Ader 383 Opublikowano 19 stycznia 2011 Opublikowano 19 stycznia 2011 Dla mnie FF 7 był i jest do tej pory w (mojej)czołowej 3 gier jrpg, podobnie jak genialny Final Fantasy Tactics miażdży do dziś wszelkie Disgaee i tym podobne taktyczne jrpg. Kolejne gry z pod znaku FF niestety zawodzą - nie są oczywiście słabe,ale nie porywają tak jak kiedyś,a już na pewno nie zachęcają mnie by je kilkakrotnie przechodzić. Cytuj
shizonek 2 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 (edytowane) Dla mnie remake 7 nie miałby sensu. Nielepiej kupić poprostu nówke za pare zł. Przecież nie chodzi o grafikę, nie? Nie. Nie do końca. Chodzi o to, że aby sobie pograć w siódemkę albo ósemkę, muszę wyciągać z piwnicy stary telewizor i odkurzać PSXa. Jak wygląda stara gra na tv hd, chyba każdy wie. Dlatego chciałabym remake'a (wystarczy przyzwoita grafika, nie żadne wodotryski), bo nie uśmiecha mi się trzymać w domu muzeum starych sprzętów. A co do systemu, to mnie najbardziej podobał się w ósemce, bo był najbardziej elastyczny i pozwalał na kombinowanie. Dziesiątka miała najlepiej obmyślone summony, materie w siódemce też były OK. Trzynastka jest dla mnie nieporozumieniem, bo w przypadku śmierci lidera drużyny, walka się kończy przegraną, nawet jeśli 2 pozostałych członków drużyny miało HP na full. Idiotyczny pomysł. Wydawanie komend tylko liderowi, i automat na dwie pozostałe jest równie pogięte. Szkoda, że nie ma jeszcze opcji "Graj za mnie". <_< Edytowane 22 stycznia 2011 przez shizonek Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 generalnie to wystarczyło by podciągnąć oprawę do standardów hd, jak to się ma teraz w zwyczaju ze starymi seriami z ps2, a kupiłbym od razu. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 generalnie to wystarczyło by podciągnąć oprawę do standardów hd, jak to się ma teraz w zwyczaju ze starymi seriami z ps2, a kupiłbym od razu. No to takie HD można mieć za pomocą ePSXe, a przecież nie o to chodzi. ;] 1 1 Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 ? chodzi mi o zremasterowanie oprawy jak np GOW 1 i 2. Na emu nie gram wiec mnie to nie obchodzi. Cytuj
RoL 561 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 W przypadku FFVII to by nie przeszlo - grafika za bardzo sie zestarzala. Prerenderowane lokacje to przezytek. Niestety, wydaje mi sie, ze oprawa graficzna musialaby zostac stworzona od podstaw, w srodowisku 3D, a to raczej sporo roboty. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 Tak jak pisze RoL, musieliby od nowa wszystko robić, nawet gdyby to miał być poziom FFX w HD. A jeżeli ktoś chce tylko wyższą rozdzielczość z paroma bajerami, to tak jak pisałem, ePSXe spokojnie sobie z tym poradzi. 1 1 Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 25 stycznia 2011 Opublikowano 25 stycznia 2011 * XIII-2's story begins in Gran Pulse after the ending of XIII. * The story will feel like it expands out from the after story that was included in the booklet with Xbox 360's Final Fantasy XIII International. * Outside of Lightning, other characters will appear in the game in unexpected forms. Some will see major changes. * XIII-2 is a full sequel. You'll learn some of the things that took place in the background scenes of XIII. * The story will be more dark and mysterious than XIII's. * The story will focus on the goddess Etro. * The game will not have the pop feel of Final Fantasy X-2 (I think this means no dancing Lightning booooo) * The battle system will be an evolved form of XIII's ATB system. * They're listening to opinions both inside and outside of Square Enix and from outside of Japan regarding characters, story and interface. * There may be a difficulty setting. http://www.andriasang.com/e/blog/2011/01/24/flying_get_d_style/ Cytuj
Killabien 555 Opublikowano 25 stycznia 2011 Opublikowano 25 stycznia 2011 Ja i tak czekam i na pewno kupie. Teraz tylko oczekiwac zimy. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 25 stycznia 2011 Opublikowano 25 stycznia 2011 Z dzisiejszych wywiadów zdecydowanie najciekawszy był ten o FFXIII-2. Takiego obrotu spraw się nie spodziewałem! Cytuj
