easye 3 389 Opublikowano 15 września 2011 Opublikowano 15 września 2011 Yep. Strzaly zaczely przypominac te z PES'a, tylko jeszcze do paska nie moge sie przyzwyczaic, bo za wolno sie laduje. Najlepsze jest to, ze grajac z zywym przeciwnikiem jest latwiej! Nie wiem, czy konsola ma az tak wysrubowany poziom, ale grajac z kumplem padalo wiecej bramek, robilismy wiecej bledow, przez co akcje byly ladniejsze. Nowa FIFA przypadla mi do gustu, jak jeszcze wyeliminuja drobne bledy z dema to w ogole bedzie miód ! Cytuj
Gość Orson Opublikowano 15 września 2011 Opublikowano 15 września 2011 ale nie padały wam jakies duże wyniki? Cytuj
Gość Opublikowano 15 września 2011 Opublikowano 15 września 2011 (edytowane) Obrona jest mocna(kompa, nie moja ), ale po jakichś 10 meczach zacząłem regularnie wygrywać właśnie po wejściach w pole karne. Przy dłuższym rozgrywaniu piłki obrońcy mają tendencje do zostawiania nie krytych skrzydłowych, zwłaszcza po przeciwnej stronie boiska i można spokojnie przerzucać piłkę. easye- a ja mam na odwrót, od kumpla dostałem srogie baty i nie mogłem za cholerę przejsc jego defensywy, a z kompem w obronie nie mam problemów i w ataku też nawet, nawet (tylko raz strzeliłem 3 bramki, ale zwykle wygrywam po 1/2;0/1); kolega gra za szybko do przodu, a konsola klepie rozgrywa, daje nam czas ustawić się (gram na najwyższym poziomie) Edytowane 15 września 2011 przez Gość Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 15 września 2011 Opublikowano 15 września 2011 Nie, srednio 1:1, 2:0, 2:1, w jednym mi wpadło 5 bramek, ale to był taki mecz, że równie dobrze mógł odłozyć pada Cytuj
nero2082 822 Opublikowano 15 września 2011 Opublikowano 15 września 2011 http://www.youtube.com/watch?v=xqyZk6hc3sw :ph34r: miałem coś podobnego, wbiegłem w Messiego a ten zrobił jakiś matrixowy helikopter 2 obroty w powietrzu, wyglądało to bez sensu, ten impact engine im jeszcze raczkuje skoro pierwszego dnia takie kapy odchodziły za to nowe triki są spoko, przemodelowali też Ronaldo chop i działa teraz wyrąbiście do łamania akcji Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 15 września 2011 Opublikowano 15 września 2011 Nie zapominaj, ze to pewnie wczesna wersja gry, a nie full. Ide o zaklad, ze duzo zostanie poprawione, zreszta co roku tak bylo, ze demo zawsze bylo slabsze od pelnej wersji. Cytuj
RudiAG 19 Opublikowano 15 września 2011 Opublikowano 15 września 2011 Sporo czyli co konkretnie? Co według Ciebie może zostać poprawione przez 2 tygodnie? Podejrzewam że gra raczej w drodze do tłoczni jedzie a twórcy grzeją sie na urlopach. Skończyli tytuł, obcieli tyle żeby sie nadawało na demo i puścili w eter, "fidbaków" to oni dopiero będą słuchać do patchy bądź zapiszą sobie co zrobić w 13stce. Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 15 września 2011 Opublikowano 15 września 2011 (edytowane) Demo jest takie samo jak na GamesCom, więc nie pier.dol. Mieli ponad miesiąc na poprawki. Edytowane 15 września 2011 przez qb3k Cytuj
