Bartg 5 476 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca Wyciszenie w sensie słabe od szumu powietrza i opon, chyba że znacząco poprawili w nowszych rocznikach. Popularne jest szczególnie wyciszanie nadkoli i drzwi dodatkowo. Oczywiście obiektywnie w pomiarach Tesla nie jest głośna, ale ponieważ nie ma dźwięku silnika dużo bardziej drażni uszy szum powietrza i dźwięk opon. Cytuj
gtfan 3 240 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca (edytowane) 36 minut temu, Bartg napisał(a): Oczywiście obiektywnie w pomiarach Tesla nie jest głośna hmm tutaj widziałem inne dane - przy niskich prędkościach (do 100km/h) Tesla 3 jest dość cicha (ale ciągle trzeba pamiętać że do tej prędkości to mało które auto jest głośne, więc generalnie różnice są małe), za przy prędkościach autostradowych jest już głośniejsza niż benzynówki podobnej klasy. oczywiście na test wpływa sporo czynników (droga po której jedziemy, wiatr) więc to trzeba brać pod uwagę. w każdym razie z testów nie wynikało żeby to auto było jakoś szczególnie dobrze wyciszone... Edytowane 27 czerwca przez gtfan 1 Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca Podobno polift jest cichszy niż starsze roczniki. Cytuj
gtfan 3 240 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca (edytowane) 8 minut temu, Mustang napisał(a): Podobno polift jest cichszy niż starsze roczniki. miałem jeszcze dodać o tym info do poprzedniego wpisu widziałem bezpośrednie porównanie w tych samych warunkach przed i po lifcie, i polift był w odczuciu wyraźnie cichszy, nie było tam niestety pomiarów więc nie wiadomo jak wygląda to w liczbach, a przynajmniej dźwięk było dużo mniej zauważalny irytujący. oczywiście na tyle na ile oddaje to mikrofon edit: znalazłem to porównanie https://www.youtube.com/watch?v=oy_lqfHAjTc Edytowane 27 czerwca przez gtfan Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca A Tesle 2 roczne jak cenowo wypadają wzg nowej? Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca 2-letnie odpadają z prostego powodu: niedawno był lifting, który ma zupełnie nowe zawieszenie, światła matrycowe, lepszą kierownicę, lepsze wyciszenie i sporo innych bajerów. 1 Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Stellantisa przywracającego stalówki ciąg dalszy, imo super look (nowy Opel Frontera jakby co) Cytuj
LeifErikson 1 108 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca No nie wygląda to źle. W ogóle ta nowa Frontera / C3 Aircross mogą trochę namieszać na rynku bo inne 7-miejscowe auto w tych okolicach cenowych (chociaż nie znam dokładnie cenników) to chyba tylko Dacia Jogger, która jednak jest bardziej takim dostawczakiem zrobionym na crossovera. A to wygląda fajnie, mimo że jest rozwinięciem tej budżetowej platformy z Indii czy skądś tam. Cytuj
HenrykIggO 260 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca 11 minut temu, Mustang napisał(a): Stellantisa przywracającego stalówki ciąg dalszy, imo super look (nowy Opel Frontera jakby co) Przy starej Fronterze wygląda jak laluś w spodniach 7/8. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Jakby kogoś interesowało, A7 po drugim lifcie, zmienili tylko grill i logo pierścieni delikatnie, reszta stylistycznie pozostało tak samo Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 10 lipca Opublikowano 10 lipca Ford wziął ID.5, zrobił z niego Polestara 2, pożyczył światła z Porsche i voilà, mamy „powrót legendy”. 1 1 1 Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 11 lipca Opublikowano 11 lipca Czyli w gamie Forda kolejny crossover niewiadomoco typu Puma i Mustang Mach, ale za to nadal brak sedana. Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 11 lipca Opublikowano 11 lipca Tak, podobne komentarze już były. W tej chwili mają już 3 elektryczne crossovery większego formatu i niezbyt tanie (Mustang Mach-E, nowy Explorer i Capri) do których dołączy mniejsza Puma - kolejny crossover. Równocześnie likwidują wszystkie modele spalinowe, zabili Fiestę, Mondeo, zabijają Focusa, zostaje tylko Puma z dziwacznym po lifcie wnętrzem i udana akurat Kuga. Moim zdaniem popełniają błąd, powinni bardziej dbać o Focusa, dołożyć do niego inne silniki i nowych asystentów. Jakby istniał Focus st line z autopilotem blue cruise i silnikiem 2.5 hybrid z Kugi, to byłaby to baaardzo ciekawa propozycja. Podobnie elektryki, jak dla mnie brakuje elektrycznego, tylnonapędowego Mustanga w wersjach coupé, cabrio i 4 drzwiowego coupé fastbacka. Jeszcze jakby go zrobili nieco mniejszego w formacie góra dawnego Mondeo (nowy elektryczny Charger jest za duży na Europę) i dali rozsądne ceny, byłaby naprawdę unikatowa propozycja na cały świat. Ale z jakiegoś powodu wszyscy chcą robić elektryczne crossovery, do tego mamy pare sedanów, garstkę hatchbacków, kilka kombi (mg5, astra i 308 z lipnymi silnikami i zasięgiem oraz drogie id7 i BMW 5) i praktycznie zero sportowych modeli o rozsądnej cenie. Cytuj
