M.Bizon24 2 612 Opublikowano 20 grudnia 2014 Opublikowano 20 grudnia 2014 Wyszło Ground Zeroes na PC, każdy kto ma konsole i pc w domu może porównać Cytuj
kotlet_schabowy 2 682 Opublikowano 20 grudnia 2014 Opublikowano 20 grudnia 2014 Odnośnie poprzedniej strony : ja bym tam wolał konkretnie odświeżone, uwzględniające zmiany fabularne, jakich przez ponad 20 lat nayebał Kojima, MG 1 i 2. Po tym, jak poprowadzono postać BB w kolejnych prequelach, potencjał byłby niesamowity. Pewnie szansa na to jest mniejsza, niż na remake FF VII, no ale pomarzyć można. Po PP już chyba ciężko będzie wciskać kolejny epizod z Big Bossem w przedział czasowy 1984-1995 (o ile już w PP nie dostaniemy jakiegoś wyskoku), zresztą ile można rozciągać wątek tworzenia Outer Heaven, natomiast kontynuacji czwóki jakoś nie widzę (tym bardziej uwzględniając kanoniczność MGR). No bo chyba każdy się zgodzi, że nie ma szansy na zakończenie życia serii. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 20 grudnia 2014 Opublikowano 20 grudnia 2014 po mgs v najprawdopodobniej pierwszym ruchem będzie rimejk metal gearów z msxa i tak saga zatoczy koło przy okazji rimejka (reboota?) jedynki. szczerze to żenujące t że Hideo poświęca się prawie wyłącznie jednemu ip. taki reboot Snatchera, czy Policenauts przyjął bym z otwartymi ramionami. no cóż trzeba było kupować Zone Of Enders. Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano 21 grudnia 2014 Opublikowano 21 grudnia 2014 chciałbym by Kojima zrobił zupelnie nową markę, nowy bohater, nowe uniwersum.... Ile można doić tą markę? Gram sobie właśnie w MGS 1 na ps3 i szczerze....ta gra nie potrzebuje remake'u. Raz to zrobił i nie wyszło Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 21 grudnia 2014 Opublikowano 21 grudnia 2014 Ogralemn wczoraj Phantom Pain i to co w sumie najbardziej zirytowalo poza momentami drewnianym i Kojimowym gameplayem to realia. W PP jest więcej technologii i gadżetów niż w MGS1 - na psx'ie byl stary dobry Mi24 zaraz na początku a w PP 20 lat wcześniej latamy sobie futurystycznym helikopterem, oczywiście skrzyżowanie Mi24 i Comanche. Zołnierze są poobwieszani i uzbrojeni bardziej niż teraźniejsi operatorzy Seal i Delta Force, jakieś mapy hologramy laserki. Im dalej w kontinuum czasowym tym ludzkość w świecie MGS zapominała co raz bardziej co to technologia i w MGS1 na psx mamy normalny helikopter i normalnych zołnierzy w jakichs białych mundurach albo zielonych z karabinem i granatem przy pasku. Beż jakiś star treków. Graficznie ładnie, chociaż za dużo bump mappingu i niektóre rzeczy przez to wyglądają na świecący plastik ale generalnie jest ładnie. Aha i destrukcja otoczenia prócz drewnianych skrzynek nie istnieje, nie próbujcie czólgiem wjechać w druciany płotek bo będzie dzwon i się czołg zapali. Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 21 grudnia 2014 Opublikowano 21 grudnia 2014 (edytowane) MGR zalicza sie do kanonu serii? Ostatnia rzecza jaka bym chcial zobaczyc w tej serii to 25 letniego Solida walczacego w Zanzibarze, napotykajacego na swej drodze Gray Foxa. I rzeczywiscie, tak jak Bizon wspomina, mimo iz alternatywna historia i wykrecony rozwoj technologiczny jak na lata 80 w TPP nadaje mu uroku i originalnosci, to bardzo dziwnie sie to laczy z jedyneczka, ktora pod katem technologii byla dosyc oszczedna. No moze poza Gray Foxem. Ale poza nim nie mamy az tylu cyberpunkowych gadzetow. w sumie nawet nie wiem czy jedynce czegokolwiek brakuje z tych gadzetow, jej ascetycznosc dziwnie kontrastuje z high-endowym prequelem, ale radzila sobie nad wyraz dobrze. Na bank chcialbym wiecej plywania i poruszania sie po zasniezonej tajdze. Byc moze jakis deszyfrator wynaleziony przez Otacona . no i weapon upgrading. to juz mus kazdej gry w dzisiejszych czasach ;p Edytowane 21 grudnia 2014 przez Najtmer Cytuj
kotlet_schabowy 2 682 Opublikowano 21 grudnia 2014 Opublikowano 21 grudnia 2014 No Kojima nie potrafi sobie odmówić wpychania niepasujących do realiów nowinek technicznych, zaczęło się to już w MGSach na PSP (całe PW i to co tam się dzieje to dla mnie absurd) i faktycznie, patrząc przez pryzmat technologii to już się nowe części zaczynają gryźć ze starymi. Trochę jak w Gwiezdnych Wojnach. Cytuj
Farmer 3 270 Opublikowano 21 grudnia 2014 Opublikowano 21 grudnia 2014 MGR raczej nie jest zaliczana do kanonu choć pojawia się tam postać z MGS4. Przygody Raidena to taki spin off. Kojime przy jedynce ograniczał silnik i dlatego przeciwnicy nie są obwieszeni towarem. A gdyby tak spojrzeć od strony fabularnej do Big Boss w PP będzie miał mocno już rozwiniętą instytucję i stąd też ilość gadżetów. Plus łupy wojenne, które otwierają dostęp do nowinek technologicznych i prototypów. Nie wiemy jeszcze czy w bazie nie będzie jakiegoś genialnego inżyniera (poza ojcem Otacona). Wraz z przejściem do Metal Gear'a baza z PP z pewnością zostanie zniszczona by mogło powstać Outer Heaven i możliwe, że te nowinki, które nosi Big Boss zostaną zniszczone. W MGS1 Liquid posiadał tylko oddział, który przede wszystkim miał być szybki i cichy. Zająć i zabezpieczyć Shadow Moses. Plus nie spodziewał się wojska ani ciężkiego uzbrojenia. Mnie tak w sumie na razie nie denerwują takie patenty. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 21 grudnia 2014 Opublikowano 21 grudnia 2014 (edytowane) Na konsolach efekt gubienia ostrości obrazu też jest taki agresywny? No masakra jakaś, aż w piz,du to wyłączyłem i mam teraz obraz jak żyleta. Edytowane 21 grudnia 2014 przez ragus Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 21 grudnia 2014 Opublikowano 21 grudnia 2014 (edytowane) W sieci pojawił się wywiad z reżyserem kreatywnym projektu Metal Gear Online 3 - Kotaro Okim. Co ciekawo w nim powiedziano? Kilka ciekawych informacji, które ucieszyć powinny starych wyjadaczy. Start MGO3 rozważany jest w tym samym momencie co Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4). Rozważana jest także opcja lekkiego przesunięcia premiery by gracze mogli wpierw nacieszyć się historią Big Bossa. Na ten moment nie zdecydowano ostatecznie ilu graczy będzie mogło brać udział w operacjach. Ekipa musi zdecydować między 12 a 16 graczami tak, by zachować więź współpracy. Komunikacja odbędzie się między innymi przy pomocy wbudowanych komunikatów radiowych. System oznaczania z MGSV zastąpi system SOP. By oznaczyć przeciwnika, musimy namierzyć go lornetką lub w inny sposób. Kluczem do zwycięstwa będzie wiedza o miejscu przebywania rywali. Misje nie będą odbywać się w otwartym świecie. Zamiast