scuff 463 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 WEGETARIAŃSKI ZŁODZIEJ GIEREK Nie lubię motorków już od czasów elastomanii, nerwicy można dostać Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazuun 221 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Myślę gdzie, ale wydaje mi się, że tu pasuje: http://www.shiningrocksoftware.com/Stronghold w wersji indie. Wygląda ciekawie, a pomysły jak swobodne wybieranie rozmiaru pod pola uprawne, każe uważać, że koleś ma głowę na karku Cytuj Odnośnik do komentarza
FARMEROS 2 080 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 http://indierpgs.com/2012/10/new-release-middens/ Wlasnie sciagnelem, zaraz bede sprawdzal. Surrealistyczny joterpeg, to nie moze nie byc kozackie Cytuj Odnośnik do komentarza
Suavek 4 627 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza
Texz 670 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Meh, identyczna rozgrywka jak w Bastionie. Ja czekam na cuś takiego: http://www.giantbomb.com/videos/everything-in-gone-home-is-high-resolution-and-oh-/2300-7169/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 (edytowane) Niekoniecznie, tutaj jest filmik z gameplayem z PAX http://kotaku.com/bastions-writer-talks-about-their-next-game-transisto-458678698 . Widać jednak, że w rozgrywce jest jakiś fundamentalny nowy element, który pozwala jakby "spausować" grę i zaplanować następną akcje. Jakaś forma tur to ma być. edytka: tutaj jeszcze więcej Edytowane 25 Marca 2013 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza
Texz 670 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Bardziej urozmaicajacy rozgrywkę ficzer niż jakiś przełamujący schematy gejplej, ale ok. Gierka z samego powodu, że jest od twórców Bastiona jest u mnie na radarze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Suavek 4 627 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Osoby, które kupiły Indie Royale #2 (ten z Hard Reset) dostały klucz Steam na DLC Quest - bardziej popierdółka niż gra, ale nawet zabawna. Cytuj Odnośnik do komentarza
Suavek 4 627 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 (edytowane) Super Hexagon za 1$, wersja DRM-Free oraz klucz Steam - http://superhexagon.com/ 10,000 kluczy Steam do Fairy Solitaire za darmo - http://www.epicsolitaire.com/ EDIT: Super Hexagon kupujcie zdecydowanie... jeśli jesteście robotami lub koreańczykami ;p EDIT2: Jeszcze nigdy nie słyszałem tylu "Game Over" w przeciągu 10 sekund. Niemniej jednak coś jest w tej grze takiego, że wciąga, a gdy już się wpadnie w trans, to nawet coś tam wychodzi i sprawia frajdę. Za 1$ polecam, aczkolwiek to chyba wyszło też na androida, na którego może być lepszym wyborem. Edytowane 31 Marca 2013 przez Suavek Cytuj Odnośnik do komentarza
ogqozo 6 533 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Gierka znana bardziej z komórek. Działa srogo. W zasadzie bez przerwy się robi to samo, aż w końcu musisz osiągnąć perfekcję... powiedzmy, przetrwać te 60 sekund. Dla hardkorowców... Cytuj Odnośnik do komentarza
django 549 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Ostatnio próbowałem się przekonać i ciężko idzie. Najbardziej boli s(pipi)e sterowanie w porcie na OSX (nie działa pad od xboxa jakimś cudem) a i sama "pływalność" kursorka potrafi zirytować. Poza tym, wolałbym, żeby restarty były jeszcze szybsze. Niby trzeba tylko pacnąć spacje, ale juz sie troche wychodzi z rytmu. Narazie wytrwałem 29 sekund... Cytuj Odnośnik do komentarza
