DaN3000 80 Opublikowano 10 marca 2012 Opublikowano 10 marca 2012 Nie, można go zdobyć tylko raz. Cytuj
tom0803 1 Opublikowano 11 marca 2012 Opublikowano 11 marca 2012 Dlaczego niewpadł trofik za paradox ending? Zrobiłem wszystkie 8. Może trzeba na 5 gwiazdek je zakończyć? Cytuj
Hyosuke 4 Opublikowano 11 marca 2012 Opublikowano 11 marca 2012 Dlaczego niewpadł trofik za paradox ending? Zrobiłem wszystkie 8. Może trzeba na 5 gwiazdek je zakończyć? Jeśli masz już 160 fragmentów, to musisz jeszcze raz przejść ostatnie walki, żeby zobaczyć ostatni ukryty paradox ending...pojawia się po napisach...dopeiro wtedy wpadnie trophy. Cytuj
tom0803 1 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 Czy mógłby ktoś wrzucić wszystkie trofiki z krótkim opisem co trzeba zrobić? Pewnie paru juz ma platyne:) Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 A mało już takich poradników jest w sieci? Cytuj
tom0803 1 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 No jest, ale po angielsku i niewszystko jest jasne, a translate tak tłumaczy że to jakaś chinszczyzna. Jeśli to problem to w takim razie przepraszam. Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 14 marca 2012 Opublikowano 14 marca 2012 Nabaat padła przy 3cim podejściu... dosyć trudna walka przez to, że trzeba wyczaić co takiego robią te jej sługusy, ale jak już wpadnie się na to co i jak w walce się dzieje to już tylko tank and spank Zwycięska walka zajęła mi 15 minut, dostałem jej kamień zaraz przy pierwszym killu Cytuj
Strife 228 Opublikowano 19 marca 2012 Opublikowano 19 marca 2012 Po zdobyciu platynki postanowiłem skrobnąć co mi w nowym Finalu odpowiada, a co powoduje zgrzyty. Plusy: -Świetna ścieżka dźwiękowa, -Kolekcjonowanie pokemonów, -Dynamiczniejsze starcia niż w XIII, -Masa sub-questów w porównaniu do poprzednika, -Złudzenie swobody, -Zgranie wypowiadanych kwesti z ruchami ust, cholernie dobrze im to wyszło w porównaniu do innych gier jRpg, -Fuzje pokemonów, można pokombinować, -Design niektórych lokacji to orgazm dla gałek ocznych, -Chocobosy:) Minusy: -Bronie=porażka, zmiana koloru oręża to jakaś kpina, tu zawalili maksymalnie, -Tylko dwie grywalne postacie, "absolutnie" niczym się nie różniące, -Króciutki wątek główny, -Pseudo sklep, to samo co w XIII, tylko Chocolina wygląda lepiej od save'a, -Brak wstawek z prawdziwego zdarzenia, które od czasu VII były wizytówką serii, -Serendipity, dno i kilo mułu z takimi mini grami, -Gorsza grafika niż w poprzedniku, -Niski poziom trudności, -Brak Japońskiego voice actingu, 1 Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 21 marca 2012 Opublikowano 21 marca 2012 http://www.famitsu.com/news/201203/22011543.html Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 21 marca 2012 Opublikowano 21 marca 2012 Daliby chociaż strój Mirandy.... a nie taki crap Cytuj
domel13 0 Opublikowano 29 marca 2012 Opublikowano 29 marca 2012 Witam Mam problem ponieważ nie mogę zamknąć wrót do academii 4XX ( brak możliwośći wyboru tej opcji) Ma ktoś może pomysł w czym jest problem? Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 30 marca 2012 Opublikowano 30 marca 2012 Gate Seal do AF4XX jest w Dying World AF700. Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Hah, widzieliście jaki bajer? :potter: Bohaterowie Final Fantasy XIII-2 ubierają się u Prady (galeria) Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 (edytowane) Może jakbyś wstawił o co chodzi, zamiast reklamy swojej strony, to może by się ktoś zainteresował. Featuring in the latest issue of Arena Homme+, your favourite characters from FINAL FANTASY XIII-2 dispose of their casual clothes in favour for something from the latest Prada 2012 Spring/Summer collection. Dressed to impress, Lightning, Noel, Snow, Sazh and Hope are aiming to look their best for the FINAL FANTASY's 25th Anniversary celebrations. https://member.eu.sq...mmer-collection Obejrzałem co się dzieje podczas DLC Sazha i brak mi słów na objawienie o Chocolinie. Edytowane 4 kwietnia 2012 przez Hela Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Szkoda, że pokrzywdzili Lightning... ona powinna dostać coś ala wymagająca pani prezes czy coś a nie jakieś "chłopskie ciuchy".... Cytuj
Killabien 555 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Yo, mam takie pytanie. Jestem dopiero po gate z walką z atlasem. Czy poziom trudności później wzrasta? Narazie to w zasadzie klikam tylko auto-battle i wszystko samo walczą. Muzyka momentami przypomina mi Sigma Harmonics, czuć że Hamauzu robił. Cytuj
Zurenai 2 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Nie powiedziałbym, gra jest generalnie bardzo łatwa, dużo łatwiejsza od trzynastki. Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Trudno będzie jak zaczniesz robić poboczne rzeczy.... i to kilka walk Wg poziomu trudności wg mnie od najtrudniejszej do najmniej... 1. Nabaat DLC 2. Ultros DLC 3. Story walka Serah 1 on 1 4. Walki w AS (tam gdzie pogodę się zmienia) reszta easy.... Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 8 kwietnia 2012 Opublikowano 8 kwietnia 2012 Po przejściu gry dostajemy jakieś bonusy, albo otwierają się jakieś lokacje/eventy? Bo jestem troche za slaby na ostatniego bossa, więc zająłbym się zbieraniem fragmentów itd, ale nie wiem czy wszystko jest dostępne przed przejściem gry. Cytuj
Strife 228 Opublikowano 8 kwietnia 2012 Opublikowano 8 kwietnia 2012 Tak z 95% jest dostępne przed końcem, ja jak dotarłem do ostatniego bossa to miałem ze 120 fragmentów, bo się dużo bawiłem w lokacjach, wiec pękł po ok 2 minutach. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 9 kwietnia 2012 Opublikowano 9 kwietnia 2012 (edytowane) ja jakiś czas temu skończyłem tą cześć. Ochłonąłem i po przemyśleniu napiszę, że o wiele bardziej podobała mi się zwykła XIII. W XIII-2 mamy ciut lepszy system walk i wielką swobodę i masę subquestów jak na jrpg ale cała reszta jest po prostu gorsza niż w poprzedniczce- poczynając od grafiki i designu lokacji,frameratu, fabuły i muzyki. Gameplayowo XIII-2>XIII ale cała reszta XIII>XIII-2 Edytowane 9 kwietnia 2012 przez Ficuś Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 9 kwietnia 2012 Opublikowano 9 kwietnia 2012 Grafika jest gorsza bo zmienili crystal tools, aby pasowały na x360 i ps3 Ale różnica jest bardzo minimalna, głównie widać to na teksturach lokacji jak się przyjrzymy oraz na postaciach jak są naprawdę bliskie rzuty kamerą. Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 9 kwietnia 2012 Opublikowano 9 kwietnia 2012 Powiedzcie mi, czy w wywiadach z twórcami były jakiegokolwiek przesłanki, jakoby XIII-3 była możliwa? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.