gtfan 3 240 Opublikowano 30 kwietnia Opublikowano 30 kwietnia (edytowane) 30 minut temu, MaZZeo napisał: Nowy Leon i Formentor serio nowy? po ogólnych kształtach (boczne przetłoczenia, linia okien itp) wygląda trochę na dość mocny facelifting... Edytowane 30 kwietnia przez gtfan Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 30 kwietnia Opublikowano 30 kwietnia No facelifting, ale bardzo duży jak na VAG i w porównaniu z Octavią, A3 czy Golfem. 1 Cytuj
HenrykIggO 260 Opublikowano 30 kwietnia Opublikowano 30 kwietnia 3 godziny temu, MaZZeo napisał: Nowy Leon i Formentor Nie wiem jak wyglądają liczby, ale wg mnie Formentor to jest jakiś hit sprzedażowy. Strzał w dziesiątkę Volkswagena. Nie ma dnia żebym nie widział jakiegoś egzemplarza, a podejrzewam że nie jest to tani samochód. Druga sprawa po cenie to taka, że przecież to jest nowy model w gamie Seata. Nie jest kilka dekad na rynku (jak np. Golf GTI). Mnóstwo tego jeździ - przynajmniej po Warszawie. Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 30 kwietnia Opublikowano 30 kwietnia Najmodniejszy aktualnie typ samochodu, ciekawy design, niezłe prowadzenie i rozsądne ceny, to trudno się dziwić. Do tego mam wrażenie, że dla wielu klientów VAG to VAG i czy finalnie jeżdżą VW, tańszym modelem Audi czy Cuprą nie ma znaczenia. Przynajmniej takie podejście mam ja albo mój szef, który też wziął ten model. Cytuj
LeifErikson 1 108 Opublikowano 30 kwietnia Opublikowano 30 kwietnia 41 minut temu, HenrykIggO napisał: Nie wiem jak wyglądają liczby, ale wg mnie Formentor to jest jakiś hit sprzedażowy. Strzał w dziesiątkę Volkswagena. Nie ma dnia żebym nie widział jakiegoś egzemplarza, a podejrzewam że nie jest to tani samochód. Druga sprawa po cenie to taka, że przecież to jest nowy model w gamie Seata. Nie jest kilka dekad na rynku (jak np. Golf GTI). Mnóstwo tego jeździ - przynajmniej po Warszawie. Formentor sprzedaje się u nas lepiej niż wszystkie Seaty razem wzięte. Których już za wiele nie zostało, ale to inna sprawa. Jakbym chciał wydać kolo 150k na auto, to sam bym brał, choć znajomy był w takim położeniu i dopłacił do Q3, ponoć ma zauważalnie lepsze materiały w kabinie. Cytuj
HenrykIggO 260 Opublikowano 2 maja Opublikowano 2 maja Aston Martin nie pierniczy sie w tancu. Downsizing? A po co to komu.Nowy Vanquish bedzie zasilany V12 z dwoma slimakami. 835 kucy i 1 000 niuta. Tak sie robi auta.https://www.autoindustriya.com/auto-industry-news/aston-martin-hints-at-next-gen-vanquish-with-new-twin-turbo-v12.htmlSent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk Cytuj
LeifErikson 1 108 Opublikowano 2 maja Opublikowano 2 maja Aston Martin? To ta firma co od lat jest na skraju bankructwa? Cytuj
HenrykIggO 260 Opublikowano 3 maja Opublikowano 3 maja Kolejne V12, ale tym razem wolnossace - od Ferrari. Nastepca 812 Superfast.Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 3 maja Opublikowano 3 maja Z przodu ewidentne nawiązania do Daytony z lat 60 1 Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 4 maja Opublikowano 4 maja Ja wiem, że tu chodzi o silnik, ale kurczę jakoś ten design mnie nie porywa, 296 ma dużo czystsze linie. Cytuj
HenrykIggO 260 Opublikowano 8 maja Opublikowano 8 maja Tym razem wrzucam news o evencie (nie o konkretnym wozie), ale myślę że warto! Bo już dziś zaczynają się cykliczne spotkania Youngtimer Warsaw. W zeszłym roku rozpoczęcie przerosło wszelkie oczekiwania, frekwencją oraz projektami (była na przykład cała ekipa RWB z samym Akirą Nakai). Zakładam że w tym roku nie będzie gorzej. Pierwsze spotkanie zawsze jest najgrubsze. 18:00 na błoniach Narodowego. Jeśli ktoś ma w miarę blisko to nie ma się co zastanawiać. Łatwy dojazd, dużo parkingów. Dla dzieciaków też sporo atrakcji. 1 Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca Po generalnej podjarce stalowymi kołami Defendera (np. Doug DeMuro rozważał wybór słabszego silnika tylko dla nich) Fiat wymyślił ich powrót w tańszym modelu i szczerze moim zdaniem to ciekawy, świeży look jeśli samochód jest neoretro i chce nawiązać do przeszłości. 1 Cytuj
LeifErikson 1 108 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca Hmm, przy tej budzie na moje oko wygląda jednak jakby czegoś brakowało. Może jakby większe były. Cytuj
