Skocz do zawartości

Niusy


Gość Grzegosz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyciszenie w sensie słabe od szumu powietrza i opon, chyba że znacząco poprawili w nowszych rocznikach. Popularne jest szczególnie wyciszanie nadkoli i drzwi dodatkowo. Oczywiście obiektywnie w pomiarach Tesla nie jest głośna, ale ponieważ nie ma dźwięku silnika dużo bardziej drażni uszy szum powietrza i dźwięk opon.

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
36 minut temu, Bartg napisał(a):

Oczywiście obiektywnie w pomiarach Tesla nie jest głośna

hmm tutaj widziałem inne dane - przy niskich prędkościach (do 100km/h) Tesla 3 jest dość cicha (ale ciągle trzeba pamiętać że do tej prędkości to mało które auto jest głośne, więc generalnie różnice są małe), za przy prędkościach autostradowych jest już głośniejsza niż benzynówki podobnej klasy. oczywiście na test wpływa sporo czynników (droga po której jedziemy, wiatr) więc to trzeba brać pod uwagę. w każdym razie z testów nie wynikało żeby to auto było jakoś szczególnie dobrze wyciszone...

Edytowane przez gtfan
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, Mustang napisał(a):

Podobno polift jest cichszy niż starsze roczniki. 

 

miałem jeszcze dodać o tym info do poprzedniego wpisu :) widziałem bezpośrednie porównanie w tych samych warunkach przed i po lifcie, i polift był w odczuciu wyraźnie cichszy, nie było tam niestety pomiarów więc nie wiadomo jak wygląda to w liczbach, a przynajmniej dźwięk było dużo mniej zauważalny irytujący. oczywiście na tyle na ile oddaje to mikrofon ;) 

 

edit: znalazłem to porównanie

https://www.youtube.com/watch?v=oy_lqfHAjTc

 

Edytowane przez gtfan
Opublikowano

2-letnie odpadają z prostego powodu: niedawno był lifting, który ma zupełnie nowe zawieszenie, światła matrycowe, lepszą kierownicę, lepsze wyciszenie i sporo innych bajerów.

  • Plusik 1
Opublikowano

No nie wygląda to źle. W ogóle ta nowa Frontera / C3 Aircross mogą trochę namieszać na rynku bo inne 7-miejscowe auto w tych okolicach cenowych (chociaż nie znam dokładnie cenników) to chyba tylko Dacia Jogger, która jednak jest bardziej takim dostawczakiem zrobionym na crossovera. A to wygląda fajnie, mimo że jest rozwinięciem tej budżetowej platformy z Indii czy skądś tam.

Opublikowano
11 minut temu, Mustang napisał(a):

Stellantisa przywracającego stalówki ciąg dalszy, imo super look (nowy Opel Frontera jakby co)

 

IMG_8916.jpeg

 

Przy starej Fronterze wygląda jak laluś w spodniach 7/8.

 

image.thumb.png.dbb74ca35fed345122e5e8e1123f67fa.png

Opublikowano

Jakby kogoś interesowało, A7 po drugim lifcie, zmienili tylko grill i logo pierścieni delikatnie, reszta stylistycznie pozostało tak samo

 

 

Opublikowano

Tak, podobne komentarze już były. W tej chwili mają już 3 elektryczne crossovery większego formatu i niezbyt tanie (Mustang Mach-E, nowy Explorer i Capri) do których dołączy mniejsza Puma - kolejny crossover. 
Równocześnie likwidują wszystkie modele spalinowe, zabili Fiestę, Mondeo, zabijają Focusa, zostaje tylko Puma z dziwacznym po lifcie wnętrzem i udana akurat Kuga. 
Moim zdaniem popełniają błąd, powinni bardziej dbać o Focusa, dołożyć do niego inne silniki i nowych asystentów. Jakby istniał Focus st line z autopilotem blue cruise i silnikiem 2.5 hybrid z Kugi, to byłaby to baaardzo ciekawa propozycja. 
Podobnie elektryki, jak dla mnie brakuje elektrycznego, tylnonapędowego Mustanga w wersjach coupé, cabrio i 4 drzwiowego coupé fastbacka. Jeszcze jakby go zrobili nieco mniejszego w formacie góra dawnego Mondeo (nowy elektryczny Charger jest za duży na Europę) i dali rozsądne ceny, byłaby naprawdę unikatowa propozycja na cały świat. Ale z jakiegoś powodu wszyscy chcą robić elektryczne crossovery, do tego mamy pare sedanów, garstkę hatchbacków, kilka kombi (mg5, astra i 308 z lipnymi silnikami i zasięgiem oraz drogie id7 i BMW 5) i praktycznie zero sportowych modeli o rozsądnej cenie. 