RudiAG 19 Opublikowano 15 września 2011 Opublikowano 15 września 2011 Wrrrr, ale mi dogadałeś, miszcz ciętej riposty normalnie . A co mieli poprawiać wcześniej po GamesCom do którego się odwołujesz? Ile osób było wtedy w stanie w to demo zagrać? 1000, 5000, więcej? I ile czasu każdy chętny miał żeby wychwycić ewentualne niedociągnięcia? KTO miał im powiedzieć CO mają poprawić poza jakimiś ewidentnie bardzo widocznymi błędami? No chyba że każdy grający ten jeden-dwa meczyki dostawał jakiś formularz z sugestiami poprawek, wtedy zwracam honor jak najbardziej bo raczej ciężko mi wyobrazić sobie że producent sugeruje się opinią tylko kilkudziesięciu wydelegowanych pismaków. 1 1 Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 15 września 2011 Opublikowano 15 września 2011 Nie wiem na jakim świecie ty żyjesz, chłopie. U mnie, na planecie Ziemia, jest tak, że deweloper składa sobie kod przez kilkanaście/kilkadziesiąt miesięcy. Jeżeli chce wydać demo to bierze najbardziej dopieszczony kod w danym momencie i wycina interesujący go fragment. Demo idzie w świat, a dopóki projekt nie uzyska statusu gold (finalna wersja dla tłoczni), prace trwają nadal. Prace, czyli ciągłe poprawianie kodu, przez cały czas sprawdzanego przez zespół kilkunastu/kilkudziesięciu testerów. To właśnie ich zadaniem jest wyłapywanie glitchy takich jak w przypadku Impact Engine w FIFA 12. I zaprawdę powiadam ci, że opinia redaktorów i zwykłych graczy pod koniec produkcji już się w firmie nie liczy. Końcowe szlify to praca tylko i wyłącznie dla studia robiącego grę. Gamescom odbył się mniej więcej w połowie sierpnia, więc podejrzewam, że tamta wersja kodu jest gdzieś z przełomu lipca/sierpnia. Śmiem twierdzić, że od tej pory nie tylko Impact Engine został poprawiony przez kanadyjski oddział EA, który, bądź co bądź, potrafi zrobić całą grę w 12 miesięcy. 2 Cytuj
RudiAG 19 Opublikowano 15 września 2011 Opublikowano 15 września 2011 Jaki Ty mądry i elokwentny fiu fiu...prymus całej klasy chyba . Patrz a ja myślałem że producent bierze wersje sprzed 6 mieszków i rzucą ją ludowi na pożarcie, jak również że wersja gold to nic więcej niż złota płytka z logo do powieszenia przy lusterku wstecznym. Dobrze że są jednak mądrzy ludzie na tym świecie . A już tak zupełnie poważnie, nie mówie że nie możesz mieć racji, moim zdaniem jednak końcowe szlify o których wspominasz to co najwyzej poprawianie błędów graficznych w przerwach między jaraniem cigaretów. W 12 miesięcy całą grę, sportową może tak bo połowe przepiszą z wersji ubiegłorocznej. Mniejsza o to, odnośnie tych szlifów życze Ci racji, zaowocuje to lepszym produktem i da Ci +5 do morale jak widze . 2 Cytuj
Figaro 8 275 Opublikowano 15 września 2011 Opublikowano 15 września 2011 moim zdaniem jednak końcowe szlify o których wspominasz to co najwyzej poprawianie błędów graficznych w przerwach między jaraniem cigaretów. Hmm... Nie. Cytuj
Gość Orson Opublikowano 15 września 2011 Opublikowano 15 września 2011 ja sie nie boję, ze nic nie poprawią , ja sie boje ze coś pozmieniają :-) 1 Cytuj
Radovan 119 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 Ależ to wciąga. Granie na najwyższym poziomie w demie jest bardzo absorbujące Cały czas trzeba być skupionym zarówno w obronie jak i w ataku. Bardzo mi się podoba to, że fifka w nowej odsłonie poszła jeszcze krok dalej w kierunku symulacji niż typowej arkejdówki (typu PES). Cytuj
Reno 4 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 Sporo czyli co konkretnie? Co według Ciebie może zostać poprawione przez 2 tygodnie? Podejrzewam że gra raczej w drodze do tłoczni jedzie a twórcy grzeją sie na urlopach. Skończyli tytuł, obcieli tyle żeby sie nadawało na demo i puścili w eter, "fidbaków" to oni dopiero będą słuchać do patchy bądź zapiszą sobie co zrobić w 13stce. Człowieku,ogarnij się...Nie wiem czy pamiętasz ale już od edycji 09 zawsze jest taka sytuacja,że demo które wychodzi dwa tygodnie przed premierą różni się od wersji finalnej,która to zawsze jest w stosunku do tego dema bardziej doszlifowana...i to nie jest opinia kilku osób z forum,nawet w recenzjach Fify w PE jest o tym mowa. Cytuj