AdiCarrion 119 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca 31 minut temu, Mustang napisał(a): Po generalnej podjarce stalowymi kołami Defendera (np. Doug DeMuro rozważał wybór słabszego silnika tylko dla nich) Fiat wymyślił ich powrót w tańszym modelu i szczerze moim zdaniem to ciekawy, świeży look jeśli samochód jest neoretro i chce nawiązać do przeszłości. W materiałach prasowych wyglądał jak konkretny sztos a tutaj jest taki....no Panda z innymi światłami. Cytuj
HenrykIggO 260 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca Co tutaj tak cicho? Przecież Król wrócił i ma się bardzo, bardzo dobrze. Następca Chirona - Bugatti Tourbillon. Po raz pierwszy z V16. 1800 HP, a opowiada o nim Mate Rimac - tak, TEN Rimac. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca Fajny materiał na kanale Hagerty jest, polecam. Wnętrze mega, silnik mega, jak sami mówią mogli zrobić auto o mocy 2500 koni, zaatakować 500 kmh, ale czasy wyścigu na vmax już minęły. Klienci Bugatti oczekują czegoś wyjątkowego, ale nie prędkości. Z tego co gdzieś czytałem tylko kilka z Chironów faktycznie osiągnęło gdzieś na świecie prędkość maksymalną. No i wiele mówi fakt, że wszystkie planowane 250 sztuk jest już sprzedane. Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca 500km/h? Gdzieś czytałem, że przy 400 to nie wiele trzeba żeby auto odleciało do góry, a co dopiero przy 500... Dla mnie abstrakcja, ale ja to człowiek, dla którego 150 to magiczna, nieprzekraczalna wartość Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca Był Chiron Super Sport 300+, który pojechał 495.5 kmh. Także bariera 400kmh to już żadna bariera oczywiście, Veyron 19 lat temu przekraczał tą prędkosć. Kwestia aerodynamiki, opon itd. 1 Cytuj
LeifErikson 1 108 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca 23 minuty temu, AdiCarrion napisał(a): W materiałach prasowych wyglądał jak konkretny sztos a tutaj jest taki....no Panda z innymi światłami. On przede wszystkim będzie sporo większy od obecnej Pandy, bo to segment B będzie, nie A. Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca 30 minutes ago, Shago said: Dla mnie abstrakcja, ale ja to człowiek, dla którego 150 to magiczna, nieprzekraczalna wartość W golfie jak dostaniesz możesz spróbować w Niemczech 230 zobaczyć, sprawdzone info. Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca O ile nie zrezygnuje z Golfa i pójdę po Teslę, bo siedzi mi w głowie i nie chce odpuścić Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca Jeśli serio rozważasz elektryka, to po pierwsze obejrzyj alternatywy, a po drugie dobrze przemyśl i przekalkuluj tę Teslę. Poczytaj szczególnie o kosztach napraw, sprawdź ile wyjdzie ubezpieczenie i bardzo uważnie przestudiuj kwestię utraty wartości. Ja nie mówię, że Tesla jest be, po prostu wszystkie te kwestie są dużo mniej oczywiste niż przy zakupie spalinowego golfa. Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca Ubezpieczenie to już wiem, tak samo koszta ładowania (dowiadywałem się o możliwość zamontowania własnego licznika w garażu podziemnym i do tego wallbaxa - tak, mam taką możliwość. Do tego u rodziców mogę bezproblemu w domu rodzinnym zamontować wallbaxa). Serwisowanie jest drogie, ale odliczyć trzeba co roczny przegląd i wymianę oleju itp. Utrata wartości? Tutaj jest porażka na całej linii, bo te auta bardzo mocno tracą, to fakt z którym ciężko jakoś polemizować. Niestety, tutaj też wchodzi w grę "serce" i chęć czerpania frajdy z jazdy, co bierze górę nad rozsądkiem. Bo rozsądek jest zdecydowanie po stronie Golfa. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca Nie jechałem Teslą co prawda, ale znajomi co jeździli mówią, że radości z jazdy to tam nie ma za bardzo. Ok przyspieszenie super, ale dość szybko się przyzwyczajasz. A poza tym prowadzenie, fotele, wyciszenie dupy nie urywa na dłuższą metę. Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca No właśnie to wyciszenie i brak odgłosu silnika totalnie mnie kupiło :). To nie dla każdego jest, nie mam zamiaru na siłę bronić, czy namawiać. Mnie kupiło bardzo, tak po prostu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.