Najtmer 1 082 Opublikowano 12 czerwca 2015 Opublikowano 12 czerwca 2015 nigdy nie bylem na biezaco z targami - kiedy jest E3? Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 12 czerwca 2015 Opublikowano 12 czerwca 2015 (edytowane) W poniedzialek i wtorek. Edytowane 12 czerwca 2015 przez Copper Cytuj
oFi 2 497 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 to juz ostatnie miejsce gdzie konami moze nakręcic hype przed premierą, która jest we wrześniu. Chyba ze sie nie wyrobią Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 Ludzie by ich wtedy zjedli (w tym ja). Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 btw powracam do temau długości gry - typek na PPE napisał że przewiduje długość fabuły na 30 godzin, wydaje mi sie to mocno zaniżone, tym bardziej że w kilku miejscach można przeczytać że dziennikarze którzy mieli okazje zagrać w gre po około 15 godzinach grania mieli zrobione ok 15% fabuły i ok 10% ogólnego postępu w grze - to wyraźnie pokazuje że przejście mgs5 to jest ok 100-150 godzin, a nie mizerne 30h a to mnie cieszy zresztą ja prawie 30h nabiłem przechodząc PW który był przecież malutki w porównaniu z TPP zapowiada się naprawde cudowna gra. GZ pokazał że mechanika skradania a nawet zwyklego poruszania się jest nieporównywalnie lepsza względem starszych mgsów, a doatkowo duży świat zapewne da nam naprawde minimum kilkadziesiąt godzin cudowenej zabawy, a tym którzy będą sie chcieli troche zagłębić w gre zapewne na luzie da kilkaset godzin zabawy! i to jest światna wiadmość! ps zastanawiam sie czy te 30godzin które podał gość z PPE nie wynika z odmiennego stylu gry dziennikarzy growych - dostają oni gre niedługo przed premierą i chcą się wyrobić z recenzją na premiere lub przed - to może powodować że zamiast się cieszyć grą jak zwykły gracz to rushują i przypsieszają co sie da żeby jak najszybciej napisać recke - takie podejście napewno odbiega od podejścia prawdziwych fanów którzy chcą się nacieszyć grą jak nabardziej i jak najwięcej. oczywiście ten "problem" dotyczy dużych gier jak wiedźmin albo mgs5 - gier któe pozwalają na setki godzin zabawy. bo oczywiście taki the order którego sie przechodzi w 8 godzin nie stwarza takiego problemu - bo czy to gracz czy dziennikarz - i tak przejdą gre w dwa wieczory Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 mgs z fabul na to 100h yano przestan bo o tej pore nie wypada budzic innych smiechem Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 no dobre dobre, tez sie posmialem. czyli jak zrobie 3 misje dajace 15 % a potem bede stal po misji na afku przez 14 godzin, to tez sie liczy do dlugosci fabuly? Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 jak nie bedziesz rushowal to 100h fabula pamietaj, bedzie cacy i zrobisz kilka aczikow w stylu "przyczep 1000 krow do balonu aby odblokowac krowie gunwo camo" czekam na ten trailer z e3 liczac, ze pozamiata ale cos sie boje ze dostaniemy znowu afganistan, troche Quiet, kilka urywkow, ktore byly do tej ppry i tyle Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 ja prdl wiadomo że wątek gł. to ok. 25-30h, a z dodatkowymi zabawami będzie min. drugie tyle. jakoś 100h spędzone w PW nie przeszkodziło w ogarnięciu fabuły (również przez system powtarzania misji, który powraca w TPP). Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 czekam na ten trailer z e3 liczac, ze pozamiata ale cos sie boje ze dostaniemy znowu afganistan, troche Quiet, kilka urywkow, ktore byly do tej ppry i tyle krazy przekonanie, ze oprocz prologu na Cyprze jedynimi planszami beda pustkowia i dzungla. Ludzie zapominaja, ze MGS to infiltracja baz, a w trailerach duzo jest fragmentow dziejacych sie chyba w bazie DD. Mam nadzieje ze przy budowie motherbase bedzie mozna pozwiedzac takie obszary jak kuchnie, oddzial kliniczny, zbrojownie i przede wszystkim hangar z Zeke'iem. Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 MGS i 100h xD weź Yano ludzie chcą pożyć we wrześniu, nie biczuj tutaj. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 No jak gameplay da radę to czemu nie? nowy Metal przypomina swoją strukturą Wieśka 3, gdzie jest co do roboty poza wątkiem gł. Nie wiadomo na ile okaże się to prawdą, a na ile marketingową ściemą, ale wg Kojimy jeśli Quiet, albo DD zginie, albo ich nie zwerbujemy, ominiemy tym samym kilka opcjonalnych quetsów z własnymi cut scenkami. A przecież jest jeszcze online i infiltracja baz innych graczy. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 czekam na ten trailer z e3 liczac, ze pozamiata ale cos sie boje ze dostaniemy znowu afganistan, troche Quiet, kilka urywkow, ktore byly do tej ppry i tyle krazy przekonanie, ze oprocz prologu na Cyprze jedynimi planszami beda pustkowia i dzungla. Ludzie zapominaja, ze MGS to infiltracja baz, a w trailerach duzo jest fragmentow dziejacych sie chyba w bazie DD. Mam nadzieje ze przy budowie motherbase bedzie mozna pozwiedzac takie obszary jak kuchnie, oddzial kliniczny, zbrojownie i przede wszystkim hangar z Zeke'iem. Ja nie nastawiaj sie na wiele nowych scenerii tylko martwie sie o trailer, nie pokaza niczego ciekawszego od tego co teraz bylo - oby to byly jakies porzadne urywki z fabuly bo mapka z ground zeroes albo ten oklepany motyw z koniem i tymi miejscowkami, popier dolkami z afganistanu juz sie przejadly. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 co sie tu wyprawia? napisałem że dziennikarze po 15 godzinach gry mieli ok 15% wykonanej fabuły - na tej podstawie napisałem że raczej przejście gry będzie bliżej 100h a nie 30h. i co dostaje w zamian? bizon wrzuca pierdyliard emotek, kompletnie nie wiem co chce przez to pokazać. kto inny wysmiewa mgsa w kwestii długiej fabuły gdzie ja jestem? w temacie o mgs5? czy w temacie gdzie jakieś niedoruchane trolle próbują zniszczyć gre zanim jeszcze wyszła? 1 Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 tak, wysylamy koperty z mąka w środku do siedziby konami z pogrozkami aby zrobili slaba gre bo jak nie to pozaluja wez sie lecz yano albo daj jakiejs nauczycielce z jezyka polskiego kilak swoich postow do przeczytania to moze ci podpowie jak nie byc glupkiem w internecie bo piszesz takie pie rdoly nie tylko tu, ze glowa mala Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 ale to ty mowisz o sobie w kwestii niedoruchanych trolli o tym ze mgs bedzie mial fabule na 100 godzin tak? bo ja innego niedoruchanego trollingu tu nie widze. bizon- tak wiem, poszedlem z wnioskami w troche inna strone, wiadomo ze w afganistanie czy afryce jest do pokazania wiele, ale mnie zastanawia co jeszcze ukrywaja poza tym wszystkim . Gray Fox? maly Solid? kurde no, nie wszystko musza pokazywac i odzierac z wieloznacznosci, ale cos nowego rzeczywiscie by sie przydalo w kwestii fabuly. no i przede wszystkim ciekawi mnie motyw BB na motorze w skorze. czy teren w ktorym rozgrywa sie ta scena przypomina ktorys z nam znanych? 1 Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 ja czekam mocno na etapy zamkniete, brykanie koniem po pustyni albo jakims jeepem na dluzsza mete bedzie nuzace bo patzrac na gameplay z afganistanu to mamy ten sam schemat co w far cry czyli duza mapka, kilka baz do wjechania aby zrobic rozpi erduche, odczekaj, cwiczenie powtorz. Dla mnie liczy sie tylko story, zbieranie jablek i wykonywanie powtarzalnych misji rozniacych sie kolorami aby nabic 100-150h to dla mnie strata czasu i sztuczne wydluzanie pozornej zywotnosci gry, wole odpalic i masterowac tetrisa - po ogarnieciu fabuly i ewentualnie jej roznych scenariuszy to bede wtedy content i zabiore sie do innej gry a janusze niech sobie graja aby potem wrzucic w sygnaturke kilka pikseli reprezentujacych pucharek no i moga sie pochwalic u pani krystyny w biedronce jak beda kupowac rogaliki ze wymasterowali phantom pain podejrzewam ze jej reakcja bedzie taka jak moja czyli "ta dzisiejsza mlodziez" 1 1 Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 moj mokry sen to motyw nak.urwiania sie wlasnorecznie zbudowanymi metal gearami jak w Czworce. Afganistan jest do tego idealny. no ale wiadomo ze not gonna happen, wiec to udoskonalanie bazy i infiltracja na poziomie multi zamknie kolo nieskonczonego zbierania surowcow zeby produkowac amunicje i rationy. Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 14 czerwca 2015 Opublikowano 14 czerwca 2015 tak, wysylamy koperty z mąka w środku do siedziby konami z pogrozkami aby zrobili slaba gre bo jak nie to pozaluja wez sie lecz yano albo daj jakiejs nauczycielce z jezyka polskiego kilak swoich postow do przeczytania to moze ci podpowie jak nie byc glupkiem w internecie bo piszesz takie pie rdoly nie tylko tu, ze glowa mala Ja bym użył proszku do pieczenia. Więcej dramaturgii Ostatnie MGS-y poszły w kierunku otwartych lokacji. Zarówno Snake Eater i Guns of the Patriots miały sporo połaci choć wciąż korytarzowych i szczerze powiedziawszy tęsknię trochę do tych zimnych i mokrych ścian baz. Klaustrofobiczne pomieszczenia i korytarze dodawały klimatu pierwszemu MGS-owi z PSX-a. Chciałbym chociaż kilka takich lokacji w PP. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 14 czerwca 2015 Opublikowano 14 czerwca 2015 tęsknię trochę do tych zimnych i mokrych ścian baz. Klaustrofobiczne pomieszczenia i korytarze dodawały klimatu pierwszemu MGS-owi z PSX-a miałeś to przecież w mgs4 ;p Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 14 czerwca 2015 Opublikowano 14 czerwca 2015 Wiem. Było krótko ale fajnie. Chciałbym coś podobnego w PP tylko dłużej. Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 14 czerwca 2015 Opublikowano 14 czerwca 2015 (edytowane) Oglądajcie poprzednie strony, a nie na pałe tak... Edytowane 14 czerwca 2015 przez Farmer. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.