tego przygotowane zostaną specjalne mapy by swoim rozmiarem zachowały taktyczne i pełne akcji podejście. W grze będzie dynamiczna zmiana pogody, ale wycięta zostanie zmiana czasu. Będziemy mogli jednak go zmienić przed rozpoczęciem rundy. Zmienne warunki atmosferyczne będą mały wpływ na rozgrywkę. W grze znajdzie się wiele opcji dostosowania zasad pod własne zachcianki. Powróci na przykład Team Sneaking gdzie atakująca drużyna wyposażona będzie w kamuflaż i broń ogłuszającą, a obrońcy dostaną karabiny z ostrą amunicją. W planie jest dołączenie opcji robienia selfie. Początkujący będą przydatni w grze. Nawet jeśli nie będą sobie radzić na froncie, mogą zająć miejsce na tyłach i zajmować się oznaczaniem przeciwników i dostarczaniem świeżych informacji o pozycji wroga. Postęp w MGO 3 i MGS V będzie miał wzajemny wpływ na siebie, ale tego nie sprecyzowano. Ale wykluczone zostały elementy mogące zaburzyć balans w grze, czyli broń, kamuflaż i tego typu sprawy. http://www.pssite.com/news-38552-garsc_nowych_informacji_o_metal_gear_online_3.html http://www.4gamer.net/games/269/G026961/20141219131/ Czyli t.j. obstawiałem poniższy jotpeg to samoyebka. wzorem MGO 2 pewnikiem w przyszłości dojdą nowe postacie specjalne (jak Raiden, Mai Ling, czy Vamp z MGS4). Edytowane 21 grudnia 2014 przez nobodylikeyou Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 21 grudnia 2014 Opublikowano 21 grudnia 2014 Wraca Team Sneaking Zaczynam niezdrowo sie podniecac na sama mysl o tym MGO, oby nie spieprzyli. Choc nie wiem czy odpowiada mi ten motyw z zaznaczaniem wrogow, nigdy nie lubialem w multi wallhackow. Cytuj
Figaro 8 206 Opublikowano 21 grudnia 2014 Opublikowano 21 grudnia 2014 Wychodzi coraz więcej poszlak wskazujących na premierę 22 lutego 2015. Cytuj
Figaro 8 206 Opublikowano 21 grudnia 2014 Opublikowano 21 grudnia 2014 Niby jakiś z dużego sklepu retailowego. Plus: Microsoft store has this date for it too: http://www.microsoftstore.com/store/...ctID.282497300 Perhaps that's where they work. Plus: - VGAs 2012 phantom pain by 'moby dick studios' a Swedish company- kojima having the Swedish words for the 22nd and the 6th on his t-shirt at the TGAs- The 22nd chapter of Herman Melvilles 6th book 'Moby Dick' is called "Merry Christmas"- perhaps rather than hinting a 22nd of June release date he is hinting that a release date could be given on Christmas Day.New Kojima station on Christmas Day - https://www.youtube.com/watch?v=4AbskLUQZDM COMING = 6 letters1+9+8+4 = 22The Bible = Christmas? Kojima said at TGS the game is "nearing completion".Ground Zeroes DLC thingy said "Early 2015" Plus: Konami revealed the March release of Ground Zeroes in December last year. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 21 grudnia 2014 Opublikowano 21 grudnia 2014 taaa i cd project red dostal maila od kojimy i specjalnie przesuneli premiere by te dwie gry ze soba nie kolidowaly Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 22 grudnia 2014 Opublikowano 22 grudnia 2014 wklejanie tych wyssanych z palca chorych piskowych teorii o dacie premiery powinno byc zakazane bo to totalny przejaw debilizmu, dodawanie jakis liczb, odgadywanie jakis niepotwierdzonych dat mamy 22 grudnia i juz jedna teoria upadla ale nie trzeba sie martwic, bo to chodzi o 22 styczen/luty/marzec/kwiecien/maj/czerwiec/lipiec/sierpien/wrzesien/... serio, jest jakis sens wklejania tych bzdur ? Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 22 grudnia 2014 Opublikowano 22 grudnia 2014 Optymalizacja MGS:GZ na PC jest mega za(pipi)ista, jak na moim lapku działa płynnie i wszystko na High to praktycznie na każdym sprzęcie pójdzie. Oby MGS V miało takie same wymagania. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 22 grudnia 2014 Opublikowano 22 grudnia 2014 Też mnie PP zaskoczył ale to samo było z Revengeance, gra potrafi chodzić płynnie na słabszych sprzetach i za to duży plus. Jeżeli wymagania sie nie zmienia, to Phantom Pain na jakimś dobrym pc powinien zrywać czapki z głów z ustawionym wszystko na maks i 60fps. Sama grafika to już nie jest nie wiadomo jaki wypas i w przyszłym roku będzie widać, że graficznie to gra nie jest super świeża kiedy już w tym roku ograne są Far Cry 4 albo Assasin Unity. Ale grafa to nie wszystko, oby historia byla ciekawa i więcej nie trzeba. Cytuj
Farmer 3 270 Opublikowano 22 grudnia 2014 Opublikowano 22 grudnia 2014 O to racze można być spokojnym. Pod tym względem Hideo ma stały poziom i z pewnością dostarczy nam świetnej, wojennej opowieści. Nawet jeśli gdzieś po drodze będzie nagi, metroseksualny żołnierz czy pechowiec ze (pipi)zką. Cytuj
junioru2 12 Opublikowano 30 grudnia 2014 Opublikowano 30 grudnia 2014 Witam. Mam pytanie odnośnie GZ. Czy kiedy zostanę wykryty i zacznie się strzelanina to po jakimś czasie pozostania w ukryciu misja znowu odbywać się będzie w trybie skradankowym? I jeszcze chciałbym się dowiedzieć czy przeciwnicy są możliwi do wybicia w czasie strzelaniny czy będą pojawiać się bez końca? Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 30 grudnia 2014 Opublikowano 30 grudnia 2014 Tak, jak skonczy sie status alarmu, zacznie sie wzmozony patrol i mozna sie dalej skradac, a po jakims czasie oczywiscie i patrol wroci do normy. Podczas alarmu beda sie pojawiac bez konca, natomiast podczas normalnego statusu mozna wszystkich wybic. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 30 grudnia 2014 Opublikowano 30 grudnia 2014 Podczas alarmu beda sie pojawiac bez konca, natomiast podczas normalnego statusu mozna wszystkich wybic. hm to troche słaba zmiana, w mgs3 podczas alarmu można było wybić wszystkich i zakończyć alarm szybciej niż normalnie (jak wszyscy świadkowie umrą), zwłaszcza było to możliwe jeśli strażnicy nie zdążą wezwać wsparcia. ale chyba nawet ze wsparciem można wybić dodatkowe odziały które przybiegną i skończyć alarm zamiast sie ukrywać Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 2 stycznia 2015 Opublikowano 2 stycznia 2015 (edytowane) nie wiem czy dobrze pamietam ale w 2 bylo tak, ze special patrol unit pojawial sie bez konca, ale falami, wiec jak wybiles jedna i gdzies uciekles, to dalo sie skrocic alarm i wbic w faze Evasion, gdzie sie nie respia. Edytowane 3 stycznia 2015 przez Najtmer Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 8 stycznia 2015 Opublikowano 8 stycznia 2015 (edytowane) nieco nie na temat ale zakładając że GZ to "demo" piątki to ciekawa może dla niektórych informacja promocja na psn Metal Gear Solid: Ground Zeroes - 21 zł (ps3) Metal Gear Solid: Ground Zeroes - 42 zł (ps4) kupuje wersje na ps3, i tak chciałem kupić (naszła mnie ochota w trakcie maratonu) a za 21zł to mimo że to "demo" to jednak wyłoże te 2 dyszki przed promocją na psn cena była 79zł to żarty, pudełkowe na allegro też ok 60-80zł, takie ceny to zwykłe zdzierstwo ale 20zł przeboleje, zwłaszcza że serio mam chcice na mgsa w sumie własnie ściągam, i cofnę się na chwile od jedynki, i tak dopiero na początku jestem, bo w końcu GZ jest czasowo następne po PW, więc akurat dobrze sie składa jak by ktoś też kupował to gra zajmuje 1.8gb, mimo kłopotów z psn zassała sie w jakies 20 min ale przygotujcie sie tez na patcha, prawie 200mb, chociaż na szczęscie to tylko minute sie ściągało... edit pospieszyłem sie, 90% poszło w minute a potem spowolnilo i już 2min nie może zrobić tych koncowych 10% ... cholera Edytowane 8 stycznia 2015 przez Yano Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 9 stycznia 2015 Opublikowano 9 stycznia 2015 (edytowane) dobra przeszedłem główną misje dema, było za(pipi)iście! naprawde super gierka i mocno sie jaram na myśl o 5PP główna misja zajeła mi ok godzine i 30 minut, oprócz tego posłuchałem troche kaset i ogolnie poczytałem backstory (mimo że miałem je na świeżo ograne w PW), z przyjemnością też zrobie misje poboczne więc pewnie wycisne z tego dema 3-4 godziny. jak za 20zł tak świetnej zabawy to jestem zadowolony z wydanych pieniędzy ogólnie wszystko mi sie podobało, naprawde świetnie sie grało. mam porównanie do sterowania starszych gier i oczywiście starszej grafiki, więc tutaj grafa była świetna w porównaniu z edycjami HD, sterowanie też świetne, prawie wszystko było ulepszone i wygodne, pozbyto sie archaizmów w sterowaniu. jedyny drobiazg jaki mi sie nie spodobał to że snake po rzucie szczupakiem na glebe automatycznie sam wstaje i nie można zostać w pozycji leżącej (chyba) a nawet w mgs3 po zrobieniu przewrotu jeśli przytrzymało sie X to snake po przewrocie zostawał na ziemi i leżał/czołgał się. tutaj gdy po szczupaku trzyma sie X to snake na chwilke wstaje i znowu sie kładzie. no ale to drobiazg. ogolnie to było bardzo trudno w porównaniu z poprzednimi grami. mimo że snake ma nowe zabawki i nowe ruchy to wcale nie ma lekko. wiele razy zostałem przyłapany przez strażników, czasem udawalo mi sie ich zabić w reflex mode (najpierw myślałem że to zbyt duże ułatwienie ale jednak nie, nie zawsze da sie wybronić w tym spowolnionym czasie). w dodatku szybko skończyły mi sie naboje usypiające i potem musiałem zabijać wrogów waląc head shoty. (a w mgs3 i PW - moja główna taktyka to była usypiać większość napotkanych wrogów. w PW sporo miało hełmy więc zamiast usypiać zakradałem sie i traktowałem paralzatorem - ale ogólnie to poprostu pozbywałem sie wrogów w łatwy sposób), tutaj się nie dało tak łątwo pozbywać. nie dość że wrogowie mają znacznie lepsze zmysły i nawet z daleka mogą nas zobaczyć to w dodatku znacznie lepiej reagują na każde zagrożenie (wydawało mi sie że w mgs3 fajnie reagują wzwając baze, dziwiąc sie, meldując różne rzeczy itp), ale dopiero tu widze jak bardzo utrudnia gre gdy przeciwnik jest serio sprytny. zestrzeliłem kamere i odrazu baza zaczeła nadawać "uwaga jedna z kamer zdechła idźcie zobaczyć co sie stało" - to