Skocz do zawartości

Niusy


Gość Grzegosz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Z zewnątrz bardzo mi się podoba, aczkolwiek trochę małe się wydaje. Wewnątrz gdzieś uleciał ten elegancki duch prostoty z Audi, ale to na żywo musiałbym obczaić. Ciekawy ten tablet dla pasażera, zobaczymy co to za innowacje. Konkretna konkurencja dla Merca GLC, choć Mercedes bardziej mi się podoba.

Opublikowano

Wszystkie nowe modele póki co mają ten dodatkowy ekran dla pasażera, to opcja dodatkowa, nie w standardzie.

Wymiarów oficjalnie nie podali póki co, ale to raczej te same co porzedni gen, to nie jest małe auto, ale nie też bardzo duży SUV.

Co do tych wszystkich ekranów to zdecydowanie nie jest fanem.

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Coraz więcej materiałów na temat nowego HSa się pojawia, ten całkiem informatywny, warto zerknąć. Co by nie mówić, wizualnie to auto podoba mi się bardzo (nie licząc cyfrowych zegarow), a cenowo to jest szok - 1/3 taniej od podobnych wozów z Europy, Japonii, Korei.

 

 

 

  • Dzięki 1
Opublikowano
On 10/11/2024 at 6:25 PM, YETI said:

. Wizualnie piękny.

 

To już się nie dziwię, że tak za pisem jesteś :kekw: Przecieki są, że Bigster z silnikiem 1.2 140 i fabrycznym LPG ma startować od 94.900 lub 99.900. W takiej cenie to zmiecie całą chińską konkurencję jak dla mnie.

Opublikowano

Ale jeśli zmiecie to bardziej siecią dilerską, mniejszą utratą wartości, dostępnością części, ceną i może bardziej dopracowanym softem, bo w tym teście taka Omoda wydaje się jednak mniej budżetowym w charakterze autem. Do tego co pisałem niedawno, Dacia oszczędza na bezpieczeństwie, a te nowe chińskie modele jak widać wcale nie. 
 

Inaczej mówiąc, mając tylko te dwa modele do wyboru, które auto bym kupił? Dacię. Które auto wolałbym dostać z wypożyczalni do przejechania 500km? Omodę. 

  • This 1
Opublikowano

 

Następca LaFerrari! 


Oto nowy Ferrari F80, następca legendarnego LaFerrari. Co dekadę pojawia się takie cudo, które przejmuje pałeczkę po wcześniejszych ikonach jak Enzo, F50, F40 i 288 GTO. LaFerrari w 2013 roku zaskoczyło wszystkich jako pierwszy hybrydowy model marki z potężnym V12 i 963 KM na tylne koła. Teraz, po 11 latach, F80 wjeżdża na scenę z jeszcze większym wsparciem elektrycznym, większą mocą, napędem na więcej kół, lepszą aerodynamiką, ale… z mniejszą liczbą cylindrów.

Opublikowano
20 hours ago, HenrykIggO said:

 

Następca LaFerrari! 


Oto nowy Ferrari F80, następca legendarnego LaFerrari. Co dekadę pojawia się takie cudo, które przejmuje pałeczkę po wcześniejszych ikonach jak Enzo, F50, F40 i 288 GTO. LaFerrari w 2013 roku zaskoczyło wszystkich jako pierwszy hybrydowy model marki z potężnym V12 i 963 KM na tylne koła. Teraz, po 11 latach, F80 wjeżdża na scenę z jeszcze większym wsparciem elektrycznym, większą mocą, napędem na więcej kół, lepszą aerodynamiką, ale… z mniejszą liczbą cylindrów.

 

Poza tym czarnym paskiem na masce (nie wiem co im się ubzdurdało, 12cilindri też taki ma) to podoba mi się, ma taki vibe aut z Ridge Racera czy Cyberpunka. Najśmieszniejsze są narzekania internautów, że hurr durr paskuda Mclaren lepszy i w ogóle ich pogięło :kekw: Jakie to ma znaczenie, jak wszystkie dawno sprzedane, większość nigdy nie wyjedzie z kolekcji, a za parę lat będą warte 5-6x tyle.

