Opublikowano 18 stycznia 201114 l -Motomu Toriyama is serving as the director. -PS3/360 -a 2011 release -trailer pokazuje Lightning w zbroi walczącą z jakimś kolesiem -podobno fani się domagali, yeah right
Opublikowano 18 stycznia 201114 l Ja sie ciesze ! Final Fantasy XIII mi sie podoba, nie oczekiwalem od tej gry niewiadomo czego, wiec sie nie zawiodlem. Jednak mam nadzieje, ze Square wyslucha opinii graczy i bardziej rozbuduje druga czesc dajac mozliwosc wiekszej eksploracji niz w FF XIII, fajnie gdyby dodali minigierki, subquesty, ktore bedzie mozna wykonywac rownolegle z watkiem glwnym. Ciekawe z Fang i Vanille w Final Fantasy XIII-2. Oby nie trzeba bylo zbyt dlugo czekac na premiere, czekamy na filmiki i screeny z gameplayu ! Edytowane 18 stycznia 201114 l przez saptis
Opublikowano 18 stycznia 201114 l Szkoda ze zamiast skupic sie na Versusie ktory wyjdzie chyba w 2013 robia takie cos. Chociaz z drugiej strony taka posucha w temacie jrpg na tej generacji konsol ze i tak pewnie zagram.
Opublikowano 18 stycznia 201114 l Lightning kosi... mogliby ją lepiej wykorzystać np w jakimś spin offie czy coś ;p ale ff13-2 też będzie ok. Część pierwsza bardzo mi się podobała mimo "liniowości" edit: versus wychodzi w tym roku i SE potwierdziło, że będzie to ex dla ps3 (tak tylko dodam) Edytowane 18 stycznia 201114 l przez sakiu
Opublikowano 18 stycznia 201114 l zostawić to co dobre z XIII- czyli min. system walki plus dać większą swobodę,mini gry i qesty oraz nie tak liniowy system rozwoju postaci i będzie bardzo dobrze
Opublikowano 18 stycznia 201114 l Łoł następny materiał do hentajów. Jak dadzą nam większe teren, minigry i dobrą fabułę to będzie ok. Oby nie taką jak w X-2 bo to lekka żenada była i to jest jedyny FF (oprócz dwójki, 11 i 14) którego nawet nie tknąłem...
Opublikowano 18 stycznia 201114 l W sumie to wolałbym aby zabrali się za jakiś nowy IP, ale w sumie pierwsza trzynastka nie była taka zła, więc i tutaj licze na coś dobrego.
Opublikowano 18 stycznia 201114 l Lepiej gdyby to była zupełnie nowa historia, niż ciągnąć dalej trzynastkę. Wyjdzie coś na poziomie FFX-2.
Opublikowano 18 stycznia 201114 l STADO PENISÓW ZAMIAST WŁOSÓW MEDUZY Edytowane 30 czerwca 20213 l przez Mitabrin
Opublikowano 19 stycznia 201114 l Litości.. po co robić sequela słabej gry? Nie lepiej jak najszybciej zapomnieć o porażce, jaką jest 13 i zabrać się za kolejną część? Ja tam już wolałabym remake FF7 czy FF8 niż tę potencjalną drętwą chałę..
Opublikowano 19 stycznia 201114 l Nie mogę przejść obojętnie obok słowa remake. Osobiście uważam, że ff7 nie zasługuje na remake, ta gra była świetna, tak jak i ff6 czy ff8 lata temu, teraz to jest co najwyżej dobra. Poza tym wychodzę z założenia, że nowe produkcje wnoszą znacznie więcej do serii niż remake'i. Ja chcę ewolucję gatunku a nie życie przeszłością. Takie moje zdanie... Ah i skreślać grę nie wiedząc o niej nawet zupełnie nic poza jednym screenem i logiem to jest kompletna głupota...
Opublikowano 19 stycznia 201114 l Ale przecież s-e mówiło, że robią sequel na prośbę fanów. Ja nie uważam 13 za słaba grę i nawet czekam na 13-2. Dla mnie remake 7 nie miałby sensu. Nielepiej kupić poprostu nówke za pare zł. Przecież nie chodzi o grafikę, nie? Mam nadzieję tylko, że fabuła będzie porządna, nie spodziewam sie nie wiadomo czego, tylko by mnie wciagnęło.
Opublikowano 19 stycznia 201114 l FF7 teraz co najwyżej dobre? To obecne jRPG-i w takim razie nie są nawet przeciętne. Ssytem materii z siódemki do dzisiaj jest idealny i nie wiem po co Square ciągle kombinuje, zamiast rozbudować stare, ale lepsze i bardziej intuicyjne rozwiązanie.
