ogqozo 6 594 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 (edytowane) Napisałem w trzeciej osobie bo pisałem do Sławka, nie do ciebie, proste. Nie wiem co pisać osobie, która jest zamknięta w swoich aksjomatach na dany temat. Oczywiście każdy jakieś ma, tylko co tu niby jej pisać. Jakbyś podał, która gra przykładowo jest innowacyjna to można by coś porównywać czy coś, ale tak to nie ma o czym. Dla mnie Fez jest szalenie odkrywczy, mimo że w jakimś sensie ma elementy, które "już były", na podobnej zasadzie jak film może być szalenie odkrywczy, mimo że kamera, oświetlenie i cięcie montażowe już dawno były w innych filmach. Zostaje jednak ich kombinacja, użycie, znaczenie, estetyczne doznania i tak dalej, i tak dalej... de facto to, o co wielu osobom chodzi w sztuce - o przekaz do ludzkiej jaźni, a nie patenty technologiczne. Oczywiście każdy ma swój gust, tylko że jak go nie opisuje to nie wiem, co tu odpisywać. Edytowane 18 września 2013 przez ogqozo Cytuj
django 549 Opublikowano 18 września 2013 Opublikowano 18 września 2013 Mógłbyś wypisać odrazu szalenie odkrywcze elementy Feza, albo przykłady wykorzystania kombinacji znanych elementów? Czy rozmowa o gustach nagle Ciebie nie dotyczy? Tak z głowy podam, chociaż ze sceną indie niewiele ma to wspólnego - Dark Souls. Idealne wykorzystanie dobrze znanych schematów hack'n'slashowych uzupełnione prawie-bijatykowym tajmingiem technik parry i zarządzaniem staminą. Niby zwykłe ciachanie a wzięte na zupełnie nowy poziom. Do tego fantastyczna ilość opcji jakie gracz może wykorzystać (prawie) w każdej chwili. To wszystko podlane idealnie zaprezentowaną "ambientową" fabułą i ubrane w szaty dobrze znanego fantasy z dizajnem miejscówek na najwyższym poziomie sprawiającym, że praktycznie każda zapisze się w pamięci gracza. No i świetny pomysł z systemem ognisk który łamie dysonans pojawiający się podczas śmierci postaci sterowanej przez gracza. Szalenie trudna rzecz do wykonania tutaj absolutnie naturalnie wpleciona w jestestwo gry. Wiesz już wszystko o moim guście czy mam jeszcze coś wypisać, abyśmy mogli się porozumieć? Cytuj
ogqozo 6 594 Opublikowano 19 września 2013 Opublikowano 19 września 2013 (edytowane) Jeśli nie widzisz chociaż trochę czegoś zabawnego w krytykowaniu takiego Feza, bo "nie ma nic czego by już nie było", za przykład innowacyjności stawiając Dark Souls bo "niby zwykłe ciachanie, a wzięte na zupełnie nowy poziom", "szaty dobrze znanego fantasy z dizajenm miejscówek na najwyższym poziomie" itp., no to nie wiem. To są bowiem pochlebne zdania, za to nie rozumiem, co mają wspólnego z rzeczami, których by nigdy wcześniej w historii grania nie było. Edytowane 19 września 2013 przez ogqozo Cytuj
django 549 Opublikowano 19 września 2013 Opublikowano 19 września 2013 Haha a ty sie dalej uczepiles tej innowacyjnosci. Przykro, ze fakt iz krytykuje twoja ulubiona gierke kompletnie przeslania Ci co proboje powiedziec (i jak odpieram zarzuty o rzekomym parciu na innowacyjnosc) w tej rozmowie. No nic, siedz sobie dalej na swoim akademickim tronie i pomiataj takimi plebejskimi (pipi)żercami ktorzy nie kumaja sztuki tak dobrze jak ty. Zabawny z Ciebie chlop. Wyjasnienia fantastycznosci Feza sie oczywiscie nie doczekalem bo przeciez nie o to chodzi gdy z kims rozmawiasz, prawda? Tezy jakobm sie klocil o to, ze Fez jest strasznie oklepany nadal nie udowodniles uczepiles sie strasznie. Cieszylbym sie gdybys odstawil jakiekolwiek tezy i przeswiadczenia masz na moj temat, ale to sie chyba nie stanie. Dla mnie koniec tematu. Jak ktos nie chce rozmawiac to bardzo mi przykro. Cytuj
bartiz 1 623 Opublikowano 19 września 2013 Opublikowano 19 września 2013 co do tego HIB9 to kurde, dla mnie bardzo fajna paczka. za 15zł mam gry, w które chciałem zagrać a na Xboxie wydałbym na nie wchuj więcej. fajny ten PC gaming. Cytuj
