Opublikowano 3 czerwca 201113 l Teaser - http://e3.gamespot.com/video/6315324/ Edytowane 3 czerwca 201113 l przez Hela
Opublikowano 3 czerwca 201113 l Ooo widać jakieś otwarte tereny i NPC + chyba jakaś mini logiczna zagadka z tymi czerwonymi płytami. Nice, ale i tak się nie napalam, bo Gran Pulse też były otwarte a ssało strasznie
Opublikowano 3 czerwca 201113 l Pierwsze co przyciągnęło mój wzrok to mapka w rogu ekranu - widać jakieś alternatywne ścieżki, więc jeżeli chodzi o nieliniowość lokacji, to chyba można być dobrej myśli. Graficznie oczywiście wymiatacz niesamowity.
Opublikowano 4 czerwca 201113 l ja jestem dobrej myśli co do tej części, bo przecież trzeba było by być skończonymi debilami by spiepszyć tą grę. Chyba jeszcze nigdy nie mieli tak na tacy podane przez fanów co zrobić/dodać by projekt był lepszy niż goła XIII. Zostawiamy system walki,engine + minigry, npc, miasta, nieliniowe lokacje i bardziej skomplikowany system rozwoju postaci = świetna XIII-2
Opublikowano 7 czerwca 201113 l Jedyna jak dla mnie obok ceny NGP/PSV pozytywna niespodzianka na tegorocznym E3 to fakt, że FFXIII-2 naprawdę zmieniają pod kątem rozgrywki. Gra wygląda na o wiele bardziej urozmaiconą. To co mi nie pasuje to wizerunki niektórych postaci (właściwie prawie wszystkich...), ale przywyknę, nie takie rzeczy widziałem. BTW: Filmy z gameplay'u: Mini-gra Dungeon
Opublikowano 7 czerwca 201113 l Wszystko ładnie pięknie, ale czemu Noel musi wyglądać jak Fang? Nawet jeśli okaże się, że to rodzina, czy coś podobnego, to mogli się trochę bardziej wysilić jednak. @dapo - niewątpliwie zostaniesz. Edytowane 7 czerwca 201113 l przez Hela
Opublikowano 7 czerwca 201113 l Następne filmy: 14 minut biegania i walki: http://www.youtube.com/watch?v=IcIa8Lj78YM (nie tą niby-łapą) Lookin' good!
Opublikowano 7 czerwca 201113 l O bohaterowie nawet skaczą. Już teraz widzę że będzie lepiej niż w przypadku XIII. Posłuchali przynajmniej graczy i dorobili coś czego właśnie brakowało wcześniej
Opublikowano 7 czerwca 201113 l Wypowiadam się na podstawie trailera. Zapowiada się super. Większa skala potyczek i ich epickość - Lightning na Odinie walczy z Bahamutem? Rewelka. Nowy bohater na plus (designowo). Większe rozbudowanie lokacji, jakieś elementy urozmaicające walkę QTE i może zagadki (płytki czerwone). Na minus - już widać, że będzie ckliwa historyjka, pierdząca Sarah, zrezygnowanie z Light jako głównej bohaterki, pojawienie się moogli (nienawidzę ich, kupo). Czas łyknąć gameplay. Dzięki Enkidou. Edit: Ok, przypatrzyłem się i zmieniam zdanie. Nowy bohater designowo na minus, bo to wypierdek pokroju Tidusa. Edytowane 7 czerwca 201113 l przez estel
Opublikowano 7 czerwca 201113 l Echh będzie mniej casual-friendly, przez co nowicjuszowi w temacie RPG będzie ciężko się wkręcić. No i że niby uśmiercają Lightning? O_o Snow przez całą Trzynastkę poświęcał się dla swojej ukochanej, a ta buja się z jakimś innym typkiem? Chociaz obecność bandy Snowa być może sugeruje, że coś w jego temacie zostanie przynajmniej wyjaśnione. I tak kupie, ale już pewnie tak się nie zakocham.
Opublikowano 8 czerwca 201113 l Aem, powinieneś w takim razie spróbować starszych Finali które są na PS Store. : ) Nie są wcale takie trudne, nawet dla początkującego. Co do Lightning, to ona nie tyle umarła co zaginęła. Sądząc po wywiadach ze stycznia to w grę wchodzi tu jakiś wątek z innymi wymiarami albo podróżami w czasie (ta mini-gra z XIII-2 sugeruje zresztą to drugie jak mi się zdaje).
Opublikowano 8 czerwca 201113 l Ja nie boję się poziomu trudności, wszak cięższe tytuły się już łykało, jeno skomplikowania. Mnie właśnie XIII kupiła świetnymi jak dla mnie postaciami, historią, systemem walki a rynny, brak minigierek, pakowania itd. jakoś kompletnie mi nie przeszkadzał. No ale jeśli historia będzie na takim poziomie jak w XIII, a nowe postacie nie okażą się płytkie to i tak będzie dobrze:)
Opublikowano 8 czerwca 201113 l Skomplikowania się boisz? No przestan, ja w wieku 8 lat ogrywałem pełno jRPGów na PSX bez najmniejszych problemów, nie znając inglisza nawet w najmniejszym stopniu. W 90% jRPGów nie ma nic skomplikowanego i tylko totalny idiota z hamburgerem zamiast mózgu by sobie nie poradził. I zamiast grać w jakieś syfiaste FF XIII to byś ponadrabiał klasyki czyli koniecznie FF 7-9.
