Opublikowano 20 września 201311 l Jak na PS3 to ujdzie. Ale nie wyobrazam sobie takiej animacji lądowania po skoku ze skarpy na next genie. turbo buty, (pipi)o. Edytowane 20 września 201311 l przez Andżej
Opublikowano 20 września 201311 l no właśnie, kiepsko i yo nawet nie o grafike czy animacje mi chodziło - tylko gameplay mocno nie mgs'owy
Opublikowano 20 września 201311 l OOO, widać typowa zagrywka Kojimy. Najpierw robi trailer na pokaz, a potem dopiero zaczyna grzebać przy grze;] Piękne trailery nie mające wiele wspólnego z grą są puszczane kilka lat na wszystkich targach, a miesiąc przed premierą dostajemy trailer z PRAWDZIWEJ gry i jest znacznie gorzej. Tak było z MGS, MGS2, bardzooo z MGS3, z MGS4 no i oczywiście będzie tak z MGS5. Przecież te pierwsze trailery, niby na silniku gry i nawet sam "NIBY" gameplay był przepiękny. To co widziałem powyżej to możliwości Xoboxa 1 + charakterystyczna dla serii animacja Snake rodem z ...hm, Gameboya chyba Edytowane 20 września 201311 l przez gekon
Opublikowano 21 września 201311 l Zauważyliście, że interface i w ogóle niektóre elementy gry są żywcem zaczerpnięte z nowego Splinter Cella Blacklist? Dobrze, niech ściągają od gry, która dawno przerosła serię. Tylko, że mogli ściagać elementy rozgrywki i darować sobie identyczny interface
Opublikowano 21 września 201311 l Nie podoba mi się zamysł tej gry. W poprzednich odsłonach sekcje z dużym otwartym terenem były dla mnie najnudniejsze ( szczególnie wielka baza w MGS3 ), a tutaj chyba cała gra się na tym opiera. Dodatkowo środowisko, wystroje tych baz są tak sztampowe, ograne , że aż zęby bolą. Ktoś popiera moje zdanie ? Edytowane 21 września 201311 l przez Sibian
Opublikowano 21 września 201311 l Spoko akcja z zestrzeleniem helikoptera, widać trzeba będzie sobie dobrze zaplanować ewakuację. Motyw jak Snake rzuca granat między trzech żołnierzy a tym nagle wyskakuję wykrzykniki nad głowami ale dalej stoją jak kołki i grzecznie czekają na wybuch żenada. ;/
Opublikowano 22 września 201311 l e, cos tu chyba nie wyglada tak jak oczekiwalismy. Inteligencja i zachowanie przeciwników jest strasznie mocno zacofane, tak naprawde od czasu psxa dostali tylko płynniejszych animacji.
Opublikowano 22 września 201311 l e, cos tu chyba nie wyglada tak jak oczekiwalismy. Inteligencja i zachowanie przeciwników jest strasznie mocno zacofane, tak naprawde od czasu psxa dostali tylko płynniejszych animacji. i chyba lepiej nie będzie, bo akcja tej gry dzieje sie jeszcze sprzed PSX'a - innego uzasadnienia tu nie widzę
Opublikowano 23 września 201311 l Może to był najniższy poziom trudności? Bo w takim MGS4 na The Boss Extreme grało się ekstra. Wystarczył jeden niepewny ruch i strażnicy od razu byli zaalarmowani. Ostatnio zapuściłem sobie na pierwszym Xboksie kultowego Chaos Theory i tam wierzcie mi, że wcale nie było lepiej z AI wrogów niż w MGSach. Poza tym porównajcie sobie kompletnie debilne AI z takich gier jak Assassin's Creed. Ba, nawet moje ukochane Dishonored na Easy funduje festiwal pikselowatych idiotów, którzy nie widzą mnie z odległości 5 metrów. Nie ma co narzekać, trzeba zaczekać na efekt końcowy. Wierzę, że szykuje się najlepsza odsłona w serii. Edytowane 23 września 201311 l przez Nemesis
Opublikowano 23 września 201311 l Ale tam nawet nie chodziło o AI tylko o s(pipi)ony całokształt z grafiką jak w snake eater i kijową animacją snakea Jeszcze tylko dodać ze dwa wątki homoseksualne. Człowieka ogórka jako bossa i 24godzinne rozmowy przez codec i mamy typowego MGSa
Opublikowano 23 września 201311 l Mi tam animacje bardzo sie podobaja, jedynie ta od skoku a la mario jest debilna.
Opublikowano 23 września 201311 l Bo w MGS4 animacja była jakoś szczególnie wybitna. Odstawała od gier pokroju Uncharted ale miała w sobie ten emgieesowy feeling, c'nie?
Opublikowano 25 września 201311 l Cóż, nie wygląda mi to tak super jak na E3, szczerze mowiąc to w ogole nie wygląda to jak next genowa produkcja pod względem grafiki.
Opublikowano 25 września 201311 l czy ktos wie gdzie jest tłumaczenie dialogu z gameplayu ground zeros? nie moge znalezc. no mi sie wydaje ze jak byk to sa gameplaye z ps3, wtedy jest baaardzo ok.
Opublikowano 25 września 201311 l Nie wydaje mi się aby tak wyglądająca gra poszła na PS3, oczywiście to nic nadzwyczajnego, ale nie spodziewajcie się opadu szczenki, skoro gra była pisana pod obecną generacje.
Opublikowano 25 września 201311 l Na filmiku gra wygląda bardzo ładnie, ale własnie wiadomo czy to wersja z tej generacji czy z następnej? Bo jak następna to nic nadzwyczajnego w sumie, jak ta to łał, że takie coś działa na obecnych maszynach.
Opublikowano 25 września 201311 l no nie wiem, mnostwo rzeczy wskazuje obecna generacje, a te błyszczace kałuze i powierzchnie to chyba własnie ten element ktory ma robic. Na betonowych zaporach nie ma zadnych sladów po kulach, fruzyra snakea to pare tekstur, a namioty na wietrze też na to wskazuja. Ja tam nie widze nic ponad poziom innych debesciaków graficznych na ps3.
Opublikowano 26 września 201311 l To demo z TGS było puszczane z PS4 (podobno). To jest ta sama sytaucja co z ACIV, gra jest pisana pod PS3/X360, a wersja na next-geny to wyższa rozdzielczość, 60fps, lepsze tekstury i jakieś dodatkowe efekty.
Opublikowano 26 września 201311 l Ten pierwszy gameplay w nocy, nie bardzo dostaje od tego co widzimy w tym za dnia, a byl puszczany z Xbox One, mowiono o tym przeciez, nawet ikony LS+Y byly pokazane podczas gry. Takze za dnia to PS4 prawdopodobnie, nie oczekujcie cudow, kojima mowil w wywiadze ze FOX byl tworzony z mysla o obecnej generacji. Edytowane 26 września 201311 l przez Bansai
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.