulepszoną wersją o podtytule Subsitence (również na PS2). GZ będzie na PS3, a PP na PS4.

Ale co nam zaserwuje Hideo to już pokaże przyszłość. Tak czy siak machina ruszyła i kolejne konkretne info powinniśmy ujrzeć najpóźniej jesienią. Na razie wciąż zachwycam się trailerem.Obłęd na kółkach.

BTW, czas by obok lasek z serii (czyli EVA i Meryl) zawisła Quiet :)

Opublikowano

Swoją drogą, czy mi się wydaje, czy Eli to Liquid?

Opublikowano

ja czytalem, ze ground zeroes to wstep do phantom pain w obrebie jednej gry.

 

tak jak tankowiec i big shell w dwojce, albo virtous mission i operation snake eater w trojce.

Opublikowano

Da ktoś linka do RED BAND trailera z downloadem? Chciałbym to zobaczyć na Ps3, bez zwiech <3 

Opublikowano

 

 

Kojima-san, you are famous for breaking the fourth wall in your games. How might you use to features of the next-gen consoles to do this in MGSV?

 

Specifically for the next-gen and Metal Gear Solid V, it's not necessarily about breaking the fourth wall, but we do have a big surprise for the players in this game. We have challenged and pushed ourselves with something that movies can't do but only games can do. It hasn't been done before.

 

Kojima się ograną? Nie będzie robił filmu? ;p

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.