Opublikowano

Z tą legendą Capri to bym nie przesadzał, bo za moich czasów, kiedy jeszcze nie były to klasyki to traktowało się je tak jak póżniej Calibry. Raczej miało to dobrze wyglądać a nie dobrze jeżdzić. Raczej taki powiew nostalgi niż legendy.

A że SUV? Cóż to klient kupujący w salonie decyduje co produkuje koncern a nie "true petrolhead", który kupi coupe albo sedana z V8 pod warunkiem,że cena spadła do 20 % ;)

Opublikowano

 

Nowe M5, na które oczywiście znowu każdy petrolhead czekał. Po raz pierwszy jako hybryda. I dużo kontrowersyjnych danych. Najważniejsza z nich to oczywiście masa. Auto waży więcej niż, uwaga - RR Ghost - ponad 2,5 t. To pół tony więcej niż poprzednie M5. Co za tym idzie stosunek mocy do masy jest na poziomie BMW M5 E60 (około 300 KM na tonę), więc mocne wycofanie. Co do mocy, tutaj na plus, bo ponad 700 koni i 1000 niuta. Na pewno wystarczy. Największy plus to taki, że ten monstrualny piec można wykorzystać tylko do napędzania tylnej osi. 700 HP i RWD? Damn.

Opublikowano
22 minuty temu, Bartg napisał(a):

Ale ekologia, hybrydy, normy euro i 2.5t w sedanie klasy średniej

To jest sedan klasy premium. Sedanem klasy średniej to może być Mondeo, nie BMW serii 5 - tym bardziej M.

Opublikowano

Chodzi mi o rozmiar, za chwilę takie BMW X5 czy X6 będzie ważyć 3 tony w podstawie. Albo dadzą ładowność 499kg, albo trzeba będzie nowe prawo jazdy na suvy wprowadzić. Ale Unie wie lepiej co jest dobre.

Opublikowano

Jak dla mnie motoryzacja się trochę pogubiła w temacie usportowionych wersji. Ostatnio co wychodzi, to albo potwory 300+ koni z awd żeby w ogóle można było wcisnąć gaz, przez co wychodzą takie emisje, że podatek kosztuje tutaj więcej niż auto, albo właśnie potwornie drogie i ociężałe hybrydy plug in. Ja np. w gamie Golfa bardzo chciałbym bazowe, lekkie i niezbyt drogie GTI z 2.0 TSI, miękką hybrydą i mocą 200 koni, ale nie, każdy oferuje teraz zwykłe wersje do +- 150 hp i sportowe z parametrami trudnymi do wykorzystania na drogach publicznych i droższe o 10-20k euro. 

Opublikowano

Motoryzacja się pogubiła w wielu płaszczyznach i czasami to wygląda jak samozagłada. Co do M5, dla mnie słabe i nie czuję żadnej ekscytacji. BMW poszło w kierunku, który w ogóle mi nie siedzi, a seria 7 obecnie wygląda dla mnie jak żart z tym wielkim frontem. Szkoda, bo starych BMW jestem fanem, szczególnie serii 7 i 5 z końca lat 90.

Opublikowano

Nowe Audi A5, które zastąpi model A4, A4 będzie teraz elektryczne tylko, Audi zmienia nazewnictwa - parzyste to elektryki, nieparzyste spalinowe.
Zrobili kolejne piękne auto napakowane technologią !  Z plotek cena 2.0tfsi ma wynosić ok 190tyś pln

 

https://www.youtube.com/watch?v=1YVXORirkrY

 

edit: nie można normalnie filmiku wkleić lol.

  • Dzięki 1
Opublikowano

Widziałem, bardzo udany update designu Audi. Najwyższy czas, bo chociaż bardzo im wyszło w drugiej połowie lat 2000, to widzieć kolejne modele wyglądające prawie tak samo jak (swoją drogą doskonale się starzejące) egzemplarze sprzed 15 lat, było już nieco przesadą. 
Tylko szkoda, że przynajmniej na razie bez 1.5 TSI, bo to 2.0 bez hybrydy ma trochę wysokie emisje :nosacz2:

Ale za to zapowiada się bezawaryjnie taka wersja. 

Opublikowano

Dziwnie wygląda, a w środku trochę jak nowe VW. Ciekawe, czy wersja All-road też będzie, bo mnie A4 zawsze w tej wersji najbardziej się podobało.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...