Skocz do zawartości

Inne serwisy dystrybucji cyfrowej (GOG, GMG, Origin i inne)


Mq

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak dla mnie kawal dobrej promocji, zwlaszcza, ze ostatnio mialem ochote na nadrobienie DMC, Residenta 6, a tutaj jeszcze specjalna edycja DMC 4, dodatkowe gry jeszcze dojda - pierwszy raz skusze sie chyba na fulla.

Opublikowano

Ktos mial kiedys problemy z kluczem z Kinguin ?

Jest szansa na zwrot pieniedzy, badz nowy klucz jezeli nie kupilem ubezpieczenia, czy moge juz szukac gierki na innym serwisie ?

Mialem aktywowany produkt i dzisiaj zostal zablokowany najprawdopodobniej przez duplikat, badz problemy z platnosciami.

Opublikowano

Mi kiedyś support odpowiedział, że starają się dbać o dobre imię marki i postarają się pomóc, pomimo braku kupna shielda.

U mnie akurat okazało się, że kod 239876543678765 nie jest na STEMA, a mam wpisać w sklepie ubi softu, o czym nigdzie nie było informacji. Tak, czy siak, support pomógł.

Opublikowano (edytowane)

W sumie ten shield to zwykle zamrozenie srodkow do premiery, a za weryfikacje sprzedajacych odpowiadaja oni.

Wyslalem zgloszenie, w razie czego moge jeszcze reklamowac tranzakcje przez PayPal.

Edytowane przez easye
Opublikowano

Ktos mial kiedys problemy z kluczem z Kinguin ?

Jest szansa na zwrot pieniedzy, badz nowy klucz jezeli nie kupilem ubezpieczenia, czy moge juz szukac gierki na innym serwisie ?

Mialem aktywowany produkt i dzisiaj zostal zablokowany najprawdopodobniej przez duplikat, badz problemy z platnosciami.

Ja mialem. Kupilem jakis bzdet za chyba 10 zl i klucz nie dzialal. Zalozylem spor (nie mialem wykupionego tego programu ochronnego), koles podeslal drugi ktory tez nie dzialal i oddal mi pieniadze za chwile. Moze farta mialem, ale poszlo to sprawnie

Opublikowano (edytowane)

Mozesz napisac do sprzedawcy tez bezposrednio.

W jaki sposob, bo nie moge tego znalezc ?

Przy zamowieniu, gdzie jest nazwa sprzedawcy (WorldKeys) mam tylko 'skontaktuj sie z nami' i przechodzi mi do zgloszenia.

Edytowane przez easye
Opublikowano

To juz zalezy od sprzedawcy, czasem dorzucaja informacje od siebie z jakims mailem albo maila, jak nie ma to tylko przez support. Jak napisal teddy, czasami jak sprzedawca jest popularny i ma 100% pozytywow nie bedzie z powodu gry robil problemow, nawet jak nie masz shielda.

 

Ja staram sie kupowac shield jak gierka jest w miare droga lub nowa, jak cos kosztuje od 5 do 30 zł to nie uzywam shielda.

Opublikowano

Gra kosztowala mnie troche ponad 100 zl. Nie widzialem nigdy sensu placeniu za ubezpieczenie, bo Pingwin sam jest odpowiedzialny za sprzedaz i weryfikacje produktow, dodatkowo zawsze place paypallem, gdzie tez przeciez mam 180 dni na reklamacje, jakbym dostal uszkodzony towar.

Opublikowano (edytowane)

30 min temu dostalem maila z przeprosinami i zwrot kasy, ktora oczywiscie zostawiaja w swoim portfelu.

A i tak to pewnie zaraz wydam, wiec niech bedzie.

Edytowane przez easye
Opublikowano

Gra kosztowala mnie troche ponad 100 zl. Nie widzialem nigdy sensu placeniu za ubezpieczenie, bo Pingwin sam jest odpowiedzialny za sprzedaz i weryfikacje produktow, dodatkowo zawsze place paypallem, gdzie tez przeciez mam 180 dni na reklamacje, jakbym dostal uszkodzony towar.

 

PayPal za cyfrowe rzeczy raczej rzadko jest skory do pomocy, chyba ze sie cos zmienilo.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...