Gość osiol Opublikowano 23 września 2015 Opublikowano 23 września 2015 VAG? Nigdy nie szanowałem. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 23 września 2015 Opublikowano 23 września 2015 Znając podejście Włochów i mając w pamięci kuriozalne zachowanie Winterkoma, który cały czas twierdził, że kupi Alfe Romeo (pomimo, że nikt nie chciał jej sprzedać) to teraz spodziewam odpowiedzi makaroniarzy, ze przyjmą za bezcen Ducati. O Fortuno - tyś najpiękniejsza z wszystkich dam! Cytuj
Mustang 1 744 Opublikowano 23 września 2015 Opublikowano 23 września 2015 Szczerze mówiąc, to dziwne jest, że w ogóle poszli na coś takiego i myśleli, że przy tak ogromnej liczbie aut się nie wyda. Natomiast trochę beka z tej afery, bo z punktu widzenia użytkownika tych modeli wiele się nie zmienia. To nie zwalone poduszki z Toyoty (ofiary śmiertelne), źle umiejscowione stacyjki w autach GM (ofiary śmiertelne) czy płonące Fordy Pinto (ofiary śmiertelne i nieludzka decyzja Forda: uznali, że taniej będzie wypłacić odszkodowania ewentualnym ofiarom, niż naprawić błąd konstrukcyjny). Gdybym tydzień temu szykował się do zakupu Golfa 2.0 TDI, to dalej bym go kupił. Cytuj
Grzegorzo 1 411 Opublikowano 25 września 2015 Opublikowano 25 września 2015 Audi ładnie udalo sie uniknąć tej nagonki Tak czy siak, jak powiedzial Mustang, VW to zbyt dobre auta aby się martwić o zmodyfikowany system w sprawie spalania Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 25 września 2015 Opublikowano 25 września 2015 no tak, bo zwykłego użytkownika mało interesuje ilość wydalanego tlenku azotu, przeciętny właściciel nawet nie wie czy jego samochód ma to ecu zmodyfikowane Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 25 września 2015 Opublikowano 25 września 2015 Audi ładnie udalo sie uniknąć tej nagonki Tak czy siak, jak powiedzial Mustang, VW to zbyt dobre auta aby się martwić o zmodyfikowany system w sprawie spalania Dlaczego mialoby nie uniknac skoro ich wlascicielem jest volkswagen ? Cytuj
Grzegorzo 1 411 Opublikowano 25 września 2015 Opublikowano 25 września 2015 A Ty znasz wszystkie podspolki VW? Malo kogo to interesuje kto jest prawdziwym właścicielem jakiejś marki Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 25 września 2015 Opublikowano 25 września 2015 No VW ma 99% udzialow w audi takze ten. Nie wiem na co liczysz, napisales cos glupiego po prostu, zwlaszcza w drugim zdaniu. Pomijam fakt, ze to VW jest notowane na gieldzie i o jego spadkach informuja media, wiec tak, ma znaczenie kto jest wlascicielem kogo bo z tego wynika kto koncowo za kogo odpowiada. Cytuj
Mustang 1 744 Opublikowano 25 września 2015 Opublikowano 25 września 2015 W Polsce już w ogóle ludzie powinni mieć to gdzieś, bo dowolny z tych oszukanych VW i tak nie ma startu do 10-latka z wyciętym DPF. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 25 września 2015 Opublikowano 25 września 2015 Moim zdaniem ma to realne znaczenie dla szarego użytkownika, bo przez te wyśrubowane normy, dostajemy co raz bardziej wyżyłowane, małolitrażowe silniki, wypasażone w masę elektroniki i dodatków, żeby tylko dostać zieloną plakietkę w centrum berlina. Tak sam niech wezmą za du.pę te przekłamane testy paliwożerności i jakoś to ustandaryzują, bo już raz spotkałem kierowcę hybrydy, który pytał się czy można ją jeszcze zagazować. Ładne kwiatki wychodzą w niemieckiej branzy, ale to doskonale obrazuje, jak zdeterminowany jest koncern VAG i jak niemiecki rząd przymyka na to wszystko oko. Niedawno problemy ADAC, wczesniej Autobild i ich mataczenie przy tworzeniu rankingu awaryjności.... Cytuj
