Skocz do zawartości

Niusy


Gość Grzegosz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

3 godziny temu, MaZZeo napisał:

Nowy Leon i Formentor

Nie wiem jak wyglądają liczby, ale wg mnie Formentor to jest jakiś hit sprzedażowy. Strzał w dziesiątkę Volkswagena. Nie ma dnia żebym nie widział jakiegoś egzemplarza, a podejrzewam że nie jest to tani samochód. Druga sprawa po cenie to taka, że przecież to jest nowy model w gamie Seata. Nie jest kilka dekad na rynku (jak np. Golf GTI). Mnóstwo tego jeździ - przynajmniej po Warszawie. 

Odnośnik do komentarza

Najmodniejszy aktualnie typ samochodu, ciekawy design, niezłe prowadzenie i rozsądne ceny, to trudno się dziwić. 
 

Do tego mam wrażenie, że dla wielu klientów VAG to VAG i czy finalnie jeżdżą VW, tańszym modelem Audi czy Cuprą nie ma znaczenia. Przynajmniej takie podejście mam ja albo mój szef, który też wziął ten model. 

Odnośnik do komentarza
41 minut temu, HenrykIggO napisał:

Nie wiem jak wyglądają liczby, ale wg mnie Formentor to jest jakiś hit sprzedażowy. Strzał w dziesiątkę Volkswagena. Nie ma dnia żebym nie widział jakiegoś egzemplarza, a podejrzewam że nie jest to tani samochód. Druga sprawa po cenie to taka, że przecież to jest nowy model w gamie Seata. Nie jest kilka dekad na rynku (jak np. Golf GTI). Mnóstwo tego jeździ - przynajmniej po Warszawie. 

 

Formentor sprzedaje się u nas lepiej niż wszystkie Seaty razem wzięte. Których już za wiele nie zostało, ale to inna sprawa. ;) Jakbym chciał wydać kolo 150k na auto, to sam bym brał, choć znajomy był w takim położeniu i dopłacił do Q3, ponoć ma zauważalnie lepsze materiały w kabinie. :dunno:

Odnośnik do komentarza

Tym razem wrzucam news o evencie (nie o konkretnym wozie), ale myślę że warto! Bo już dziś zaczynają się cykliczne spotkania Youngtimer Warsaw. W zeszłym roku rozpoczęcie przerosło wszelkie oczekiwania, frekwencją oraz projektami (była na przykład cała ekipa RWB z samym Akirą Nakai). Zakładam że w tym roku nie będzie gorzej. Pierwsze spotkanie zawsze jest najgrubsze. 

18:00 na błoniach Narodowego. Jeśli ktoś ma w miarę blisko to nie ma się co zastanawiać. Łatwy dojazd, dużo parkingów. Dla dzieciaków też sporo atrakcji.

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
31 minut temu, Mustang napisał(a):

Po generalnej podjarce stalowymi kołami Defendera (np. Doug DeMuro rozważał wybór słabszego silnika tylko dla nich) Fiat wymyślił ich powrót w tańszym modelu i szczerze moim zdaniem to ciekawy, świeży look jeśli samochód jest neoretro i chce nawiązać do przeszłości. 
image.thumb.png.4fbc312301449a0882883dfa7600404d.png

W materiałach prasowych wyglądał jak konkretny sztos a tutaj jest taki....no Panda z innymi światłami.

Odnośnik do komentarza

Fajny materiał na kanale Hagerty jest, polecam. Wnętrze mega, silnik mega, jak sami mówią mogli zrobić auto o mocy 2500 koni, zaatakować 500 kmh, ale czasy wyścigu na vmax już minęły. Klienci Bugatti oczekują czegoś wyjątkowego, ale nie prędkości. Z tego co gdzieś czytałem tylko kilka z Chironów faktycznie osiągnęło gdzieś na świecie prędkość maksymalną. No i wiele mówi fakt, że wszystkie planowane 250 sztuk jest już sprzedane.

 

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli serio rozważasz elektryka, to po pierwsze obejrzyj alternatywy, a po drugie dobrze przemyśl i przekalkuluj tę Teslę. Poczytaj szczególnie o kosztach napraw, sprawdź ile wyjdzie ubezpieczenie i bardzo uważnie przestudiuj kwestię utraty wartości. Ja nie mówię, że Tesla jest be, po prostu wszystkie te kwestie są dużo mniej oczywiste niż przy zakupie spalinowego golfa.

Odnośnik do komentarza

Ubezpieczenie to już wiem, tak samo koszta ładowania (dowiadywałem się o możliwość zamontowania własnego licznika w garażu podziemnym i do tego wallbaxa - tak, mam taką możliwość. Do tego u rodziców mogę bezproblemu w domu rodzinnym zamontować wallbaxa). Serwisowanie jest drogie, ale odliczyć trzeba co roczny przegląd i wymianę oleju itp. 

 

Utrata wartości? Tutaj jest porażka na całej linii, bo te auta bardzo mocno tracą, to fakt z którym ciężko jakoś polemizować. Niestety, tutaj też wchodzi w grę "serce" i chęć czerpania frajdy z jazdy, co bierze górę nad rozsądkiem. Bo rozsądek jest zdecydowanie po stronie Golfa.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...