Czoperrr 5 243 Opublikowano 10 maja 2016 Opublikowano 10 maja 2016 Nowe Humble Bundle, powtórka z rozrywki, gry z pierwszego tiera już mam. Szkoda, że całkiem niedawno kupiłem samego RE4 za 5 euro a dzisiaj jest w bundlu Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 10 maja 2016 Opublikowano 10 maja 2016 Jak dla mnie kawal dobrej promocji, zwlaszcza, ze ostatnio mialem ochote na nadrobienie DMC, Residenta 6, a tutaj jeszcze specjalna edycja DMC 4, dodatkowe gry jeszcze dojda - pierwszy raz skusze sie chyba na fulla. Cytuj
Bielik 748 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 http://www.nuuvem.com/bundle/bioshock-triple-packto chyba jest okazja? 32pln Cytuj
Bielik 748 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 Łeee Attention:Some products in your cart seem to be unavailable in your countryNuveem strasznie spadlo na psy, nie chce mi się kombinowac z vpn Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 Ktos mial kiedys problemy z kluczem z Kinguin ? Jest szansa na zwrot pieniedzy, badz nowy klucz jezeli nie kupilem ubezpieczenia, czy moge juz szukac gierki na innym serwisie ? Mialem aktywowany produkt i dzisiaj zostal zablokowany najprawdopodobniej przez duplikat, badz problemy z platnosciami. Cytuj
grzybiarz 10 317 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 Mi kiedyś support odpowiedział, że starają się dbać o dobre imię marki i postarają się pomóc, pomimo braku kupna shielda. U mnie akurat okazało się, że kod 239876543678765 nie jest na STEMA, a mam wpisać w sklepie ubi softu, o czym nigdzie nie było informacji. Tak, czy siak, support pomógł. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 (edytowane) W sumie ten shield to zwykle zamrozenie srodkow do premiery, a za weryfikacje sprzedajacych odpowiadaja oni. Wyslalem zgloszenie, w razie czego moge jeszcze reklamowac tranzakcje przez PayPal. Edytowane 12 maja 2016 przez easye Cytuj
Velius 5 786 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 Mozesz napisac do sprzedawcy tez bezposrednio. Cytuj
teddy 6 900 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 Ktos mial kiedys problemy z kluczem z Kinguin ? Jest szansa na zwrot pieniedzy, badz nowy klucz jezeli nie kupilem ubezpieczenia, czy moge juz szukac gierki na innym serwisie ? Mialem aktywowany produkt i dzisiaj zostal zablokowany najprawdopodobniej przez duplikat, badz problemy z platnosciami. Ja mialem. Kupilem jakis bzdet za chyba 10 zl i klucz nie dzialal. Zalozylem spor (nie mialem wykupionego tego programu ochronnego), koles podeslal drugi ktory tez nie dzialal i oddal mi pieniadze za chwile. Moze farta mialem, ale poszlo to sprawnie Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 (edytowane) Mozesz napisac do sprzedawcy tez bezposrednio.W jaki sposob, bo nie moge tego znalezc ? Przy zamowieniu, gdzie jest nazwa sprzedawcy (WorldKeys) mam tylko 'skontaktuj sie z nami' i przechodzi mi do zgloszenia. Edytowane 12 maja 2016 przez easye Cytuj
Velius 5 786 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 To juz zalezy od sprzedawcy, czasem dorzucaja informacje od siebie z jakims mailem albo maila, jak nie ma to tylko przez support. Jak napisal teddy, czasami jak sprzedawca jest popularny i ma 100% pozytywow nie bedzie z powodu gry robil problemow, nawet jak nie masz shielda. Ja staram sie kupowac shield jak gierka jest w miare droga lub nowa, jak cos kosztuje od 5 do 30 zł to nie uzywam shielda. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 13 maja 2016 Opublikowano 13 maja 2016 Gra kosztowala mnie troche ponad 100 zl. Nie widzialem nigdy sensu placeniu za ubezpieczenie, bo Pingwin sam jest odpowiedzialny za sprzedaz i weryfikacje produktow, dodatkowo zawsze place paypallem, gdzie tez przeciez mam 180 dni na reklamacje, jakbym dostal uszkodzony towar. Cytuj
grzybiarz 10 317 Opublikowano 13 maja 2016 Opublikowano 13 maja 2016 I co, jeszcze Ci nie odpisali? Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 13 maja 2016 Opublikowano 13 maja 2016 (edytowane) 30 min temu dostalem maila z przeprosinami i zwrot kasy, ktora oczywiscie zostawiaja w swoim portfelu. A i tak to pewnie zaraz wydam, wiec niech bedzie. Edytowane 13 maja 2016 przez easye Cytuj
Velius 5 786 Opublikowano 13 maja 2016 Opublikowano 13 maja 2016 Gra kosztowala mnie troche ponad 100 zl. Nie widzialem nigdy sensu placeniu za ubezpieczenie, bo Pingwin sam jest odpowiedzialny za sprzedaz i weryfikacje produktow, dodatkowo zawsze place paypallem, gdzie tez przeciez mam 180 dni na reklamacje, jakbym dostal uszkodzony towar. PayPal za cyfrowe rzeczy raczej rzadko jest skory do pomocy, chyba ze sie cos zmienilo. Cytuj
SpacierShark123 1 516 Opublikowano 13 maja 2016 Opublikowano 13 maja 2016 No ja miałem 25e na kinguin i użyłem do kupna DS3 ale nie miałem 2e na paypalu więc nie przeszło ale 25e z konta znikło napisałem ticket i czekam już 4 dzień... Support mają słabiutki. Cytuj
grzybiarz 10 317 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 A co to? Dema w przeglądarce? https://www.humblebundle.com/store/ftl-faster-than-light?linkID=&mcID=102:573633316f6e54cd51f271ca:ot:56e86a05733462ca89a69373:1&utm_source= Taka tam ciekawostka. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 King's Quest ch1 available for free on Steam Cytuj
Ryuk 1 505 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 +1$ Dead Island: Game of the Year Edition, Saints Row 2, Risen 2: Dark Waters Gold Edition, Risen, Sacred 3 Gold, BTA(na chwile obecna +3.16$) Dead Island Riptide, Killer is Dead - Nightmare Edition, Saints Row: The Third - The Full Package +13$ Saints Row IV, Risen 3 - Titan Lords https://www.humblebundle.com/deep-silver-bundle-2 Cytuj
Czoperrr 5 243 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 Ma ktoś problem z aktywacją Saints Row 3? Wszystkie inne pięknie działają. Cytuj
Bielik 748 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 Nie, wszystko ładnie sie aktywowało Cytuj
Czoperrr 5 243 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 Więc nie wiem w czym tkwi problem, sklep mam na Polskę. Cytuj
grzybiarz 10 317 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 To pisz do HB i wysyłaj screena, niech se tłumaczą. Support mają mozolny, ale dają radę. Cytuj
Czoperrr 5 243 Opublikowano 19 maja 2016 Opublikowano 19 maja 2016 Tego bundla kupował mi suteq także z HB się nie skontaktuję Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.