Opublikowano

@Bartg tak, prawdę masz. Jak mówisz, większość będzie stała w miejscach typu The Space i podobnych. Natomiast jeśli chodzi o następne Holy Trinity (Ferrari, McL, Porsche) to może być jak poprzednim razem. Niemcy zaczekają, po czym wypuszczą auto najsłabsze, które okaże się najszybsze (Porsche 918 case…).

Opublikowano

The Space to jest w ogóle ciekawa inicjatywa, założone m.in przez współtwórcę słynnej min w Polsce piramidy finansowej Futurenet pana Morgensterna (nie tego od skoków, aktualnie oczekuje w Korei na proces) i jego współpracownika Romana Ziemianina, obaj uciekli przez Interpolem najpierw do Dubaju, a Ziemianin został ostatnio aresztowany w Czarnogórze, gdzie ukrywał się pod fałszywym nazwiskiem. Teraz czeka go ekstradycja do Korei, gdzie czeka go dożywocie za oszukanie kilkudziesięciu tysięcy osób na ok 20mln dolarów. W Polsce również trwa postępowanie, oszukanym może być kilkadziesiąt tysięcy.

 

Quote

Roman Z., był kierowcą wyścigowym, jeżdżącym w zawodach Ferrari Challenge. W listopadzie 2022 roku po zwycięskim wyścigu na torze Imola zatrzymała go włoska policja finansowa, działająca na wniosek Korei Południowej. Polak uciekł jednak z aresztu domowego i od tego czasu ukrywał się przed śledczymi. 

Jak się okazało, Z. zbiegł do Czarnogóry, gdzie pod fałszywą tożsamością ukrywał się w nowo powstałej dzielnicy mieszkalnej w Podgoricy

 

Bardzo mnie swego czasu zaciekawiło, skąd nagle pojawiło się The Space i dlaczego akurat Polak opiekuje się tam samochodami wartymi pewnie kilka miliardów dolarów ;) 

Opublikowano

Mnie jakoś te hiperauta za bardzo nie fascynowały. I tak jest niemal pewne, że nie będę mógł sobie na nie pozwolić, kupią je jacyś bogacze i nawet nie będą nimi jeździć, a największy sens tak naprawdę mają na pulpicie/plakacie albo w grze. 
 

Najciekawsze było jak ten Czech przekroczył Bugatti 400 km/h w Niemczech, co równocześnie omal nie skończyło się wprowadzeniem ograniczeń dla wszystkich. 

Opublikowano

Ale trzeba im przyznać, że na żywo takie hiperauto robi sieczkę z mózgu, nawet jak tylko stoi. W Berlinie w Classic Remize parę razy mi dygnął nie powiem na widok Veyrona, SF90, Forda GT, 918tki czy Countacha.

Opublikowano

 

Nowy Outlander, wczoraj widziałem na ulicy, chociaż u nas w sprzedaży go jeszcze nie ma. Za zewnątrz i w środku wygląda bardzo dobrze, fajna stylistyka, ciekawe jak z wykończeniem. Plus za przyciskową klimę. Będzie tylko w wersji PHEV, więc podejrzewam, że cenowo pod 300k, albo i więcej, zatem będzie rzadkością na naszych drogach. No nic, i tak całkiem ciekawy projekt po tych ostatnich, żałosnych latach Mitsubishi, gdzie modele na przestrzeni 10 lat, albo i więcej miały prawie takie samo wnętrze.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Design super, wnętrze bardziej kontrowersyjne, za dużo piano black. Ceny niestety wysokie na razie i konieczność zamówienia paru pakietów, żeby dostać wyposażenie godne nowego auta średniej klasy. Ten bazowy 2.0 TSI ma potencjał na niezłą bezawaryjność, niestety emisje co2 niemałe, co w wielu krajach będzie problemem. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...