Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W MGSach zatrzymałem się na trzeciej części. Ograłem GZ na PC i cóż, świetne tech demo. Grafika bardzo szczegółowa i estetyczna. Mechanika też w porządku, ale przy próbie grania na klawiaturze mało sobie palców nie połamałem. Dodatkowo brak opcji audio! Fabularnie jestem w czarnej du.pie i muszę nadgonić, ale średnio mi się podobały dzieci jako szpiedzy.

Edytowane przez Shankor
Opublikowano

W MGSach zatrzymałem się na trzeciej części. Ograłem GZ na PC i cóż, świetne tech demo. Grafika bardzo szczegółowa i estetyczna. Mechanika też w porządku, ale przy próbie grania na klawiaturze mało sobie palców nie połamałem. Dodatkowo brak opcji audio! Fabularnie jestem w czarnej du.pie i muszę nadgonić, ale średnio mi się podobały dzieci jako szpiedzy.

 

tech demo, grafika szczegolowa ? masz jakas inna developerska wersje GZ na pc czy jak ? LOL

Opublikowano (edytowane)

 

EjfhOf.png

 

 

 

Świetnie się z tobą dyskutuję, jednak twoje argumenty, a raczej ich brak mnie nie przekonują.

Jak dla mnie to jest szczegółowe. Paski, ubranie, torby - wszystko ładnie wygląda.

Zmartwię cię, to według mnie jest tech demo. Pokazuje jak silnik radzi sobie ze zmiennymi warunkami pogodowymi, dniem, nocą i różnymi typami rozwiązań (skradanie, ostrzał z helikoptera, wybuchy). Do miana gry trochę brakuje - tu jest jedna lokacja, a "misje" to króciutkie segmenty, które mają uwydatnić pewne rozwiązania jakie znajdą się w PP. 

Edytowane przez Shankor
Opublikowano

no ale właśnie pokazałeś skrina, który jest biedny w porównaniu do starego BF3

 

Grałem w GZ w maksymalnych ustawieniach na stacjonarce, full hd z AA i ta gra graficznie nie jest bardzo dobra, widać że ząb czasu ją nadgryzł i nie ma sięczym podniecać, no chyba że wrażenie robią słabe tekstury i paskudny bump mapping przez co wszystko wygląda w deszczu jak nawoskowane

 

nie mów o bardzo szczegółowej grafice, bo można tutaj wkleić FC3, BF4, BF3, które szczegółowością zjadają GZ jak chcą

Opublikowano (edytowane)

Do miana gry trochę brakuje

 

są tu osoby które nabiły w tym tech demie 35 godzin gry, więc nie jest tak źle (patrząc na to że 80% pełnych gier AAA przechodzi się w 6-10godzin)

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Nie twierdzę, że po 15 minutach (tyle ile około zajmuje przejście GZ) trzeba to wyłączyć bo nie ma co robić. Jest masa dupereli do zbierania itp, jak ktoś ma ochotę może i 100h poświęcić. Ja w demo pierwszego Max Payne grałem z dwa miesiące. Co do grafiki, to uważam że jest szczegółowa i estetyczna. Nigdzie nie napisałem, że grafa zrywa czapki z głów.

Opublikowano

No to nie jest gra, która ma bardzo szczegółową grafikę. Właśnie ogrywam sobie Modern Warfare 2 na pc i tam szczegółowość modeli przeciwnikó jest na dużo większym poziomie a to gra już mocno stara i na oklepanym silniku. W Ground zeroes destrukcja otoczenia nie istnieje, tekstury często są słabe i rozmazane poza postaciami więc dużo tej grze brakuje aby być bardzo szczegółowym. Estetyczna ok, jak najbardziej ale jak na 2014 rok to więcej szczegółow i lepszej jakości grafa jest w starym Splinter Cellu.

Opublikowano

niby spoko, są obładowani po pachy niczym baba wracająca z bazaru, ale w sumie większość tego sprzętu to kopiuj-wklej, 3-4 rzeczy pomnożone każde po 5 razy i wygląda rzeczywiście na mocne obładowanie. w mgsie jest mniejsze obładowanie ale czy gorsze?

Opublikowano

niby spoko, są obładowani po pachy niczym baba wracająca z bazaru, ale w sumie większość tego sprzętu to kopiuj-wklej, 3-4 rzeczy pomnożone każde po 5 razy i wygląda rzeczywiście na mocne obładowanie. w mgsie jest mniejsze obładowanie ale czy gorsze?