Suavek 4 627 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 W zasadzie bez przerwy się robi to samo, aż w końcu musisz osiągnąć perfekcję...Tak i nie - zależy do czego się odnosisz. Zasady gry są banalnie proste w założeniach, owszem, ale same poziomy nie są za każdym razem identycznie i nie da się zapamiętać i zautomatyzować całości, a co najwyżej poszczególne typy "przeszkód". Losowość, w pewnym sensie, a reszta to nadal zręczność i skupienie uwagi. Pograłem godzinkę niecałą, przeszedłem pierwszy poziom, drugi 40 sekund, trzeci może spróbuję jak zostanę robotem. Generalnie tak jak wspomniałem w pewien "trans" trzeba wejść i w pewnym momencie całość przychodzi naturalnie. Gram na klawiaturze i tylko czasami "płynność" strzałki daje o sobie znać. Muzyka ekstra. Cytuj Odnośnik do komentarza
ogqozo 6 533 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Wydaje mi się, że gra na padzie musi być łatwiejsza, niż na ekranie telefonu. Tak czy siak, to głównie walka ze stresem... same zadanie jest banalnie proste, masz te pasy, które wyznaczają szerokość przeszkód i ruchy, które trzeba wykonać, generalnie nie są jakieś hardkorowe. Ja zazwyczaj odpadam, bo po prostu to (pipi) się cały czas kręci i nie mogę się nagle połapać, czy lewo czy prawo. W tym sensie zaiste trzeba wejść w pewien trans i żyć tym kalejdoskopem, żeby w to grać normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Suavek 4 627 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 (edytowane) Hmm, prawdę mówiąc to najzabawniejsze w tej grze jest to, że mimo poziomu trudności sprawia ona frajdę i (przynajmniej mnie) w ogóle nie frustruje. Czasem w prostych platformówkach zaczynam kląć gdy jakiś skok mi się nie uda, albo zginę w jakiś tani sposób, niczym w Limbo. Tutaj zaś po prostu zaczynam od nowa i gram dalej. Nie irytuję się, a bawię. Udało mi się przejść Hexagon i Hexagoner, a w Hexagonest jakieś 30 sek wytrwać. Ten ostatni myślę jest jeszcze do przejścia dla niedzielnego gracza, aczkolwiek trochę szczęścia też potrzeba. Poziomów Hyper jednak już wałkować nie będę chyba, bo to nie tylko wymaga precyzji kursora, ale już rozpoznawania kierunku obrotu i poszczególnych typów zapadających się ścianek. Fajna gierka mimo tego. Wbrew pozorom wcale nie tylko dla "hardkorowców", o czym sam się przekonałem. Na PC jednak sugeruję grać w oknie. EDIT: 54 sekundy na Hardest i 55 na Hardester o_O Edytowane 2 Kwietnia 2013 przez Suavek Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Szprota Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Pewnie wiekszosc z was słyszała od takim indyku jak Sang Froid. Kupiłem na steamie i dostałem dostęp do bety. Naprawdę wciągajaca produkcja. Na razie to beta. Ciekawe co twórcy wprowadza w pełniku. Niemniej jendak polecam Cytuj Odnośnik do komentarza
Suavek 4 627 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Retro Bundle - http://groupees.com/retro/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 595 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 (edytowane) Hotline Miami za 15 zł na cdp.pl https://cdp.pl/gry/hotline-miami Edytowane 4 Kwietnia 2013 przez Shankor Cytuj Odnośnik do komentarza
rado 5 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) ‘INDIE’ MEANS NOTHING, AND IT’S EVERYONE’S FAULT http://indiestatik.com/2013/01/21/indie-means-nothing-and-its-everyones-fault/ Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez rado_PL Cytuj Odnośnik do komentarza