Grzegorzo 1 411 Opublikowano 25 września 2015 Opublikowano 25 września 2015 No VW ma 99% udzialow w audi takze ten. Nie wiem na co liczysz, napisales cos glupiego po prostu, zwlaszcza w drugim zdaniu. Pomijam fakt, ze to VW jest notowane na gieldzie i o jego spadkach informuja media, wiec tak, ma znaczenie kto jest wlascicielem kogo bo z tego wynika kto koncowo za kogo odpowiada. co za cep... po prostu szarny czlowiek nie ma pojecia kto jest wlascicielem audi i nie siedzi na gieldzie? czaisz czy mam pięściami przetłumaczyć? Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 25 września 2015 Opublikowano 25 września 2015 ten jak sie usilnie tlumaczy lol 1 Cytuj
Mustang 1 744 Opublikowano 29 września 2015 Opublikowano 29 września 2015 (edytowane) http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/501411,afera-z-silnikami-volkswagena-dieselgate-czyli-jak-ekolodzy-urzadzaja-nam-swiat.html Dobry tekst i punkt widzenia na aferę z dieslami VW, z którym zasadniczo się zgadzam. Edytowane 29 września 2015 przez Mustang 1 Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 30 września 2015 Opublikowano 30 września 2015 (edytowane) Podpisuje sie pod tym wszystkimi rekami i nogami. Spie.rdoliny mozgowe, ktore sa za to odpowiedzialne powinni siedziec w wiezieniu. To przez te (pipi)e regulacje mamy silniki 1.0 125km , diesle z sypiacymi sie DPFami i znikajace V12 i V10. Baa, nawet V6 odchodza powoli do lamusa i w A8 mamy juz R4. Edytowane 30 września 2015 przez Infidel Cytuj
MaZZeo 14 190 Opublikowano 30 września 2015 Opublikowano 30 września 2015 (edytowane) dzisiaj w Motorze wyczytałem że Alfieri trafi do produkcji w przyszłym roku :fsg: Edytowane 30 września 2015 przez MaZZeo Cytuj
Mustang 1 744 Opublikowano 8 października 2015 Opublikowano 8 października 2015 Dziwnie wygląda nie? Ale napęd na tył i wolnossący 1.5 130 koni przy masie poniżej tony. Wymiary zbliżone do Yarisa i mimo nadwozia coupe nadal 4 miejsca. Cytuj
Mustang 1 744 Opublikowano 8 października 2015 Opublikowano 8 października 2015 (edytowane) Koncept Toyoty SF-R. Ale tak zaawansowane koncepty, to już wchodzą do produkcji. Edytowane 8 października 2015 przez Mustang Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 8 października 2015 Opublikowano 8 października 2015 Jak jakiś Daihatsu, coś strasznego. Cytuj
Mustang 1 744 Opublikowano 8 października 2015 Opublikowano 8 października 2015 Ale abstrahując od kontrowersyjnej stylistyki, jaki inni samochód tej wielkości i o podobnej mocy (czyli załóżmy potencjalnie dość tani) ma napęd na tył i jest zbudowany do dawania frajdy z jazdy? Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 8 października 2015 Opublikowano 8 października 2015 Nie no, technicznie zapowiada się bardzo dobrze. Możnaby rzec, że to takie lekarstwo na dzisiejszy downsizing. Cytuj
Gość osiol Opublikowano 8 października 2015 Opublikowano 8 października 2015 Syreniarze dostali dotację z Unii. Trzydrzwiowy sedan segmentu A. 1.4 90 koni z Opla Adama. Wnętrze z Opla Adama. W ogóle, (pipi)a, wszystko to Adam. Szacowana cena: 50-60 tys. zł. Planowana wersja z napędem elektrycznym. Dlaczego więc to przedsięwzięcie miałoby nie wypalić? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Cytuj
Mustang 1 744 Opublikowano 8 października 2015 Opublikowano 8 października 2015 Nie bądź tak surowy, światła przednie wzięli z Fiata 500, a radio i kołpaki z Norauto. Tak na serio, to chyba jedyny udany wielkoseryjny samochód z ostatnich lat, który powstał poza wielkimi koncernami to Tesla. Ale była to ogromna inwestycja, którą dość szybko też wsparli giganci. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.