Łebi 311 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 200 KM z 1.5 jak dla mnie ok . ale faktycznie , przy takiej mocy mogli by sobie darować te skrzydło . Wie ktoś czy w samochodzie Kia Pro Ceed 1.4 109 KM to jest silnik z turbo czy bez ? Widocznie nie mogli darować tego skrzydła. To Mugen, oni dla jaj je montują żadnych części, to nie calibra hehe. Na bank jest fest odchudzona i skrzydło być musi. A te 200KM z 1.5 to jest z wolnossącej jednostki uzyskane więc dla mnie jest bardzo dobrze, niejedne silniki o podobnej pojemnosci z turbiną tyle nie mają. Niestety odchodzi się od silników NA i ten wozik to, podobno, takie pożegnalne dzieło Mugena. Inna sprawa,ze pie.dolone europejskie normy spalin nie pozwalają na sprzedaż na naszym kontynencie naprawdę fajnych wózków... Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 CR-Z Mugen waży 1080kg, więc spoiler może rzeczywiście był potrzebny. 200km z 1,5 litra to wynik dobry jeśli chodzi o wyciskanie mocy z niewielkiego litrażu,ale słaby dla samochodu sportowego. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Bo mugen robi zabawki dla zapaleńców hondy a jak ktoś chce wiecej mocy to zakuwa motor, pakuje turbinę i dmucha ile tam barów chce hehe 3 setki kucy z palcem w pupie wtedy można wyciągnąć (podejrzewam że wynik 400KM byłby osiągalny ale mogę się mylić ). Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Ja to po części rozumiem, po części nie. Fajnie,że fani Hondy mają Mugen, tak jak np. Audi ma quattro GmbH,ale żałosnym jest wręcz dla mnie wide body, wielki spoiler, ,,sportowe" progi w aucie z mocą zaledwie 200km. Cytuj
yaczes 14 480 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Ja to po części rozumiem, po części nie. Fajnie,że fani Hondy mają Mugen, tak jak np. Audi ma quattro GmbH,ale żałosnym jest wręcz dla mnie wide body, wielki spoiler, ,,sportowe" progi w aucie z mocą zaledwie 200km. 2 Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Ja to po części rozumiem, po części nie. Fajnie,że fani Hondy mają Mugen, tak jak np. Audi ma quattro GmbH,ale żałosnym jest wręcz dla mnie wide body, wielki spoiler, ,,sportowe" progi w aucie z mocą zaledwie 200km. Hehehehehehehehehe Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 14 października 2011 Opublikowano 14 października 2011 http://www.autocentrum.pl/newsy/nowosci/produkcyjna-wersja-polskiego-superauta-nadchodzi/ Czekam z niecierpliwoscia kiedy go pokaza w TG Cytuj
Mustang 1 740 Opublikowano 14 października 2011 Opublikowano 14 października 2011 Tylko dlaczego wygląda jak kopia Lambo? Cytuj
Hejas 455 Opublikowano 15 października 2011 Opublikowano 15 października 2011 Trochę to wygląda jak Lamborghini dla ubogich. Ciekawe, jak jeździ. Cytuj
yaczes 14 480 Opublikowano 21 października 2011 Opublikowano 21 października 2011 Wyglada jak z nowego filmu z Batmanem. Cytuj
Mustang 1 740 Opublikowano 27 października 2011 Opublikowano 27 października 2011 Perfekcja na koniec tego roku, dyskusja nie ma sensu. 2 Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 (edytowane) Bardzo ladne. Wiadomo juz cos o silnikach? Edit: faux pas. Przegladałem forum na telefonie i wyglądało to na A3 po faceliftingu,a jest to A4 po FL. Niemniej jednak wciąż ładne auto. Edytowane 28 października 2011 przez Infidel Cytuj
winner 183 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 Sprawdzona, poukładana i dynamiczna stylistyka, aczkolwiek coraz bardziej zaczyna mi się przejadać - ot wszystkie nowe Audi wyglądają tak samo, różnią się tylko wielkością. To samo dzieje się z BMW. Póki co najatrakcyjniej stylistycznie prezentują się samochody japońskie i to już mówię całkowicie obiektywnie, ponieważ jestem fanem Hondy jednocześnie jeżdżąc VW. Nie zmienia to faktu, że stylistyka Audi (szczególnie w wersjach S) bardzo mi się podoba. Cytuj
Mustang 1 740 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 To, prawda, po prostu zamiast projektować od podstaw design nowych modeli, Audi wypracowało jedną ogólną stylistykę, poddawaną stopniowo lekkim modyfikacjom (np. grill jest teraz sześciokątny). Można na to narzekać, ale po pierwsze taki był cel (każdy ma rozpoznać Audi, nieważne czy określi model; w sumie nobilituje to tańsze modele i przypomina nieco filozofię Apple), po drugie aktualny wygląd w najgorszym razie określany jest jako nudny, a jego zwolenników jest wielu. Dla mnie to świetny przykład jak stworzyć design na pierwszy rzut oka prosty, a równocześnie z dużym przywiązaniem do detali (dopracowanie reflektorów, przetłoczenia na drzwiach i mimo braku szaleństw zdecydowanie nowoczesny. W sumie to każda marka VAG stosuje te zasady, choć Audi zdecydowanie najbardziej mi się podoba. BMW działa podobnie, choć np. nowa 3 wygląda z przodu inaczej niż 5 i 7, tył to inna sprawa. Żeby nie było - na zdjęciach wygląda naprawdę dobrze. Z największym zdziwieniem przyglądam się za to działaniom Renault. Zróżnicowany wygląd modeli, brnięcie w awangardę bez - moim zdaniem - zaproponowania stylistyki nowocześniejszej niż w przełomowych pod względem wyglądu modeli z początku lat 2000 (poprzednie Megane naprawdę mi się podobało z wyglądu, nowe - nie). Całkiem udane nowe Twingo otrzymuje teraz karykaturalne lampy wzorem szkaradnego Juke'a. No i Nissan tak samo, nowa Micra to jakaś porażka, choć poprzednią też uważam za jeden z brzydszych samochodów. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 29 października 2011 Opublikowano 29 października 2011 Serio, jak za Audi dalbym zycie, tak od jakiegos czasu ich design jest tylko bardzo dobry. Audi A4 stracilo pazura z postaci fajnie ulozonych ledow na te nowe ksztalty w postaci jakis "strzalek". To samo zrobili z A5 po lifcie - dodali nowe lampy i ledy, ktore zupelnie pozbawily tego auta jego trademarku czyli niskiego, szerokiego nadwozia, ktore jeszcze bylo optycznie poszerzane dlugimi na cala lampe ledami. Kto widzial na ulicy pierwszy model A5 z ledami ten wie jak swietnie wygladal. Z Audi A6C6 to samo - tam doczepili prosta kreske z ledow na odczep sie i wygladalo to poprostu slabo, po lifcie juz jest inaczej ale znowu tym samym doczepili sie do A4, ktore widzimy wyzej. Nowe A8 dla mnie osobiscie zbyt kosmiczne. Zasadniczo dalej jest bardzo dobrze, ale troche za bardzo kombinują. Co do francuzow to tylko Citroen sie ogarnal i zaczal robic auta, ktore ciekawie wygladaja - renault i peugeot to jest jakas porazka a nowa laguna z zerznietym tylem od Astona i Jaguara to dla mnie taka sama wiocha jak Fiat Coupe, Ferrari dla wyjatkowo ubogich. Cytuj
Hejas 455 Opublikowano 29 października 2011 Opublikowano 29 października 2011 peugeot to jest jakas porazka Peugeot RCZ w kolorze czarnym wygląda za(pipi)iście (na żywo dużo lepiej niż na zdjęciach). Może to taka strategia, że robią tylko jedno fajnie wyglądające auto, żeby ludzie z gustem szybciej się decydowali po wejściu do salonu. Jeśli chodzi o francuzy to jeszcze Citroen DS3 budzi we mnie pozytywne emocje, ale po doświadczeniach z Renówką po mamie, która była moim pierwszym autem, raczej nigdy nie kupię nic od żabojadów. Niemieckie auta FTW. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 29 października 2011 Opublikowano 29 października 2011 http://moto.onet.pl/301091,10625090,1,zdjecie.html?node=27 tutaj macie dobra fure Cytuj
Mustang 1 740 Opublikowano 2 listopada 2011 Opublikowano 2 listopada 2011 208 Brzydki nie jest, ale jak dla mnie niektóre elementy są trochę przekombinowane, a największym plusem i tak jest ładny kształt znany jeszcze z 206. I nie wiem jak innym, ale skojarzył mi się zaraz z nowym Yarisem. Niemniej ciekaw jestem jak się będzie na żywo prezentował. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 2 listopada 2011 Opublikowano 2 listopada 2011 Niestety ale jest brzydki. Jeżeli to jest produkcyjna wersja to jest zbyt kosmiczny i przekombinowany. Stylistyka budy może być nowoczesna jak w nowym Mondeo albo Jaguarze, Audi ale nie przekombinowana. Peugeot na szczescie dalej nie może się odnaleźć i dobrze, bo nie robią porządnych aut, ani ciekawych, ani wczymś się wyróżniających. No jednak wyróżniają się głupim uśmiechem maćka z klanu. Ten niewydarzony przód peżotów przejdzie do historii chyba. Cytuj
winner 183 Opublikowano 3 listopada 2011 Opublikowano 3 listopada 2011 Stare 206 wygląda IMO o wiele lepiej. Te nowe francuskie autka są zbyt przekombinowane stylistycznie. 1 Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 3 listopada 2011 Opublikowano 3 listopada 2011 (edytowane) Akurat ten pezocik to wyglada jak rozj ebany Bishop z Obcego 2. W tej firmie albo caly zarzad nie wie co robia ich pracownicy albo to banda jakichs niedorobionych ciot bo nie maja jajec aby zatrudnic designera, ktory dzwignie ich wizerunek samochodow. Nawet Chris Bangle by sie nadal. Co prawda od Renault wieje rowniez totalna chu joza, ale tam francuzy poczytaly troche internetu i postanowili kopiowac najlepszych czego efektem sa o wiele ladniejsze samochody niz dotychczas Ostatnie Clio i przede wszystkim Megane i Laguna. Citroen to samo, zrobil z francuzow chyba najladniejsze samochody. Nawet Nissan sie zesral, bo GTR w zadnym wypadku nie ratuje ich lineupu mimo, ze to bajeczny samochod. Poza GTRem, 370Z, Navara/Pathfinderem nissan nie posiada zadnego normalnego auta w ofercie - kazdy to jakas wariacja autystycznego dziecka z oblana kwasem twarza. No moze kaszkaj jest jeszcze-jeszcze. Edytowane 3 listopada 2011 przez Yacek Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 9 stycznia 2012 Opublikowano 9 stycznia 2012 (edytowane) Nowe mondeo: Edytowane 9 stycznia 2012 przez Hela Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 9 stycznia 2012 Opublikowano 9 stycznia 2012 Wyglada jak DB9 na sterydach. Cytuj
winner 183 Opublikowano 9 stycznia 2012 Opublikowano 9 stycznia 2012 Haha, zrobili Astona dla ubogich, żeby uratować markę. Szkoda słów. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.