ogqozo 6 594 Opublikowano 19 września 2013 Opublikowano 19 września 2013 Haha a ty sie dalej uczepiles tej innowacyjnosci. Przykro, ze fakt iz krytykuje twoja ulubiona gierke kompletnie przeslania Ci co proboje powiedziec (i jak odpieram zarzuty o rzekomym parciu na innowacyjnosc) w tej rozmowie. Lol. Świetna gadka. - Co jest takiego wspaniałego w Fezie? - Nic, czego by nie było wcześniej. - Okej, w takim razie w jakiej grze przykładowo są rzeczy, których by nie było? - Dark Souls, niby zwykłe ciachanie ale nowy poziom. - Czyli nie ma tam tych rzeczy? - SIĘ UCZEPIŁEŚ! No uczepiłem się tego, o co się pytałem, okropne. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 19 września 2013 Opublikowano 19 września 2013 co do tego HIB9 to kurde, dla mnie bardzo fajna paczka. za 15zł mam gry, w które chciałem zagrać a na Xboxie wydałbym na nie wchuj więcej. fajny ten PC gaming. Nom, jeśli ktoś nie ma wcześniejszych HIB, to ta paczka jest fenomenalna. Na dodatek mnóstwo tych gierek ma normalnie obsługę pada od X360, więc jedyna różnica to więcej FPS i 1080p . Cytuj
django 549 Opublikowano 19 września 2013 Opublikowano 19 września 2013 Haha a ty sie dalej uczepiles tej innowacyjnosci. Przykro, ze fakt iz krytykuje twoja ulubiona gierke kompletnie przeslania Ci co proboje powiedziec (i jak odpieram zarzuty o rzekomym parciu na innowacyjnosc) w tej rozmowie. Lol. Świetna gadka. - Co jest takiego wspaniałego w Fezie? - Nic, czego by nie było wcześniej. - Okej, w takim razie w jakiej grze przykładowo są rzeczy, których by nie było? - Dark Souls, niby zwykłe ciachanie ale nowy poziom. - Czyli nie ma tam tych rzeczy? - SIĘ UCZEPIŁEŚ! No uczepiłem się tego, o co się pytałem, okropne. Eee teraz bedziesz splycal cala rozmowe zeby wyszlo na twoje? Troche nisko. Glownym punktem sprzedajacym Feza jest patent ze zmiana wymiarow ktory niestety zaimplementowany jest gorzej od tego z innych produkcji. W ten sposob jest to "nic czego nie byloby wczesniej" ktore tak uwielbiasz przytaczac. Jezeli pozycja zdobywa 9 i 10 byloby niezle gdyby nie zadowalala sie status quo. Az dziwne, ze tyle razy musze sie tlumaczyc dla takiego inteligentnego czlowieka. Myslalby ktos, ze raz napisac, ze interesuje mnie progres wystarczy. Widocznie lepiej ubzdurac sobie, ze przeciwnik jest idiota i chce zeby kazda pozycja rewolucjonizowala branze. Tak pewnie jest latwiej, rzeczywiscie. Cytuj
hay 17 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 http://store.steampowered.com/app/207140/ Nowy król multiplejera Cytuj
pink 2 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 http://store.steampowered.com/app/207140/ Nowy król multiplejera Z 10zł może bym za to dała, ale 40zł to ta gra nie jest warta na pewno Cytuj
Rayos 3 202 Opublikowano 3 października 2013 Opublikowano 3 października 2013 humble weekly bundle, w tym Darksiders 2 za 6$ Cytuj
Shen 9 736 Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 udało się kase zebrać, jaram się 1 Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 16 października 2013 Opublikowano 16 października 2013 Rogue Legacy dostało update, w którym dodano wsparcie dla Maca i Linuksa. Bardzo miło. Cytuj
Suavek 4 875 Opublikowano 17 października 2013 Opublikowano 17 października 2013 Spacebase DF-9 od DoubleFine trafiło do Steam Early Access - http://store.steampowered.com/app/246090/?snr=1_7_15__13 Troszkę drogie, ale zapowiada się miodnie. Właśnie czegoś takiego oczekiwałem głosując na ten tytuł w tym ich głosowaniu na prototypy gier. Mam nadzieję, że uda im się to ukończyć... Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 6 listopada 2013 Opublikowano 6 listopada 2013 (edytowane) Do piątku jest ostatnia szansa aby kupić Project Zomboid za 6 Euro. Co prawda trzeba to zrobić przez serwis Desura.com (jest tam PayPal, więc nie ma się czego obawiać), ale za to dostaje się także kod na steam'a. W piątek gra ląduje na steamie (w programie Early Access) i cena wzrasta o 100%. Jeśli ktoś nie wie co to jest PZ, to odsyłam do: oficjalnej strony , steam/greenlight . Edytowane 6 listopada 2013 przez MBeniek Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 11 listopada 2013 Opublikowano 11 listopada 2013 Nowy trailer z The Forest: Mogłoby to już wyjść bo zapowiada się naprawdę świetnie. 