Shankor 1 605 Opublikowano 18 stycznia 2015 Opublikowano 18 stycznia 2015 (edytowane) W MGSach zatrzymałem się na trzeciej części. Ograłem GZ na PC i cóż, świetne tech demo. Grafika bardzo szczegółowa i estetyczna. Mechanika też w porządku, ale przy próbie grania na klawiaturze mało sobie palców nie połamałem. Dodatkowo brak opcji audio! Fabularnie jestem w czarnej du.pie i muszę nadgonić, ale średnio mi się podobały dzieci jako szpiedzy. Edytowane 18 stycznia 2015 przez Shankor Cytuj
kotlet_schabowy 2 682 Opublikowano 19 stycznia 2015 Opublikowano 19 stycznia 2015 Strzelam, że PS3 masz, więc na przyszłość : śmiało podłączaj do pieca Dual Shocka (programik DS3 Tool, ustawisz to w 2 minuty). Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 W MGSach zatrzymałem się na trzeciej części. Ograłem GZ na PC i cóż, świetne tech demo. Grafika bardzo szczegółowa i estetyczna. Mechanika też w porządku, ale przy próbie grania na klawiaturze mało sobie palców nie połamałem. Dodatkowo brak opcji audio! Fabularnie jestem w czarnej du.pie i muszę nadgonić, ale średnio mi się podobały dzieci jako szpiedzy. tech demo, grafika szczegolowa ? masz jakas inna developerska wersje GZ na pc czy jak ? LOL Cytuj
Shankor 1 605 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 Gram na DS2, więc spoko. M.Bizon w czym problem? Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 No to, że grafika nie jest bardzo szczegolowa, ani tym bardziej to nie jest tech demo. Cytuj
Shankor 1 605 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 (edytowane) Świetnie się z tobą dyskutuję, jednak twoje argumenty, a raczej ich brak mnie nie przekonują. Jak dla mnie to jest szczegółowe. Paski, ubranie, torby - wszystko ładnie wygląda. Zmartwię cię, to według mnie jest tech demo. Pokazuje jak silnik radzi sobie ze zmiennymi warunkami pogodowymi, dniem, nocą i różnymi typami rozwiązań (skradanie, ostrzał z helikoptera, wybuchy). Do miana gry trochę brakuje - tu jest jedna lokacja, a "misje" to króciutkie segmenty, które mają uwydatnić pewne rozwiązania jakie znajdą się w PP. Edytowane 20 stycznia 2015 przez Shankor Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 no ale właśnie pokazałeś skrina, który jest biedny w porównaniu do starego BF3 Grałem w GZ w maksymalnych ustawieniach na stacjonarce, full hd z AA i ta gra graficznie nie jest bardzo dobra, widać że ząb czasu ją nadgryzł i nie ma sięczym podniecać, no chyba że wrażenie robią słabe tekstury i paskudny bump mapping przez co wszystko wygląda w deszczu jak nawoskowane nie mów o bardzo szczegółowej grafice, bo można tutaj wkleić FC3, BF4, BF3, które szczegółowością zjadają GZ jak chcą Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 (edytowane) Do miana gry trochę brakuje są tu osoby które nabiły w tym tech demie 35 godzin gry, więc nie jest tak źle (patrząc na to że 80% pełnych gier AAA przechodzi się w 6-10godzin) Edytowane 20 stycznia 2015 przez Yano Cytuj
Shankor 1 605 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 Nie twierdzę, że po 15 minutach (tyle ile około zajmuje przejście GZ) trzeba to wyłączyć bo nie ma co robić. Jest masa dupereli do zbierania itp, jak ktoś ma ochotę może i 100h poświęcić. Ja w demo pierwszego Max Payne grałem z dwa miesiące. Co do grafiki, to uważam że jest szczegółowa i estetyczna. Nigdzie nie napisałem, że grafa zrywa czapki z głów. