Skocz do zawartości

Niusy


Gość Grzegosz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

https://krakow.naszemiasto.pl/krakow-radny-dzielnicowy-pokazuje-pulapke-na-kierowcow-w/ar/c1-9011913

 

Było?

Weszły nowe przepisy na temat definicji skrzyżowania. Teraz nawet taka przełączka jak na filmiku to krzyżówka, zatem resetuje to np. znaki podwyższające limit prędkości. Akurat na tej trasie często policja stoi, wiec jadę równe 70km/h, a teraz jakby chcieli się dojebac to za to samo mogliby już karać. Posrane trochę i czytałem, że nawet policja jest zdezorientowana jak ma traktować tego typu miejsca na drodze.

Opublikowano

image.jpeg.ff40a3848aaae9a4053771975c71e6ba.jpeg
 

image.jpeg.8a814e9aa24eb36676a5cc817fe14cb8.jpeg
 

image.jpeg.46ab5f30512dbf728bee18e36c5e46cb.jpeg
 

Co sądzicie? Teoretycznie ta stylistyka jest okropna i większość hejtuje. Ale mnie się całość nawet podoba, w sensie XM jest moim zdaniem jednym z najświeższych i najbardziej nowocześnie wyglądających projektów. Można go nie lubić, ale zapowiada on na pewno nowe trendy w stylizacji samochodów.

Opublikowano

Mnie od kilu lat BMW w ogóle się nie podoba, a kiedyś byłem fanem ich klasycznej stylistyki. W dziwną stronę poszli. Z marek premium obecnie najbardziej mi podchodzą Mercedesy i Lexusy, szczególnie Klasa C,E i S, a z Lexusa model LS.

Opublikowano
8 godzin temu, Mustang napisał:

Ale nawet trójeczka nie? Akurat ma bardzo klasyczną stylistykę i w kwestii designu jest moim faworytem w klasie.

No właśnie beta 3 czy nawet 5 to dalej wg mnie mocno do klasyki nawiązują, szczególnie jak na obecne „kosmiczne” standardy motoryzacji.

Opublikowano

Brzmi jak bardzo przyjemne auto do jazdy. Moment od niskich obrotów, moc płynnie przenoszona na obie osie, można jeździć szybko i kulturalnie.

 

Z drugiej strony to kolejne auto odpływające osiągami w rejony niemal niemożliwe do wykorzystania na drogach publicznych. Ostatnio coraz częściej mam takie refleksje, bo niby tylko 150 koni w kompakcie i tak po paru sekundach przenosi w rejony utraty prawka, a tymczasem sportowe wersje idą już obecnie w 300/400/500…

  • Plusik 1
Opublikowano
3 godziny temu, Mustang napisał:

Brzmi jak bardzo przyjemne auto do jazdy. Moment od niskich obrotów, moc płynnie przenoszona na obie osie, można jeździć szybko i kulturalnie.

 

Z drugiej strony to kolejne auto odpływające osiągami w rejony niemal niemożliwe do wykorzystania na drogach publicznych. Ostatnio coraz częściej mam takie refleksje, bo niby tylko 150 koni w kompakcie i tak po paru sekundach przenosi w rejony utraty prawka, a tymczasem sportowe wersje idą już obecnie w 300/400/500…

Ale tu chodzi o ten komfort (również akustyczny) wyprzedzania czy włączania się do ruchu bez wciskania pedału do podłogi.

Jeżdzę przepisowo, wręcz po emerycku, a mimo to nie chciałbym teraz zejść poniżej pewnych wartości momentu i mocy ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ford kasuje Fiestę i silniki spalinowe! Zaskakujące przyspieszenie rewolucji - Dziennik.pl

 

Żegnamy Fiestę. Trzeba przyznać, że szybko ta elektryczna rewolucja się przebija, tylko jak dla mnie to cóż.. Elektrycznego auta nie ma sensu kupować na własność, by nie bujać się później z problemami przy sprzedaży. Coś w tym jest, że auta na własność będą powoli odchodzić do lamusa.

Opublikowano

Focus w 2025 ma polecieć. Dlatego na koniec przyszłego roku w zależności od sytuacji na rynku zamierzam się skusić na Focusa Active X i mieć go w zasadzie do oporu. W salonie powiedzieli, że czeka się na takowego 9 miesięcy.

Opublikowano
43 minuty temu, krupek napisał:

Focusa też kasują. Ciekawe, czy to wszystko się zrealizuje i jak będzie wyglądała motoryzacja za 10 lat.

Ostatnio w salonie Jeepa oglądałem Wranglera full elektryka :(   

Opublikowano
5 minut temu, Shago napisał:

Focus w 2025 ma polecieć. Dlatego na koniec przyszłego roku w zależności od sytuacji na rynku zamierzam się skusić na Focusa Active X i mieć go w zasadzie do oporu. W salonie powiedzieli, że czeka się na takowego 9 miesięcy.

 

Też mam podobne rozkminy, tylko żeby pójść w stronę czegoś maksymalnie prostego, czyli zwykla benzyna mpi bez turbo (skoda fabia, jakaś kia albo hyundai) i jeździć tym póki koła nie odpadną. W razie czego zagazować. O ile oczywiście nie zamordują spalinowej motoryzacji cenami paliw czy jakimiś strefami zakazu wjazdu. Chociaż liczę na to że jednak się cała ta elektryfikacja przeciągnie w czasie.

Opublikowano

W Stanach (przynajmniej u mnie) tych elektryków trochę jest, ale w 90% to Tesle. Całkiem sporo tego jeździ. Inne też widać, ale nie ma porównania do Tesli. Z drugiej strony najwięcej, zdecydowanie najwięcej jest dużych suvów z silnikami 3-4 litry. Więc cholera wie w jaką to stronę idzie. W każdym razie sedany i inne takie to mniejszość. 

Opublikowano
25 minut temu, balon napisał:

W Polsce elektryki ładujemy prądem z węgla w większości. 

 

Węgiel to jedno. Dwa, to zwyczajnie za mało mocy zainstalowanej w Polsce mamy na takie zabawy i w tym roku więcej importowaliśmy, jak eksportowaliśmy. 

 

https://www.wnp.pl/energetyka/pierwszy-raz-od-miesiecy-polski-import-pradu-wiekszy-od-eksportu,609220.html

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...