2 Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 11 listopada 2013 Opublikowano 11 listopada 2013 (edytowane) Również czekam, obawiam się tylko tragicznej optymalizacji. Oby starcia z kanibalami to była ostateczność i naprawdę trzeba starać się unikać konfrontacji. Edytowane 11 listopada 2013 przez Sibian Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 11 listopada 2013 Opublikowano 11 listopada 2013 Tu się muszę zgodzić, w przypadku gier indie w dość zaawansowanej oprawie 3d mam zawsze obawy o optymalizację. Choć mam nadzieję, że obejdzie się bez przykrych niespodzianek. Cytuj
Shankor 1 652 Opublikowano 11 listopada 2013 Opublikowano 11 listopada 2013 (edytowane) FTL: Advanced Edition! Trochę nowości za darmochę i wersja na iPada. http://vimeo.com/79104930 We’ve been working hard over the summer and are excited to finally officially announce a free expansion, FTL: Advanced Edition! FTL: AE is a huge content addition that includes new weapons, drones, augments, systems, enemies, and more. Here are some details on just a few of the additions visible in the trailer: Mind Control System: Temporarily turn enemies into allies. Force a boarder to repair the damage they just did, or have the enemy pilot sabotage their own helm. Hacking System: Lockdown and disrupt enemy systems. Unique effects for each system, ranging from forcing a teleporter remove boarders to making the medbay damage instead of heal. New Sector and Events: Our writer Tom Jubert has returned along with special guest writer Chris Avellone (of Planescape fame), who managed to find some time for us between his work on Project Eternity and Wasteland 2. They’ve been helping us add a new sector and scatter new events throughout the rest of the game. New Weapons and Effects: Many new weapons that take advantage of new mechanics: overcharging to increase the number of volleys, stun effects to freeze crew, and area effect targeting, to name a few. And more systems, drones, augments, enemy ships, enemy layouts, and hostile environments. All of which we’ll be sure to talk about more in the coming weeks! In addition to new content, we’ve continued to polish FTL and add some of the most requested small features. As a few examples: you’ll be able to save your crew positions and send them back to battle-stations, save and quit during combat, and find more items for purchase in stores. For the purists out there, FTL vanilla will still be available. All of the new content can be disabled from within the hangar before starting a new game. We plan to simultaneously make the iPad version available for purchase and update the existing PC game early 2014! Edytowane 11 listopada 2013 przez Shankor 1 Cytuj
Suavek 4 875 Opublikowano 11 listopada 2013 Opublikowano 11 listopada 2013 Fajne wieści, ale prawdę mówiąc o wiele bardziej bym się ucieszył gdyby ogłosili jakiś tryb "RPG" lub inną opcję swobodnej eksploracji, bez presji ścigającej nas flotylli. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 20 listopada 2013 Opublikowano 20 listopada 2013 Volgarr the Viking Sześcioprzyciskowy (d-pad, atak, skok) beat-em up w stylu Golden Axe z bardzo wysokim poziomem trudności i zaje.bistym feelingiem walki. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 5 grudnia 2013 Opublikowano 5 grudnia 2013 Szykuje się całkiem fajna gierka sci-fi w mocno oldschoolowym klimacie: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=193386952 Cytuj