Opublikowano 19 stycznia 201114 l Ale przecież s-e mówiło, że robią sequel na prośbę fanów. More like robi sequel bo są w finansowej dziurze, a FF to gruba krowa z której można bez ryzyka wydoić mnóstwo jenów. Dziwna sprawa, że nie ruszyli FFów z psxa, przecież remaki final fantasy to ich specjalność ostatnio
Opublikowano 19 stycznia 201114 l Ssytem materii z siódemki do dzisiaj jest idealny i nie wiem po co Square ciągle kombinuje, zamiast rozbudować stare, ale lepsze i bardziej intuicyjne rozwiązanie. [offtop] System jest dobry w zalozeniach, ale nie do konca dopracowany. Wezmy np. Summony - wiekszosc jest pod koniec gry bezuzyteczna, z kolei KotR to przegiecie w druga strone. Jakis balans by sie przydal. Obecnosc materii sprawia, ze kazda postac jest wlasciwie taka sama i rozni sie jedynie bronia i limitami. Tak samo, jak w przypadku Summonow, czesc postaci, pod koniec gry odchodzi w odstawke (np. Vincent, Cait Sith). Mysle, ze lepiej by bylo, gdyby kazda postac mogla korzystac z innych materii, np. Aeris - biala magia, Summony; Cloud - X-Cut, Deathblow itd. ; Yuffie - Steal, Throw itd. - w ten sposob, kazdy by pelnil jakas konkretna role w druzynie. [/offtop] *mozna przeniesc do tematu o serii ff* ;]
Opublikowano 19 stycznia 201114 l FF7 teraz co najwyżej dobre? To obecne jRPG-i w takim razie nie są nawet przeciętne. Ssytem materii z siódemki do dzisiaj jest idealny i nie wiem po co Square ciągle kombinuje, zamiast rozbudować stare, ale lepsze i bardziej intuicyjne rozwiązanie. Zgadzam się w 100%. System materii był genialny w swej prostocie.
Opublikowano 19 stycznia 201114 l FF XIII Versus i XIII-2 w 2011 roku? Im so happy! Nie bądźcie takimi pesymistami Może robią też tę kontynuację by zmazać złe wrażenie z Trzynastki? Ale co ja tam wiem, ja nawet w XIII jeszcze nie grałem :F
Opublikowano 19 stycznia 201114 l Ssytem materii z siódemki do dzisiaj jest idealny i nie wiem po co Square ciągle kombinuje, zamiast rozbudować stare, ale lepsze i bardziej intuicyjne rozwiązanie. [offtop] System jest dobry w zalozeniach, ale nie do konca dopracowany. Wezmy np. Summony - wiekszosc jest pod koniec gry bezuzyteczna, z kolei KotR to przegiecie w druga strone. Jakis balans by sie przydal. Obecnosc materii sprawia, ze kazda postac jest wlasciwie taka sama i rozni sie jedynie bronia i limitami. Tak samo, jak w przypadku Summonow, czesc postaci, pod koniec gry odchodzi w odstawke (np. Vincent, Cait Sith). Mysle, ze lepiej by bylo, gdyby kazda postac mogla korzystac z innych materii, np. Aeris - biala magia, Summony; Cloud - X-Cut, Deathblow itd. ; Yuffie - Steal, Throw itd. - w ten sposob, kazdy by pelnil jakas konkretna role w druzynie. [/offtop] *mozna przeniesc do tematu o serii ff* ;] Z summonami akurat lepiej to było rozwiązane w FFX, gdzie były przydatne zawsze, choćby do blokowania najsilniejszych ataków. Natomiast KOTR był przegięty, ale i zdobycie jego nie było proste (złoty chocobo). Co do podobnych postaci, to chyba poza FFIX w każdej części postacie pod koniec były do siebie podobne i np nawet Auron mógł być mistrzem magii.
Opublikowano 19 stycznia 201114 l Materie były genialne, ale IMO 13 lat temu. Gram właśnie w VII bezpośrednio po XIII i niestety dynamika walk w VII, a raczej jej brak, po prostu usypia. System walki w XIII to małe mistrzostwo świata, nieraz udało mi się pokonać przeciwnika dosłownie w ostatniej chwili,. kiedy drużyna słaniała się już na nogach. Poza tym ciężko by było wytłumaczyć obecność materii w 13-stce, to była przecież skondensowana energia mako. Chyba, że wytłumaczyliby to w fabule jako magiczne kryształy albo coś takiego... Ale wtedy by było, że SE nie potrafi wymyślić nic nowego i oryginalnego, tylko jadą na pomysłach sprzed dekady. Ja się z XIII-2 bardzo cieszę, jeśli SE nie zepsuje nic co mi się podobało w XIII(walki, MUZYKA, fabuła, postaci) i jeszcze dołoży do tego coś naprawdę fajnego to zakup w dniu premiery gwarantowany, w sumie będzie to pierwszy odkąd posiadam ps3 Tak poza tym to mój pierwszy post tutaj, więc witam wszystkich na forum
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.