Skocz do zawartości

Niusy


Gość Grzegosz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minute ago, Mustang said:

Właśnie sprawdziłem polski cennik Corolli idealnie ilustrujący co wspominałem. Uważam system monitorowania martwego pola za przydatny i chcę mieć go w kolejnym samochodzie. Dlaczego Toyota uznała, że mogę go mieć tylko w najdroższej wersji albo w ewentualnie w GR sport jeśli wezmę pakiet z felgami 18? 

 

Bo mogła :dunno:

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, Mustang napisał(a):

Właśnie sprawdziłem polski cennik Corolli idealnie ilustrujący co wspominałem. Uważam system monitorowania martwego pola za przydatny i chcę mieć go w kolejnym samochodzie. Dlaczego Toyota uznała, że mogę go mieć tylko w najdroższej wersji albo w ewentualnie w GR sport jeśli wezmę pakiet z felgami 18? 

dobre pytanie, dokładnie taką samą rozmowę odbyłem ze sprzedawcą tydzień temu :D trochę kluczył ale dało się wywnioskować że to przez to że Corolla to już stara konstrukcja z czasów jak monitorowanie martwego pola to był bajer (te nowe modele typu prius czy c-hr już faktycznie mają w standardzie w każdej wersji). dla mnie to spory minus dla Corolli, ale żonie i tak się nie spodobała (oglądaliśmy wersję GR z tym pakietem właśnie) także chyba i tak nic z niej nie będzie...

Edytowane przez gtfan
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

z ciekawości sprawdziłem Suzuki Swace - tam jest system monitorowania martwego pola w wersji kosztującej mniej niż Corolla Style, także to może być lepszy kierunek ;) ogólnie wyposażenie w tym Suzuki wydaje się mocno przebijać Corolle

ktoś wie którą generację hybrydy tam wsadzają? tą aktualną czy poprzednią?

Edytowane przez gtfan
Opublikowano

Dla mnie gorsze, że Model 3 jest produkowany w Chinach i dostanie po cenie. Śmieszne, że za chwilę o wiele bardziej będzie opłacalny Model Y, bo jest produkowany w Niemczech :(

Opublikowano

Jakiś czas temu byłem w Kia i na ekspozycji stał EV6 za prawie 430k zł :gachigasm:Brzydki w opór, w środku wykończony jak Picanto. Niesamowity pomysł wprowadzać taki model na rynek. Chyba na ulicy ani razu go nie widziałem.

 

Ten EV3 wydaje się już być bardziej sensowny i przystępny cenowo.

Opublikowano

Akurat EV6 na zachodzie dużo jeździ, na taksówkach też widuję. W leasingu jest dobrze wyceniony, ostatnio jak patrzyłem to dzięki lokalnym dopłatom spokojnie mieścił się w moim budżecie w przeciwieństwie do Corolli czy Civica. 
 

Ten co widziałeś za 400k to pewnie wersja GT zjadająca w sprincie ze świateł lambo. Kumpel z pracy jeździ podłubanym na 500km BMW, które zaczyna się sypać od dalekich dojazdów do biura i właśnie rozważa taką Kię EV6 GT używaną na daily. 
 

Natomiast tak, oglądałem w salonie i stylistyka interesująca, ale nie jestem wielkim fanem i wnętrze trochę skrzypiało miejscami. Z drugiej strony ma niezły zasięg, osiągi i wyposażenie. 

Opublikowano

Ja ostatnio siedziałem w Hyundai Ioniq 5, bogatej wersji. Nie rozumiem osobiście jak można wydać tyle kasy na to auto, które ma fatalnie wysokie zużycie prądu na 100. A cena tego EV3 również niezbyt zachęca do zakupu.

Opublikowano

Inny znajomy z pracy ma Ioniq 5 jako służbowe, też dostał fajną ratę na to auto, jeździ bardzo dużo (same dojazdy do pracy to 140 km dziennie) i ogólnie jest zadowolony. A zużycie chyba nie jest najgorsze na rynku, z tego co patrzę np. EX40 ma gorsze.

 

Btw w Polsce może tego nie widać jeszcze, ale EX30 to hit, od wow pierwsze EX30 na drodze już przeszedłem do sytuacji, że codziennie jakieś widzę, a przecież dopiero rozpoczyna karierę. 

Opublikowano

Pytanie jaki sens dopłacać 1/2 ceny innych Chińczyków podobnej wielkości (a nawet wiekszych) skoro EX30 to też Chińczyk ;)

No dobra, 1/3 może, but still. Dopłata do znaczka chyba głównie.

Opublikowano

Ogólnie jak dla mnie to tylko Tesla i chińczyki umieją w elektryki. Zachodnie i azjatyckie koncerny pod tym względem cenowym to :reggie:. Myślę, że to kwestia tego, że stare koncerny wciąż mają masę fabryk dla spalinówek i przerobienie ich kosztuje fortunę, co odbija się na cenie tych aut, kiedy Tesla i Chińczycy startowali od 0.

Opublikowano

Za bardzo skupiasz się na cenie zakupu, podczas akurat widzę takie artykuły (sorry za język, ale przetłumaczycie sobie). Typowy pierwszy użytkownik nowego BMW to nie ktoś, komu z konta właśnie zeszło 200k, tylko ktoś, komu lub kogo pracodawcy kalkulowała się rata. 

https://www.caradisiac.com/surprise-tesla-se-fait-battre-par-bmw-210550.htm
https://www.caradisiac.com/la-bmw-i4-a-fete-ses-trois-ans-combien-depenser-pour-se-l-offrir-en-occasion-210509.htm

BMW zaczyna sprzedawać w Europie więcej elektryków od Tesli, a równocześnie ma całkiem niezłą utratę wartości. Mam świetne oferty leasingu na BMW właśnie, iX1 ze śmieszną ratą, bo firmy leasingowe się tych aut nie boją, a nabywcy premium niekoniecznie czytają testy zasięgu i wybierają co zużywa najmniej prądu. Ostatnio przyjęliśmy nową dziewczynę z Indii, pytałem czy bierze samochód służbowy i co by ją interesowało, powiedziała SUV BMW - tak wybierają auta osoby niezainteresowane motoryzacją.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...