AdiCarrion 119 Opublikowano 15 lipca Opublikowano 15 lipca Z tą legendą Capri to bym nie przesadzał, bo za moich czasów, kiedy jeszcze nie były to klasyki to traktowało się je tak jak póżniej Calibry. Raczej miało to dobrze wyglądać a nie dobrze jeżdzić. Raczej taki powiew nostalgi niż legendy. A że SUV? Cóż to klient kupujący w salonie decyduje co produkuje koncern a nie "true petrolhead", który kupi coupe albo sedana z V8 pod warunkiem,że cena spadła do 20 % Cytuj
HenrykIggO 260 Opublikowano 18 lipca Opublikowano 18 lipca Nowe M5, na które oczywiście znowu każdy petrolhead czekał. Po raz pierwszy jako hybryda. I dużo kontrowersyjnych danych. Najważniejsza z nich to oczywiście masa. Auto waży więcej niż, uwaga - RR Ghost - ponad 2,5 t. To pół tony więcej niż poprzednie M5. Co za tym idzie stosunek mocy do masy jest na poziomie BMW M5 E60 (około 300 KM na tonę), więc mocne wycofanie. Co do mocy, tutaj na plus, bo ponad 700 koni i 1000 niuta. Na pewno wystarczy. Największy plus to taki, że ten monstrualny piec można wykorzystać tylko do napędzania tylnej osi. 700 HP i RWD? Damn. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 18 lipca Opublikowano 18 lipca Ale ekologia, hybrydy, normy euro i 2.5t w sedanie klasy średniej dokąd to zmierza to komedia, za chwile na Suvy trzeba będzie prawo jazdy na ciężarówki mieć. Cytuj
HenrykIggO 260 Opublikowano 18 lipca Opublikowano 18 lipca 22 minuty temu, Bartg napisał(a): Ale ekologia, hybrydy, normy euro i 2.5t w sedanie klasy średniej To jest sedan klasy premium. Sedanem klasy średniej to może być Mondeo, nie BMW serii 5 - tym bardziej M. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 18 lipca Opublikowano 18 lipca Chodzi mi o rozmiar, za chwilę takie BMW X5 czy X6 będzie ważyć 3 tony w podstawie. Albo dadzą ładowność 499kg, albo trzeba będzie nowe prawo jazdy na suvy wprowadzić. Ale Unie wie lepiej co jest dobre. Cytuj
HenrykIggO 260 Opublikowano 18 lipca Opublikowano 18 lipca Teraz, Bartg napisał(a): Chodzi mi o rozmiar, za chwilę takie BMW X5 czy X6 będzie ważyć 3 tony w podstawie Przecież X5 waży 100 kg mniej niż nowe M5, bo 2 315 kg xD Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 18 lipca Opublikowano 18 lipca Just now, HenrykIggO said: Przecież X5 waży 100 kg mniej niż nowe M5, bo 2 315 kg xD Na razie, skoro M5 przytyło 500kg między generacjami. Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 18 lipca Opublikowano 18 lipca Jak dla mnie motoryzacja się trochę pogubiła w temacie usportowionych wersji. Ostatnio co wychodzi, to albo potwory 300+ koni z awd żeby w ogóle można było wcisnąć gaz, przez co wychodzą takie emisje, że podatek kosztuje tutaj więcej niż auto, albo właśnie potwornie drogie i ociężałe hybrydy plug in. Ja np. w gamie Golfa bardzo chciałbym bazowe, lekkie i niezbyt drogie GTI z 2.0 TSI, miękką hybrydą i mocą 200 koni, ale nie, każdy oferuje teraz zwykłe wersje do +- 150 hp i sportowe z parametrami trudnymi do wykorzystania na drogach publicznych i droższe o 10-20k euro. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 18 lipca Opublikowano 18 lipca Motoryzacja się pogubiła w wielu płaszczyznach i czasami to wygląda jak samozagłada. Co do M5, dla mnie słabe i nie czuję żadnej ekscytacji. BMW poszło w kierunku, który w ogóle mi nie siedzi, a seria 7 obecnie wygląda dla mnie jak żart z tym wielkim frontem. Szkoda, bo starych BMW jestem fanem, szczególnie serii 7 i 5 z końca lat 90. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 19 lipca Opublikowano 19 lipca Nowe Audi A5, które zastąpi model A4, A4 będzie teraz elektryczne tylko, Audi zmienia nazewnictwa - parzyste to elektryki, nieparzyste spalinowe. Zrobili kolejne piękne auto napakowane technologią ! Z plotek cena 2.0tfsi ma wynosić ok 190tyś pln https://www.youtube.com/watch?v=1YVXORirkrY edit: nie można normalnie filmiku wkleić lol. 1 Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 19 lipca Opublikowano 19 lipca Widziałem, bardzo udany update designu Audi. Najwyższy czas, bo chociaż bardzo im wyszło w drugiej połowie lat 2000, to widzieć kolejne modele wyglądające prawie tak samo jak (swoją drogą doskonale się starzejące) egzemplarze sprzed 15 lat, było już nieco przesadą. Tylko szkoda, że przynajmniej na razie bez 1.5 TSI, bo to 2.0 bez hybrydy ma trochę wysokie emisje Ale za to zapowiada się bezawaryjnie taka wersja. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca Dziwnie wygląda, a w środku trochę jak nowe VW. Ciekawe, czy wersja All-road też będzie, bo mnie A4 zawsze w tej wersji najbardziej się podobało. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.