mnie zaskoczyło. oczywiście wykrycie trupa odrazu powodowało telefon do bazy i wszczęście poszukiwań. ogólnie było trudno ale świetnie i realistycznie (chociaż troche mi brakowało wskaźnika alarmu czy poszukiwań z odliczającym czasem). innym razem w okolicy więzienia zastrzeliłem jednego strażnika i schowałem jego ciało w cieniu, ale dosyć słabo schowałem. potem wlazłem na wieże żeby poszukać chico i zobaczyłem że drugi strażnik niebezpiecznie zbliża się do miejsca gdzie ukryłem trupa, wiec szybko zlazłem z wieży i zacząłem biec w kierunku trupa, swoją drogą bieganie to za(pipi)isty dodatek i cudownie jest pokazany latajacą kamerą i animacją snejka. no ale biegłem za ogrodzeniem więzienia mocno z boku strażnika, spodziewałem się że on wychodzi z bramny i zaraz może zobaczyć trupa leżącego przy skrzyniach obok bramy, więc na(pipi)iam biegiem żeby doskoczyć do rogu płotu i z cienia odrazu go zastrzelić gdy wyjdzie za brame. no ale przeliczyłem się, nie wiem czy gość mnie usłyszał jak biegłem czy poprostu zobaczył bo się rozglądał, ale zanim dobiegłem do rogu, do miejsca zasadzki gość mnie zobaczył, mimo że był za siatką i był dość daleko, włączył sie reflex mode, ale wróg był tak daleko i tak schowany za jakimiś śmieciami że nie zdołałem go zabić w trakcie spowolnienia czasu, i cham zdążył wezwać posiłki.. no i musiałem sie ukrywać znowu i czekać aż sobie pójdą, obserwując ich różne zachowania, bardzo fajne zachowania. naprawde za(pipi)istość wylewa sie z tej gry, od grafiki, przez fabułe, przez rozmowy, przez zachowanie wrogów, i zachowanie i możliwości snejka. cudo! moje jaranko na PP wzrosło niebotycznie i jestem już pewny że musze mieć tą gre na premiere, i jeśli do tego czasu nie kupie ps4 to napewno kupie ją dla MGSa5 końcówka też była mocna i fajna! spoilery z końcówki po pierwsze końcówka misji gdy miałem już paz - nie wiedziałem czy mam jakąś szane przenieść ją do bezpiecznego lądowiska więc wezwałem helikopter w środek bazy wroga, rzuciłem paz na glebe w ciemnym miejscu a sam wskoczyłem do pojazdu i zacząłem siać zniszczenie w szeregach wroga i starać się zniszczyć drugi pojazd pancerny jaki stał obok. udało mi sie wybić większość wrogów w okolicy i widziałem że helikopter już nadlatuje, więc biegiem (świetna jest ta animacja biegania) poleciałem po paz i potem z nią na plecach doskoczyłem do helikoptera i modliłem sie żeby go nie zestrzelili jednocześnie siedząc w drzwiach i strzelając do wrogów na ziemi. była to świetna i emocjonująca akcja! potem była scenka też bardzo mocna i brutalna, aż byłem zdziowony. no a potem przejście do finałowej sceny które wzbudziło mój smutek bo pare dni temu jeszcze z trudem budowałem tą baze grając w PW. [drugi drobiazg jaki mi sie nie podobał - troszke było naciągane to że miała przyjść do bazy inspekcja i wszyscy sie na to godzili a inspekcja tak poprostu zamieniła się w masakre, no ale cóż] ogólnie super mi sie grało i mam zamiar wycisnąć z dema wszystkie soki czekając na PP wcześniej lekko sie bałem "otwartego świata" i misji do wyboru, ale PW pokazał ze można nadal prowadzić dobrze fabułe nawet jeśli gracz od czasu do czasu wykona sobie misje poboczne JARANKO!!! Edytowane 9 stycznia 2015 przez Yano 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.