gtfan 3 351 Opublikowano 5 stycznia Opublikowano 5 stycznia (edytowane) 15 minut temu, Welna napisał(a): Octavia w dobrym configu z 2.0 TDI jakie jest nam potrzebne do pracy ....185 kola. No raczej juz ich calkiem pogielo. Skodę z Octavią to ostro pogieło, to auto jest znacznie droższe niż lepiej wyposażony Golf z tym samym silnikiem. Nie wiem jak z rabatami, ale po otomoto nie widać żeby dawali jakieś dobre rabaty. Tu aktualny cennik Golfa kombi w dieslu, przecież to nie dość że jest to lepiej wyposażone niż Octavia to jeszcze paręnaście tysi tańsze, serio w Skodzie ktoś mocno musiał w głowę przywalić z tymi ich cenami A jako ciekawostka - MG zostawiło starego ZS'a jako ZS Classic i sprzedaje to za 80k, mega fajny ruch, coś jak kiedyś z Octavią Tour. https://www.mgmotor.pl/model/mg-zs Edytowane 5 stycznia przez gtfan Cytuj
dominalien 273 Opublikowano 5 stycznia Opublikowano 5 stycznia Ale widzisz, że wszystkie ceny z 30 dni niższe, niż w tej "promocji"? Cytuj
krupek 15 512 Opublikowano 5 stycznia Opublikowano 5 stycznia A teraz przypadkiem nie podnoszą cen aut na zamówienie, żeby zachęcić do wybierania tych z poprzedniego rocznika? Cytuj
gtfan 3 351 Opublikowano 5 stycznia Opublikowano 5 stycznia 1 godzinę temu, dominalien napisał(a): Ale widzisz, że wszystkie ceny z 30 dni niższe, niż w tej "promocji"? widzę, ale jakie to ma znaczenie? na tle Octavii to ciągle dobre ceny, co tylko pokazuje jak bardzo odlecieli w Skodzie z cenami. Cytuj
krupek 15 512 Opublikowano 5 stycznia Opublikowano 5 stycznia Po ilości Octavii na drogach i zauważalnie rosnącej liczbie nowych Superbów i Kodiaqów można stwierdzić, że mogli sobie na to pozwolić i dobrze na tym wychodzą. Jakoś tych 3 modeli pod wieloma względami również poszła w górę względem poprzedników, więc rozwój marki idzie w dobrym kierunku. Aczkolwiek, uważam, że stosunek ceny do jakości/oferty/wyposażenia i biorąc pod uwagę dzisiejsze zarobki, nie jest atrakcyjny w żadnej marce i ceny od czasu pandemii oraz wojny w Ukrainie są zazwyczaj absurdalne. Cytuj
Shago 3 682 Opublikowano 6 stycznia Opublikowano 6 stycznia Jak rozważałem Scale w zeszłym roku, to mój konfig był wart 155k i jedyny rabat to pakiet przeglądów za 3k. Ciekawe jak jest dzisiaj. Cytuj
Welna 1 101 Opublikowano 6 stycznia Opublikowano 6 stycznia (edytowane) Samochody 2025 zdrozaly ze wzgledu na te nowe limity co2. Realnie ze wzgledu na slaba sprzedaz elektrykow z tych koncenrow, ktore moga kompensowac ogolny limit producenta, to jest jakies +5k euro na sztuce. Edytowane 6 stycznia przez Welna Cytuj
gtfan 3 351 Opublikowano 10 stycznia Opublikowano 10 stycznia (edytowane) chyba dość rozsądnie wyceniony, pytanie jak z jakością Cennik: https://cdn.group.renault.com/dac/pl/pdf/cenniki/bigster-price.pdf.asset.pdf/8a55d1951b.pdf Edytowane 10 stycznia przez gtfan Cytuj
Mustang 1 787 Opublikowano wczoraj o 16:28 Opublikowano wczoraj o 16:28 Dacia Sandero absolutnie zdominowała europejski rynek aut w 2024, wyprzedzając o kilkadziesiąt tysięcy egzemplarzy resztę stawki (już bardzo do siebie zbliżone wyniki Clio, Golfa, Tesli model Y, itd.). A przecież Dacia mogłaby jeszcze pobić ten wynik w prosty sposób, gdyby Jogger i Logan były sprzedawane jako Sandero kombi i sedan. Zdziwienia nie ma; kiedy ceny nowych aut odlatują w kosmos, a drogi stają się coraz bardziej zatłoczone i pełne fotoradarów, trudno się dziwić, że rozsądnie wycenione Sandero po prostu wystarcza. 1 Cytuj
LeifErikson 1 135 Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu Tym bardziej że to nowe Sandero już jest naprawdę całkiem spoko (jeździłem troche Stepwayem z wypozyczalni), porównywalne ze zbliżonym technicznie Clio. Widoczne były jakieś tam oszczędności w wykończeniu, ale jako dupowóz jest okej. Cytuj
krupek 15 512 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Jeszcze w tym roku zaroi się na ulicach od Bigsterów Już nowych Dusterów dużo przybyło, a tutaj takie duże auto w dobrej cenie. Cytuj
Shago 3 682 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu 5 godzin temu, Mustang napisał(a): Dacia Sandero absolutnie zdominowała europejski rynek aut w 2024, wyprzedzając o kilkadziesiąt tysięcy egzemplarzy resztę stawki (już bardzo do siebie zbliżone wyniki Clio, Golfa, Tesli model Y, itd.). A przecież Dacia mogłaby jeszcze pobić ten wynik w prosty sposób, gdyby Jogger i Logan były sprzedawane jako Sandero kombi i sedan. Zdziwienia nie ma; kiedy ceny nowych aut odlatują w kosmos, a drogi stają się coraz bardziej zatłoczone i pełne fotoradarów, trudno się dziwić, że rozsądnie wycenione Sandero po prostu wystarcza. Tesla Y spowolniła bo ludzie pewnie czekali na nowy model, który właśnie pojawia się powoli w konfiguratorach na świecie. Zobaczymy więc co przyniesie 2025, ale to znowu może być globalnie numer 1 na świecie, w Europie też, bo zwyczajnie jest bardzo ładnym samochodem. Cytuj
gtfan 3 351 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu 35 minut temu, Shago napisał(a): Tesla Y zwyczajnie jest bardzo ładnym samochodem. Yyy że co? Model 3 jest spoko, model S jest bardzo ładny, ale Y to przecież nieproporcjonalne paskudztwo stylistyczne jakich mało. 3 Cytuj
Shago 3 682 Opublikowano 13 godzin temu Opublikowano 13 godzin temu I przy okazji najlepiej sprzedający się samochód na świecie w 2023, drugie auto na świecie w 2024. Nowa odsłona jest ładniejsza od poprzedniej znacznie. Cytuj
Mustang 1 787 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Tesla Y jest ok, wygląda zdecydowanie gorzej niż 3, ale to w końcu opływowy SUV. Cytuj
KamilM 135 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu 12 godzin temu, gtfan napisał(a): Yyy że co? Model 3 jest spoko, model S jest bardzo ładny, ale Y to przecież nieproporcjonalne paskudztwo stylistyczne jakich mało. Tak samo uważam, 3 wygląda całkiem fajnie, ale Y czy X to paskudne auta. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.