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 No to nie jest gra, która ma bardzo szczegółową grafikę. Właśnie ogrywam sobie Modern Warfare 2 na pc i tam szczegółowość modeli przeciwnikó jest na dużo większym poziomie a to gra już mocno stara i na oklepanym silniku. W Ground zeroes destrukcja otoczenia nie istnieje, tekstury często są słabe i rozmazane poza postaciami więc dużo tej grze brakuje aby być bardzo szczegółowym. Estetyczna ok, jak najbardziej ale jak na 2014 rok to więcej szczegółow i lepszej jakości grafa jest w starym Splinter Cellu. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 Daj jakas fotke przeciwnika z mw2 bo mnie zaciekawiles tym zdanien i troche ma wątpliwości co do jego prawdziwości Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 Z BF4 czy nawet MW3 nie wklejam bo są jeszcze lepsze, szczególnie w BF. Screeny z dzisiejszej kampani. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 niby spoko, są obładowani po pachy niczym baba wracająca z bazaru, ale w sumie większość tego sprzętu to kopiuj-wklej, 3-4 rzeczy pomnożone każde po 5 razy i wygląda rzeczywiście na mocne obładowanie. w mgsie jest mniejsze obładowanie ale czy gorsze? Cytuj
Bzduras 12 450 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 Dyskusja z Bizonem ma sens w jednym przypadku: nie dotyczy MGS Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 niby spoko, są obładowani po pachy niczym baba wracająca z bazaru, ale w sumie większość tego sprzętu to kopiuj-wklej, 3-4 rzeczy pomnożone każde po 5 razy i wygląda rzeczywiście na mocne obładowanie. w mgsie jest mniejsze obładowanie ale czy gorsze? ale ja nie pisze, że gorsze, podobne jak 5 letnia gra, na której wojacy mają więcej 3d elementów na sobie chociaż ograłem GZ na max detalach, całość jest ładna ale grafika nie jest szczególnie wybitna, jest dobra i nic więcej - mi to nie przeszkadza ale trzymajmy się faktów dużo szczegółów to ma ten ludzik z ostatniej misji: coś mi się wydaję, że ludzie nie ograli GZ na pc, albo ten poziom dla nich to na ps4 coś naprawdę dobrego ale jak się odpali SC Conviction albo Blacklist, albo BF4 albo FC3 no to wtedy niestety nowy emgies się nie broni taka jest moja opinia i nie mam zamiaru się kłócić o jej grafike, bo nie ona gra tu pierwsze skrzypce - ja czekam na story a to się zapowiada dobrze jak na realia mgs, póki co historyjki big bossa poza MGS1 są najciekawsze w całej serii Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 ej guyz spokój Od kiedy to grafika ma znaczenie w mgs'ach, serio. Wydaje mi się, że Shankor chciał powiedzieć, że ogólny wygląd gry jest bardzo dobry (światła szperaczy i technologia świateł i cieni). Jakby się przyglądać detali to d*pska nie urywa ale kogo to obchodzi. To jest Metal Gear Solid. Ground Zeros jest chamskim skokiem na kase i niczym więcej. Komu to przeszkadza niech nie kupuje. Kwestia tego czy to było fer do ludzi czy nie - nie mnie to oceniać. Mówimy o Metal Gear Solid...czy już mówiłem, że to Metal Gear Solid? Kupie tą grę choćby wychodziła w pięciu chapterach po godzinie grania każdy. No bo Metal..... (tak wiem, że mam manię, no bo MGS) Cytuj
Farmer 3 270 Opublikowano 21 stycznia 2015 Opublikowano 21 stycznia 2015 nie grałem w GZ ale i tak wiem, że MGSV:PP zakupię bo to MGS. Serię kocham i szanuję, a grafika nigdy nie decydowała o kwestii grać lub też nie. Wciąż świetnie się bawię okazjonalnie szarpiąc w Metal Gear czy Metal Gear 2 Solid Snake. 