Skocz do zawartości

Niusy


Gość Grzegosz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Izera wciąż żyje :). I chyba ma się lepiej niż kiedykolwiek wcześniej:

 

https://www.google.pl/amp/s/www.money.pl/gospodarka/izera-bedzie-polsko-chinska-ujawniono-partnera-przy-produkcji-elektrycznego-auta-6834916578781856a.html%3famp=1

 

Ależ musi być wkurw w Niemczech: najpierw tuż pod nosem rośnie im Koreanski konkurent na czołgi/hałbice, tak teraz Chińczycy być może wejdą ze swoją platformą :obama:

Edytowane przez Shago
Opublikowano

Ja osobiście średnio wierzę, że ten projekt powstanie. Sam w sobie nie jest zły, ale nie w tej dekadzie, nie przy takim stanie energetyki. Zróbmy najpierw te elektrownie atomowe, a potem myślmy o własnym elektryku. Obecnie też uważam, że to będą przepalone pieniądze. O wiele bardziej wierzę i kibicuję CPK + KDP i na to bym wydawał środki, do elektryka wrócił za 10 lat, kiedy będzie się klarował stan naszej energetyki i dyrektywy unijne o zakazie sprzedaży spalinowek w 2035.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
16 godzin temu, krupek napisał:

 ale zdecydowanie za drogo za auto-ciekawostkę.

Auto słynące z jakiś kosmicznych przebiegów na taksówkach, palące jakieś śmieszne ilości paliwa i bardzopraktyczne  ergonomiczne ciekawostką?

Tyle,że brzydkie w każdej generacji i obawiam się ,że nawet ta zaprezentowana w zwykłej wersji, na zwykłych kołach raczej już tak podobać się nie będzie.

Opublikowano

Nowa generacja wygląda atrakcyjnie i będzie dość mocna, a przy okazji niestety tym razem mniej praktyczna. Teraz na taksówki bardziej nadają się corolle kombi z 1.8. 
 

Mnie się podoba, w końcu fajny Prius. 

Opublikowano (edytowane)

No słaba to jest moim zdaniem decyzja, z punktu widzenia potencjalnego klienta, że kolejna generacja auta, które jest ikoną tych zwykłych hybryd, nie będzie już dostępna jako zwykła hybryda... Może nie chcieli, żeby Prius kanibalizował Corollę? Chociaż skoro na innych rynkach jest dostępny chyba równolegle... Szkoda, bo pewnie w zwykłej wersji ceny by startowały gdzieś bliżej 140k i jeszcze może miałoby to jakiś sens. 

Edytowane przez LeifErikson
Opublikowano
19 godzin temu, AdiCarrion napisał:

Auto słynące z jakiś kosmicznych przebiegów na taksówkach, palące jakieś śmieszne ilości paliwa i bardzopraktyczne  ergonomiczne ciekawostką?

Tyle,że brzydkie w każdej generacji i obawiam się ,że nawet ta zaprezentowana w zwykłej wersji, na zwykłych kołach raczej już tak podobać się nie będzie.

Piszesz o poprzednich generacjach, które kosztowały stosunkowo normalne pieniądze. Teraz cena wzrosła, zobaczymy, czy jakość i praktyczność też pójdzie w górę.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
4 godziny temu, balon napisał:

No ale przecież dilerzy znajda sposób aby sprzedać z normalnym silnikiem… :)

Porównałeś sytuację wątpliwego zakazu UE do samodzielnej decyzji koncernu? :)

Opublikowano
53 minuty temu, AdiCarrion napisał:

Porównałeś sytuację wątpliwego zakazu UE do samodzielnej decyzji koncernu? :)

Hmmm ciekawe skąd taka (wątpliwa)  decyzja koncernu? :philosoraptor:

Opublikowano
1 minutę temu, balon napisał:

Hmmm ciekawe skąd taka (wątpliwa)  decyzja koncernu? 

Ale przecież  oni skończą produkcje tych modeli o wiele lat wcześniej niż (nie)wejdzie ten zakaz.

.Może po prostu widzą zmieniający się trend na rynku i nie chcą się obudzić, kiedy będzie za póżno?

Opublikowano

Yhy jasne,  widmo bana na spalinówki na największym rynku na auta VAG nie ma wpływu na te decyzje. 

Okey ale przecież i tak nie ma tematu, ważne że sprytny diler i tak sprzeda spalinowego golfa po 2035…

Opublikowano
16 minut temu, balon napisał:



Okey ale przecież i tak nie ma tematu, ważne że sprytny diler i tak sprzeda spalinowego golfa po 2035…

Nawet gdyby był produkowany to i tak po 2035 sprzedałby go legalnie bez żadnego kombinowania.

Widzę,że tu już jest sipna dla zasady.

Opublikowano

Ford zaczął to robić zanim UE zaczęła mówić o banie na zwykłe silniki spalinowe. Decyzje dziwne, bo przecież dopuszczone będą silniki na biopaliwa. Może jak VAG nie będzie mógł gazować małp w testach spalinowych to woli od razu odpuścić i pójść w elektrykę :kekw:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...