Opublikowano 13 sierpnia 201410 l No ale to już jest troche przegiete, zostawianie gazetek jeszcze jakos mozna wyjasnic, facet znajduje gazetke i ja przeglada, ale pierwsze słysze zeby jeep sie rozbil o konskie łajno, tym bardziej kłuje napalanie sie z odl. 0,5m żołnierza na plakat na chodzacym kartonie, ten wizerunek zolnierza z daleka jeszcze mozna przelknac. No i troche boli fakt ze postrzelony w hełm zolnierz wraca na posterunek jak gdyby nic.
Opublikowano 13 sierpnia 201410 l I tak znajac zycie uzyje tych patentow raz i bede gral normalnie nie wybijajac sie z immersji. Mi to kompletnie nie przeszkadza, pewnie nawet zolnierzy bede na barana zanosil do helikoptera Edytowane 13 sierpnia 201410 l przez Bansai
Opublikowano 13 sierpnia 201410 l zgadzam się, pierwszy raz rzuciłem na powaznie magazynkiem dopiero w GZ, a gazetke moze dwa razy pdorzucilem w mgs2, bo mozna bylo samemu ja przejrzec. 10/10 wiadomo
Opublikowano 13 sierpnia 201410 l w peace walkerze itemów jest od zaje.bania, a używałem tylko kilku. spoko milan jak nie będziesz chciał kartonem grać to rzucisz magazynkiem czy coś w ten deseń i nic z immersji nie stracisz.
Opublikowano 13 sierpnia 201410 l Ale koniem bede sral co jakis czas, jak immersja to immersja, szkoda ze BB nie moze tez kloca puscic, mysle ze PS5 nam na to pozwoli dopiero
Opublikowano 13 sierpnia 201410 l jeszcze zobaczycie jak bedzie wyciskał z konskiej kupy płyny na tej pustyni, nasrać, podejsc, trojkąt i tyle w temacie.
Opublikowano 14 sierpnia 201410 l Dobrze, że Hideo nie wpadł na pomysł na i nie zrobił z tego patentu face camouflage. Już kombinuje z prochami z urny.
Opublikowano 21 sierpnia 201410 l zgodnie z przewidywaniami motherbase może służyć do multi i atakowania baz innych graczy co potencjalnie daje bardzo dużo mapek do multi bo będą je robic gracze. oczywiście o ile będzie więcej trybów niż tylko to co widać na filmiku, ale myśle że będzie też coś w stylu TDM gdzie 2 grupy graczy zbierają sie u kogoś w bazie i walczą przy okazji widać że ustawienie i kolory bazy można zmieniać dosyć konkretnie, tak że ta wcześniej pokazywana pomarańczowa baza specjalnie pewnie miała przypominać baze z mgs2, ale można też zrobić kompletnie inną, fajnie Edytowane 21 sierpnia 201410 l przez Yano
Opublikowano 26 sierpnia 201410 l analiza powyższego trailera pokazującego multi w bazie innego gracza sporo w niej spekulacji i zgadywania, ale wydaje się że przynajmniej część spekulacji jest prawdopodobna
Opublikowano 26 sierpnia 201410 l jak oni sobie wyobrazaja palenie cygara w online, przeciez to bez sensu
Opublikowano 26 sierpnia 201410 l Premiera pod koniec tego roku, zobaczycie. Ten kawalek z motherbase przypomina mi troche multi z serii Souls, takie wtargniecie do swiata innego gracza i PvP, okraszone okazjonalnym wykradaniem ekwipunku z bazy, ciekawie, mam tylko nadzieje ze na multi znajda sie tez klasyczne tryby z MGO 1 i 2, cos cicho siedza na ten temat. Edytowane 26 sierpnia 201410 l przez Bansai
Opublikowano 27 sierpnia 201410 l w tym roku byl GZ, wiec przeczuwam MGSV na 2015. w 2016 Silent Hills, tak by to bylo.
Opublikowano 27 sierpnia 201410 l Ja tam najbardziej liczyłem na misje kooperacyjne wzotem Peace Walker. No, fajne to było.
Opublikowano 27 sierpnia 201410 l Do dziś żałuję, że nie zagrałem w Metal Gear Online. A wszystko przez ten chory system pobierania aktualizacji. Tylko w tej grze był on tak skopany i powolny.
Opublikowano 27 sierpnia 201410 l Oj zaluj, jesli lubisz wyzwanie to bardziej skillowe multi do dnia dzisiejszego na konsolach nie powstalo, w tej grze albo strzelales w glowe albo wycierano Toba podloge, same headshoty z kolei do latwych nie nalezaly, sensowny recoil oraz crouch-dodge lub box-dodge graczy skuteczne to utrudnialy i trzeba bylo naprawde sporo grac zeby ogarniac. Bardziej skillowi czasami zamiast broni uzywali tylko nozy i CQC, tez sie dalo . Pelna customizacja serverow pozwalala tez na serwery stricte poswiecone samej walce na CQC czy noze. Nie wspominajac juz o BARDZO obszernej customizacji postaci, od butow, az po czapki, w nowym codzie sie (pipi)a jaraja ze bedzie mozna spodnie wybrac gdzie w MGO miales buty, spodnie, koszule/bluze/kombinezon (na wielu z nich mozna tez bylo strzelic jakis obrazek), kabury (od prostych na udo az po bardziej skomplikowane na cala sylwetke), rekawiczki, okulary/google/headsety az po helmy, czapki i berety. Oczywiscie wszystko dalo sie przemalowac, kamuflaz lub zwykly kolor. O broniach juz nie wspominam, wystarczy wiedziec ze jest to samo co w singlu mgsa + ten sam poziom customizacji kazdej z nich To multi to byl po prostu czysty geniusz, ale niestety kazule woleli grac w cos prostszego, ale w sumie im sie nie dziwie, majac statystyki 0:20 w kazdym meczu ciezko czerpac przyjemnosc z grania, to multi wymagalo cierpliwosci, nie dalo sie wejsc i ownowac . Ok, rozpisalem sie. No po prostu kocham kur.wa to multi, bede je wspominal po wsze czasy Licze ze MGO3 mnie nie zawiedzie, ale niestety wiesc ze robi je jakies amerykanskie studio nie napawa optymizmem. Edytowane 27 sierpnia 201410 l przez Bansai
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.