Opublikowano 8 czerwca 201113 l To też nie:) Chyba nie wyrażam się zbyt jasno - podeszła mi prosta formuła i nie jestem pewny czy bardziej rozbudowana sprawi mi większą frajdę, bo właśnie elementy a'la pakowanie czy tłuczenie questów zawsze odrzucały mnie od erpegów. Tego w XIII uniknąłem i byłem happy - to może wrócić teraz przez co jestem mniej happy. Koniec tematu:)
Opublikowano 8 czerwca 201113 l Autor Podobno jest nawet kolko wyboru dialogu w paru miejscach :o Prawda to? Square szaleje, a pewnie i tak wyjdzie kupa. Ta firma jest martwa.
Opublikowano 8 czerwca 201113 l To też nie:) Chyba nie wyrażam się zbyt jasno - podeszła mi prosta formuła i nie jestem pewny czy bardziej rozbudowana sprawi mi większą frajdę, bo właśnie elementy a'la pakowanie czy tłuczenie questów zawsze odrzucały mnie od erpegów. Tego w XIII uniknąłem i byłem happy - to może wrócić teraz przez co jestem mniej happy. Koniec tematu:) A grałeś w ogóle w jakiegoś jRPGa oprócz XIII? Jeśli nie, to powinieneś spróbować. W tych grach nie ma tłuczenia questów(w większości). To nie fallouty czy elder scrollsy, gdzie questy to główna siła gry, a wątek przewodni ssie. W jRPG liczy się przede wszystkim główny wątek, a questy to tylko dodatek dla chętnych. Pakowanie to zależy od gry, finale nigdy tego nie wymagały, prawie zawsze można był je przejść z marszu. Powinieneś spróbować - FF VII na pierwszy ogien. Jak ci nie podejdzie, to będziesz miał przynajmniej 100% pewność, że to nie gatunek dla ciebie. I nie kieruj się wrażeniami z zachodnim RPGów, bo to dwa zupełnie różne rodzaje gier. I naprawde jedyna różnica jaką odczujesz to większa immersja w świat gry i mniej przewidywalności i rynnowości niż w XIII. To też przecież liniowe gry, w których idziesz od punktu a do b, tylko droga ciekawsza. Edytowane 8 czerwca 201113 l przez Dahaka
Opublikowano 8 czerwca 201113 l JEBAĆ JEBAĆ JEBAĆ POTEM SIĘ UMYĆ Edytowane 30 czerwca 20213 l przez Mitabrin
Opublikowano 8 czerwca 201113 l Famitsu zamieściło wywiad i film z walką Lightning z Bahamutem w ruinach jakiegoś miasta. Wygląda fajnie. http://www.famitsu.com/news/201106/09044894.html (jeśli link nie działa to skopiować i wkleić) Z wywiadu wynika natomiast, że w grze znajdzie się kilka zakończeń.
Opublikowano 8 czerwca 201113 l Jak na razie fakt, że więcej mamy tu Serah niż w ff13 jest dla mnie na plus. Mam nadzieję jednak, że Lightning będzie miała też swoje 3 groszę, bo to w sumie postać, która mi w ff13 obok Serah przypadła najbardziej do gustu
Opublikowano 8 czerwca 201113 l Podobno jest nawet kolko wyboru dialogu w paru miejscach :o Prawda to? DLC tym razem nie odpuszczą: "Kitase went on to say that he was disappointed in the approach and lack of DLC for XIII and stated that there will be much more content coming to XIII-2." Edytowane 8 czerwca 201113 l przez Hela
Opublikowano 9 czerwca 201113 l @up: dzieki panowie, zalatwilem sobie fajnala dziewiatego i sprobuje sie z nim pobawic
Opublikowano 9 czerwca 201113 l Jak na razie fakt, że więcej mamy tu Serah niż w ff13 jest dla mnie na plus. Mam nadzieję jednak, że Lightning będzie miała też swoje 3 groszę, bo to w sumie postać, która mi w ff13 obok Serah przypadła najbardziej do gustu Serah? Po Vanille najgorsza postać ostatniego Finala IMO
Opublikowano 10 czerwca 201113 l Chyba nie było... Toriyama zdaje sobie doskonale sprawę z tego, że fanom nie do końca podobała się liniowa do bólu koncepcja Final Fantasy XIII, dlatego w kontynuacji zamierza coś z tym zrobić. "Szczegóły poznacie na Tokyo Game Show, jednak już teraz mogę Wam zdradzić, że znacznie zmieniliśmy strukturę gry, będzie bardziej otwarta. Po raz pierwszy w historii serii zobaczycie rożne zakończenia." Czy jednak nie jest to czasem spacer z deszczu pod rynnę? Sandboksowy charakter gry również nie do końca przecież może spodobać się fanom. Dalsza wypowiedź Toriyamy przyniosła kolejne rewelacje. "Final Fantasy XIII-2 nie jest tak otwarte jak Red Dead Redemption, choć muszę się przyznać, że produkcja Rockstar była dla nas inspiracją. Na dodatkowe subquesty możecie teraz trafić wszędzie, a nie tylko w wyznaczonych do tego miejscach. Poza tym, w grze znajdziecie masę różnych chocobosów, którymi będziemy mogli jeździć, tak jak w Red Dead Redemption konno." Wygląda więc na to, że kontynuacja Final Fantasy XIII, będzie znacznie różniła się od pierwowzoru. Czas pokaże, czy zmiana ta wyjdzie grze na dobre. ppe.pl
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.