 

ale ja nie pisze, że gorsze, podobne jak 5 letnia gra, na której wojacy mają więcej 3d elementów na sobie chociaż

ograłem GZ na max detalach, całość jest ładna ale grafika nie jest szczególnie wybitna, jest dobra i nic więcej - mi to nie przeszkadza ale trzymajmy się faktów

 

dużo szczegółów to ma ten ludzik z ostatniej misji:

qoATo6a.jpg

 

coś mi się wydaję, że ludzie nie ograli GZ na pc, albo ten poziom dla nich to na ps4 coś naprawdę dobrego ale jak się odpali SC Conviction albo Blacklist, albo BF4 albo FC3 no to wtedy niestety nowy emgies się nie broni

taka jest moja opinia i nie mam zamiaru się kłócić o jej grafike, bo nie ona gra tu pierwsze skrzypce - ja czekam na story a to się zapowiada dobrze jak na realia mgs, póki co historyjki big bossa poza MGS1 są najciekawsze w całej serii

Opublikowano

ej guyz spokój    :master:

 

Od kiedy to grafika ma znaczenie w mgs'ach, serio.

 

Wydaje mi się, że Shankor chciał powiedzieć, że ogólny wygląd gry jest bardzo dobry (światła szperaczy i technologia świateł i cieni). Jakby się przyglądać detali to d*pska nie urywa ale kogo to obchodzi. To jest Metal Gear Solid. 

Ground Zeros jest chamskim skokiem na kase i niczym więcej. Komu to przeszkadza niech nie kupuje. Kwestia tego czy to było fer do ludzi czy nie - nie mnie to oceniać. Mówimy o Metal Gear Solid...czy już mówiłem, że to Metal Gear Solid? Kupie tą grę choćby wychodziła w pięciu chapterach po godzinie grania każdy. No bo Metal..... (tak wiem, że mam manię, no bo MGS)

Opublikowano

nie grałem w GZ ale i tak wiem, że MGSV:PP zakupię bo to MGS. Serię kocham i szanuję, a grafika nigdy nie decydowała o kwestii grać lub też nie. Wciąż świetnie się bawię okazjonalnie szarpiąc w Metal Gear czy Metal Gear 2 Solid Snake.

  • Plusik 1
Opublikowano

Po Ground Zeroes można spokojnie powiedzieć że został ukończony pewnie jakiś rok przed samą premierą tejże wersji. Ma swoje plusy z oświetleniem ale nawet do samego PP się nie umywa bo przeskok graficzny jest naprawdę zauważalny. Zresztą nawet jak PP wyglądałby jak GZ nie przeszkadzałoby mi to w odbiorze samej gry. Pozycje TPP zawsze na swój sposób będą prezentować głownego bohatera z najlepszej strony bo i ma mieć najwięcej poligonów i animacji gdzie w grach FPP można to śmiało przeznaczyć na NPCe więc gra grze nierówna. 

 

No i niech Kojima wreszcie zapoda datę premiery bo jajo przez niego zniose....

Opublikowano

Po Ground Zeroes można spokojnie powiedzieć że został ukończony pewnie jakiś rok przed samą premierą tejże wersji. Ma swoje plusy z oświetleniem ale nawet do samego PP się nie umywa bo przeskok graficzny jest naprawdę zauważalny. Zresztą nawet jak PP wyglądałby jak GZ nie przeszkadzałoby mi to w odbiorze samej gry. Pozycje TPP zawsze na swój sposób będą prezentować głownego bohatera z najlepszej strony bo i ma mieć najwięcej poligonów i animacji gdzie w grach FPP można to śmiało przeznaczyć na NPCe więc gra grze nierówna. 

 

No i niech Kojima wreszcie zapoda datę premiery bo jajo przez niego zniose....

 

No nie masz racji w ostatniej czesci bo w takim MW2 ludzik, którym biegamy jest w trakcie gry renderowany i występuję w cutscenkach - ten sam model, co łątwo sprawdzić włączając hacka na kamerę zza pleców albo w multiplayerze gdzie można grać w widoku tpp i tak działą wiekszość gier - kamera jest ustawiona z oczu postaci i to ze jej nie widac nie oznacza, ze jej nie ma. To taki gwoli technicznego uzupelnienia.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Cóż, przez tą międzygeneracyjność zarówno GZ, jak i pewnie PP trochę graficznie tracą. Faktem jest, że MGSy, z naciskiem na czasy PS2, mimo wszystko były wyznacznikami wysokiego poziomu graficznego. MGS2, wiadomo, pokaz mocy PS2 : modele postaci, szczegółowość otoczenia, różnego rodzaju efekty, smaczki, no i płynniutkie 60 fpsów. Trójka poszła już w przepych graficzny, co przy większych i bardziej skomplikowanych obszarach, ograniczyło płynności animacji, ale prezentuje się tak, że przy wczesnych tytułach z PS3 nadal wypada bardzo korzystnie, ba, poszedłbym nawet dalej i powiedział, że niektóre elementy graficzne wypadły lepiej, niż w MGS4.

 

Mnie tam GZ na PS3 się podoba (poza wstrętnym pop upem krzaków), jest znaczący postęp w stosunku do czwórki (która jednak wygrywa płynnością i czystością obrazu : upscaling), no i to jednak zupełnie inny silnik, nowe efekty, pogoda itd. Ciekawe, czy dostaniemy na obecnej generacji kolejną dużą część, w której nastąpią analogiczne do poprzedników zmiany (grafika kosztem fpsów).

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...