RudiAG 19 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 Chodzi Ci mniej więcej o takie poprawki jak Stadion 23 maja w Fifie 09, przypomnij mi ile czasu go szlifowali od premiery? O takie "szlify Ci chodzi? Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 (edytowane) Nie chodzi o wszystko. W demie Fify 09 non stop strzelalem bramki z dosrodkowania, zawodnik robil dziwny wslizg i zawsze prawie pila ladowala w siatce. W fullu strzelilem moze 4 takie bramki, a w gre gralem rok! Zreszta widze, ze i tak nie ma sensu Tobie tlumaczyc. Niemal wszystkie gry w wersjach demonstracyjnych odstaja od pelnych, deal with it! Edytowane 16 września 2011 przez easye Cytuj
Dobos 83 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 Poza FIFą World Cup faktycznie dema były nieco inne, demo 10 chyba było lepsze od finalnej wersji, 11 pamiętam było trudniejsze. Wyciekła lista wszystkich zawodników z FUT12 Najlepsi zawodnicy- Messi (94), Xavi (92), C.Ronaldo (92), Iniesta (91), Rooney (90), Robben (90), Vidic (89), Casillas (89). Z polaków najlepsi są- Szczęsny (79), Jeleń (79), Boruc (78), Błaszczykowski (77), Obraniak (77), Lewandowski (77), Fabiański (77). Cytuj
Gość Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 Po rozegraniu ok kilkunastu meczy wiem że nowa Fifka jest cholernie trudna! Za trudna. Tak trudno miałem w 11 tylko gdy konsoli włączał się oszukańczy cyborg mode. Pomijając nowy system obrony, ciężko odebrać piłkę bo konsola ciągle zmienia kierunek dryblingu! Miałem kilka sytuacji może że biegną prosto dłuższy okres, a tak to ciągły balans, kółeczka itp. Chcę żeby gra była wymagająca ale bez przesady, takich akcji jakie mi Dortmund odstawiał to w realu nie ma, bo aż tacy dobrzy nie są. Czułem się przytłoczony grą przeciwnika, wszędzie byli ustawieni jakoś gęsto, w przeciwieństwie do moich graczy. Wygrałem może z 4 mecze na 12-15 (w tym 2 po karnych) ale to dopiero po przejściu na asyste bo inaczej by sie za chu.ja nie dało. I to na poziomie średnim wszystko. Kolizji o dziwo miałem mało, te które były faktycznie wyglądały fajnie, ale miałem też sytuacje że był jakiś faul z dupy, pewnie spotkaliście się z tym samym. No ale takie są skutki wprowadzenia nowego silnika, wymaga to jeszcze kilku poprawek, które mam nadzieję będą w fullu/patchach. I tak pewnie wykonali sporo pracy żeby nie było dziwnych kontuzji co 3 faule. Ale mam nadzieję że wysłuchają graczy i doprowadzą impacta do możliwie najwyższego poziomu, żeby kwiatki jak tu wklejony z Ibrą i Mandandą się nie pojawiały. Ale gra się bardzo fajnie, widać że 12 jest lepsza od 11, tyle że trudniejsza. Momentami za dużo przycisków trzeba wciskać. Krycie z L2 lub krycie ze sprintem, pomoc kolegi z drużyny, odbiór, sporo tego, mam nadzieję że się przyzwyczaję. Cytuj
sushilabel 27 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 Granie z CPU to niezła mordęga. Ustawia się dobrze i ciężko bronić/atakować. Z żywym przeciwnikiem jest zdecydowanie łatwiej. Musze poza tym więcej pograć zmodyfikowanym ustawieniem (Alternatywne z opcją zamiany A na RB), wydaje mi się, że jest jakoś łatwiej dla mnie, częściej zdarza mi się wyłuskać piłkę w obronie. Cytuj