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 21 stycznia 2015 Opublikowano 21 stycznia 2015 (edytowane) Dopiero teraz skonczylem Ground Zeroes (w koncu trzeba bylo skorzystac z promocji na PSS ) i wraz z nim hype na The Phantom Pain wzrosl over 9000 Edytowane 21 stycznia 2015 przez Voytec Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 24 stycznia 2015 Opublikowano 24 stycznia 2015 Po Ground Zeroes można spokojnie powiedzieć że został ukończony pewnie jakiś rok przed samą premierą tejże wersji. Ma swoje plusy z oświetleniem ale nawet do samego PP się nie umywa bo przeskok graficzny jest naprawdę zauważalny. Zresztą nawet jak PP wyglądałby jak GZ nie przeszkadzałoby mi to w odbiorze samej gry. Pozycje TPP zawsze na swój sposób będą prezentować głownego bohatera z najlepszej strony bo i ma mieć najwięcej poligonów i animacji gdzie w grach FPP można to śmiało przeznaczyć na NPCe więc gra grze nierówna. No i niech Kojima wreszcie zapoda datę premiery bo jajo przez niego zniose.... Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 24 stycznia 2015 Opublikowano 24 stycznia 2015 Po Ground Zeroes można spokojnie powiedzieć że został ukończony pewnie jakiś rok przed samą premierą tejże wersji. Ma swoje plusy z oświetleniem ale nawet do samego PP się nie umywa bo przeskok graficzny jest naprawdę zauważalny. Zresztą nawet jak PP wyglądałby jak GZ nie przeszkadzałoby mi to w odbiorze samej gry. Pozycje TPP zawsze na swój sposób będą prezentować głownego bohatera z najlepszej strony bo i ma mieć najwięcej poligonów i animacji gdzie w grach FPP można to śmiało przeznaczyć na NPCe więc gra grze nierówna. No i niech Kojima wreszcie zapoda datę premiery bo jajo przez niego zniose.... No nie masz racji w ostatniej czesci bo w takim MW2 ludzik, którym biegamy jest w trakcie gry renderowany i występuję w cutscenkach - ten sam model, co łątwo sprawdzić włączając hacka na kamerę zza pleców albo w multiplayerze gdzie można grać w widoku tpp i tak działą wiekszość gier - kamera jest ustawiona z oczu postaci i to ze jej nie widac nie oznacza, ze jej nie ma. To taki gwoli technicznego uzupelnienia. 1 1 Cytuj
kotlet_schabowy 2 682 Opublikowano 25 stycznia 2015 Opublikowano 25 stycznia 2015 Cóż, przez tą międzygeneracyjność zarówno GZ, jak i pewnie PP trochę graficznie tracą. Faktem jest, że MGSy, z naciskiem na czasy PS2, mimo wszystko były wyznacznikami wysokiego poziomu graficznego. MGS2, wiadomo, pokaz mocy PS2 : modele postaci, szczegółowość otoczenia, różnego rodzaju efekty, smaczki, no i płynniutkie 60 fpsów. Trójka poszła już w przepych graficzny, co przy większych i bardziej skomplikowanych obszarach, ograniczyło płynności animacji, ale prezentuje się tak, że przy wczesnych tytułach z PS3 nadal wypada bardzo korzystnie, ba, poszedłbym nawet dalej i powiedział, że niektóre elementy graficzne wypadły lepiej, niż w MGS4. Mnie tam GZ na PS3 się podoba (poza wstrętnym pop upem krzaków), jest znaczący postęp w stosunku do czwórki (która jednak wygrywa płynnością i czystością obrazu : upscaling), no i to jednak zupełnie inny silnik, nowe efekty, pogoda itd. Ciekawe, czy dostaniemy na obecnej generacji kolejną dużą część, w której nastąpią analogiczne do poprzedników zmiany (grafika kosztem fpsów). 1 Cytuj
masta_g 63 Opublikowano 25 stycznia 2015 Opublikowano 25 stycznia 2015 Pamiętam jak w MGS 3 chodziłem z pochodnią po jaskiniach i lizałem ściany, terkstury robiły w tamtym czasie i to bardzo. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 25 stycznia 2015 Opublikowano 25 stycznia 2015 Niektóre lokacje w MGS3 HD potrafiły zachwycic, bardziej niz wiekszość produkcji na ps3 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 27 stycznia 2015 Opublikowano 27 stycznia 2015 Bawiliście się w misji Ground Zeroes w speedrun? Jaki mieliście najlepszy wynik? To moje najszybsze przejście jak dotąd https://www.youtube.com/watch?v=j1VmZxniV3g Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 28 stycznia 2015 Opublikowano 28 stycznia 2015 płonący przedział pasażerski rotfl, ta gra daje radę Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.