Suavek 4 627 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) Pochwalę się, a co! Byłem pierwszy do nabijania się z tej gry, że roboty i koreańczycy, a koniec końców śmiem twierdzić, że jest ona o wiele bardziej przystępna, łatwiejsza i szybsza do wyuczenia przez niedzielnego gracza niż wszelkie bijatyki, doty, starcrafty i temu podobne. Kluczem do sukcesu jest nawet nie tyle zręczność i skupienie, co odpowiednie sterowanie. Większość swych rekordów pobijałem na stacjonarce z klawiaturą o głębokich klawiszach, podczas gdy na laptopie strzałka się ślizgała. A podobno na ekranach dotykowych jest jeszcze gorzej. Samą grę ustawiłem, aby wyświetlana była w oknie, co by więcej ogarnąć wzrokowo. Reszta przychodzi sama naturalnie w miarę zabawy. Promocja trwa jeszcze dzień, więc warto za tego 1$ kupić. Ba, nawet za pełną kwotę warto, przełamując jakiekolwiek opory, że to "gra indie na dwa klawisze praktycznie bez grafiki". Istotne jest to, że sprawia radochę. Toż to chyba pierwsza gra, w której mile się bawiłem w poprawianie i bicie własnych rekordów, bez nadmiernej frustracji. Wręcz przeciwnie. PS. screenshot to raptem ukończony trzeci poziom, podczas gdy każdy ma jeszcze wersje hyper. Ale nawet na Hyper Hexagonest przy pierwszym podejściu nabiłem 20 sekund, a na Hyper Hexagon mam obecnie 55 sekund. Tak więc da się! Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez Suavek Cytuj Odnośnik do komentarza
ogqozo 6 533 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) No właśnie tak podejrzewałem, że na padzie (albo nawet klawiaturze...) i większym ekranie gra jednak musi być łatwiejsza. Ogólnie granie na ekranie smartfona uważam za żart i Super Hexagon jest jedną z najlepszych gierek w tym względzie (sterowanie proste, łatwe, gra widoczna i krótkie sesje), ale i tak nie jest to zbyt wygodne. Ale czy to lepiej dla gry? Wydaje mi się ewidentnie na urządzenie doręczne. Na PC to można obadać VVVVVV... W ogóle skoro jesteśmy w dziale PC, to nie wiem czy ktoś pisał, ale niedługo wyjdzie Fez na blachy. Gra była najwyżej w moim top 10 roku zeszłego... przynajmniej spośród tych gier, które już nie były indie gierkami na pecety. Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez ogqozo Cytuj Odnośnik do komentarza
Paliodor 1 761 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Kupiłem w końcu Hotline Miami i co tu napisać. Genialna gra, gameplay może i prosty ale jakże wciągający, retro grafika i muzyka w połączeniu z przelewaną na prawo i lewo krwią tworzą nietuzinkowy miks.Jak będzie przecena to trzeba będzie i OST sobie kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza
Suavek 4 627 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 A czy da się wyłączyć lub ograniczyć ten efekt zakręconej kamery? Bo prawdę mówiąc już od samego oglądania filmów z HM robiło mi się od tego niedobrze, a co tu dopiero przy samej rozgrywce. I właściwie jest to jedyny powód, dla którego gry nie ruszam. Cytuj Odnośnik do komentarza
django 549 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Jakiej zakreconej kamery? Jedyny moment w ktorym pamietam, ze kamera swirowala jest moment w szpitalu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hela 1 962 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Nie ma tam czegoś takiego podczas grania, co najwyżej w scenkach paru. Cytuj Odnośnik do komentarza
Suavek 4 627 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 No jak to inaczej nazwać? Że efekt jak po zażyciu odpowiedniej ilości środków odurzających? ;p Nie jest to sztywny rzut z góry, a postać nie jest ciągle w centrum ekranu, lecz wszystko przy poruszaniu się lekko przekręca na boki i przemieszcza, co w połączeniu ze specyficzną oczojebną kolorystyką i ciągłymi błyskami i migotaniem ekranu przyprawia - przynajmniej mnie - o lekkie mdłości. Rozumiem, że to poniekąd istotna część stylu gry, ale niestety tak jak niski FOV w FPSach jest to element, przez który sceptycznie podchodzę do zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.