Josh the Boy 24 Opublikowano 25 stycznia 2011 Opublikowano 25 stycznia 2011 Niech poprawią największe zgrzyty pierwszej "Trzynastki", czyli wprowadzą jakieś w miarę otwarte środowisko do eksploracji (niekoniecznie równie rozległe co w FFXII), rozbudują system rozwoju postaci oraz zwiększą odrobinę poziom trudności (odnawianie HP po każdej walce i nieskończony restart po śmierci, to jakiś żart), a kupuję bez zastanowienia. Generalnie pomimo pewnych ułomności FFXIII bardzo mi się spodobał, tak więc sequel z przyjemnością przyjmę na klatę. Poza tym zawsze to jakieś chwilowe zaspokojenie głodu przed ciągle przekładanym Versusem. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 26 stycznia 2011 Opublikowano 26 stycznia 2011 (edytowane) Motomu Toriyama powiedział w wywiadzie dla Famitsu, że w XIII-2 przygotowano "nowy system podróżowania". Ludzie mają być w każdym zakątku świata i ma on sprawiać wrażenie żywego. Idą chyba w dobrym kierunku. :x Edytowane 26 stycznia 2011 przez Enkidou Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 26 stycznia 2011 Opublikowano 26 stycznia 2011 W FF X/X-2 nikt się nie śmiał. Cytuj
bastek66 51 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 (edytowane) Edytowane 27 stycznia 2011 przez bastek66 Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 2 czerwca 2011 Opublikowano 2 czerwca 2011 Czekam na jakieś previewy, bo jestem ciekaw czy rzeczywiście wyciągnęli jakieś wnioski z 13. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 2 czerwca 2011 Opublikowano 2 czerwca 2011 Tak jak myślałem wcześniej. Akcja rozgrywa się na skolonizowanym Gran Pulse (well, duh). W przeciwieństwie np. do FFX-2, gdzie setting był ograniczony z wiadomych względów, a dodanie zupełnie nowych lokacji względem oryginału mniej lub bardziej naciągane, tutaj mogą zrobić naprawdę wiele. Jestem człowiekiem dużej wiary. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 2 czerwca 2011 Opublikowano 2 czerwca 2011 Leje na fabułe, bo znowu zapewne bez czytania datalogu (pipi) się zrozumie, a ja nie mam tego zamiaru robić. System walki może być pod warunkiem, że rozwój postaci i ekwipunek zostaną rozbudowane (więcej statystyk kutwa). I najważniejsze - nieliniowe lokacje i mnóstwo questów wszelakiej maści. Korytarze z FFX z możliwością backtrackingu + miasta i NPC wystarczą, byleby nie było pustej rynny jak w XIII. Nie jest to nic niemożliwego, a założę się, że każdy przyjmie takie zmiany z otwartymi rękoma. Cytuj
Ventis 17 Opublikowano 2 czerwca 2011 Opublikowano 2 czerwca 2011 Nic dodać, nic ująć. To by było piękne. Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 2 czerwca 2011 Opublikowano 2 czerwca 2011 Dokładnie. Ja nie kupiłem Trzynastki właśnie przez opinie, że nie ma miast, minigierek, że to jeden wielki dungeon, a tego bardzo w rpgach nie lubię. Cytuj
Ventis 17 Opublikowano 3 czerwca 2011 Opublikowano 3 czerwca 2011 Nie ma co przesadzać, mimo swoich błędów FFXIII dalej był całkiem grywalnym tytułem - z niesamowitą oprawą, fajnymi postaciami i przede wszystkim bardzo wciągającymi walkami - jak najbardziej wartym zagrania, jeno zdecydowanie już nie z najwyższej półki. Po sequelu jednak spodziewam się znacznego zawyżenia poziomu, bo drugi raz to samo już nie przejdzie. Cytuj
Gość Opublikowano 3 czerwca 2011 Opublikowano 3 czerwca 2011 A ja FF XIII łyknąłem jako mojego pierwszego eRPeGa w 15-sto letniej karierze Gracza i przepadłem na amen bez tych wszystkich nowinek wymienianych wyżej. Być może byłoby jeszcze ciekawiej i być może w sequelu będzie, o ile owe zmiany nastąpią, jednak jako zagorzały fan Trzynastki i tak nawet bez najmniejszych zmian, przyjmę ją z otwartymi ramionami. Cytuj
Killabien 555 Opublikowano 3 czerwca 2011 Opublikowano 3 czerwca 2011 Kiedy to miało wyjść w japonii? Grudzień? I tak kupie jak wyjdzie, czekam na jakieś info na e3. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.