Shankor 1 652 Opublikowano 20 grudnia 2013 Opublikowano 20 grudnia 2013 (edytowane) Nowe wiadomości dotyczące rozszerzenia do FTL! NEW ALIEN RACE The LaniusHello everyone. As the new year approaches and with it the impending FTL: Advanced Edition release, we wanted to announce some of the other features in the free update. The Lanius have rarely been seen in Federation Space, and no official diplomatic contact has ever been recorded. One widely held theory blames the Lanius for why there is so little evidence of ancient civilizations; the Lanius simply absorbed them. BACKGROUNDThe Lanius are scavengers – metallic lifeforms that rely on the absorption of minerals to sustain themselves. Their society ebbs and flows in hibernation cycles; they may lie dormant for many years, even while hurtling through space. As soon as they become aware of significant metal deposits they reawaken. Usually this occurs in the dying stages of a galactic civilization or in the wake of intergalactic war. Reports of reawakened Lanius have appeared in many of the war-torn and abandoned sectors of Federation Space. Their arrival has created panic as they indiscriminately seek our sources of metal – although more diplomatic individuals have suggested that they can be reasoned with.GAMEPLAYIndividuals of the Lanius race do not require life support to live – they can survive in deep space unaided. In fact, their unique composition reacts strongly to artificial environments causing them to drain the oxygen within any compartment they inhabit. This is no doubt one reason they have had difficulty with diplomatic relations. Additional FeaturesOther than new alien race, here are some more previously unannounced features: Lanius Ship: New player ship with its own achievements and alternate layout. Type C Ship Layouts: 8 of the original ships will have a third layout that capitalizes on the new content. With the Lanius ship, that makes for a total of ten new starting ship designs. Backup Battery Subsystem: Subsystem that can provide temporary reactor power in a pinch. New Drones: Expanded drone options includes: the Shield Drone that generates a green super shield for your ship, the Anti-Combat Drone that shoots down enemy combat drones, and the Ion Intruder that blasts into the enemy ship and randomly ionizes systems while stunning and distracting crew. Gameplay Refinements: Doors and Sensors can be manned to increase effectiveness; you can now rename crew mid-game; each race has a small variety of colors which allows for easier visual recognition; And more to come: We’re still balancing and polishing the features that are being added. Be sure to keep an eye out for additional content announcements!FTL: ADVANCED EDITION RECAP:It will contain a ton of new content and improvements: although the larger additions can be disabled if you prefer FTL “vanilla.” This large update is free for those who already own the game on Windows, Mac, or Linux. FTL is also coming to iPad; it will be the full version of the game including the new “Advanced Edition” content. FTL on iPad will have to be purchased separately from the PC version. An exact date for release has not been decided but we are aiming for early 2014. Obrazki nowego statku i rasy na stronie: http://www.ftlgame.com/?p=621 (mają jakiś dziki format i forum nie obsługuje) Edytowane 20 grudnia 2013 przez Shankor Cytuj
ogqozo 6 594 Opublikowano 20 grudnia 2013 Opublikowano 20 grudnia 2013 Volgarr the Viking Sześcioprzyciskowy (d-pad, atak, skok) beat-em up w stylu Golden Axe z bardzo wysokim poziomem trudności i zaje.bistym feelingiem walki. Poszukałem recenzji, znalazłem jedną na Destructoidzie, autor porównuje poziom trudności do Rastana. Aha. Cytuj
DarealRadexHEJOO 2 184 Opublikowano 20 grudnia 2013 Opublikowano 20 grudnia 2013 Electronic Super Joy Grał ktoś w to? Jaka ekspertyza? Muzyczka jest świetna i można zabić papieża . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.