nero2082 822 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 (edytowane) (...) mam nadzieję że wysłuchają graczy (...) jakby słuchali graczy to TD byłoby wywalone z gry w pierwszym patchu aktualnie na oficjalnym forum fify jest zabawnie bo odkąd wyszło demo codziennie dochodzi z 20 tematów nt Tactical Defending i jak bardzo on ssie ludzie naprawdę są oporni na nowości i radykalne zmiany, niestety (stety) koniec z ADHD pressingiem, press X to win i dlatego takie oburzenie :] za to teraz może się zacząć granie na czas na maxa i granie 5-3-2/6-0-4 ale na szczęście na wszystko są sposoby BTW. sprawdźcie niespodziankę - wciśnijcie select/back jak nie macie piłki Edytowane 16 września 2011 przez black mamba Cytuj
adam16505 5 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 To w takim razie dobrze że nie słuchają ludzi. DT jest super. Cytuj
Gość Orson Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 (edytowane) panowie nie wiem czy ktoś już o tym pisał , w kazdym razie nie zauważyłem. otóż do łask powróciły wślizgi! Tak podstawowy element piłk ia nie istniał niemal w fifie 11 i 10 ! Bo robiliscie wslizgi grając z kims online? Bardzooooo ale to bardzo rzadko - przynajmniej ja tak miałem. Bo było to ryzykowne (kartki) a odbiór iksem był bardzo skuteczny wiec po co? a teraz? W złym momencie wcisniesz kwadrat (odbiór0 zawodnik wychodzi na czystą pozycje (szesnastka i obrzeza)- trzeba robic wslizg!!! a warto bo ten engine naprawdę jest kapitalny! Przenikanie jest bardzo rzadkie , wślizgi są liczone bardzo sprawnie, nie ma faulów z kkosmosu- co było nagminne w 11 (mowa o wslizgach tylko i wyłącznie) w ogóle to ten engine mnie rozwala. Nie sądziłem, ze bedzie aż tak dobry! Pamietajmy o jednym: konsole mają już 6 lat! To takie już trochę złomki, jestem zaszookowany że EA wycusneło z nich aż tyle- bo kolizje obiektów sa bardzo procosorożerne w liczniu! Uh, byle do 27...bo licze że już wtedy będzie w Polsce- gdzie wiadomo, ze sprzedają gry przed premierami (choc raz Polska rules;-) ;-) ____________________________________________________- jedyne co bym zmienił to bramkarze. Mają zbyt wiele z cyborgów. Nie sądziłem, ze to kiedykolwiek powiem ale...PES ma lepszych bramkarzy! O ironio , seria Konami przez lata miala problem z GK, teraz przewyzszaja tych z Fify. Chciałbym by w Fifie czasem bramkarz stanął- wiecie, nie ruszył w ogóle do piłki- gdy leci bomba z 10 metró na słupek, by był troche mniej przewidywalny, Cóz, mzoe to jeszcze zmienia. Edytowane 17 września 2011 przez Orson 1 Cytuj
adam16505 5 Opublikowano 17 września 2011 Opublikowano 17 września 2011 To też nie jest tak do końca jak piszesz. Wślizgi to może są dobre ale na mniejszym stopniu trudność albo z kiepskim przeciwnikiem. Bo np. na poziomie legendarnym ciężko jest się zbliżyć do przeciwnika i trafić tym wślizgiem, jak tylko się zbliżasz to albo robią kółeczko albo odrazu piłkę podają dalej wiec to nie jest taki skuteczny sposób. Owszem można próbować ale są lepsze sposoby. Ja np. Ciągle na nich naciskam aż w końcu albo źle podają (to rzadziej ) albo zapędzam ich w róg i wtedy albo się w nich wbijam albo z wyczuciem kółko wciskam. Ale to każdy musi znaleźć swój sposób. Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 17 września 2011 Opublikowano 17 września 2011 Ale przy pojedynkach z zywym przeciwnikiem w koncu spelniaja swoja role! Kiedys bym nie zaryzykowal wslizgu goniac napastnika, teraz jak najbardziej, bo przez nowy silnik w koncu wyglada to tak, jak powinno! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.